Juhtmooduli seadistamine dynos

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
KadriGTI
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
Auto: Golf IV GTI 2000
Asukoht: Laagri
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas KadriGTI » 30 Jaan 2024, 18:13

Mida see tähendab? Ja mida oleks mul mõtekas teha, võimu suurendamise koha pealt? Otseselt rallit ei sõida, aga kiirust/võimu naudin ja kiirendusel proovilepanek pakuks huvi tulevikus - Golf 4 GTI 2000 1.8T 110kw manuaal bensiin
Viimati muutis KadriGTI, 19 Veebr 2024, 10:12, muudetud 2 korda kokku.
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 821
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 30 Jaan 2024, 21:30

KadriGTI kirjutas:
30 Jaan 2024, 18:13
Mida see tähendab? Ja mida oleks mul mõtekas teha, võimu suurendamise koha pealt? Otseselt rallit ei sõida, aga kiirust/võimu naudin ja kiirendusel proovilepanek pakuks huvi tulevikus - Golf 4 GTI 2000 1.8 110kw manuaal bensiin
https://racetune.ee uuri lehelt youtube videodest. Peaksid oma vastuse saama :wave:
Kes tänasid kasutajat anonymous2 selle postituse eest:
KadriGTI
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 24 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 30 Jaan 2024, 21:32

KadriGTI kirjutas:
30 Jaan 2024, 18:13
Mida see tähendab? Ja mida oleks mul mõtekas teha, võimu suurendamise koha pealt? Otseselt rallit ei sõida, aga kiirust/võimu naudin ja kiirendusel proovilepanek pakuks huvi tulevikus - Golf 4 GTI 2000 1.8 110kw manuaal bensiin
Mida tähendab "kiirendusel proovilepanek"? Kas on plaan osaleda autoga mõnel kiirendusvõistlusel? Neid korraldatakse suviti Eestis. Või on plaan lihtsalt tänaval foori tagant startides teiste liiklejatega rinda pista?

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1737
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 403 korda
Tänatud: 197 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 30 Jaan 2024, 22:28

Kõige lihtsam lasta kusagil chip tuning ettevõttes stage 1 teha, mingit dyno rulli see auto küll enne ei vaja kui sees rauda hakkad vahetama (loe: kolvid, kepsud jne) ja suuremat turbot paigaldama.
Ja aitaks kaasa ka suurem hooldus, mis sisaldaks uusi küünlaid, süütepoole, kütusefilter, õhufilter, pihustite kontroll jne.
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
KadriGTI

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 904
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 164 korda
Tänatud: 80 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas Pulku » 30 Jaan 2024, 23:12

Dyno annaks info kui palju stock KW üldse alles on :)

Kasutaja avatar
KadriGTI
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
Auto: Golf IV GTI 2000
Asukoht: Laagri
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas KadriGTI » 19 Veebr 2024, 09:04

kaupo51 kirjutas:
30 Jaan 2024, 21:32
KadriGTI kirjutas:
30 Jaan 2024, 18:13
Mida see tähendab? Ja mida oleks mul mõtekas teha, võimu suurendamise koha pealt? Otseselt rallit ei sõida, aga kiirust/võimu naudin ja kiirendusel proovilepanek pakuks huvi tulevikus - Golf 4 GTI 2000 1.8 110kw manuaal bensiin
Mida tähendab "kiirendusel proovilepanek"? Kas on plaan osaleda autoga mõnel kiirendusvõistlusel? Neid korraldatakse suviti Eestis. Või on plaan lihtsalt tänaval foori tagant startides teiste liiklejatega rinda pista?
Eiei, see tavaliikluse ohtu seadmine väga minu teema pole. Kuigi tunnistan, et vahel tekib mõne nö ülbitsejaga hasart küll :) Lihtsalt mu autoga on nii tore kiiresti sõita ja maanteel jääb kiiruspiirang ette. Tahaks teistsugust väljundit gaasi vajutamisele :D
Viimati muutis KadriGTI, 19 Veebr 2024, 09:38, muudetud 1 kord kokku.
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3

Kasutaja avatar
KadriGTI
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
Auto: Golf IV GTI 2000
Asukoht: Laagri
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas KadriGTI » 19 Veebr 2024, 09:10

