Vw golf 1.4TSI-90kw, 2010a luukpära.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
uips98
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 17 Juun 2019, 17:32
Telefon: 56947203
Auto: Vw golf 4
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw golf 1.4TSI-90kw, 2010a luukpära.

Lugemata postitus Postitas uips98 » 14 Jaan 2020, 12:56

Tere!

Sooviks infot selle mootori kohta 1.4 bensiin,hetkel jäi silma üks sellise mootoriga auto, olen lugenud et keti vahetus võib minna kalliks kui puruneb vms, kas on üldse mõtet vaadata sellise mootoriga golfi? Või kas esinduses kontrollides ütlevad ära kaua selle ketiga veel sõidab või oskavad anda mingit infot?

Aitäh info eest!
Martin
Viimati muutis uips98, 14 Jaan 2020, 12:58, muudetud 1 kord kokku.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Vw golf 1.4TSI-90kw, 2010a luukpära.

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 14 Jaan 2020, 16:30

Sellist lähtekohta ei tasuks küll võtta, et "läheb kalliks, kui puruneb" :) Hammasrihm võib ju samamoodi puruneda ja täpselt sama kalliks läheb sel juhul tagajärje likvideerimine. Ei ole kuulnud, et kellelgi kett puruneks, pigem ikka venib välja mõnel juhul ja siis tulebki ta ennetavalt ära vahetada, mitte oodata selle purunemist. Ja kui ta välja on veninud, siis annab üldjuhul endast juba käivitustel märku ka, võib näidata ka veakoodi. Kui ketid vahetatakse, siis uus osa peaks olema juba parendatud ka. Esindus sulle vaevalt öelda oskab, et palju seda ketti jäänud on. Kett on eluaegne :) Ei viitsi guugeldada hetkel, aga võib-olla saab asjalikum diagnostik mingite süüte- ja nuka andmete põhjal midagi välja lugeda keti venimise kohta.

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Vw golf 1.4TSI-90kw, 2010a luukpära.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 14 Jaan 2020, 21:10

Neil peaks hakkama kõrisema hommikul käivitades. Olen mõnel sellisel vahetanud, ühel oli üks ketitald ära murdunud.
Ketikomplekt ise ei maksa palju, aga juhendite järgi tuleb vahetada ka hammasrattad ja "camshaft adjuster", mis originaalina maksis äkki suurusjärgus 500EUR, võin valesti mäletada. Vahetuseks ette nähtud umbes 5 tundi.
Pigem kardaks sellsite autode puhul DSG kasti, kui elektroonika maha põleb, siis see maksab umbes 1500EUR.
Viimati muutis teet82, 14 Jaan 2020, 21:33, muudetud 1 kord kokku.

Lutz
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 9 korda

Vw golf 1.4TSI-90kw, 2010a luukpära.

Lugemata postitus Postitas Lutz » 14 Jaan 2020, 22:21

Oman ise just sarnase speciga masinat (G6, 2009, DSG 7, ls 105 000) ja kindluse mõttes lasin keti ära vahetada. Tegi küll külmalt paar sekundit häält, aga ei midaig hullu. Kindlasti soovitan kasutada OE ketikomplekti. Üldiselt olen masinaga väga rahul, küttekulu mõistlik ja liigub edasi päris nobedalt. DSG on väga mugav ja eks meh. plokil tuleb silma peal hoida. Õnneks DSG 7´le on väga soodsa hinnaga juppe saada isegi Aliexpressist, seega hätta ei tohiks jääda.

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Vw golf 1.4TSI-90kw, 2010a luukpära.

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 06 Mär 2020, 14:33

teet82 kirjutas:
14 Jaan 2020, 21:10
Neil peaks hakkama kõrisema hommikul käivitades. Olen mõnel sellisel vahetanud, ühel oli üks ketitald ära murdunud.
Ketikomplekt ise ei maksa palju, aga juhendite järgi tuleb vahetada ka hammasrattad ja "camshaft adjuster", mis originaalina maksis äkki suurusjärgus 500EUR, võin valesti mäletada. Vahetuseks ette nähtud umbes 5 tundi.
Pigem kardaks sellsite autode puhul DSG kasti, kui elektroonika maha põleb, siis see maksab umbes 1500EUR.
See kõrin käivitamisel hommikuti võib midagi muud ka olla.
Kunagi oli mul Touran 1,6FSI. Kõrises ka külmalt käivitades. Esindus vahetas keti ära, kuid midagi ei muutunud. Teine auto oli uus Octavia 1,0. Samamoodi külmalt käivitades kõrises, 50 000 km ls vahetati ka sellel kett, kuid kõrin käivitades jäi.
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

Vasta

Mine “Mootor”