1,4 TSI 90kw külmkäivituse lagin

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kuusk623
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Veebr 2004, 19:40
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1,4 TSI 90kw külmkäivituse lagin

Lugemata postitus Postitas kuusk623 » 21 Veebr 2022, 13:14

Tere.

Sai ostetud 2012 aasta passat, 1,4 TSI mootoriga. Ls 216000. Ketivahetus raamatu järgi tehtud 190000 juures.

Kuna olen senimaani olnud diislimees, siis nüüd on küsimus, mis häält see 1,4 peab külmalt tegema. Mul algul umbes 5 sek lagiseb, hääl selline nagu oleks vanadel diislitel suure külmaga, kui hüdrotõukur on õlist tühi. Vaatasin youtube ka. Mõnel lagiseb ja arvavad, et on keti ja pinguti teema. Üks aga kirjutas kommentaari, et tal lagiseb alguses ka pärast ketijooksu vahetust?

Pärast 10 sek jääb vaid bensumootori sirin.

Kas keegi oskab jagada soovitusi, kuidas ketivärki kontrollida või sõita lihtsalt edasi? Äkki selle mootori eripära vms?

Lutz
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 9 korda

1,4 TSI 90kw külmkäivituse lagin

Lugemata postitus Postitas Lutz » 21 Veebr 2022, 13:43

VAG 1.4TSI ketiteema on tuttav probleem. Sai oma Golf 6´l lastud vahetada läbisõidu juures 105 000 km ning oli ka tagumine aeg. Hommikuti tegi kett päris paha häält 5-15sek ja siis hakkas ilusti töötama. Sellel ketiliinil on probleemiks keti väljavenimine ja pinguti probleemid. Minu mäletamist mööda sellele pingutil oli mitu erinevat koodi (aja jooksul on seda mitu korda parandatud). Mul sai paigaldatud OEM ketikomplekt (03C198229C) koos kõige uuema pingutiga. Peale vahetust ja 15 000 km läbimist ei ole siianii ühtegi probleemi käivitamisega ning hommikused kõrvalised helid puuduvad. Pigem arvan ikka, et sul selle pinguti või ketiga mingi probleem on, sest korrektselt vahetatud komplekt peaks olema täiesti müravaba. Äkki jäeti midagi vahetamata või on tegemist mõne B komplektiga, millega võib olla probleeme.

heix85
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 19 Mär 2007, 11:24
Auto: VW Passat Alltrack B8
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1,4 TSI 90kw külmkäivituse lagin

Lugemata postitus Postitas heix85 » 21 Veebr 2022, 14:57

Peale 26tkm läbimist on reaalne juba, et võib uuesti häält tegema hakata ja ajapikku läheb hullemaks, ise lasin peale esimeste ilmingute teket 70tkm edasi, aga eks see on risky business. Oleneb ka, kas tehti säästuvahetus või kõik, mis vaja. See ketivahetus ei ole tänapäeval enam väga kallis, alla 1000 saab hakkama.

Kui sul nii vähe vahetusest möödas, siis esindus peaks ka garantiid pakkuma!!
Viimati muutis heix85, 21 Veebr 2022, 15:00, muudetud 1 kord kokku.

kuusk623
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Veebr 2004, 19:40
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1,4 TSI 90kw külmkäivituse lagin

Lugemata postitus Postitas kuusk623 » 21 Veebr 2022, 16:20

Eelmine vahetus sai tehtud soomes. Pole sinna endal asja, et garantii osas uurida.

Vasta

Mine “Mootor”