Pulku kirjutas:
30 Jaan 2024, 23:12
Dyno annaks info kui palju stock KW üldse alles on :)
Jep, hea oleks teada, et mis seis reaalselt praegu üldse on.
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3

Kasutaja avatar
KadriGTI
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
Auto: Golf IV GTI 2000
Asukoht: Laagri
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas KadriGTI » 19 Veebr 2024, 10:08

Racetune chipping süsteemivastus on selline:

Originaal: 150hp / 210Nm
ST 1: 195hp (+45hp) / 290Nm (+80Nm)
ST 2: 210hp (+60hp) / 325Nm (+115Nm)

Bensukaid nad teevad dynostandil. Üks mu postituse point oli saada vastus, et kas on üldse mõtet või ei. Olen kuulnud oma plaani kohta kommentaari "suht mõttetu"...
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 19 Veebr 2024, 11:56

Mõtetu on chippida stock vabalt hingavat väikest mootorit. Turboka chippimine pole mõtetu, väikese vaevaga palju jõudu juurde.

Kasutaja avatar
KadriGTI
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
Auto: Golf IV GTI 2000
Asukoht: Laagri
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas KadriGTI » 19 Veebr 2024, 13:12

alkeemik kirjutas:
19 Veebr 2024, 11:56
Mõtetu on chippida stock vabalt hingavat väikest mootorit. Turboka chippimine pole mõtetu, väikese vaevaga palju jõudu juurde.
Superluks, hakkan raha kokku ajama :thumbup:
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Veebr 2024, 15:11

Enne kui töösse annad võiksid uurida kas heitgaasid pärast ülevaatuselt ka läbi lähevad. Tuunijatele on see üldjuhul teisejärguline probleem, samas igapäevasele autokasutajale oluline.
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
KadriGTI
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 24 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 19 Veebr 2024, 21:15

Mina kaaluks mõne võimsama mootoriga auto ostmist. Mis on juba tehasest välja tulnud võimsama mootoriga, et ei peaks selle tuunimisega tegelema. Ei pea üldse VW olema, näiteks Porsche on teinud täitsa häid võimsa mootoriga autosid, mis gaasi vajutades juhi "istmesse suruvad" :D

Kasutaja avatar
KadriGTI
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
Auto: Golf IV GTI 2000
Asukoht: Laagri
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas KadriGTI » 20 Veebr 2024, 08:43

kaupo51 kirjutas:
19 Veebr 2024, 21:15
Mina kaaluks mõne võimsama mootoriga auto ostmist. Mis on juba tehasest välja tulnud võimsama mootoriga, et ei peaks selle tuunimisega tegelema. Ei pea üldse VW olema, näiteks Porsche on teinud täitsa häid võimsa mootoriga autosid, mis gaasi vajutades juhi "istmesse suruvad" :D
Paraku olen armunud oma Golfi, ei taha teisi.
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 20 Veebr 2024, 12:51

kaupo51 kirjutas:
19 Veebr 2024, 21:15
Mina kaaluks mõne võimsama mootoriga auto ostmist. Mis on juba tehasest välja tulnud võimsama mootoriga, et ei peaks selle tuunimisega tegelema. Ei pea üldse VW olema, näiteks Porsche on teinud täitsa häid võimsa mootoriga autosid, mis gaasi vajutades juhi "istmesse suruvad" :D
#äraolevaene?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas jussike » 20 Veebr 2024, 13:44

No ma arvan, et ühe käreda Porge hinna eest saab G4-le nii mõnegi stage juurde panna ja jääb veel ülegi.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
etnies858pppp
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 24 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 20 Veebr 2024, 18:29

