1.9 passat 81 kw mootor puterdab.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw mootor puterdab.

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 25 Nov 2021, 19:20

Tere mure selles et koha peal töötades näitab arvuti õhu hulka üle 400 natuke. Ja sõites viskab õhulugeja vea teate ka siis. Õhulugeja vahetatud
Viimati muutis GTI, 27 Nov 2021, 12:54, muudetud 1 kord kokku.

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 25 Nov 2021, 20:04

Ja minek on 1600-2100 uimane

Alhambra
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 34 korda

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 25 Nov 2021, 20:31

Norm näite peast ei tea. Vahetasid uue ja korraliku tüki vastu?
Need noname omad tihtipeale juba uuena ei tööta.
Samas sümptomid viitavad pigem kinnisele geomeetriale.
Juba imelik on seda igas teemas kirjutada, aga lase juhtmega üle vaadata ;)
Ja kas kogu trass on ikka tihe.
Nende vanadega (ja tegelikult uuematega ka) on suht levinud, et mõni vaakumi volla katki või lihtsalt midagi lahti või ära hõõrunud kuskile vastu
Viimati muutis Alhambra, 25 Nov 2021, 20:34, muudetud 1 kord kokku.

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 25 Nov 2021, 20:41

Oli vana õhulugejaga sama pull ja uues õhulugeja ei olnud ka kõige odavam ning voolikud kõik uued ja geomeetria liigub ilusti arvutiga vaadatud

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Siim » 25 Nov 2021, 22:31

Ants86 kirjutas:
25 Nov 2021, 20:41
Oli vana õhulugejaga sama pull ja uues õhulugeja ei olnud ka kõige odavam ning voolikud kõik uued ja geomeetria liigub ilusti arvutiga vaadatud
Kas egr on toimiv? Mis teeb õhukulu näit siis kui egr tagant vaakum lahti tõmmata? Õhufilter mis seisus? Õhulekkeid pole turbo ja õhulugeja vahelises torus?

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 25 Nov 2021, 23:06

Egr pimedaks pandud ja õhufilter pool aastat tagasi vahetatud. Ja selle toru vaatan homme üle.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Petzo » 26 Nov 2021, 13:28

Eeldatav maf peaks olema seal 300 ringis. küll aga võtab tühikäigul auto lisaõhku läbi egri, mis asub teatavastu peale õhukululugejat. Juhul kui egr pime, võtab auto kogu õhu läbi maf anduri ja tegelik kõrgem näit autoaju oodatust on normaalne.
Vaata mida teeb näit kerge pöörde all kui egri töö on 5%, siis peaks actual ja specified kokku langema
Rait.

Attachment
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Attachment » 26 Nov 2021, 13:56

Petzo kirjutas:
26 Nov 2021, 13:28
Eeldatav maf peaks olema seal 300 ringis. küll aga võtab tühikäigul auto lisaõhku läbi egri, mis asub teatavastu peale õhukululugejat. Juhul kui egr pime, võtab auto kogu õhu läbi maf anduri ja tegelik kõrgem näit autoaju oodatust on normaalne.
Vaata mida teeb näit kerge pöörde all kui egri töö on 5%, siis peaks actual ja specified kokku langema
Vabandan teema algataja suunas offtopicuga. Kui EGR pime ja MAF saab kogu õhuandmestiku endale, siis aju saab aru, et õhukogus on suurem? Kas see peaks reguleerima kütet vähemaks? Loogika ütleb, et rohkem õhku = vähem kütet, et segu stabiilsena hoida. Hetkel enda 81sel ei ole EGR välja programmeeritud, mingit anomaaliat tulukestega ei ole, kuid esteetilises mõttes
mõtlen, kas välja kirjutamisest kivist oleks mingi praktiline kasu lisaks veel pimedas hoidmisele.

