Passat B8 TDI head ja vead?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
IndrekH
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 25 Apr 2016, 13:43
Telefon: 56972663
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 TDI head ja vead?

Lugemata postitus Postitas IndrekH » 14 Sept 2020, 08:49

Tere,

Passat B8 88kw TDI (2016) head ja vead
Viimati muutis HawkHill, 17 Jaan 2021, 22:24, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkirja täpsustus

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Passat B8 TDI

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 14 Sept 2020, 10:03

Rahuliku sõidustiiliga inimesele täitsa piisava dünaamikaga mootor. Ise näiteks ei näeks selle puhul põhjust oluliselt juurde maksta, et saada 2.0 110kW variant.

DSG puhul on kast kuivsiduriga ehk 60 000km õlivahetust tal ette nähtud pole. Mehhaanilises osas võib profülaktika mõttes aegajalt vahetada nagu manuaalkastil.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

rSto
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 18 Nov 2018, 22:07
Auto: B8
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 TDI

Lugemata postitus Postitas rSto » 15 Nov 2020, 16:15

Mul on ning ütlen, et absoluutselt täiesti piisava minekuga mootor. Suvel rahulikult kruiisides saab ilma pingutamata 4.5/100le . Dsg7 tundub täitsa okei kast olevat kui arvestada võimalusega, et sidurit peab mingi hetk vahetama. Hooratas on neil kõigil " kuluosa" . Võid julgelt kaaluda

allanhe
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 21 Juul 2010, 20:45
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 TDI

Lugemata postitus Postitas allanhe » 17 Jaan 2021, 20:35

Kui proovid sõita ka 2.0 110 kw mootoriga, siis enam 88 kw ei taha. Dünaamika vahe on selge.

Vasta

Mine “Mootor”