1.9 passat 81 kw mootor puterdab.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9 passat 81 kw mootor puterdab.
Tere mure selles et koha peal töötades näitab arvuti õhu hulka üle 400 natuke. Ja sõites viskab õhulugeja vea teate ka siis. Õhulugeja vahetatud
Viimati muutis GTI, 27 Nov 2021, 12:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 34 korda
1.9 passat 81 kw
Norm näite peast ei tea. Vahetasid uue ja korraliku tüki vastu?
Need noname omad tihtipeale juba uuena ei tööta.
Samas sümptomid viitavad pigem kinnisele geomeetriale.
Juba imelik on seda igas teemas kirjutada, aga lase juhtmega üle vaadata
Ja kas kogu trass on ikka tihe.
Nende vanadega (ja tegelikult uuematega ka) on suht levinud, et mõni vaakumi volla katki või lihtsalt midagi lahti või ära hõõrunud kuskile vastu
Need noname omad tihtipeale juba uuena ei tööta.
Samas sümptomid viitavad pigem kinnisele geomeetriale.
Juba imelik on seda igas teemas kirjutada, aga lase juhtmega üle vaadata
Ja kas kogu trass on ikka tihe.
Nende vanadega (ja tegelikult uuematega ka) on suht levinud, et mõni vaakumi volla katki või lihtsalt midagi lahti või ära hõõrunud kuskile vastu
Viimati muutis Alhambra, 25 Nov 2021, 20:34, muudetud 1 kord kokku.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2487
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 6 korda
1.9 passat 81 kw
Kas egr on toimiv? Mis teeb õhukulu näit siis kui egr tagant vaakum lahti tõmmata? Õhufilter mis seisus? Õhulekkeid pole turbo ja õhulugeja vahelises torus?
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
1.9 passat 81 kw
Eeldatav maf peaks olema seal 300 ringis. küll aga võtab tühikäigul auto lisaõhku läbi egri, mis asub teatavastu peale õhukululugejat. Juhul kui egr pime, võtab auto kogu õhu läbi maf anduri ja tegelik kõrgem näit autoaju oodatust on normaalne.
Vaata mida teeb näit kerge pöörde all kui egri töö on 5%, siis peaks actual ja specified kokku langema
Vaata mida teeb näit kerge pöörde all kui egri töö on 5%, siis peaks actual ja specified kokku langema
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
- Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 0
1.9 passat 81 kw
Vabandan teema algataja suunas offtopicuga. Kui EGR pime ja MAF saab kogu õhuandmestiku endale, siis aju saab aru, et õhukogus on suurem? Kas see peaks reguleerima kütet vähemaks? Loogika ütleb, et rohkem õhku = vähem kütet, et segu stabiilsena hoida. Hetkel enda 81sel ei ole EGR välja programmeeritud, mingit anomaaliat tulukestega ei ole, kuid esteetilises mõttesPetzo kirjutas: ↑26 Nov 2021, 13:28Eeldatav maf peaks olema seal 300 ringis. küll aga võtab tühikäigul auto lisaõhku läbi egri, mis asub teatavastu peale õhukululugejat. Juhul kui egr pime, võtab auto kogu õhu läbi maf anduri ja tegelik kõrgem näit autoaju oodatust on normaalne.
Vaata mida teeb näit kerge pöörde all kui egri töö on 5%, siis peaks actual ja specified kokku langema
mõtlen, kas välja kirjutamisest kivist oleks mingi praktiline kasu lisaks veel pimedas hoidmisele.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 39 korda
1.9 passat 81 kw
Mersul mingist ajast ei saanud enam niisama pimedaks pista seda egr-i. Õhulugeja tahtis näha, et tarbitava õhu kogus langes sellel hetkel kui egr avanes. Kui lugejaga läbi rääkisid ja kokkuleppele jõudsid, siis ei löönud limp mode-i. Muidu aga lõi. Samas, audi AKE mootoril sai tuima näoga pimedaks panna ja kogu moos.
Egr-ist saab mööda ka muud moodi kui välja kirjutades.
Mersul näiteks selline õpetus siis. Kindlasti kannatab ka volksule teha nii.
https://mbworld.org/forums/e-class-w210 ... e-mod.html
Egr-ist saab mööda ka muud moodi kui välja kirjutades.
Mersul näiteks selline õpetus siis. Kindlasti kannatab ka volksule teha nii.
https://mbworld.org/forums/e-class-w210 ... e-mod.html
Viimati muutis JaanusVambola, 26 Nov 2021, 16:22, muudetud 2 korda kokku.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
- Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 0
1.9 passat 81 kw
Sai ka tempandur ära vahetatud oli vigane. Originaal oli sinist värvi aga poest anti roheline ka see ei või lollitada. Osad rägivad et peab olema sinine osa räägivad et ei pea olema
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
- Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 0
1.9 passat 81 kw
No, kui ta 2200 peal võtab alles jõu taha, siis pigem on ikka ülelaadimisvõrgustikus, mitte temperatuurianduriga seoses. Gaasipedaaliandur on korras? Vaata arvutiga üle, kas läheb 100% peale.
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
- Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 0
1.9 passat 81 kw
Ei ütleks, et see mootor istmesse peaks tõmbama 1600 juures. Mul enda 81sel hakkab ka alles järsu gaasi vajutamisel seal 1900-2000 minema.
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
- Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 0
1.9 passat 81 kw
Tundub nagu geomeetria jääks kuskil korraks kinni ja siis hüppaks edasi sellise sümptomi puhul. Võib olla vabalt ka N75 klapp vigane, mis korraks kaotab vaakumi peale andmise ära vms. Spetsialistid, parandage mind, kui suund vale.
Mujal pööretel kinnipoomist ei ole, et välistada kütusefiltri viga?
Mujal pööretel kinnipoomist ei ole, et välistada kütusefiltri viga?
Viimati muutis Attachment, 26 Nov 2021, 20:05, muudetud 1 kord kokku.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 39 korda
1.9 passat 81 kw
Kas see vaakumlõõts ei või seda jama põhjustada? Vaata kas hoiab vaakumit sees.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!