1.4 110kw rihmavahetusvälp
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
rihmavahetusvälp
210 000 km v 7 aastat vist oli, kui veepump ennem lahkub, siis varem
Kui ikka hammasrihmast jutt
Kui ikka hammasrihmast jutt
Viimati muutis tito, 07 Veebr 2020, 20:33, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 03 Mär 2012, 15:45
- Auto: vw golf mk2 1.8 66kw, Superb MK III
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
1.4 110kw rihmavahetusvälp
Antud autol on veepump käigukastipool, seega seda vahetatakse vastavalt vajadusele mitte hammasrihmaga koos. aga välp on tehasesoovitustel 210 000km või 5 aastat minuteada.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
1.4 110kw rihmavahetusvälp
Hammasrihmaga on nagu tikkpoltidega mootoris - pooleks ja pool ringi (kilomeetrit siis rihma puhul) tagasi.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
1.4 110kw rihmavahetusvälp
Mingeid lähteandmeid saab täpsustada?
Mis on auto reg. number näiteks.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
1.4 110kw rihmavahetusvälp
210 000 või tolmustes maailma osades (nagu Eesti kahtlemata on, aga tehase manualis seda pole) 120 000
Aastate piirangut eraldi välja ei toodagi, kuigi..... võiks olla ikka nii, et kui jahvatad mannamägede vahel siis 210 000 jaga 30 000
Eks kui midagi mootori juures tehtud ja silma jäänud et hammasrihm kulunud, võib seda vahetust ka varem oodata. Diislitel tavaliselt hakkavad veepumbad ennem lekkima kui välp kätte jõuab
Nagu aga rott ütles on sellel konkreetsel mudelil veepump eraldi, käigukasti pool ja ei ole teema.
Aastate piirangut eraldi välja ei toodagi, kuigi..... võiks olla ikka nii, et kui jahvatad mannamägede vahel siis 210 000 jaga 30 000
Eks kui midagi mootori juures tehtud ja silma jäänud et hammasrihm kulunud, võib seda vahetust ka varem oodata. Diislitel tavaliselt hakkavad veepumbad ennem lekkima kui välp kätte jõuab
Nagu aga rott ütles on sellel konkreetsel mudelil veepump eraldi, käigukasti pool ja ei ole teema.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
1.4 110kw rihmavahetusvälp
Skoda diislil läks 153k pealt hammasrihm, kuigi ka välp 210k, Tartu Skoda soovitas 180k pealt vahetada ja Tallinna Skoda ütles, et elu on näidanud, et 150k on selline optimaalne.
Selle Skoda remont läks ~700e, hammasrihma komplekt, nookurid, nukkvõllide moodul, tihendeid, seibe.
Selle Skoda remont läks ~700e, hammasrihma komplekt, nookurid, nukkvõllide moodul, tihendeid, seibe.
Please come back and tell us how your problem was resolved.