T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Endal pea hall varsti, panen mure siia ka, äkki mõni helgem pea soovib tarkust jagada. 2,5 bens Caravelle 81kw. `94 aasta. Paned külmast käima, käib nagu vanaisa viiul, pöörded 1100. Hetke pärast laseb alla 900 peale. Kuni paar km on kõik ok, siis hakkavad pöörded peale jääma, sooja mootoriga hoiab 1800. Suretad välja või pidurdad käiguga maha, siis niikaua ok kuni jälle gaasi vajutad ja kohe pöörded üleval.
Vahetatud: kõik vaakumvoolikud, tühikäigumootor, TPS sensor, 3-4 temp andurit, kõik filtrid ja ilmselt hunnik asju veel.
Kõike mõeldavat ja mõeldamatut olen proovinud. Jagu ei saa. Kui käib 1800 rpm ja võtad tühikäigumootori pistiku tagant ära, siis kukub 600 peale ja kui tagasi paned, siis läheb ilusti 900 peale, kuni gaasi vajutad. Sellest võiks arvata, et ECU annab tühikäigumootorile vale signaali? See tuleneb nagu mingist andurist? Aga võin ka suht rappa mõelda juba... Ideed on ammu otsas Kuna OBD-d ei ole, siis arvutiga suurt midagi teha ei saa. Mingi pistik tal on ja korra või paar olen mingisugust asja järgi ühendanud, näitab ära mis pistikud on lahti käinud aga kui veakoodid maha lased, siis on puhas leht.
Kõik loogilised ja mitteloogilised ideed on vägagi teretulnud.
Vahetatud: kõik vaakumvoolikud, tühikäigumootor, TPS sensor, 3-4 temp andurit, kõik filtrid ja ilmselt hunnik asju veel.
Kõike mõeldavat ja mõeldamatut olen proovinud. Jagu ei saa. Kui käib 1800 rpm ja võtad tühikäigumootori pistiku tagant ära, siis kukub 600 peale ja kui tagasi paned, siis läheb ilusti 900 peale, kuni gaasi vajutad. Sellest võiks arvata, et ECU annab tühikäigumootorile vale signaali? See tuleneb nagu mingist andurist? Aga võin ka suht rappa mõelda juba... Ideed on ammu otsas Kuna OBD-d ei ole, siis arvutiga suurt midagi teha ei saa. Mingi pistik tal on ja korra või paar olen mingisugust asja järgi ühendanud, näitab ära mis pistikud on lahti käinud aga kui veakoodid maha lased, siis on puhas leht.
Kõik loogilised ja mitteloogilised ideed on vägagi teretulnud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7905
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 163 korda
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Vigane lambda on ka selliseid asju põhjustanud, võid prooviks pistiku lahti võtta. OBD peaks sel olema veel 2+2 pistikust?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1691
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 331 korda
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Ossa pirakas. Mul oli naabripoisil jama jebla. See oli ikka korras seiklus.Laiskloom666 kirjutas: ↑01 Aug 2024, 12:09 Endal pea hall varsti, panen mure siia ka, äkki mõni helgem pea soovib tarkust jagada. 2,5 bens Caravelle 81kw. `94 aasta. Paned külmast käima, käib nagu vanaisa viiul, pöörded 1100. Hetke pärast laseb alla 900 peale. Kuni paar km on kõik ok, siis hakkavad pöörded peale jääma, sooja mootoriga hoiab 1800. Suretad välja või pidurdad käiguga maha, siis niikaua ok kuni jälle gaasi vajutad ja kohe pöörded üleval.
Vahetatud: kõik vaakumvoolikud, tühikäigumootor, TPS sensor, 3-4 temp andurit, kõik filtrid ja ilmselt hunnik asju veel.
Kõike mõeldavat ja mõeldamatut olen proovinud. Jagu ei saa. Kui käib 1800 rpm ja võtad tühikäigumootori pistiku tagant ära, siis kukub 600 peale ja kui tagasi paned, siis läheb ilusti 900 peale, kuni gaasi vajutad. Sellest võiks arvata, et ECU annab tühikäigumootorile vale signaali? See tuleneb nagu mingist andurist? Aga võin ka suht rappa mõelda juba... Ideed on ammu otsas Kuna OBD-d ei ole, siis arvutiga suurt midagi teha ei saa. Mingi pistik tal on ja korra või paar olen mingisugust asja järgi ühendanud, näitab ära mis pistikud on lahti käinud aga kui veakoodid maha lased, siis on puhas leht.
Kõik loogilised ja mitteloogilised ideed on vägagi teretulnud.
