Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
MartiM
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 03 Veebr 2018, 15:58
Asukoht: Põlvamaa
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks

Lugemata postitus Postitas MartiM » 31 Mai 2021, 15:45

Tervitus, uurisin ja otsisin foorumis risti-rästi läbi, aga otsest selgust siiski ei saanud. Mure järgmine, et sai siis tehtud mootori vahetus. Eelnevalt oli passi järgi 1.3 44kw(?) ei tea, et sellise võimsusega üldse neid väljunud oleks, aga see selleks. Tehase lubatud esisilla teljekoormus on passis 625kg, aga teistel 1.3 mootoriga sõidukitel hoopis 700kg...
Uueks mootoriks sai 1.9td AAZ ja arvele saamiseks tahab transpordiamet teljekoormuse ja tühimassi kaalumistõendit. Igaksjuhuks küsiks kas keegi on selle tee läbinud ja oskab kogemuste põhjal öelda mis võiks tulla eeldatav kaal esisilla kohta, kas mahuks selle 625kg sisse? Ei taha nagu väga Tartusse Metroserti minna 100 euro eest kaaluma, et siis teada saada, et teljekoormus läheb lõhki ja peab vana mootori tagasi panema. Või oskab keegi midagi muud kaasa rääkida?

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks

Lugemata postitus Postitas Corra » 31 Mai 2021, 17:51

Metroserti pead minema kui tahad asja ametlikuks saada. Niisama on sul ka heitgaaside paberid vaja uue mootori kohta. Käi ülevaatus punktis ära, lase heitgaasid mõõta ja auto teljed seal kaaluda, saad enamvähem teada mis numbrid sind ootavad. Auto kandevõime väheneb vastavalt su originaalist üleolevale raskusele. Kuna sa panid diisli peale, mis on raske mootor, siis on tõenäosus suur, et sul läheb see teljekaal lõhki ja pead loovutama tagumise istmerea(ehk siis auto jääb 2 kohaliseks, minimaalne kandevõime, et auto jääks 5kohaliseks oli vist 275kg äkki, maanteeametis peaks kirjas olema). Muidugi valisid ka kõige halvema teljekaaluga auto algatuseks, 1.3 on see kõige väiksem, 1.6 diislil kõige suurem.
Viimati muutis Corra, 31 Mai 2021, 17:56, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Corra selle postituse eest:
MartiM

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks

Lugemata postitus Postitas CD-R » 31 Mai 2021, 22:07

Mul mk1-l oli 1.3 44kw algselt vahel, panin 2.0 16v. Samamoodi oli hädisem esitelje kaal kui suurte mootoritega autodel, siiski natuke uhkem kui sul - 660kg. Pidin keskmisest tagumisest istekohast loobuma kuna üleüldiselt oli vist 25kg ehk üle? Samas mul oli üleüldiselt auto raskem ka valuvelgede ja mürasummutus kola arvelt. Aga jah tark oleks üv punktis piduristendis üle vaadata, et kas on mõtet sinna üldse 100 euro eest kaaluma minna. Õnneks annab seal tegelt suht palju mängida selle kaaluga, juhul kui peaks napiks minema. Igastahes soovitan otsida mingid kõige kergemad plekkveljed jne alla selleks ajaks. Igasugune üleliigne helitehnika ka välja. Ehk saad ikka tagumised istmekohad alles jätta.
Kes tänasid kasutajat CD-R selle postituse eest:
MartiM

Kasutaja avatar
Liblikas
Klubiline
Postitusi: 1101
Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
Telefon: 1+7
Auto: G2 1.9TDI 4Motion - LT28 2.4TD
Asukoht: Paide
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 26 korda

Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks

Lugemata postitus Postitas Liblikas » 31 Mai 2021, 22:36

Ise käisin sügisel mootori vahetust tegemas kus 1.8 72kw sai asendatud 1.9 85kw pd mootoriga ja ei küsinud keegi kaalumist. Kuna mootor oli g4 pealt ja nende sõnul sama mark ning mudel, vahet pole mis aasta, ei vaja kaalumist.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks

Lugemata postitus Postitas Corra » 31 Mai 2021, 23:04

Liblikas kirjutas:
31 Mai 2021, 22:36
Ise käisin sügisel mootori vahetust tegemas kus 1.8 72kw sai asendatud 1.9 85kw pd mootoriga ja ei küsinud keegi kaalumist. Kuna mootor oli g4 pealt ja nende sõnul sama mark ning mudel, vahet pole mis aasta, ei vaja kaalumist.
Kus kohas sa siis käisid ? tahaks ka seal oma mootori vahetusi regamas käia.
Viimati muutis Corra, 31 Mai 2021, 23:04, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Pets115
EVWK juhatus
Postitusi: 1133
Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
Telefon: 56966151
Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
Asukoht: Tartu
Tänanud: 281 korda
Tänatud: 98 korda

Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks

Lugemata postitus Postitas Pets115 » 01 Juun 2021, 06:16

Corra kirjutas:
31 Mai 2021, 23:04
Liblikas kirjutas:
31 Mai 2021, 22:36
Ise käisin sügisel mootori vahetust tegemas kus 1.8 72kw sai asendatud 1.9 85kw pd mootoriga ja ei küsinud keegi kaalumist. Kuna mootor oli g4 pealt ja nende sõnul sama mark ning mudel, vahet pole mis aasta, ei vaja kaalumist.
Kus kohas sa siis käisid ? tahaks ka seal oma mootori vahetusi regamas käia.
Tahaks ka teada. Mulle öeldi transpordiametis, et ilma kaalumata ei võeta jutulegi. Metroserti kaaluma ja alles siis räägime. :) Vahet polnud, et mootor tuli Volkswageni pealt ja läks Volkswageni peale.
Viimati muutis Pets115, 01 Juun 2021, 06:17, muudetud 1 kord kokku.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.

Kasutaja avatar
MartiM
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 03 Veebr 2018, 15:58
Asukoht: Põlvamaa
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks

Lugemata postitus Postitas MartiM » 01 Juun 2021, 09:32

Ma küll ei taha olla mingi susserdaja, aga kas metrosert ise kontrollib ka mis mootor kaalumise hetkel vahel on? Või kuidas see protsess seal täpsemalt välja näeb? Selles suhtes, et kui keegi mingit pilti või asja ei tee siis saaks ju nii, et vana mootor tagasi ja käin kaalun ära ja kohe ruttu koju ja uus mootor tagasi ja arki. Sest AAZ-i vahele panek on reaalselt paari tunni töö nüüd kui ühe korra kõik läbi tehtud :D Samas vaatasin vanu ÜV lehti ja 1.3 mootoriga oli esisilla koormus 550kg ja tagasilla koormus 350 täis paagiga ja natuke järgi aidatud heli süsteemiga. Ja paberite järgi tehase tühimass peaks olema 860kg... Muidugi ülevaatuse kaal ei pruugi ka kõige täpsem olla. Aga orienteeruva numbri saab kätte.

Kasutaja avatar
Liblikas
Klubiline
Postitusi: 1101
Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
Telefon: 1+7
Auto: G2 1.9TDI 4Motion - LT28 2.4TD
Asukoht: Paide
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 26 korda

Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks

Lugemata postitus Postitas Liblikas » 01 Juun 2021, 10:52

Pets115 kirjutas:
01 Juun 2021, 06:16
Corra kirjutas:
31 Mai 2021, 23:04
Liblikas kirjutas:
31 Mai 2021, 22:36
Ise käisin sügisel mootori vahetust tegemas kus 1.8 72kw sai asendatud 1.9 85kw pd mootoriga ja ei küsinud keegi kaalumist. Kuna mootor oli g4 pealt ja nende sõnul sama mark ning mudel, vahet pole mis aasta, ei vaja kaalumist.
Kus kohas sa siis käisid ? tahaks ka seal oma mootori vahetusi regamas käia.
Tahaks ka teada. Mulle öeldi transpordiametis, et ilma kaalumata ei võeta jutulegi. Metroserti kaaluma ja alles siis räägime. :) Vahet polnud, et mootor tuli Volkswageni pealt ja läks Volkswageni peale.
Paides :D
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks

Lugemata postitus Postitas Corra » 01 Juun 2021, 13:34

MartiM kirjutas:
01 Juun 2021, 09:32
Ma küll ei taha olla mingi susserdaja, aga kas metrosert ise kontrollib ka mis mootor kaalumise hetkel vahel on? Või kuidas see protsess seal täpsemalt välja näeb? Selles suhtes, et kui keegi mingit pilti või asja ei tee siis saaks ju nii, et vana mootor tagasi ja käin kaalun ära ja kohe ruttu koju ja uus mootor tagasi ja arki. Sest AAZ-i vahele panek on reaalselt paari tunni töö nüüd kui ühe korra kõik läbi tehtud :D Samas vaatasin vanu ÜV lehti ja 1.3 mootoriga oli esisilla koormus 550kg ja tagasilla koormus 350 täis paagiga ja natuke järgi aidatud heli süsteemiga. Ja paberite järgi tehase tühimass peaks olema 860kg... Muidugi ülevaatuse kaal ei pruugi ka kõige täpsem olla. Aga orienteeruva numbri saab kätte.
Kapoti alt pilte ei tehta, aga autost teevad küll ja mäletamist mööda pidi kolmveerand paaki kütet ka sees olema, kontrollisid.
Ja vist pead arki avalduse ka tegema, sest seda mootorit G2 peal pole olnud. Tahavad seda ka saada.

Vasta

Mine “Mootor”