Golf 5 1.9 tdi 77kw turborõhu probleemid

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Edge
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 24 Mai 2013, 20:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 5 1.9 tdi 77kw turborõhu probleemid

Lugemata postitus Postitas Edge » 21 Mär 2021, 23:34

Tere foorumirahvas, sai endal mõte otsa ja kopp kergelt ees, jagan siin oma muret.

Hiljuti tekkis autol error ette visit emissions workshop, diagnostika näitab viga 16621 Boost pressure sensor, too low signal. See viga tuleb koheselt tagasi kui vead kustutada ja püsib. Auto liigub aeglaselt, turborõhk pole õige see on kindel, 100-120kmh kiirendust teha läheb ikka pikka sirget vaja.
Alustuseks ostsin uue rõhuanduri, ei muutunud midagi samad andmed diagnostis ja sama viga sees.

Boost pressure näitab diagnostist koguaeg 2193mbar isegi kohapeal käies, tegelikult boost miski 0.2bar sõites, vahest nagu veerandsekundi lubab midagi sõites ja andmed korra muutuvad annab natuke rohkem boosti, kuid see on tõesti ülilühikese aja vältel ning ei toimu tihti ega regulaarselt.

Siiamaani olen interneti õpetuse järgi veel puhastanud esitule taga olevad massipunktid kuhu boost pressure juhe peaks jooksma. Vaatasime tuttavaga juhtmestiku üle kogu ulatuses, ei ole kuskil kahjustust näha.
Pool õhtut siin üritanud leida midagi kasulikku, ei tea ideed otsas ei taha ka lambist juppe edasi osta. Auto on 2004/05 Golf5 BKC 1.9 tdi 77kw manual 5k äkki keegi sama murega kunagi kokkupuutunud või teab nendest algsetest g5 diislitest rohkem.
Viimati muutis Edge, 21 Mär 2021, 23:35, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Golf 5 1.9 tdi 77kw turborõhu probleemid

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 22 Mär 2021, 00:16

Mis kaablit kasutad, vcds? Kuidas tegelik rõhk mõõdetud, mehaanilise kellaga?

Edge
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 24 Mai 2013, 20:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 5 1.9 tdi 77kw turborõhu probleemid

Lugemata postitus Postitas Edge » 22 Mär 2021, 00:27

Tuttaval on diagnostika, ei ole kindlasti esinduse tasemel tehnika, pigem hiina kraam, rõhku vaatasime ainult arvutist, ma ise neid elektroonika ja diagnostika asju väga täpselt ei jaga. See 0.2bar sõites oli mul vast valesti väljendatud, otseselt mõõtnud seda pole, kuid sõites liigub nagu piisavalt, et hoog ülesse saada pika aja peale, pigem nagu limpmode, olen sõitnud ka täiesti 0 rõhk autoga ja siis ei saanud kuhugi sellega kiirendatud.

McAadu
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 15 Apr 2013, 20:15
Auto: Golf 3 Gti 2.0 16v
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 5 1.9 tdi 77kw turborõhu probleemid

Lugemata postitus Postitas McAadu » 22 Mär 2021, 20:02

Tere!
Ma väga ei süvenenud, aga räägin oma loo. Paar aastat tagasi oli Passat B6 1.9tdi ka probleeme rõhuga. Oli vist 74kw. Läks väga kergesti Limpi. Sai lammutatud turbo laiali, vahetatud see regulaator seal, kuna membraan oli katki. Kõikvõimalikud andurid vahetatud ja testitud, rõhutest sai tehtud kompressoriga jne. Vaatasin üle selle vaakumploki, mis kapoti all ja kuhu vaakumvoolikud kokku jooksevad ja lõpuks leidsin ühe pisikese vooliku milles oli mingi liivatera sees ja õhk ei käinud läbi. Oligi jälle korras.
Mälu järgi oli see vist nii, et autot käivitades, sel hetkel kui mootor käima hüppab, pidi see turbo küljes asuv varras end kortsu tõmbama, aga minul see eriti ei liikunudki. Täpselt enam ei mäleta.

Võib-olla on 77kw mootor muidugi täitsa teine asi.

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Golf 5 1.9 tdi 77kw turborõhu probleemid

Lugemata postitus Postitas teet82 » 23 Mär 2021, 06:52

Kui viga tuleb koheselt peale kustutamist tagasi, siis on see ikka elektroonika poole probleem (andur, juhtmestik, aju). B6 Passatil olen isegi juhtmeid parandanud sarnase veaga, see õlifiltri jala ja starteri juurest jooksev kimp võib olla hõõrdunud, juhtmed mädanenud jne.. Golf 5 peaks olema sarnane ehituselt.

Edge
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 24 Mai 2013, 20:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 5 1.9 tdi 77kw turborõhu probleemid

Lugemata postitus Postitas Edge » 14 Apr 2021, 19:34

Starteri juurest oli juhtmestik katki ja boost sensorile endale tuli ainult 1.6v peale norm peaks olema 5v. Sai ära lapitud, nüüd on siiamaani normaalselt sõitnud jälle.

Vasta

Mine “Mootor”