Concern for Chip Tuning?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
Hayboeck
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2020, 16:31
Asukoht: Vienna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas Hayboeck » 01 Jaan 2020, 16:34

Tere poisid!

Sooviksin, et minu VW-s tehtaks kiipide häälestamist.

Internetis uurimise ajal leidsin pakkuja Maxchip.

Kas see ettevõte teab kedagi? Kas ta on tõsine?

Kasutaja avatar
silverpik
EVWK juhatus
Postitusi: 912
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 87 korda
Kontakt:

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas silverpik » 01 Jaan 2020, 17:32

Disaini järgi paistab sarnande olevat sellele, mida sakslaste racechip pakub. Viimane mul peal - jõudu juurde annab ning särtsakamaks teeb.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

dellu
Moderaator
Postitusi: 4161
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 58 korda
Kontakt:

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas dellu » 02 Jaan 2020, 08:59

Kui need kuskile temp jne andurite vahele käivad, siis suht enesepetmine ilmselt. Lase pigem www.chip.ee kirjutada ajus õige konf.
Iseasi jah on see teema veidi küsitav. Asukoht, keeleline kasutamine jne. Mingi späm?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Odavadjupid
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2019, 07:07
Auto: B5
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas Odavadjupid » 02 Jaan 2020, 09:34

Tartus lasin teha omal 96kw Passati, edasi hakkas korralikult minema.

Kasutaja avatar
silverpik
EVWK juhatus
Postitusi: 912
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 87 korda
Kontakt:

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas silverpik » 02 Jaan 2020, 09:46

dellu kirjutas:
02 Jaan 2020, 08:59
Kui need kuskile temp jne andurite vahele käivad, siis suht enesepetmine ilmselt.
Nii ja naa. Eks mul on mitme masinaga kogemus olemas, et tegelikult saab suurema kW ja väände kätte. Samas kuidas see mõjutab pikas perspektiivis mootorit, on nüüd omaette teema.
Samas jah, kui on juba antud mootori jaoks parem profiil olemas, siis alati kindlam see otse ECU'sse kirjutada kui mingite muude lisavidinatega mässama hakata.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

ermik
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 08 Okt 2013, 19:56
Auto: Passat
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas ermik » 02 Jaan 2020, 17:52

Odavadjupid kirjutas:
02 Jaan 2020, 09:34
Tartus lasin teha omal 96kw Passati, edasi hakkas korralikult minema.
Kes tegi ja Mitu raha maksis?

Odavadjupid
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2019, 07:07
Auto: B5
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas Odavadjupid » 03 Jaan 2020, 09:55

Obd remaps, facebookis. Pead küsima hinna kohta neilt.

POZ
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 6 korda

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas POZ » 03 Jaan 2020, 13:32

dellu kirjutas:
02 Jaan 2020, 08:59
Kui need kuskile temp jne andurite vahele käivad, siis suht enesepetmine ilmselt. Lase pigem www.chip.ee kirjutada ajus õige konf.
Iseasi jah on see teema veidi küsitav. Asukoht, keeleline kasutamine jne. Mingi späm?

Jüriöö chippimisest soovitaks küll suure kaarega mööda käia.
MItte ühtegi positiivset kogemust küll aga palju negatiivseid.
Sõbra multivan: Mitu korda chippis, kord lasi kiviks, kord polnud effekti ja lõpuks tuli tagant kiirendades sellist musta tahma, millega saaks rahulikult pangaröövi suitsukatet teha. Lisaks ka ulmeliselt kasvanud kütusekulu. Raha tagasi ei saanud kuna tegija oma viga ei tunnistanud. Lõpuks lasi vist vkm`s teha ja probleem kadus. Jõudu tuli juurde, kulu langes ja ei pidanud enam iga päev kolm korda autot tahmast puhtaks pesema.
Lisaks sellele on mitu klienti ja tuttavat sealt samasugust teenust saanud. Lõpuks on lastud tarkvara mujal üle teha ja auto sõidab oluliselt paremini.

