VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
veikx27
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Sept 2021, 09:00
Telefon: 56219684
Auto: VW passat 2011 1.8 118kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.

Lugemata postitus Postitas veikx27 » 19 Dets 2021, 09:44

Tere.
Teema järgmine. Et aeg ajalt lööb armatuuris põlema kiri
Oil presure:
Engine off!
Owner's manual!
Lasin õlirõhu ära mõõta tulemus oli
Tühikäigul norm 1,2-2,1 BAR tegelik 0,9 BAR
2000 RPM 1,6- 2,1 BAR tegelik 2,0 BAR
3700 RPM 3,0- 4,0 BAR tegelik 3,6 BAR
Lisaks arvuti näitab 2 viga
1.Nukkvõlli anduri viga
2.Vänt ja nukkvõll on sünkroosist väljas.
Kõik auto remonti kojad ajavad erinevat juttu.
Kas kellegil on midagi sarnast autol olnud ja oskab midagi soovitada?

veikx27
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Sept 2021, 09:00
Telefon: 56219684
Auto: VW passat 2011 1.8 118kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.

Lugemata postitus Postitas veikx27 » 19 Dets 2021, 09:48

Unustasin kirjutada veel, et õli võttab ub 1L 3000km peale.

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 19 Dets 2021, 13:54

Võiks panna täpsed veakoodid koos selgitusega, see nukkvõllianduri viga ei ütle suurt midagi hetkel. Sünkroonist väljas viga võib tähendada kulunud ketti, samas kui pole nukkvõlli signaali, siis võib sellest tuleneda jne..
Õlirõhu probleemi puhul on oluline ka andurile märgitud lülitusrõhk. Toimib asi tihti nii, et andurile märgitud rõhk peab olema saavutatud külma mootoriga tühikäigul ja alates temperatuurist 60 kraadi hiljemalt 2000p/min juures. Selle konkreetse mootori tingimusi peast ei tea, samuti rõhuandurite arvu.
Viimati muutis teet82, 19 Dets 2021, 13:55, muudetud 1 kord kokku.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.

Lugemata postitus Postitas golfimees » 19 Dets 2021, 14:29

Õli võtmise koha pealt asi kolvigrupis. Vaja vahetada kas ainult kolvirõngad või siis juba parendatud kolvigrupp ehk siis kolvid, rõngad, kepsud. Uued parendatud kolvid ei sobi vanade kepsude otsa.

tofetome
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.

Lugemata postitus Postitas tofetome » 19 Dets 2021, 14:39

Kas see B7 kere peal oleva 1.8 mootori mure siin läbi käinud pole? Kas oli mälujärgi asi õlirõngastes?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1031
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 91 korda

VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.

Lugemata postitus Postitas links » 19 Dets 2021, 15:58

tofetome kirjutas:
19 Dets 2021, 14:39
Kas see B7 kere peal oleva 1.8 mootori mure siin läbi käinud pole? Kas oli mälujärgi asi õlirõngastes?
Seda nämmutatud siin, škoda foorumis ja välismaistes.
:)

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1683
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 19 Dets 2021, 17:31

nn. Suitsevad mendi autod. :D
links kirjutas:
19 Dets 2021, 15:58
tofetome kirjutas:
19 Dets 2021, 14:39
Kas see B7 kere peal oleva 1.8 mootori mure siin läbi käinud pole? Kas oli mälujärgi asi õlirõngastes?
Seda nämmutatud siin, škoda foorumis ja välismaistes.
:)

Vasta

Mine “Mootor”