B4 1.8 66 KW monopritse tühikäik

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Mattis
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 08 Juul 2016, 19:25
Telefon: 56192351
Auto: Vw Polo coupe mk2 1988
Asukoht: Ida-Virumaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda

B4 1.8 66 KW monopritse tühikäik

Lugemata postitus Postitas Mattis » 03 Mai 2021, 08:52

Lugu järgmine :
Vahepeal sooja mootoriga hakkab vilkuma jahutusvedeliku tuli ning tühikäigul jääb puterdama ja lonkama .
Veidi pöördeid juurde andes käib ilusti .
Jahutusvedeliku temp. andur vahetatud seis ikka sama .
On kellelgi olnud sama asja ?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7459
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 113 korda

B4 1.8 66 KW monopritse tühikäik

Lugemata postitus Postitas GTI » 03 Mai 2021, 11:53

Kas jahutusvedeliku tule süttimine ja tühikäigu probleemid on samaaegsed? Kas sel autol on tasemeandur paisupaagis?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Kasutaja avatar
Mattis
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 08 Juul 2016, 19:25
Telefon: 56192351
Auto: Vw Polo coupe mk2 1988
Asukoht: Ida-Virumaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda

B4 1.8 66 KW monopritse tühikäik

Lugemata postitus Postitas Mattis » 03 Mai 2021, 14:53

Tundub küll , et viga tekib samaaegselt kuigi tühikäik võiks ka siis veidi parem olla kui tuli ei vilgu ... aga kui tuli vilgub siis tühikäik kordades halvem . Väljasuremis ohtu küll pole aga lonkab ja jätab vahele piisavalt palju ,et hakata häirima .
Taseme anduri kohta ei tea midagi aga kontrollin varsti.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7459
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 113 korda

B4 1.8 66 KW monopritse tühikäik

Lugemata postitus Postitas GTI » 03 Mai 2021, 14:55

Samaaegsuse korral võiks kontrollida mis teeb geneka laadimine sel hetkel kui probleemid algavad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Kasutaja avatar
Mattis
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 08 Juul 2016, 19:25
Telefon: 56192351
Auto: Vw Polo coupe mk2 1988
Asukoht: Ida-Virumaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda

B4 1.8 66 KW monopritse tühikäik

Lugemata postitus Postitas Mattis » 03 Mai 2021, 15:08

Aga mis geneka laadimine jahutusvedeliku tule vilkumisse puutub ?
Tuli vilgub sõiduajal ka . Ja külma mootoriga pole mingit probleemi . Viga tekib töösooja mootoriga .

Kasutaja avatar
Mattis
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 08 Juul 2016, 19:25
Telefon: 56192351
Auto: Vw Polo coupe mk2 1988
Asukoht: Ida-Virumaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda

B4 1.8 66 KW monopritse tühikäik

Lugemata postitus Postitas Mattis » 03 Mai 2021, 19:57

Täna töölt koju sõites tuli ei vilkunud ning tühikäik oli ikka kehva . Peab hakkama ükshaaval vaatama , jagaja , pritsealune tihend , küünlad , vaakum jne ... ilmselt viga kusagil seal .

CD-R
Huviline
Postitusi: 450
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

B4 1.8 66 KW monopritse tühikäik

Lugemata postitus Postitas CD-R » 03 Mai 2021, 20:38

Nendel on ka jamanud tühikäigu "mootor", asub ta seal pritsepea kõrval ja liigutab vajadusel drosselit. Vana eas ei saa need enam oma 0 asendist aru ja hakkab ka jamama. Aga alustada võiks jah pritsepea aluse padja ja süütesüsteemi üleüldise seisundi kontrollimisega. Ise pakuks et tuluke ei ole seoses tühikäigu probleemiga.

Kasutaja avatar
Mattis
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 08 Juul 2016, 19:25
Telefon: 56192351
Auto: Vw Polo coupe mk2 1988
Asukoht: Ida-Virumaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda

B4 1.8 66 KW monopritse tühikäik

Lugemata postitus Postitas Mattis » 04 Mai 2021, 07:34

Jah oma kogemusest võin öelda, et pole minul veel ükski monopritse ideaalselt töötanud , alati on mingi jama nendega .
Eks peab hakkama vaatama .

Vasta

Mine “Mootor”