Korralikke tegijaid koos korraliku tarkvaraga on tänaseks turul juba päris palju ja ka chippimise puhul kehtib sama vanasõna: Odavat ja head asja pole olemas.

Race chip`i tulemuslikuse kohta soovitaks vaadata es-racingu fb lehte. Seal oli eelmise aasta lõpus alles üks jumper, mis oli racechip`iga eelnevalt sõitnud.

ermik
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 08 Okt 2013, 19:56
Auto: Passat
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas ermik » 03 Jaan 2020, 18:13

Odavadjupid kirjutas:
03 Jaan 2020, 09:55
Obd remaps, facebookis. Pead küsima hinna kohta neilt.
Ei leia sellist, äkki kirjutatakse teisiti?

Odavadjupid
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2019, 07:07
Auto: B5
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas Odavadjupid » 05 Jaan 2020, 10:23

Valesti jah, Obd chiptuning tartu.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4161
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 58 korda
Kontakt:

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas dellu » 06 Jaan 2020, 10:03

POZ kirjutas:
03 Jaan 2020, 13:32
dellu kirjutas:
02 Jaan 2020, 08:59
Kui need kuskile temp jne andurite vahele käivad, siis suht enesepetmine ilmselt. Lase pigem www.chip.ee kirjutada ajus õige konf.
Iseasi jah on see teema veidi küsitav. Asukoht, keeleline kasutamine jne. Mingi späm?

Jüriöö chippimisest soovitaks küll suure kaarega mööda käia.
MItte ühtegi positiivset kogemust küll aga palju negatiivseid.
Sõbra multivan: Mitu korda chippis, kord lasi kiviks, kord polnud effekti ja lõpuks tuli tagant kiirendades sellist musta tahma, millega saaks rahulikult pangaröövi suitsukatet teha. Lisaks ka ulmeliselt kasvanud kütusekulu. Raha tagasi ei saanud kuna tegija oma viga ei tunnistanud. Lõpuks lasi vist vkm`s teha ja probleem kadus. Jõudu tuli juurde, kulu langes ja ei pidanud enam iga päev kolm korda autot tahmast puhtaks pesema.
Lisaks sellele on mitu klienti ja tuttavat sealt samasugust teenust saanud. Lõpuks on lastud tarkvara mujal üle teha ja auto sõidab oluliselt paremini.

Korralikke tegijaid koos korraliku tarkvaraga on tänaseks turul juba päris palju ja ka chippimise puhul kehtib sama vanasõna: Odavat ja head asja pole olemas.

