Mootori vahetus RF --> 2E

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
gerton06
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 16 Juul 2012, 15:27
Asukoht: Jõhvi/tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Mootori vahetus RF --> 2E

Lugemata postitus Postitas gerton06 » 28 Dets 2019, 17:17

Tere,

Arutlemiseks ja nõu saamiseks teeks väikese postituse seoses mootori vahetusega.

Golf Mk2 saab uue mootori -
Vana mootor 1.6 53kw RF mootor
5 käiguline manuaal käigukast- 020 4T trossiga
Elektrijuhtmestik CE1

Doonor:
VW passat B3, 2.0 85kw 2E
Käigukast, 5-käiguline manu- 02A CGY hüdrauline
Elektrijuhtmestik CE2
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Kuna hüdraulist siduri lahutamist ei viitsi ümber visata ja möllata, siis oli plaanis Golfile vahele panna:
2E mootor + 020 4T käigukast.

Kuna Golfil elektrijuhtmestik vanem versioon kui Passatil, siis kas peaks Golfi CE2 ümber peale ehitama ?

Selle postituse eesmärk oleks saada infot inimestelt kes on sarnase mootori vahetuse läbi viinud ning oskab ka elektri kohapealt nõu anda.
Kui kellegil on asjalik Ingliskeelne link jagada, siis tuleb ka see kasuks(Ise otsin ka infot muudest kohtadest).

Gerton
Kes tänasid kasutajat gerton06 selle postituse eest:
6olfmk3addx
Golf II 1.6B 53Kw 89a.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

Mootori vahetus RF --> 2E

Lugemata postitus Postitas Petzo » 28 Dets 2019, 19:21

Tegin hiljuti ühe pulkkaitsmetega ce1 to ce2 swapi ja isegi neil klappis omavahel 95% juhtmete värvidest. Väike error oli vaid ohutuledega. Usun, et uuemal ce1 juhtmestik juba 98% värve samad, seega täitsa mõistlik idee on auto juhtmestik ringi vedada. Lisaks siis tuleb otsida ce2 mk2 kellaplokk.

/kiidan postituse ülesehitust ja seda, et endale teadaolevad andmed ka teistele välja ütlesid.
Viimati muutis Petzo, 28 Dets 2019, 19:23, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Petzo selle postituse eest:
6olfmk3addx
Rait.

gerton06
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 16 Juul 2012, 15:27
Asukoht: Jõhvi/tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Mootori vahetus RF --> 2E

Lugemata postitus Postitas gerton06 » 29 Dets 2019, 18:19

Tänud kiire vastuse eest Petzo. Tuleb siis välja, et see mootori vahetus on lihtsam protsess, Elekter- see on "lõbusam" osa.
Oskab muidu keegi öelda ka, kuhu bensiinipump on lihtsam panna- paaki sisse või jätta põhja alla. Samuti, kust kaudu vool vedada sellele? Salongist või põhjaalt või mõni muu võimalus?
Golf II 1.6B 53Kw 89a.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Mootori vahetus RF --> 2E

Lugemata postitus Postitas CD-R » 29 Dets 2019, 20:27

Pane G3-me paak, istub otse ja on normaalse kütusepumbaga. Tagasivoolu toru pead ka minuarust jämedama vedama. Karpal on see üsna pisike.
Isiklikult sobitaks mootorijuhtmestiku Ce1 kaitsmekarbiga, A2resource lehelt pead järge mis pin mida teeb. Osad juhtmed klappisid ka minuarust värvi poolest. Kui Kütusepumba el süsteemi ei viitsi kaitsmekarpi sisse ehitada siis saad lihtsalt mootorijuhtmestikust kütusepumba juhtme relee alla panna, signaal lülitab massi/miinusesse mis ajust tuleb. Releest edasi viid juhtmed kütusepumbani.

Vasta

Mine “Mootor”