K: hooratta kergendamine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 194
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 18 korda

K: hooratta kergendamine

Lugemata postitus Postitas Markko » 23 Mai 2006, 12:17

Tere, mul selline k?simus, et kas keegi on hooratta sunddieedile saatnud?
?kki keegi teab palju v?ib golf 2 Gti 1.8 8v mootoril hooratta saledamaks teha, et asi t?hik?igul normaalselt t??taks. Palju see treimine ja balanseerimine maksab ning kus teha saab?
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas daqqer » 23 Mai 2006, 13:32

?kki see mees kes seda treima hakkab oskab v?he t?psemalt seda sulle r??kida ? Tavaline laks on et moto padjad vahetatakse kaa siis ?ra, kuna tekib p?ris m?nus vibra muidu vanade patjadega.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 23 Mai 2006, 14:00

Mida sa esiteks selle kergendamisega saavutada taha?
Ratas k?ib all liiga v?he ringi?
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield » 23 Mai 2006, 16:28

Algselt postitas: M
?kki keegi teab palju v?ib golf 2 Gti 1.8 8v mootoril hooratta saledamaks teha, et asi t?hik?igul normaalselt t??taks.
Hooratta kergendamine teeb t?hik?igu eba?htlasemaks. Kui tahad t?hik?iku normaalseks, siis tee hooratas raskemaks. V?i m?tlesid "hooratas kergemaks aga nii, et asi VEEL kuidagimoodi t?hik?igul normaalselt t??taks"? Mina kergendamist t?navakasutuses ?ldse ei poolda, just kasutusmugavuse p?rast (eba?htlane t?hik?ik, mootori v?ljasuretamine paigalt v?tmisel jne.)

[Muudetud: 23-5-2006 Garfield]

miku33
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Veebr 2006, 20:13
Asukoht: tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas miku33 » 23 Mai 2006, 20:51

toon n?iteks ?he oma kunagise audi mis oli 1,8 mootoriga ja tollel sai hooratas 3kg kergemaks freesitud ja treitud aga t?hik?igu anomaaliaid ma k?ll ei t?heldanud aga erksamaks l?ks k?ll

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Arts555 » 23 Mai 2006, 21:02

Algselt postitas: miku33
toon n?iteks ?he oma kunagise audi mis oli 1,8 mootoriga ja tollel sai hooratas 3kg kergemaks freesitud ja treitud aga t?hik?igu anomaaliaid ma k?ll ei t?heldanud aga erksamaks l?ks k?ll
3 kg??? Kui raske siis alguses oli 10kg?
Kui sa seda Tartus tegid siis kuskohas ja kas ikka tasakaalustasid ?ra ka?
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas diabolos » 26 Mai 2006, 18:05

Nagu n?ha, siis on VAG grupi autot??sturid ikka parajad soss-sepad olnud. Ei oska nad midagi t?pselt arvestada, et autoga t?naval normaalselt liigelda kannataks. Seda nii mootori kui v?limuse kohapealt. si** lugu ?hes?naga... tehasest tuleb n? toorik ja ise peab ikka kogu aeg teist t?iustama. Siit siis ?leskutse k?igile klubilistele, katsetame siis j?rgi, ?kki annab veel midagi ?ra teha, maha l?igata, et auto kergemaks ja paremaks saaks. Annaks m?ne vihje ka, kus suunas tasuks eksperimenteerida. Kummi laius v?hemalt 235+ up, igast tiibu ja gondleid spoilereid jne v?imalikult palju, p?hjavalgustus ( v?hendab ?hutakistust ju), summutaja toru l?bim??t peaks ka rehvim??dule vastav olema ja summutajast s?elad kohe kindlasti v?lja...kaaluv?it ju... oskab keegi miskit lisada..

[Muudetud: 26-5-2006 diabolos]

miku33
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Veebr 2006, 20:13
Asukoht: tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas miku33 » 26 Mai 2006, 18:26

hooratas oli 8kg umbes ja l]puks oli 4.9kg tehti reinsalu spordis tasakaalustamise kohta ei tea ?elda aga k?is ja s?itis normaalselt. aga ega sel golfil ei olegi nii v?ga seal treida ma kunagi uurisin seda oma roccol ja loobusin kuna tal see tagurbidi sidur

[Muudetud: 26-5-2006 miku33]

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 194
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 18 korda

Lugemata postitus Postitas Markko » 27 Mai 2006, 20:27

Algselt postitas: diabolos
Nagu n?ha, siis on VAG grupi autot??sturid ikka parajad soss-sepad olnud. Ei oska nad midagi t?pselt arvestada, et autoga t?naval normaalselt liigelda kannataks. Seda nii mootori kui v?limuse kohapealt. si** lugu ?hes?naga... tehasest tuleb n? toorik ja ise peab ikka kogu aeg teist t?iustama. Siit siis ?leskutse k?igile klubilistele, katsetame siis j?rgi, ?kki annab veel midagi ?ra teha, maha l?igata, et auto kergemaks ja paremaks saaks. Annaks m?ne vihje ka, kus suunas tasuks eksperimenteerida. Kummi laius v?hemalt 235+ up, igast tiibu ja gondleid spoilereid jne v?imalikult palju, p?hjavalgustus ( v?hendab ?hutakistust ju), summutaja toru l?bim??t peaks ka rehvim??dule vastav olema ja summutajast s?elad kohe kindlasti v?lja...kaaluv?it ju... oskab keegi miskit lisada..