Mulle meeldib kui auto on originaalkonditsioonis, olgu ta siis suure või väikese mootoriga. Minu silmis on tuunimisega alati see oht, et kui sa mingi aja pärast hakkad oma tuunitud autot müüma, siis ostjat leida on raskem. Eriti kui on tehtud veel keretuuningut, aga ilmselt pärsib müüki ka mootorituuning. Kui sellise auto ostnud inimene peab seda autot remontima hakkama, siis tihti mingid jupid ei vasta VIN järgi välja otsitule, sest eelmine omanik on ju asjad enda äranägemise järgi asendanud mingite muude juppidega.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1737
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 403 korda
Tänatud: 197 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 20 Veebr 2024, 19:24

kaupo51 kirjutas:
20 Veebr 2024, 18:29
Mulle meeldib kui auto on originaalkonditsioonis, olgu ta siis suure või väikese mootoriga. Minu silmis on tuunimisega alati see oht, et kui sa mingi aja pärast hakkad oma tuunitud autot müüma, siis ostjat leida on raskem. Eriti kui on tehtud veel keretuuningut, aga ilmselt pärsib müüki ka mootorituuning. Kui sellise auto ostnud inimene peab seda autot remontima hakkama, siis tihti mingid jupid ei vasta VIN järgi välja otsitule, sest eelmine omanik on ju asjad enda äranägemise järgi asendanud mingite muude juppidega.
Ma olen selle väitega nõus kui tegemist sellise tavalise liikuriga. Ma ise kui mõtlesin golf R osta siis pigem just vaatasin juba tuunitud pille, sest keegi on minu eest juba selle vaeva ja investeeringu teinud, et auto kiirem oleks
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
MustVälk

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 21 Veebr 2024, 10:23

kaupo51 kirjutas:
20 Veebr 2024, 18:29
Mulle meeldib kui auto on originaalkonditsioonis, olgu ta siis suure või väikese mootoriga. Minu silmis on tuunimisega alati see oht, et kui sa mingi aja pärast hakkad oma tuunitud autot müüma, siis ostjat leida on raskem. Eriti kui on tehtud veel keretuuningut, aga ilmselt pärsib müüki ka mootorituuning. Kui sellise auto ostnud inimene peab seda autot remontima hakkama, siis tihti mingid jupid ei vasta VIN järgi välja otsitule, sest eelmine omanik on ju asjad enda äranägemise järgi asendanud mingite muude juppidega.
Igale ühele oma - me oleme siiski siin autofoorumis kus paljudele on auto rohkem kui lihtsalt vahend liikumiseks. Mina isiklikult ei arva, et selle auto mootori chippimine vähendaks ostjate hulka. Tihtipeale ei osta ka siinsed inimesed autosid selleks, et neid kohe maha müüma hakata.
Kes tänasid kasutajat alkeemik selle postituse eest:
pppp

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas teet82 » 22 Veebr 2024, 18:39

kaupo51 kirjutas:
20 Veebr 2024, 18:29
Eriti kui on tehtud veel keretuuningut...
Mul oli esmaspäevaks telefoni teel kokku lepitud Discovery 2.7 mootorivahetus, see eeldab kere raamilt eemaldamist. Auto toodi kohale ja sellel KAHN tuuning, mingid spoilerid on liimitud ühe otsaga stange külge ja teise otsaga kere külge, stangesid eemaldada ei saa, ilma stangede eemaldamiseta ei saa ka kere eemaldada..
KAHN kõva tegija, mingi saade oli tal kunagi lausa, aga paras jama on kokku keeratud selle tuuninguga.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 24 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 22 Veebr 2024, 21:11

Üks asi on keretuuningu tehniline pool, nagu teet82 kirjeldas. Tahad midagi remontida, aga...loe eelmist postitust. Teine asi on inimeste maitsemeel ning see võib olla vägagi erinev. Sinu tehtud "maitsekas tuuning" võib uuele võimalikule autoostjale tunduda kole ja see kahandab potentsiaalsete autoostjate ringi.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas jussike » 22 Veebr 2024, 21:24

No kuhu sa seda 20+a vana masinat niiväga ikka enam edasi müüd, viimane ring ju, sellestki üle poole läbitud. Ostab heal juhul mõni tõsine margi/mudeli entusiast, neil vast isegi hea meel, kui mootorit kaasa aidatud.
Porno tuning on iseasi, seda viimast kohtab õnneks järjest vähem, ainult üksikutel, pm teatud rahvusgrupi esindajate juures.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 24 korda

Juhtmooduli seadistamine dynos

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 23 Veebr 2024, 17:37

to jussike
Ma filosofeerisin laiemalt, mitte ainult selle konkreetse Golfi kontekstis.

Vasta

Mine “Mootor”