Golf 2 1,8 jahutusvedelik kaob

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
VillyTammer
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Mai 2017, 20:37
Telefon: 53017034
Auto: Volkswagen Golf Mk2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 2 1,8 jahutusvedelik kaob

Lugemata postitus Postitas VillyTammer » 02 Jaan 2020, 23:58

Tervist,

Kuna siin foorumis liigub ka spetsialiste jne kirjutan oma probleemist siia.
Nimelt mul on 1988 Golf mk2 1.8 66kw (GU mootor) ning probleem seisneb selles, et pärast mõnda aega läheb jahutusvedelikupaak tühjemaks ja tühjemaks. Olen täheldanud ka, et õlikorgi all on pruun löga.
Samuti, kui õlivarda välja võtan, on seal maksimumist juba rohkem vedelikku, kuigi kui õlivahetuse tegin, oli kõik timmis.

Seega on minu küsimus, mis võib olla probleemiks?
Kas asi võib olla plokikaane tihendis?
Ootan suure huviga teie arvamusi ning ka abi, kuidas probleemi saaks lahendana!

Parimat,
Villy

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Golf 2 1,8 jahutusvedelik kaob

Lugemata postitus Postitas Corra » 03 Jaan 2020, 00:20

Plokikaane tihend või õlijahuti vigane. Pigem alustaks õlijahutist, kontrollida saad mingil määral nii, et võtad selle alumiiniumist kobaka(õlijahuti) küljest ära, see asub täpselt õlifiltri peal. Sellele läheb 2 jahutusvedeliku voolikut külge. Ühe otsa teed kuidagi pimedaks ja teise siis lased kas vee voolikuga väikse surve sisse ja vaatad kas hakkab kuskilt vett vaikselt tulema. Muidugi parem oleks seda suruõhuga teha ja vee all, siis näeks kohe mullikesi, kui asi tuksis.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Golf 2 1,8 jahutusvedelik kaob

Lugemata postitus Postitas GTI » 03 Jaan 2020, 08:25

Kindel et sellel GU konel õlijahuti üldse on? Keera küünlad ka maha - kui mõni on tunduvalt heledam siis jookseb jahutusvedelik silindrisse, samuti kui õlitase on tõusnud peaks karteris juba paras emulsioon olema. Emulsiooni teke karterikaane alla ei tähenda samas meie kliimas koheselt plokikaanetihendi viga.
Viimati muutis GTI, 03 Jaan 2020, 08:46, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

Golf 2 1,8 jahutusvedelik kaob

Lugemata postitus Postitas intzu » 03 Jaan 2020, 08:30

Corra kirjutas:
03 Jaan 2020, 00:20
Plokikaane tihend või õlijahuti vigane. Pigem alustaks õlijahutist, kontrollida saad mingil määral nii, et võtad selle alumiiniumist kobaka(õlijahuti) küljest ära, see asub täpselt õlifiltri peal. Sellele läheb 2 jahutusvedeliku voolikut külge. Ühe otsa teed kuidagi pimedaks ja teise siis lased kas vee voolikuga väikse surve sisse ja vaatad kas hakkab kuskilt vett vaikselt tulema. Muidugi parem oleks seda suruõhuga teha ja vee all, siis näeks kohe mullikesi, kui asi tuksis.
GU mootoril ei tohiks olla õlijahutit, ainult mootoritel PF,PB,KR,PL, 9A,PG,JR,MF,RA,SB,1V on kataloogi järgi õlijahuti.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Vasta

Mine “Mootor”