Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
rallitaja
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03 Aug 2014, 18:25
Auto: Audi A4 B6 Avant, VW Passat B6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas rallitaja » 27 Mär 2020, 16:20

Tere!

Mure Golf 5 1.4 TSI ga , nimelt auto ei käivitu. Kontrollitud on toited ja massid mootori ajul, süütepoolidel, anduritel jne. Kõik juhtmed on terved. Vahetatud on süütepoolid, küünlad ja nukaandur. Auto aju vändaanduri signaali näeb (Graafiliselt vaadates jookseb ka ilusti ja ei tee mingeid trikke vahepeal), kütte rõhu pumpab ilusti starteriga käiates üles, veakoode pole. Ca 30 sec käiamise peale annab sädet 3 - 4 korda.
Ehk on kellelgi veel mingeid ettepanekuid mida vaadata - kontrollida, või on kellelgi sarnane mure olnud ?

Tänud juba ette kaasamõtlejatele

Edit: Enne unustasin mainida, et kontrollitud on ka märgid ja mõõdetud surved. Kõik jäid 14 - 15 bar vahele.
Viimati muutis rallitaja, 27 Mär 2020, 18:01, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Mär 2020, 19:34

Veakoode on?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas dellu » 27 Mär 2020, 19:36

Kirjas et veakoode pole
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas jussike » 27 Mär 2020, 19:49

Aita aitajaid.
Kas muutus telliskiviks ise või peale mingit remonti?

Ei tea kas aitab, aga:
Hetkel ei tule selle mootori asendid ja ehitused silmade ette, aga kui starter on eespool, siis vaata starteri ees jooksev kaablipunt üle, vibratsioon ja tolm on nii mõnegi mootori juhtmestiku sealt nahka pannud.
Viimati muutis jussike, 27 Mär 2020, 19:56, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas dellu » 27 Mär 2020, 20:54

110kw gaasikal (küll B6-7) on küll jah starter ees, G5 dislal samuti. See on tõesti ka koht mida üle vaadata (sisuliselt kuskilt juhe tule tagant ala). Samas minul dislal näitas siis vändaanduri viga, aga korra sinna teibi alla piilumine kindlasti paha ei tee.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

rallitaja
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03 Aug 2014, 18:25
Auto: Audi A4 B6 Avant, VW Passat B6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas rallitaja » 28 Mär 2020, 11:15

Telliskiviks muutus ta omal jõul. Hommikul sai tööle sõidetud ja õhtul enam ei käivitunud.

Starter tal ees jaa. Vaatan selle juhtme kimbu üle
Eile õhtul veel proovides käivitada viskas ühe veakoodi. Coil Power output 2 electrical malfunction vms

rallitaja
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03 Aug 2014, 18:25
Auto: Audi A4 B6 Avant, VW Passat B6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas rallitaja » 28 Mär 2020, 20:01

Juhtme kimp üle vaadatud seal kõik juhtmed korras. Proovisin ka lisamassi, ei midagi. Ikka sama seis.
Toited nii ajule kui ka süütepoolidele, anduritele säilivad ka käivitamis hetkel. Kontrollitud ka veel nuka anduri signaal. See jõuab ka ilusti ajuni.
Kui suur on tõenäosus et aju küpse? Aju sai lahti võetud, visuaalselt pole häda midagi ja kärsakat ka ei tundnud.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 28 Mär 2020, 20:25

Kas kütus mootorisse ka jõuab? Üks asi surve üles saada ja teine, et kas silindrisse ka midagi jõuab.
Juhul kui jõuab siis peaks põlemata kütuse hais olema koguaeg oleval!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

rallitaja
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03 Aug 2014, 18:25
Auto: Audi A4 B6 Avant, VW Passat B6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas rallitaja » 28 Mär 2020, 23:18

Unustasin seda mainida enne. Kütus silindritesse jõuab, kütte hais on üleval ja küünlad on märjad.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas teet82 » 29 Mär 2020, 09:50

Kui silindrid märjad juba, siis kompressioon kadunud ja niikuinii enam ei käivitu, isegi kui vea põhjustaja kõrvaldad.
Viimati muutis teet82, 29 Mär 2020, 09:52, muudetud 1 kord kokku.

rallitaja
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03 Aug 2014, 18:25
Auto: Audi A4 B6 Avant, VW Passat B6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas rallitaja » 29 Mär 2020, 12:26

teet82 kirjutas:
29 Mär 2020, 09:50
Kui silindrid märjad juba, siis kompressioon kadunud ja niikuinii enam ei käivitu, isegi kui vea põhjustaja kõrvaldad.
Hetkel ei olegi probleem et silindrid on üle ujutatud, vaid see et säde on puudulik.

