1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Heigo
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 05 Nov 2003, 22:17
Asukoht: Tallinn / Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas Heigo » 10 Mär 2020, 19:06

Tere,
mure 2010 aasta 1.4 gaasipassatiga. Ecofuel / CNG / maagaas. Vahepeal on tühikäik korras, vahepeal väristab päris kõvasti, vahepeal on natuke häiriv. Ehk siis probleem ei ole püsiv ja ei oska millegi konkreetsega seostada ka. Kütuse ümberlülitamisel olukord ei muutu, seega välistaks esialgu gaasisüsteemi osa. Gaasi ja bensiinipihustid on kontrollitud, pihustite tihendid vahetatud. Küünlad vahetatud (NGK).
Veakoodiks on enamasti liiga lahja segu, mootorituli on põlema läinud ainult kahel korral poole aasta jooksul. Kui tühikäik väga kehvaks läheb siis viskab ka mädamuna haisu. DSG kast aga probleem on mõlemal juhul - kas käik sees või parkingu peal, väriseb ühtemoodi. Kett häält ei tee. Probleem on enamvähem sama olnud viimase ca 15-20k kilomeetri jooksul, paremaks pole läinud, hullemaks ka mitte.
Kas oskab keegi pakkuda, mida veel kontrollida võiks? Esinduses tõenäoliselt vahetatakse ketist kuni paagipumpadeni kõik asjad välja, kuni asi paremaks läheb.

Kordan veel üle probleemi olemuse - vahepeal käib mootor täiesti ühtlaselt ja probleemivabalt, hullematel hetkedel väristab topsist joogi üle ääre, enamasti on selline vahepealne tuntav ebaühtlane tühikäik. Esineb nii gaasi kui bensiiniga.

Viimane vigadelugemine - enamikel juhtudel on sama viga sees olnud:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03C 906 021 A HW: 03C 906 021
Component and/or Version: 4414 CNG N10G7 G 4849
Software Coding: 0000077
Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
VCID: 19392BEFD06C69D0C75
1 Fault Found:

013136 - Fuel Trim (Nat.Gas Operation) Range 1
P3350 - 000 - too Lean - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 236959 km
Time Indication: 0
Date: 2112.14.12
Time: 16:52:06

Freeze Frame:
RPM: 717 /min
Load: 11.8 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 84.0°C
Temperature: 17.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.224 V


Readiness: 0010 0000

Ideid? Mida võiks kontrollida?

tofetome
Huviline
Postitusi: 818
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas tofetome » 10 Mär 2020, 21:55

Mootori padjad? Kunagi B5.5-l oli vahepeal värin, vahepeal mitte ja nende vahetamisel kadus.

Võib muidugi lollakas idee olla, aga ehk on abiks?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Heigo
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 05 Nov 2003, 22:17
Asukoht: Tallinn / Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas Heigo » 10 Mär 2020, 22:29

Mootori padjad vahetatud.

petz010
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 11 Veebr 2010, 16:10
Auto: Golf 6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas petz010 » 11 Mär 2020, 08:30

See teema pakub ka mulle huvi, sest kogesin sarnast probleemi ühe teist marki autoga, millel oli peal LPG seade. Iseloomulikuks oli just see mädamunahais, mis probleemi ilmnemisel summutist väljus. Veakoode enam ei mäleta, aga iga kord ECU isegi ei registreerinud neid ja viga esines nii harva, et põhjusele ma jälile ei jõudnudki.
Kui tühikäik lonkama hakkas, siis kõrgematel pööretel ja koormusega töötas mootor jälle kenasti. Ühelt kütuselt teisele ümberlülitamine reeglina ei aidanud ja alati esines viga ainult sooja mootoriga.
Kui probleemi olemusele jälile jõuad, siis kirjuta palun kindlasti ka siia teemasse!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas dellu » 11 Mär 2020, 09:30

LPG-ga pole siin ilmselt 99% midagi võrrelda. Üks on tehase ehitatud intergeeritud süsteem, teine on kuskil nurgataga külge topitud leiutis. Mäletan et kunagine Eesti parim diagnostikamees truumu üldse ei võtnud gaasikaid tehagi, sest seal ju rapitakse neid juhtmeid ka piisavalt jne.

Aga mis värinasse puutub, siis enda kahel vahetasin ka kergemate võdinate peale küünlad ära, aga vahest on ikka sees. Aga no see on väga õrn ikka, mitte nii et asjad autos rappuks. Pigem selline meeltes häiriv ja tunnetatav, aga vigasid küll ei tekki. Aga muidu loll küsimus, et mismoodi sa seda kütust ümbes lülitad, see auto ju ei lase seda teha (kui just gaasiseadme pistikuid ei hakka lahti rapsima :).

