Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele

Lugemata postitus Postitas GTI » 23 Dets 2022, 16:59

Mehaanikud/lukksepad on ammu välja surnud ning neid ei koolitata meil juba aastaid - tänapäeval on tegu autotehnikutega keda peame oma autode juurde lubama. Mul poleks samuti midagi firma vastu kellel meeldib tegeleda tõsiste väljakutsetega kui ainult klient poleks üldjuhul see loll, kes peab nende töö (mis sisaldab tavaliselt vajalike juppide kõrval ka hunnik mittevahetamist vajavaid juppe) kõik kinni maksma sest a) aga arvuti ju näitab nii ja b) aga need olid ju kõik vanad jupid teie auto küljes mis oleks niikuinii varsti vahetamist vajanud...
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
vredestein
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele

Lugemata postitus Postitas R36 » 23 Dets 2022, 17:58

Kui autotehniku töö olemust ei võrdsustaks lume viskajaga oleks töölisi ka rohkem
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele

Lugemata postitus Postitas vredestein » 23 Dets 2022, 19:51

Lisan ka siia kerge ülevaate saagast mille siis oma sõidukiga läbi tegin Loe( VW Passat B7 2.0 155 kW TSI 2011- marzipan) nimelt ühel ilusal suvisel hommikul tööle jõudes kostus mootorist kõrin ja esimene mõte oli nii kett viskas hambad üle, tühikäigul töötas asi ilusti aga kui peale gaasi andes põõrded maha tulid oli hääl nagu kett libiseks üle hammaste. Nonii ja saaga sai alguse, esiteks veakoode lugedes ei olnud phtegi viga peale Fuel mixture rich mida juba pikemalt ignotud ja iga natukese aja tagant kustutatud.
Esimese asjana arvati, et kett veninud vaja vahetada, tehtud aga sümptomid samad. Nii järgmine mõte nuka regulaator solenoid, tehtud ja tolku maala. Järgmisena siis mõte, et trumm läks mingu pulgad kah ja nukkvõll vahetatud õhtul pikemale proovisõidule minnes tundus, et kõik nagu ok aga kus sa sellega jälle sama sümptom kallal. Sai siis koheselt @SanderSPS juurde sõidetud ja kaabel järgi pandud vaadatud erinevaid parameetreid ja tehtud mõningad testid mis aga ei viinud kuhugi aga asi natukene parem aga sümptom alles. järgmine päev ostsin uue nukkvõlli anduri installisin selle ja asi korras. Peale seda hakkas kummitama see pidev mootoritule süttimine koos rikka segu veaga. Ette sai võetud siis sisselaske trakti vahetus ja pähklikoore pesu sest sisselase oli nõge täis. Juba rõõmus, et oh nüüd küll enam muretsema ei pea aaga kus sa sellega, peale münepäevast sõitu jälle viga tagasi. Pakuti võlja, et äkki pihustid kusevad ja põlemine ei ole korrektne nii mis seal ikka, trakt uuesti maha ja uued pihustid külge jälle hullult happy!! Peale mõningast auto kasutamist viga jälle tagasi ja vihakarikas juba peaaegu täis aga tilga jagu ruumi veel oli. Süvenesin netiavarustesse kust siis ühest videodejagamise platformilt Sain huvitava juhendi sama probleemi kohta. Nimelt kuna maailm peab olema roheline ja linnud laulavad siis nende mootorite karterituulutus suunatakse läbi pcv sisselaskesse, et kahjulikud õliaurud ei satuks atmosfääri. Selles videofilmis toodi selle vea põhjustajaks kütuse mehhaaniline kõrgsurve pump mida käitab väljalaske nukkvõll ning mille õlitus toimub samu õlikanaleid pidi kui peaks juhtuma, et mehhaanilise pumba võll kulub ära hakkab sealt vahelt bensiin karterisse voolama ja mis siis sooja mootori puhul aurustub ning juhitakse sisselaskesse millepeale lambda saab aru , et segu liialt rikas. Lisaks sellele tekkis ka olukord kus peale sõitmist ja auto välja suretamist mootor enam ei käivitunud ning võiski ketrama jääda kui aga muljuda käivitamise ajal gaasipedaali läks mootor koos mõningase puterdamisega käima. Pump vahetatud ja asi ok! Peale saaga lõppu läks ka kütusekulu alla ja mootor hakkas uuesti elama.
Üks soovitus on TSI mootoriga sõiduki omanikule!! Palun ärge sõitke selle mootoriga nagu penskarid need ei sobi selleks, pidev vaikselt tõristamine toob kaasa õlikulu jacarbon buildupi. Need mootorid tahavad vahepeal ka päris kõvasti tuld saada ja varsti näete et ei esine igasuguseid tobedaid vigu a,la jõu kadu, mootori ebaühtlane töö jne.
Diislist ei hakka ma rääkimagi kus ostetakse ullult õko auto ju aga sõidetakse mootor kinni tänu tõristamisele ja linnasõitudele. Lisaks omale kogemusele soovitan kasutada bensiini 98
Vabandan teemaalgataja ees kui liiga pikk jutt sai ja teemat risustan.
Viimati muutis vredestein, 23 Dets 2022, 20:01, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat vredestein selle postituse eest:
MustVälkPulkuSanderSPSkalev76
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

zephys
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
Telefon: 5555üheksa6üks4
Skype: el.mumm
Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
Asukoht: Eesti
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 21 korda

Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele

Lugemata postitus Postitas zephys » 23 Dets 2022, 20:05

Pooleldi offtopik, aga kas tavalise tsi puhul kõrgsurvepumba minekut tühikäigu kõrge kütusekulu järgi ei tuvasta? B6/b7 ecofueli puhul on see vist põhisümptom kui pump õhtal.
Passat B6 r-line 1.4 tsi ecofuel 🍅IG @el.mumm

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1534
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 24 Dets 2022, 10:03

JaanusVambola kirjutas:
23 Dets 2022, 16:29
SanderSPS kirjutas:
23 Dets 2022, 12:11
kõige haigem ongi see, et bensuka puhul suudab missfire kirja ette manada mingi täiesti neljakümne seitsmes detail mis tegelikult tuvastamise mõttes on võimatu.
Tegelikult pole asi isegi selles, et autod oleks meeletult keeruliseks läinud vaid pigem selles, et Õigeid mehaanikuid jääb järjest vähemaks. Õnneks on veel jäänud mõned töökojad kellel on suhtumine: "Jess, selle auto tegemine on tõsine väljakutse ja mitte liinitöö". Esinduses käimine on mõistlik ainult garantii lõppemiseni kui ei ole just kindlalt teada, et kuskil esinduses on mõni asjalik mees/naine ja just see mees/naine tegeleb sinu autoga.
Ma võin siia juurde lisada ka enda eriala valdkonna. IT. Ka meil on hingega adminne väheks jäänud ja on igal pool nii. Kes teeb tööd hingega. Kes raha pärast.
Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
JaanusVambola
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Vasta

Mine “Mootor”