Vahetasime pöörete andureid ja mida kõike veel. Solenoide ja asju. Kontrollisime vaakumeid jne. Tagatipuks oli ka kütus aju karpi saanud. See viimane oli see probleemi allikas. Kisu aju välja ja vaata kas on kuiv. Naabrimees saatis aju Saksamaale ja mingi vend seal taastas ära selle. Peale seda on korras olnud. Paremal tiivas mustas karbis peaks asuma.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Aga äkki on viga hoopis väga lihtne viga ja vea pōhjustajaks gaasitross, mis ei taha liikuda nii nagu vaja ja seetōttu jääb gaas peale
Karl
Karl
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Seda pistikut olen kasutanud jah. Sellega näen ainult lahtikäinud pistikuid, vb on kehv veakoodide lugeja. Lambda peale olen ise ka mõelnud. Saab kuidagi lambda andurit koduste vahenditega kontrollida ka?
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Seda aju asja olen UK foorumist lugenud. Olen paar korda maha võtnud ja seda vaakumi sensorit seal puhastanud, aju ise seest kuiv ja tundub ilus. Mis muidugi ei tähenda, et selles ei võiks viga olla.SanderSPS kirjutas: ↑01 Aug 2024, 17:51Ossa pirakas. Mul oli naabripoisil jama jebla. See oli ikka korras seiklus.Laiskloom666 kirjutas: ↑01 Aug 2024, 12:09 Endal pea hall varsti, panen mure siia ka, äkki mõni helgem pea soovib tarkust jagada. 2,5 bens Caravelle 81kw. `94 aasta. Paned külmast käima, käib nagu vanaisa viiul, pöörded 1100. Hetke pärast laseb alla 900 peale. Kuni paar km on kõik ok, siis hakkavad pöörded peale jääma, sooja mootoriga hoiab 1800. Suretad välja või pidurdad käiguga maha, siis niikaua ok kuni jälle gaasi vajutad ja kohe pöörded üleval.
Vahetatud: kõik vaakumvoolikud, tühikäigumootor, TPS sensor, 3-4 temp andurit, kõik filtrid ja ilmselt hunnik asju veel.
Kõike mõeldavat ja mõeldamatut olen proovinud. Jagu ei saa. Kui käib 1800 rpm ja võtad tühikäigumootori pistiku tagant ära, siis kukub 600 peale ja kui tagasi paned, siis läheb ilusti 900 peale, kuni gaasi vajutad. Sellest võiks arvata, et ECU annab tühikäigumootorile vale signaali? See tuleneb nagu mingist andurist? Aga võin ka suht rappa mõelda juba... Ideed on ammu otsas Kuna OBD-d ei ole, siis arvutiga suurt midagi teha ei saa. Mingi pistik tal on ja korra või paar olen mingisugust asja järgi ühendanud, näitab ära mis pistikud on lahti käinud aga kui veakoodid maha lased, siis on puhas leht.
Kõik loogilised ja mitteloogilised ideed on vägagi teretulnud.
Vahetasime pöörete andureid ja mida kõike veel. Solenoide ja asju. Kontrollisime vaakumeid jne. Tagatipuks oli ka kütus aju karpi saanud. See viimane oli see probleemi allikas. Kisu aju välja ja vaata kas on kuiv. Naabrimees saatis aju Saksamaale ja mingi vend seal taastas ära selle. Peale seda on korras olnud. Paremal tiivas mustas karbis peaks asuma.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1691
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 331 korda
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
No see pidavat ära surema ja midagi veel. Meil siin imes jah kütte lausa sisse. Kui lõpuks jaole ei saa, siis ma võin naabri käest uurida kellele ta saatis selle aju. Meie t4 siin igatahes sõutis edasi murevabalt.Laiskloom666 kirjutas: ↑02 Aug 2024, 07:54Seda aju asja olen UK foorumist lugenud. Olen paar korda maha võtnud ja seda vaakumi sensorit seal puhastanud, aju ise seest kuiv ja tundub ilus. Mis muidugi ei tähenda, et selles ei võiks viga olla.SanderSPS kirjutas: ↑01 Aug 2024, 17:51Ossa pirakas. Mul oli naabripoisil jama jebla. See oli ikka korras seiklus.Laiskloom666 kirjutas: ↑01 Aug 2024, 12:09 Endal pea hall varsti, panen mure siia ka, äkki mõni helgem pea soovib tarkust jagada. 2,5 bens Caravelle 81kw. `94 aasta. Paned külmast käima, käib nagu vanaisa viiul, pöörded 1100. Hetke pärast laseb alla 900 peale. Kuni paar km on kõik ok, siis hakkavad pöörded peale jääma, sooja mootoriga hoiab 1800. Suretad välja või pidurdad käiguga maha, siis niikaua ok kuni jälle gaasi vajutad ja kohe pöörded üleval.
Vahetatud: kõik vaakumvoolikud, tühikäigumootor, TPS sensor, 3-4 temp andurit, kõik filtrid ja ilmselt hunnik asju veel.
