2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW
Tere kõigile
Järgmisel aastal on plaanis uut autot soetada ning oma 1.6 bensukalt diisli peale üle minna. On tekkinud küsimus, kumb 2.0 TDi mootoritest versioon on parem, kas 103 või 125 kW? Mõtlen seda, et milline on lollikindlam, kas on mingi oluline vahe hoolduses, milline hakkab rohkem raha remontide peale imema jne.
Igasugused mõtted ning soovitused valikul on teretulnud. Jagage palun oma kogemust
Järgmisel aastal on plaanis uut autot soetada ning oma 1.6 bensukalt diisli peale üle minna. On tekkinud küsimus, kumb 2.0 TDi mootoritest versioon on parem, kas 103 või 125 kW? Mõtlen seda, et milline on lollikindlam, kas on mingi oluline vahe hoolduses, milline hakkab rohkem raha remontide peale imema jne.
Igasugused mõtted ning soovitused valikul on teretulnud. Jagage palun oma kogemust
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW
Üleminek PD -> CR peale tuli orienteeruvalt 2008 teisest poolest.
Sisuliselt neil suurt vahet ei ole. Küll meenub, et kunagi vist oli 125kW pihusite mingi tagasikutsumine, kuid nii vanal autol peaks see teema olema juba niikuinii läbi käidud asi.
Dünaamika on 125kW parem, kuid kõrgem on ka kütusekulu. Kui 1.6 pealt üle minna, siis Nm on mõlemal igal juhul kõvasti parem ja mina eelistaks autot pigem seisukorra/varustuse järgi.
Sisuliselt neil suurt vahet ei ole. Küll meenub, et kunagi vist oli 125kW pihusite mingi tagasikutsumine, kuid nii vanal autol peaks see teema olema juba niikuinii läbi käidud asi.
Dünaamika on 125kW parem, kuid kõrgem on ka kütusekulu. Kui 1.6 pealt üle minna, siis Nm on mõlemal igal juhul kõvasti parem ja mina eelistaks autot pigem seisukorra/varustuse järgi.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW
Commonrail TDI-d on kõik DPF-ga. Selle seisukorda võiks kindlasti kontrollida.
PD 125kW ja mainitud CR mootorid on kurikuulsa kuuskantvõlliga õlipumbaga, mille halvas seisukorras võiks veenduda.
PD 125kW on Siemens pihustitega, mida remontida ei saa. Erinevalt Boschi omadest, mis enamikul 103-del peal.
PD 125kW ja mainitud CR mootorid on kurikuulsa kuuskantvõlliga õlipumbaga, mille halvas seisukorras võiks veenduda.
PD 125kW on Siemens pihustitega, mida remontida ei saa. Erinevalt Boschi omadest, mis enamikul 103-del peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW
Ma olen üsna kindel, et ka 103kW versioonil on neid õlipumba kuuskandi jamasid olnud samamoodi nagu ülal mainitud 125kW puhul
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW
Peab ikka igav olema, et B6 osta, vahetpole, mis mootori valikuga.
Kui üldse midagi vaadata, siis lõpuotsa CR mootoriga.
Ka CR mootoril on kuuskandi muret aga seda väga alguseotsa omadel.
Kui üldse midagi vaadata, siis lõpuotsa CR mootoriga.
Ka CR mootoril on kuuskandi muret aga seda väga alguseotsa omadel.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW
Minu tuttavatel on audi A4 103 kw versioonil kahel läinud pihusti pesad, mille tagajärjel need autod on müüki läinud.
Osteti neljaga, müüdi tonniga
Kolmas kõrises, ilmselt oli hammaks sile, sõitis ilma õlituseta edasi, kõik sai otsa, ...lõpuks lasti teisega kokku ja sai vaevast lahti.
Omal on majapidamises üks 2,0 103 kw 16v mootoriga isend, millel sai otsa õlipumba kett, see ronis läbi otsakaane.
Remont on tonni ringis vähemalt. Asemele läks delite kit.
Muret teevad veel pöördklapid, mis mootorit väristama hakkavad.
Kehv soe käivitus, starterist tingituna, vibra maanteel ..mootoripadjad ..jne
Osteti neljaga, müüdi tonniga
Kolmas kõrises, ilmselt oli hammaks sile, sõitis ilma õlituseta edasi, kõik sai otsa, ...lõpuks lasti teisega kokku ja sai vaevast lahti.
Omal on majapidamises üks 2,0 103 kw 16v mootoriga isend, millel sai otsa õlipumba kett, see ronis läbi otsakaane.
Remont on tonni ringis vähemalt. Asemele läks delite kit.
Muret teevad veel pöördklapid, mis mootorit väristama hakkavad.
Kehv soe käivitus, starterist tingituna, vibra maanteel ..mootoripadjad ..jne
Viimati muutis ryan, 17 Okt 2022, 18:59, muudetud 2 korda kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW
Kindlasti, aga kõigil 103-del ei ole balanssiire erinevalt kõigist 125-test.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
2.0 TDi 103kW vs 2.0 TDi 125 kW
Mootori poole pealt PD ja PPD mured. Kui võtta 125kw siis mootorikood on BMR, ehk Brutal Money Robber.
Kere roostetab isuga B6-tel.
Veermik ka tavaliselt B6-tel aastaid näinud. Mitte, et B7 see erinev oleks, siis kombineeritud eelnevaga ma ei näe kuskilt mõistliku valikut osta B6.
Lisaks sellele, et B7 subjektiivses vaates tundub käe all parem ja moodsam.
Kere roostetab isuga B6-tel.
Veermik ka tavaliselt B6-tel aastaid näinud. Mitte, et B7 see erinev oleks, siis kombineeritud eelnevaga ma ei näe kuskilt mõistliku valikut osta B6.
Lisaks sellele, et B7 subjektiivses vaates tundub käe all parem ja moodsam.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus