1.4 110kw rihmavahetusvälp

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tsaar100
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 12 Mär 2012, 21:56
Auto: vw passat 1.8 TSI 2012
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 110kw rihmavahetusvälp

Lugemata postitus Postitas tsaar100 » 07 Veebr 2020, 20:11

mis on passat b8 1.4 110kw rihmavahetusvälp?
Viimati muutis J.Aru, 07 Veebr 2020, 22:10, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri täpsustatud

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

rihmavahetusvälp

Lugemata postitus Postitas tito » 07 Veebr 2020, 20:32

210 000 km v 7 aastat vist oli, kui veepump ennem lahkub, siis varem :)
Kui ikka hammasrihmast jutt :roll:
Viimati muutis tito, 07 Veebr 2020, 20:33, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

rott
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03 Mär 2012, 15:45
Auto: vw golf mk2 1.8 66kw, Superb MK III
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 110kw rihmavahetusvälp

Lugemata postitus Postitas rott » 11 Veebr 2020, 22:08

Antud autol on veepump käigukastipool, seega seda vahetatakse vastavalt vajadusele mitte hammasrihmaga koos. aga välp on tehasesoovitustel 210 000km või 5 aastat minuteada.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

1.4 110kw rihmavahetusvälp

Lugemata postitus Postitas silverpik » 11 Veebr 2020, 22:43

Hammasrihmaga on nagu tikkpoltidega mootoris - pooleks ja pool ringi (kilomeetrit siis rihma puhul) tagasi.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

tsaar100
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 12 Mär 2012, 21:56
Auto: vw passat 1.8 TSI 2012
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 110kw rihmavahetusvälp

Lugemata postitus Postitas tsaar100 » 12 Veebr 2020, 07:36

Møllerist öeldi, et sellise mootoriga autol vahetati veepump koos hammasrihmaga ja välp on 180 000

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

1.4 110kw rihmavahetusvälp

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Veebr 2020, 07:58

tsaar100 kirjutas:
12 Veebr 2020, 07:36
Møllerist öeldi, et sellise mootoriga autol vahetati veepump koos hammasrihmaga ja välp on 180 000
Mingeid lähteandmeid saab täpsustada?
Mis on auto reg. number näiteks.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

tsaar100
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 12 Mär 2012, 21:56
Auto: vw passat 1.8 TSI 2012
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 110kw rihmavahetusvälp

Lugemata postitus Postitas tsaar100 » 12 Veebr 2020, 09:37

519brj

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

1.4 110kw rihmavahetusvälp

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Veebr 2020, 10:00

210 000 või tolmustes maailma osades (nagu Eesti kahtlemata on, aga tehase manualis seda pole) 120 000
Aastate piirangut eraldi välja ei toodagi, kuigi..... võiks olla ikka nii, et kui jahvatad mannamägede vahel siis 210 000 jaga 30 000
Eks kui midagi mootori juures tehtud ja silma jäänud et hammasrihm kulunud, võib seda vahetust ka varem oodata. Diislitel tavaliselt hakkavad veepumbad ennem lekkima kui välp kätte jõuab :)
Nagu aga rott ütles on sellel konkreetsel mudelil veepump eraldi, käigukasti pool ja ei ole teema.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

kartul678
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

1.4 110kw rihmavahetusvälp

Lugemata postitus Postitas kartul678 » 12 Veebr 2020, 10:54

Skoda diislil läks 153k pealt hammasrihm, kuigi ka välp 210k, Tartu Skoda soovitas 180k pealt vahetada ja Tallinna Skoda ütles, et elu on näidanud, et 150k on selline optimaalne.
Selle Skoda remont läks ~700e, hammasrihma komplekt, nookurid, nukkvõllide moodul, tihendeid, seibe.
Please come back and tell us how your problem was resolved.

Vasta

Mine “Mootor”