cocco
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas cocco » 29 Mär 2020, 12:43

bensiini pihustite lati otsas andur?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Mär 2020, 13:01

rallitaja kirjutas:
28 Mär 2020, 11:15
Eile õhtul veel proovides käivitada viskas ühe veakoodi. Coil Power output 2 electrical malfunction vms
Otsi selle koodi numbri järgi mis võivad olla põhjusteks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas teet82 » 29 Mär 2020, 14:44

Kunagi oli sarnane juhus ühe jaapaniga maasturiga, peale kasti vahetust sõitis kümme meetrit töökojast välja ja kõik, säde kadunud. Käisid siis spetsialistid oma arvutite ja asjadega, jagu ei saadud. Kõik mõõtsid lihtsalt süütepoolide pistikust, et ilusasti 12V tuleb, aga keegi ei mõõtnud massjuhtme takistust kere suhtes, viga oli selles. Mass oli ühe kasti poldi all ja kuigi polt oli ilusasti kinni keeratud, oli kontakt halb.
Arvan, et kui säde puudu, siis ei tohiks ka kütust pihustada. Selle põhjal nagu aju vigane või siis midagi viga aju ja süütepoolide vahelises ahelas.

rallitaja
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03 Aug 2014, 18:25
Auto: Audi A4 B6 Avant, VW Passat B6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas rallitaja » 30 Mär 2020, 12:36

teet82 kirjutas:
29 Mär 2020, 14:44
Kunagi oli sarnane juhus ühe jaapaniga maasturiga, peale kasti vahetust sõitis kümme meetrit töökojast välja ja kõik, säde kadunud. Käisid siis spetsialistid oma arvutite ja asjadega, jagu ei saadud. Kõik mõõtsid lihtsalt süütepoolide pistikust, et ilusasti 12V tuleb, aga keegi ei mõõtnud massjuhtme takistust kere suhtes, viga oli selles. Mass oli ühe kasti poldi all ja kuigi polt oli ilusasti kinni keeratud, oli kontakt halb.
Arvan, et kui säde puudu, siis ei tohiks ka kütust pihustada. Selle põhjal nagu aju vigane või siis midagi viga aju ja süütepoolide vahelises ahelas.
Kui mass oleks puudulik siis see ei seletaks miks ta lisamassiga sama jama teeb. Ühendasin ühe täku juhtme mootori ja kere vahele ning teise aku ja kere vahele. Kusjuures eile kui pusisime sellega siin ja sõber käias ja ise jälgisin sädet. Pihusteid on kuulda et töötavad koos sädemega. St kui sädet ei löö ei ole ka pihusteid järgi.
Kas siiski võiks kahtlustada aju?

rallitaja
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03 Aug 2014, 18:25
Auto: Audi A4 B6 Avant, VW Passat B6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas rallitaja » 30 Mär 2020, 12:38

GTI kirjutas:
29 Mär 2020, 13:01
rallitaja kirjutas:
28 Mär 2020, 11:15
Eile õhtul veel proovides käivitada viskas ühe veakoodi. Coil Power output 2 electrical malfunction vms
Otsi selle koodi numbri järgi mis võivad olla põhjusteks.
Need põhjused on kõik järgi vaadatud. Poolid, juhtmed jne mis seal veel pakkus mis hetkel ei meenu. Aga seal viimane variant oli ka see, et aju küpse.

cobra
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 08 Mai 2009, 10:14
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas cobra » 30 Mär 2020, 17:14

kaitsmeplokis on üks +15 või +30 voolu juhtiv suur relee. vastavalt varustusele on kaitsmeplokk erinev. Need surevad ära selle ajaga. Kuigi miski relee viga võiks sees olla, aga vist ei olnud, mul mõned läbi käinud kahtlase veaga.
Pärnus diagnosti ja elektritööd.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas teet82 » 30 Mär 2020, 18:38

rallitaja kirjutas:
30 Mär 2020, 12:36
Kui mass oleks puudulik siis see ei seletaks miks ta lisamassiga sama jama teeb.
Igal tarbijal on ikka enda massjuhe pistikust keresse või kusagile mujale ja kui viga on selles ahelas, siis lisamassi ühendamine mootori ja kere vahele ei muuda midagi. Samuti tuleks juhtmed igat pidi läbi mõõta, et poleks lühises mõne teise juhtmega, plussi või miinusega. Kui lihtsalt läbi piiksutada testriga ühest ja teisest otsast, siis lühises juhe piiksub ju samamoodi. Aga vb te teate seda ja kõik ongi nii tehtud juba.
Kokkuvõttes vist ongi lihtsam mingi teine aju pistikusse lükata prooviks. Ma ei tea kui keeruline see G5 puhul on, kui lihtsalt immo nagu vanematel mudelitel, siis peaks ju sekundiks käivitma ja oleks asi selge.

tegelane5
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

Golf 5 1.4 TSI ei käivitu

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 30 Mär 2020, 20:48

VBolla ei saa coilid lihtsalt voolu? Elik coilide toide tuleks üle vaadata.

Vasta

Mine “Mootor”