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 26 Nov 2021, 15:28

Ei ole välja kirjutatud lihtsalt pimedaks pandud

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 26 Nov 2021, 16:17

Mersul mingist ajast ei saanud enam niisama pimedaks pista seda egr-i. Õhulugeja tahtis näha, et tarbitava õhu kogus langes sellel hetkel kui egr avanes. Kui lugejaga läbi rääkisid ja kokkuleppele jõudsid, siis ei löönud limp mode-i. Muidu aga lõi. Samas, audi AKE mootoril sai tuima näoga pimedaks panna ja kogu moos.
Egr-ist saab mööda ka muud moodi kui välja kirjutades. 😉
Mersul näiteks selline õpetus siis. Kindlasti kannatab ka volksule teha nii.
https://mbworld.org/forums/e-class-w210 ... e-mod.html
Viimati muutis JaanusVambola, 26 Nov 2021, 16:22, muudetud 2 korda kokku.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 26 Nov 2021, 17:05

Võtsin pimeda eest ära aga ikka ei muutunud midagi tegin proovi sõidu ka ja ikka on uimane läheb pöördesse alles 2200 pealt

Attachment
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Attachment » 26 Nov 2021, 17:37

Turbo otsa ei hakka saama? Keegi turbol seda varda pikkust ei ole proovinud muuta?

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 26 Nov 2021, 17:46

Sai 96 kw turbo pandud aga enne seda jamas ka

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 26 Nov 2021, 17:46

Taastatud turbo

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 26 Nov 2021, 18:02

Sai ka tempandur ära vahetatud oli vigane. Originaal oli sinist värvi aga poest anti roheline ka see ei või lollitada. Osad rägivad et peab olema sinine osa räägivad et ei pea olema

Attachment
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Attachment » 26 Nov 2021, 18:10

No, kui ta 2200 peal võtab alles jõu taha, siis pigem on ikka ülelaadimisvõrgustikus, mitte temperatuurianduriga seoses. 😀 Gaasipedaaliandur on korras? Vaata arvutiga üle, kas läheb 100% peale.

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 26 Nov 2021, 18:14

Arvuti näitas tempanduri viga ka ja sai vahetatud

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 26 Nov 2021, 18:18

Kui sõita nii et pöörded kuskil 2000 kandis ja gaasi anda siis mõtleb vähe aega ja on minek korras see pull ongi kuskil 1600-2200 pöörete juures

Attachment
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Attachment » 26 Nov 2021, 18:21

Ei ütleks, et see mootor istmesse peaks tõmbama 1600 juures. Mul enda 81sel hakkab ka alles järsu gaasi vajutamisel seal 1900-2000 minema.

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 26 Nov 2021, 19:20

Saan aru jah et päris rakett pole. Aga kui koha pealt kiirendama hakata siis poob kuskil 1600-2200 hinge kinni korra ja siis läheb uuesti pöördesse ja lõpuni välja

Attachment
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Attachment » 26 Nov 2021, 20:03

Tundub nagu geomeetria jääks kuskil korraks kinni ja siis hüppaks edasi sellise sümptomi puhul. Võib olla vabalt ka N75 klapp vigane, mis korraks kaotab vaakumi peale andmise ära vms. Spetsialistid, parandage mind, kui suund vale.

Mujal pööretel kinnipoomist ei ole, et välistada kütusefiltri viga?
Viimati muutis Attachment, 26 Nov 2021, 20:05, muudetud 1 kord kokku.

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 26 Nov 2021, 20:50

N 75 klapp ka vahetatud. Jah nii ongi et poob kinni ja siis hüppab edasi

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 26 Nov 2021, 20:53

Ja poobki kinni iga käiga mille pöörded jäävad 2000 kanti peale seda jookseb ilma probleemitea 4500 pöördeni jälja

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 26 Nov 2021, 21:32

Kas see vaakumlõõts ei või seda jama põhjustada? Vaata kas hoiab vaakumit sees.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Ants86
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Nov 2020, 23:37
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 passat 81 kw

Lugemata postitus Postitas Ants86 » 26 Nov 2021, 22:25

Mis või milline vaakumlõõts

Vasta

Mine “Mootor”