Mis kütusega muidu sõidad? 95 või 98? Mitte et see ilmselt väga muudaks, aga mul siin korra oli juhus, kus sain ilmselt kehva gaasi. Esitaks puhas maantee sain ainult veidi üle 300km sõita ja jõuetu tundus ka. Lisaks auto nagu puterdas kiirendamisel jne. Kusjuures pärast ka bensuga sõites oli auto paar päeva imelik. Algul nagu ei läinud pöördesse jne. Nüüd muidugi on sellest juba üle kuu möödas kindlasti ja rohkem pole viga esinenud. Tookord tankisin Laagri Alexelast ja siis oli ka juba pool paaki all tegelt. Muidugi jah stabiilselt selline ei saa ju probleem olla, aga minu autol igatahes teatud perioodi süptomid jätkusid, ei kujutagi ette mida mõjutas.

Muidugi üks mõte veel, et DSG-l peaks vist ka kahemassiline hooratas olema? Palju auto sõitnud? Äkki hakkab see otsa saama?
Viimati muutis dellu, 11 Mär 2020, 09:34, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

petz010
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 11 Veebr 2010, 16:10
Auto: Golf 6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas petz010 » 11 Mär 2020, 10:35

Minu autol esines sama probleem ka bensiiniga töötades ja saan aru, et ka teemaalgatajal (seega CNG vs LPG süsteem ei oma ilmselt mingit tähtsust).
Mulle jäi silma see kirjutis just selle "mädamunahaisu" pärast, mis erakordselt tuttav.
Seega ootan huviga seletust.... Kindlasti oleksin ka ise põhjusele jälile jõudnud, kui see sagedamini kordunud oleks, aga kuna "värin" ja "mädamunahais" esineseid harva, siis lahendamata see lugu jäigi.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7837
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Mär 2020, 15:39

Mädamuna hais on olnud paaril autol (mitte teemaksoleva mootoriga) põhjuseks kui tankis mingit kahtlast kütust.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

petz010
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 11 Veebr 2010, 16:10
Auto: Golf 6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas petz010 » 11 Mär 2020, 15:46

Vähemalt minu auto puhul polnud see teemaks, sest kui seda juhtus niigi väga harva, siis pole võimalik, et mõlemad kütused neil niigi harvadel hetkedel viletsad sattusid...
Pigem mõtlesin ise, et mis lõhn tuleb summutist, kui katalüsaator töösoe ja näiteks 4-st silindrist ühes kütus iga takti ajal ei sütti?

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 12 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 11 Mär 2020, 16:04

P3350 fuel trim too lean olen ka endale kahel niiöelda päeval saanud. Esimene kord oli ostes kui bensupihustid olid nii sodi täis, et auto ei tahtnud käivitades töölegi jääda ja viimati nüüd nädalavahetusel kus lambist tekkis tühikäigul hästi kerge aga tuntav jõnks. Mõlemad korrad diagnosti tehes esines sama error.

Esimese korra remont oli paak 98t täis ja kaks purki liquimoly injecor cleanerit. Paari päevaga kadus käivitamise jama ära ja errorit ka ei näind. Nüüd 12tuhat km hiljem teist korda sõitsin gaasi täiesti tühjaks (kahtlustan, et sain solki gaasi kuna auto oli jõuetum ka) ning purk pihustipuhastit sisse ja 100kmne harjumaa tiir ebamõistlikult väikestel käikudel sõitmise ja kõrge pöördega ning paak gaasi uuesti täis. Töötab ilusti ja viga mitme päevaga pole tulnud.

Miks? Ei tea. Aga paistab, et vähemalt mingiks ajaks aitab :D

Kulu üle kurta ei saa. 18" veljed all ja palju linnasõite kuid mitme tuhande keskmine on 5.0kg 100le.

