teet82 kirjutas: ↑09 Dets 2021, 08:05VW läkski ju täpselt samasuguse lahendusega CR peale üle, see kolme poldiga rihmaratas. Kui mõnel muul margil tundub jäik ühendus olevat, siis reeglina on see ikka ilma kiiluta ja reguleeritav.
PD on ka ajuga juhitav, pihusti ise on pump ja ajuga avatakse pihustit. Nii PD kui CR juhitakse pihusteid nukkvõllianduri signaali järgi. Kui seal midagi timmida, siis muudetakse nukkvôllianduri signaali väntvõlli suhtes. Aju võib jah seal midagi ümber arvutada ja kuvada ilusamaid kütusekulu numbreid ekraanile, aga need jäävadki ainult arvestuslikuks, mingi pool kraadi ei muuda pool liitrit kütusekulu.
PD on ju ikkagi sõltuv sellest mis hetkel talle nukk pähe lajatab. CR tekitab ju surve latti ja pole üldse oluline mis hetkel see pump siis oma löögi teeb. Või suudab PD pihusti ka seda survet salvestada hetkeni kui seda vaja on? See mõni kraad siia sinna on rohkem käivitumise ja erksuse pärast.