VW T5 Transporter BNZ 2.5. 2008 käivitus probleem!
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
VW T5 Transporter BNZ 2.5. 2008 käivitus probleem!
Tere
Mure järgmine.
Kas siin leidub inimest kes oskab pakkuda lahendust T5 käivitus probleemile?
Nimelt auto ei käivitu enam korralikult peale Webasto eemaldamist (kokkusattumus arvan).
Nimelt auto käivitamisel läheb käima aga sureb kohe välja,vahest võib isegi aku tühjaks käijata ja samas läheb ka kohe käima ilma probleemita
Veakoode ei anna,vahetatud väntvõlli andur,nukkvõlli andur tandempump ja etteande ehk paagipump.
Kui käima läheb töötab korralikult pole mingeid vigu, probleem käivitamisel ainult.
Mure järgmine.
Kas siin leidub inimest kes oskab pakkuda lahendust T5 käivitus probleemile?
Nimelt auto ei käivitu enam korralikult peale Webasto eemaldamist (kokkusattumus arvan).
Nimelt auto käivitamisel läheb käima aga sureb kohe välja,vahest võib isegi aku tühjaks käijata ja samas läheb ka kohe käima ilma probleemita
Veakoode ei anna,vahetatud väntvõlli andur,nukkvõlli andur tandempump ja etteande ehk paagipump.
Kui käima läheb töötab korralikult pole mingeid vigu, probleem käivitamisel ainult.
VW T5 Transporter BNZ 2.5. 2008 käivitus probleem!
Jutu järgi tunduks nagu immo probleem. Tasuks proovida võimalusel teist võtit või vaadata esialgu üle immo vastuvõtja juhtmestik (immo rõngas). Arvutiga peaks ka nägema, kas auto "tunneb" võtme ära. Ka armatuuris peaks olema miski immole viitav tuli, mis peaks siis ära kustuma, kui kõik tingimused õiged.
VW T5 Transporter BNZ 2.5. 2008 käivitus probleem!
Tere
Auto käivitub kui hoida kinni käsitsi turbo geomeetriat.
Immo probleem välistatud kuna proovitud kõike
Auto käivitub kui hoida kinni käsitsi turbo geomeetriat.
Immo probleem välistatud kuna proovitud kõike
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5497
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 538 korda
VW T5 Transporter BNZ 2.5. 2008 käivitus probleem!
Lõhnab nagu selle järgi, et miskit on valesti kokku pandud. Kui Weba eemaldamisel nt vaakum voolikuid mingil põhjusel pidi lahti võtma, siis võib viga seal kuskil olla.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
VW T5 Transporter BNZ 2.5. 2008 käivitus probleem!
Turbo geomeetria asend ei tohiks iseenesest kuidagi mõjutada käivitumist. Võimalik, et tõesti mingi vaakumi probleem. Kas siis voolikud valesti või lekib kuskilt. Alustaks võib olla turbo vaakumklapi kontrollimisega juhul, kui tal turbo vaakumiga liigutatav. Kui see juba tahmafiltriga sõiduk, siis tasuks ka filtri näidud üle kontrollida. Kui arvutiga vaatamise võimalus puudub, siis võib ka omal vastutusel proovida tahmafilter hetkeks lahti ühendada. Kuigi see vist juba suurem töö. Piisaks tegelikult lihtsalt turbo küljest summuti lahti võtmisest.
-
- Huviline
- Postitusi: 2790
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 37 korda
VW T5 Transporter BNZ 2.5. 2008 käivitus probleem!
Turbo olukord ei saa kuidagi mõjutada mootori käivitust. Sama mootor käivita ilma turbota.
VW T5 Transporter BNZ 2.5. 2008 käivitus probleem!
Ilma turbota käivitubki ja kui turbos on vaakum voolik kinni mis liigutab geomeetriat siis ei käivitu
-
- Huviline
- Postitusi: 670
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 28 korda
VW T5 Transporter BNZ 2.5. 2008 käivitus probleem!
Kui auto seisma jätta, kas siis geomeetria liigub algasendisse, samamoodi nagu vooliku lahti võtmisel?
Käivitamise hetkel peaks see olema algasendis ja natuke hiljem lastakse vaakum peale. Ise ütleks ka, et asend ei tohiks mõjutada, aga äkki siis ikkagi takistab kuidagi gaaside liikumist..
Käivitamise hetkel peaks see olema algasendis ja natuke hiljem lastakse vaakum peale. Ise ütleks ka, et asend ei tohiks mõjutada, aga äkki siis ikkagi takistab kuidagi gaaside liikumist..