Ahjaa. Bensiini kadus ka viimane kord mõned liitrid päeva peale koos gaasiga. See oli veider.
Viimati muutis MRT0, 11 Mär 2020, 16:09, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas tito » 11 Mär 2020, 21:54

petz010 kirjutas:
11 Mär 2020, 15:46
Pigem mõtlesin ise, et mis lõhn tuleb summutist, kui katalüsaator töösoe ja näiteks 4-st silindrist ühes kütus iga takti ajal ei sütti?
Värskelt juurduma hakkava kikkerherne lõhn, kerge juudi odooriga, betoonmüüri nüansi ja pika kirbe järellõhnaga
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
MustVälk
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

zephys
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
Telefon: 5555üheksa6üks4
Skype: el.mumm
Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
Asukoht: Eesti
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 21 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas zephys » 11 Mär 2020, 22:33

Jätan ka igaks juhuks märgi maha - äkki hakkab endal ka puterdama kunagi, lisaks mõned uitmõtted:
a. Mul 1.8t AEB mootoril on olnud kogemus tühikäigul puterdamise /jõnksutamisega kui kliima rihm oli koostöö lepingut lõpetamas ja vahest kas kompressor käis tühja või poos rullik kinni, aga veel ei vilisenud.
b. B6 gaasikatel ka algul puterdas, küünalde vahetus tegi täitsa heaks, kuid vahel ja just sellise niiskema ja poolpiduse ilmaga (kui auto käivitub kord bensu kord cng pealt) on ka kerget tühikäigu puterdamist tunda - siit ka mõte, et aju jääb täpse segu koostamisel hätta just selles paarikraadises vahemikus - siin peaks b7 meeste käest küsina, kas neil on ka ilmastikust tingitud käitumishäireid või logisi võtma puterdamise hetkedel.
c. Kas kütusevaliku loogika ajus ei või olla vigane mingist anduri eluea lõpust tingituna - diagnostikaga sinapeal olevad on äkki targemad?
Passat B6 r-line 1.4 tsi ecofuel 🍅IG @el.mumm

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas MartenL » 12 Mär 2020, 07:52

b6 on millegipärast tundlikum gaasiga käivituse suhtes. Mul ei ole b7 viimase aasta jooksul kordagi bensuga käima läinud kui paakides gaasi on. Alati põleb roheline gaasi tuli.

Heigo
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 05 Nov 2003, 22:17
Asukoht: Tallinn / Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas Heigo » 12 Mär 2020, 09:12

Minu B6 läheb hommikuti alati bensuga käima - ehk siis külma mootori käivitus on alati bensiini pealt. Soe mootor läheb juba gaasiga. Peale gaasi tankimist sõidab ka mingi aja bensiiniga. Sellistel hetkedel ongi aru saada, et kui väristab, siis kütuse ümberlülitamine värinat ei muuda. Kliima rihm on koos kompressoriga vahetatud. Küünlad on tegelikult isegi 2 korda vahetatud - kohe peale ostmist ja nüüd hiljuti ka igaks juhuks. Probleemi olemus ei muutunud peale küünalde vahetust.
Ise olen mõelnud, et äkki süütepoolid või vaakumvoolikud? Aga kuidas neid kontrollida? Süütepoole ehku peale vahetada ei tahaks. Vaakumvoolikute kontrollimine on ka selline poolkõva tegevus. Kui juba täitsa puruks on siis leiad jah üles aga mingisuguseid mikropragusid pealevaadates ju ei tuvasta. Samas katkine vaakumvoolik ja vigane süütepool peaks koguaeg häda tekitama ja järjest hullemaks minema? Misfire errorit pole kunagi olnud.
Ca korra nädalas panen kaabli külge ja enamasti on see lahja segu error jälle olemas olnud. Ühel korral on ka lambda errorit näidanud aga see arvatavasti juba tagajärg lahjale segule.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Mär 2020, 09:55

Heigo kirjutas:
12 Mär 2020, 09:12
Minu B6 läheb hommikuti alati bensuga käima - ehk siis külma mootori käivitus on alati bensiini pealt. Soe mootor läheb juba gaasiga. Peale gaasi tankimist sõidab ka mingi aja bensiiniga. Sellistel hetkedel ongi aru saada, et kui väristab, siis kütuse ümberlülitamine värinat ei muuda. Kliima rihm on koos kompressoriga vahetatud. Küünlad on tegelikult isegi 2 korda vahetatud - kohe peale ostmist ja nüüd hiljuti ka igaks juhuks. Probleemi olemus ei muutunud peale küünalde vahetust.
Ise olen mõelnud, et äkki süütepoolid või vaakumvoolikud? Aga kuidas neid kontrollida? Süütepoole ehku peale vahetada ei tahaks. Vaakumvoolikute kontrollimine on ka selline poolkõva tegevus. Kui juba täitsa puruks on siis leiad jah üles aga mingisuguseid mikropragusid pealevaadates ju ei tuvasta. Samas katkine vaakumvoolik ja vigane süütepool peaks koguaeg häda tekitama ja järjest hullemaks minema? Misfire errorit pole kunagi olnud.
Ca korra nädalas panen kaabli külge ja enamasti on see lahja segu error jälle olemas olnud. Ühel korral on ka lambda errorit näidanud aga see arvatavasti juba tagajärg lahjale segule.
Mädamuna hais viitabki lahjale segule ja tasuks kontollida kas õhuvõtus peale õhukulu mõõtjat pole leket...
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 12 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 12 Mär 2020, 10:55

Alati kui sinine külma jahutusvedeliku temperatuuri tuli põleb siis läheb mul bensuga tööle. Kui 3-5 tundi seisnud siis üldiselt läheb gaasiga.

Hommikuti käib mõnikord tuntav jõnks ka läbi ja pöörded kukuvad hetkeks kui gaasi peale lülitub. Aga mitte alati.
Viimati muutis MRT0, 12 Mär 2020, 10:56, muudetud 1 kord kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas dellu » 12 Mär 2020, 11:08

@Heigo sa muidu bensuga üldse ei sõida? Soovituslik ju paak bensu 4 paagi gaasi kohta. Mitte et ma seda nüüd ise 100% jälgiks, aga vahest olen ikka paagi tühjaks lasknud ja siis bensuga sõitnud veidi. Viimati sai ka umbes 150km sõidetud bensuga vahepeal, kui Soomes tankida ei viitsinud kohe ja lõpuks selgus, et seal tanklas ei saagi niisama tankida, ainult spets kaardiga.
Aga mis käivitumisse puutub, siis jah B6 kippus mul ka vähe rohkem bensuga käivituma, aga ei mäleta kas alati. Nüüd on sama mootor B7 keresse üle viidud ja enamasti käivitub ikka gaasiga (aju jäi B7 oma, tehnika B6 küljest). Samas vahest on olnud juhuseid kus käiab pikalt ja lõpuks käivitub bensuga. Ei teagi millest see on. Ilmselt ka mingi teatud temperatuur. Viimasel paaril kolmel nädalal pole seda kindlasti teinud. Ilmselt pigem on see B6 bensult käivitumine rohkem mingi aju softi teema. Naise B7-l ei mäletagi et üldse kunagi oleks bensult käivitunud. Minu oma on 2011 manuaal, naisel 2013 DSG. Võimalik, et äkki esindusest saaks mingit softi update ka?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 12 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 12 Mär 2020, 12:28

Samas mis sellest updateda. B6 lähenemine on parem kuna ma iga hommik aõidan täpselt 1km bensuga. Alati ühes ja samas kohas lülitab gaasile - seega saab bensusüsteem kasutust ja tekib ehk vähem muresi. Keegi ei viitsi ju eriti ise bensupealt sõita

Võibolla jah linnas väikese otsa töristajaid see häirib. Mul on tööle 18km :D
Viimati muutis MRT0, 12 Mär 2020, 12:29, muudetud 1 kord kokku.

Heigo
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 05 Nov 2003, 22:17
Asukoht: Tallinn / Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas Heigo » 12 Mär 2020, 18:44

dellu kirjutas:
12 Mär 2020, 11:08
@Heigo sa muidu bensuga üldse ei sõida? Soovituslik ju paak bensu 4 paagi gaasi kohta. Mitte et ma seda nüüd ise 100% jälgiks, aga vahest olen ikka paagi tühjaks lasknud ja siis bensuga sõitnud veidi. Viimati sai ka umbes 150km sõidetud bensuga vahepeal, kui Soomes tankida ei viitsinud kohe ja lõpuks selgus, et seal tanklas ei saagi niisama tankida, ainult spets kaardiga.
Aga mis käivitumisse puutub, siis jah B6 kippus mul ka vähe rohkem bensuga käivituma, aga ei mäleta kas alati. Nüüd on sama mootor B7 keresse üle viidud ja enamasti käivitub ikka gaasiga (aju jäi B7 oma, tehnika B6 küljest). Samas vahest on olnud juhuseid kus käiab pikalt ja lõpuks käivitub bensuga. Ei teagi millest see on. Ilmselt ka mingi teatud temperatuur. Viimasel paaril kolmel nädalal pole seda kindlasti teinud. Ilmselt pigem on see B6 bensult käivitumine rohkem mingi aju softi teema. Naise B7-l ei mäletagi et üldse kunagi oleks bensult käivitunud. Minu oma on 2011 manuaal, naisel 2013 DSG. Võimalik, et äkki esindusest saaks mingit softi update ka?
Vahepeal on bensuga ka sõidetud. Ca kuu aega tagasi käisid kõik 8 pihustid maas ja kontrollis. Puhastati ära ja tunnistati kõik korrasolevateks. Bensuga soovitatakse sõita sellepärast, et bensupihustid kinni ei jääks. Ebaühtlane tühikäik esineb nii bensiiniga kui ka gaasiga.

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 12 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 16 Mär 2020, 09:52

Kirjutan siia teemasse siis ka tõenäolise vea. Kõrgsurve pump.
Lekkiva kõrgsurve pumbaga kaasnevad sümptomid: värisev tühikäik aegajalt, P3350 viga ja lisaks peaks pikemal linnasõidul rohkem või vähem koos gaasiga kaduma hakkama bensiin ning õlivarras peaks haisema hakkama, värisemise ajal on ilmselt kohapeal seistes tunnikulu 0,2kg/100km kuigi peaks olema 0,4-0,5 . Koguaeg ei pea olema - kui ei värista sisi on normaalne näit.
Igatahes endal läheb täna-homme vahetusse ja eks siis paistab. suuremosa kõik sümptomid vastavad sellele mul. 400km linnas päevaga ära sõita siis kadus ca 3l kütust. samas 300km maanteel sõites läks silmajärgi äkki liiter.
Viimati muutis MRT0, 16 Mär 2020, 09:52, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas tito » 16 Mär 2020, 10:27

Et siis gaasi poolelt kõrgsurve regulaator?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 12 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 16 Mär 2020, 10:33

Ei mootori küljes bensu kõrgsurve pump. gaasiga sõites lekib kütust mootorisse.

https://www.google.com/search?q=03c1270 ... AHoECAEQAA
Viimati muutis MRT0, 16 Mär 2020, 10:34, muudetud 2 korda kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7837
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas GTI » 16 Mär 2020, 12:00

Marto kirjutas:
16 Mär 2020, 10:33
Ei mootori küljes bensu kõrgsurve pump. gaasiga sõites lekib kütust mootorisse.
https://www.google.com/search?q=03c1270 ... AHoECAEQAA
Siis peaks ju kogu lekkiv kütus mootoriõlisse jooksma ja õlitase mehiselt kerkima? 3 liitrit kütust mootoriõlisse on ikka jõhkralt palju.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas vredestein » 16 Mär 2020, 12:02

Kui auto sõidab Gaasiga siis kütusepumbast jookseb ka bensiin läbi aga pihusteid ei rakendata. Kui aga pihustid hakkavad lekkima siis ongi see situatsioon, et gaasiga sõites satub bensiin silindrisse.
Rohi selle vastu on pihustite vahetus.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
MRT0
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 21 Jaan 2020, 08:35
Auto: Passat B6 R-Line ecofuel '10
Asukoht: Saue
Tänanud: 0
Tänatud: 12 korda

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas MRT0 » 17 Mär 2020, 00:08

On selle teooriaga kuidas on aga täna sai uus kõrgsurve pump külge + õli vahetatud. Sõitsin linnas ringi ja passisin töötava mootoriga igalpool kokku 90km eest mõne tunni jooksul. P3350 errorit ei tulnud, tühikäigul käib nagu mootor ei töötakski ja tunnikulu näitab kenasti 0.4-0.5 . Bensuseier ei langenud ka millimeetritki. Eks paostab kas nii jääbki - hetkel ütleks, et google diagnoos oli õige.
Kes tänasid kasutajat MRT0 selle postituse eest:
PulkuMustVälktofetome

Heigo
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 05 Nov 2003, 22:17
Asukoht: Tallinn / Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 TSI Ecofuel tühikäik

Lugemata postitus Postitas Heigo » 17 Mär 2020, 15:41

Siit hakkab juba midagi vist välja kooruma. Sügisel autot ostes oli bensiinipaak täiesti tühi ja auto töötas ainult gaasi pealt. Läks ilusti käima ja tühikäigus mingisuguseid anomaaliaid ei esinenud. Hakkan nüüd mõtlema, et ehk oli müüja juba probleemist teadlik ja nii oli kaval viis seda varjata. Igatahes proovin nüüd kuidagi bensiinipaagi täiesti tühjaks saada, et näha, kas probleem esineb jätkuvalt või mitte.
Koodi järgi vaadates maksab see pump ca 300 euri ja päris ehkupeale veel ei vahetaks. Kas vahetus oli väga ajakulukas töö?

Vasta

Mine “Mootor”