Race chip`i tulemuslikuse kohta soovitaks vaadata es-racingu fb lehte. Seal oli eelmise aasta lõpus alles üks jumper, mis oli racechip`iga eelnevalt sõitnud.
Mul on seal tänaseks tutvusringkonnas oma 10 autot seal tehtud, kõik sõidavad edukalt ja kiiremini. Kuskil SRis on mul ka logidega teema, kui ta veel suht algusjärgus oli. GTechiga tegin enne ja pärast chippimist tõmbe. 400m peale oli vahe mäletamist mööda tublisti üle sekundi (Bora 1.9 96kw TDI chipitud umbes 120kw-le). Nii see auto kui niimõnedki teiseid on saanud mitu hooaega kiirendusvõistlusi ja kõik on edukalt vastu pidanud.
Viimase näite võin tuua Audi TT 1.8 165kw kohta. Avalaksul sõitis 13.9 peale jürisoo chippimist. SAma mootoriga Audi S3 on sõitnud kiirendusvõistlustel sama aega parimatel päevadel (VKM chip vahel). Samas see S3 vaevleb mingi jama käes, sest mida soojemaks auto läheb seda aeglasemaks jääb. Järgmine sõit võib juba vabalt 14.3-14.5 olla. Meil korra oli isegi mõte, et viskaks minu aju külge ja vaataks mis siis saab :), aga ei jõudnud selleni, et kas viga VKMis või autos.
Samas ma võin jällegi vastupidi tuua näite VKMi tööst, kus auto soojaga täiesti segast paneb (kuum ilm või kui just käru taga jne). VIskab käigukasti avariisse, moodulid vigu täis jne. Käis ka korduvalt tagasi, nemad endas ühtegi viga ei näinud. Lõpuks soovitasid aju ära vahetada. Olin juba peaaegu sõbrale seda uut kasutatud aju Poolast kaasa haaramas, aga käis enne veel teises asutuses. Need kirjutasid uuesti puhta softi peale tagasi ja nüüd on auto juba mitu aastat ilma vigadeta sõitnud (ja ilma chipita muidugi :(). [EDIT: Kõik eeltoodu ei pruugi vastata tõele, kuna tegu oli sõbra autoga ja ta võis mulle valetada, mis siis et parim sõber. Samuti mis siis, et ma olen seda viga ise Saksas bahnil näinud ja kohe ka diagnostika teinud (sama logi läks mäletamist mööda VKMi ka). Aga noh VKM on mind ähvardanud, et ma ei tohi laimata neid, kuna mina ju asja ei puutunud]. Usun, et sellest autost võis isegi teiega (Rauliga) juttu olla, sest sõber tunneb ka teda suht hästi.
Aga noh see suhtlus, mis VKMiga järgnes oli naljanumber. Tundus nagu me oleks mingid täiesti autovõõrad inimesed, mis siis et ma tean poolt VKMi juhtkonnast nn teretuttavana ja teavad nemad mind kui kiirendusvõistlejat. Iga kord jutt muutus, kui sõber meilid ka mulle koopiana pani, siis VKMi vastusest kadusin alati mina ära. Algul poldud üldse kuuldudki sellisest autost, siis kui sõber rääkis kuidas ise veel tagaruumis koos arutasid, siis järsku mäletati autot juba unepealt ja mis seal tehtud oli. Tegelikult hakkas jama juba chippimisel peale. Viis hommikul auto, õhtuks vaikus. Ajasin siis oma tutvuste kaudu infot taga, isegi siis keerutati ja vastuseid ei tulnud. Lõpuks sai vist kätte alles järgmise päeva õhtuks (OK seal oli küll ka DPF delete, mis hiljem selgus). Aga noh see on pikem jutt. Sama sõber läks VKMi just selle pärast, et jyrisoo juures eelmine auto ei tundunud tema jaoks ideaalne (aga no see oli suur maastur ka, see ei saagi väga liikuda). Kolmanda auto ostsime talle nüüd taas Saksast ja juba järgmine hommik sai täiendused kohapeal MTMis. Ei tema enam usalda ühtegi kohalikku tegijat, mis siis et see pull paartuhat eurot maksma läks.
Aga no minu kogemus on küll jürisooga igal juhul kordi parem. On ka ühe autoga tagasi käidud, ta on igasugu näitajaid veel korduvalt üle vaadanud jne. See järelsuhtlus VKMiga on lihtsalt ulme.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 671
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 17 korda

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas Elevant » 06 Jaan 2020, 10:43

Kas keegi palun suudab mulle tuua ka reaalselt pikaajalised näidud sellest ökonoomsemaks minemisest(mitme paagitäie keskmine(soovitavalt poole aasta) enne ja peale chippimist)?
Mul on oma kogemus eelmise E320CDI MB'ga ja mina ei näinud pikaajalise paagi keskmise pealt mitte mingisugust kütusekulu muutust. Ainus, mis muutus oli see, et auto läks teatud pööretel äkilisemaks.
Kaks kogemust veoautode kallalt, Üks R560 Scania teine R520 Scania, mõlemate kohapealt jutt täpselt sama nagu mul omal MB'ga, kütusekulu ei muutunud, aga jõudu tuli juurde.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4161
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 58 korda
Kontakt:

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas dellu » 06 Jaan 2020, 11:00

Kas pigem ei peaks nii olema, et kui ökonoomsust tahad siis saad pigem teise graafiku? Ehk siis vastupidi keeratakse kuskilt maha hoopis. Aga kütusekulu kasvu pole ise ka nagu täheldanud jah.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 948
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 164 korda
Tänatud: 57 korda

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 06 Jaan 2020, 11:08

Land roveril 140 pealt 170kw chipitud VKMis, kuskil dyno graafik ka. 3-4a küll mingeid anomaaliaid olnud pole.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4161
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 58 korda
Kontakt:

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas dellu » 06 Jaan 2020, 11:16

VKMi enda düno :D? Selle kohta on kuskil mingi test kus enam vähem kõik Eesti dünod käidi läbi sama autoga. Kui teised kõik olid enam-vähem ühte auku, siis VKMis oli näit suurem. Viljar küll pärast väitis et neil kliimatatud ruum, aga videos oli näha, et ühes dünos käigus oli lumi maas ja seal oli uks pärani, vaevalt küll VKMis jahedam oli.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 948
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 164 korda
Tänatud: 57 korda

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 06 Jaan 2020, 11:22

Ilmselt oli VKM oma 😀 eelmine omanik lasi teha kui Eesti tõi, muidugi läks siis kohe uus turbo ka ja EGR kinni ja maha ajust.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 671
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 17 korda

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas Elevant » 06 Jaan 2020, 12:13

dellu kirjutas:
06 Jaan 2020, 11:00
Kas pigem ei peaks nii olema, et kui ökonoomsust tahad siis saad pigem teise graafiku? Ehk siis vastupidi keeratakse kuskilt maha hoopis. Aga kütusekulu kasvu pole ise ka nagu täheldanud jah.
Scannid mõlemad tehtudki ökonoomsuse jaoks. R520 mure esialgu oligi ebareaalselt suur kütusekulu võrreldes vanema R500'ga(mõlemad V8'd), samal tööl oli kütusekulu vahe ca 3l.
Mina enda E'l tahtsin saada keskmistele pööretele jõudu juurde, et maanteel möödasõite saaks lõbusamalt teha. Võimalik, et oleks saanud sealt midagi veel välja keerata, lihtsalt pihustid ja cooler said otsa. Soojematel ilmadel hakkas üle 4k pöörde fuel cut'ima.

Ma tükk aega kogun hoogu juba, et minna Jeep ka ära kiipida, aga kuna vaja finantsi igalepoole mujale suunata, siis on siiani tegemata jäänud.

Miks ma seda üldse küsisin on see, et jube palju väidetakse, et peale chippimist tuli jõudu juurde ja kütusekulu läks väiksemaks. Kuna ise pole sama asja täheldanud(samuti nende kahe veoka omanikud), siis hakkas nagu huvi pakkuma, et kas keegi reaalselt suudab ka selle välja tuua, et kütusekulu madalamaks läks või on see lihtsalt suusoojaks jutt, et "halba" investeeringut kuidagi õigustada.

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Golf 3 '93 VR6
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

Concern for Chip Tuning?

Lugemata postitus Postitas intzu » 06 Jaan 2020, 12:47

dellu kirjutas:
06 Jaan 2020, 11:16
VKMi enda düno :D? Selle kohta on kuskil mingi test kus enam vähem kõik Eesti dünod käidi läbi sama autoga. Kui teised kõik olid enam-vähem ühte auku, siis VKMis oli näit suurem. Viljar küll pärast väitis et neil kliimatatud ruum, aga videos oli näha, et ühes dünos käigus oli lumi maas ja seal oli uks pärani, vaevalt küll VKMis jahedam oli.


Seda mõtled?
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Vasta

Mine “Mootor”