[Muudetud: 26-5-2006 diabolos]
Kui ei meeldi ?ra oma autole tee;) eks iga?ks ikka ise teab, mis ta oma autoga teeb. Kui ma tahan oma hooratta kergemaks teha, siis ma ka teen ja mind ei huvita mida teised sellest arvavad. Kasulikud n?uanded on sellegi poolest alati teretulnud ja kui ma sinu arvates v?i ?ksk?ik kelle arvates kavatsen lauslollust korda saatma hakata, siis nii ?tlegi ja p?hjenda ?ra ka, miks sa nii arvad. ja ma ei saa aru mis need summutajad ja rehvilaius ja "igast tiivad" siia teemasse ronisid. Ma omateada k?sisin hooratta kohta. peace ;)
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas diabolos » 27 Mai 2006, 21:43

Ei v?ida, et lauslollusega tegu. Aga kui ma just v?ga ei eksi, siis on tehases kasv?i seesama hooratta kaal p?ris t?pselt v?lja arvutatud. Seda just t?navas?idu seadeid silmas pidades, et v?imalikult mugav kulgeda oleks. Kui hobiautost jutt ja ringrada silmapiiril, siis iseasi. T?navas?iduki mootori tuunimine tundub suht m?ttetu. Parem ehita veermik tugevamaks, et meie auklikel teedel paremini vastu peaks.

Tarmo
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 21 Jaan 2005, 19:18
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Tarmo » 27 Mai 2006, 23:17

Minu golfil on hooratas 2 kg kergem. T?hik?ik eba?htlasemaks k?ll ei muutunud. P??rdesse minek on tunduvalt parem!!! T?naval s?it- tuleb kohaltv?ttu harjutada:) ,millega harjub ruttu.

domain
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 30 Okt 2003, 12:15
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas domain » 28 Mai 2006, 12:22

see hooratta kergendamine v?ib jah rohkem rattaid kerida et ?ldse enam kohalt ?ra ei saaks oma esikveolisega. ja kui huvi siis mul antud hooratas ka pakkuda (mugavam see valmis lasta teha, samas saad enda autoga liigelda samal ajal kui hoorattaga ringi jooksed :)
Rehvitööd http://www.badnet.ee/hinnakiri.jpg
Tel:58258300

diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas diabolos » 28 Mai 2006, 19:15

vanaemade kohta ei oska kommenteerida :D Kuna j??b selgusetuks, mis otstarbel mootori kallale minnakse, siis j??bki mulje et k?va tahtmine on t?naval paugutada. Kui v?istlusautot ehitada, siis ainult hooratta kergemaks tegemisest kohe kindlasti ei piisa. Miks sa tuumik v?idad, et ainilt vaba k?iguga paremini p??rdesse jookseb. P?him?tteliselt peaks mootor erksamaks muutuma k?ll. Kel kogemusi, v?iks siis kommenteerida, kuidas see hooratta kergendamine n?iteks sidurile ja k?igukastile m?junud on..

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 194
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 18 korda

Lugemata postitus Postitas Markko » 29 Mai 2006, 14:50

Algselt postitas: domain
see hooratta kergendamine v?ib jah rohkem rattaid kerida et ?ldse enam kohalt ?ra ei saaks oma esikveolisega. ja kui huvi siis mul antud hooratas ka pakkuda (mugavam see valmis lasta teha, samas saad enda autoga liigelda samal ajal kui hoorattaga ringi jooksed :)
sul siis originaal hooratas pakkuda?
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas daqqer » 30 Mai 2006, 09:58

nii, aga k?siks siis ikkagi uuesti, et kus seda teha saaks kuskil tallinnas v?i l?histel ? (kergendamine + balanseerimine)

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield » 31 Mai 2006, 09:28

Algselt postitas: daqqer
nii, aga k?siks siis ikkagi uuesti, et kus seda teha saaks kuskil tallinnas v?i l?histel ? (kergendamine + balanseerimine)
TT? Mehaanikalabor tegi kunagi - mehe nime ei m?leta. Teadmiseks teistele - olemas on staatiline balanseerimine ja d?naamiline. ?ige oleks (ringrajamootorites tehakse) kogu komplekti (v?ntv?ll+hooratas+sidurikorv) d?naamiline balanseerimine, siis m?rgid peale, et alati samamoodi kokkku paned. Staatiliselt v?ib ainult hooratast balanseerida kuid mina kruviks sidurikorvi ka k?lge.
Mis tuuningkorve (kergemaid?) puudutab, siis minul on Sachsi performance korv ja see k?ll kergem ei olnud. V?idus?idukorvid on k?ll kerged, kuid need tavalise kettaga ei taha t??data ja v?idus?idukettaga on sul sidur on/off t??pi. Sujuv kohaltv?tt on raske - kuid harjutamisega saab hakkama.

Vasta

Mine “Mootor”