Kõike mõeldavat ja mõeldamatut olen proovinud. Jagu ei saa. Kui käib 1800 rpm ja võtad tühikäigumootori pistiku tagant ära, siis kukub 600 peale ja kui tagasi paned, siis läheb ilusti 900 peale, kuni gaasi vajutad. Sellest võiks arvata, et ECU annab tühikäigumootorile vale signaali? See tuleneb nagu mingist andurist? Aga võin ka suht rappa mõelda juba... Ideed on ammu otsas Kuna OBD-d ei ole, siis arvutiga suurt midagi teha ei saa. Mingi pistik tal on ja korra või paar olen mingisugust asja järgi ühendanud, näitab ära mis pistikud on lahti käinud aga kui veakoodid maha lased, siis on puhas leht.
Kõik loogilised ja mitteloogilised ideed on vägagi teretulnud.
Vahetasime pöörete andureid ja mida kõike veel. Solenoide ja asju. Kontrollisime vaakumeid jne. Tagatipuks oli ka kütus aju karpi saanud. See viimane oli see probleemi allikas. Kisu aju välja ja vaata kas on kuiv. Naabrimees saatis aju Saksamaale ja mingi vend seal taastas ära selle. Peale seda on korras olnud. Paremal tiivas mustas karbis peaks asuma.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7905
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 163 korda
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Analoogtestriga saaks vaadata kuidas signaal käitub (peaks kõikuma jämedalt 0,1...0,9V vahel). Kui töösoe lambda signaal on paigal ühel väärtusel siis on ta kutu.Laiskloom666 kirjutas: ↑02 Aug 2024, 07:49Seda pistikut olen kasutanud jah. Sellega näen ainult lahtikäinud pistikuid, vb on kehv veakoodide lugeja. Lambda peale olen ise ka mõelnud. Saab kuidagi lambda andurit koduste vahenditega kontrollida ka?
NB. Digitestriga ei soovitata kallale minna, kuna nende sisemised parameetrid võivad autole kahju teha. Parem konsulteerida mõne autoelektrikuga.
Mis juhtub kui lambda lahti ühendada, kuidas pöörded käituvad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Analoogtestriga saaks vaadata kuidas signaal käitub (peaks kõikuma jämedalt 0,1...0,9V vahel). Kui töösoe lambda signaal on paigal ühel väärtusel siis on ta kutu.
NB. Digitestriga ei soovitata kallale minna, kuna nende sisemised parameetrid võivad autole kahju teha. Parem konsulteerida mõne autoelektrikuga.
Mis juhtub kui lambda lahti ühendada, kuidas pöörded käituvad?
[/quote]
Digitester ei ole kuidagi hullem/koormavam kui analoog, kuid digikaga kui just mingi leet riistapuu ei ole(osadel on nö analoog tahho seieri eest) näeb lambi numbreid. Kui just muidugi voolu mõõtmise asendisse ei lülita või juhet ei jäta.
Kuna veakoodi tester ei jäta siis ise kontrolliks kõige esimese asjana kas tühikäigu lüliti töötab. Ja ka gaasi klapi asendi andur tuleks üle vaadata. Autodata el skeemi järgi sellel mootoril õhulugejat ei ole? Siis seda enam läheb ta nagu monopritse lolliks kui andurid "valetavad".
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Võtsin eile lambdal pistiku tagant ära, muutust ei miskit.
Õhulugejat sellel mudelil ei ole jah. Tühikäigu lüliti on kontrollitud ja töötab. Gaasiklapi asendi andur on uus, enne seda sai proovitud ka ühte kasutatut, sellega ei muutu ka midagi. Kuna mul on teine mootor koos juhtmestikuga kõrval, siis olen kõiki võimalikke asju vahetanud ja mingid asjad veel uued ka ostnud lahendust ei leia
Endale hakkab ikka rohkem tunduma, et tegemist on vigase ajuga. Iseenesest on teine aju ka kõrval olemas, aga sellega läheb korraks käima ja sureb kohe välja. Ilmselt on immo peal. Minu omal immot ei ole. Kas Eestis keegi ECU-dega tegeleb ka? Et viskaks pilgu peale ja teeks kasvõi kahest ühe vms.
Õhulugejat sellel mudelil ei ole jah. Tühikäigu lüliti on kontrollitud ja töötab. Gaasiklapi asendi andur on uus, enne seda sai proovitud ka ühte kasutatut, sellega ei muutu ka midagi. Kuna mul on teine mootor koos juhtmestikuga kõrval, siis olen kõiki võimalikke asju vahetanud ja mingid asjad veel uued ka ostnud lahendust ei leia
Endale hakkab ikka rohkem tunduma, et tegemist on vigase ajuga. Iseenesest on teine aju ka kõrval olemas, aga sellega läheb korraks käima ja sureb kohe välja. Ilmselt on immo peal. Minu omal immot ei ole. Kas Eestis keegi ECU-dega tegeleb ka? Et viskaks pilgu peale ja teeks kasvõi kahest ühe vms.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
[/quote]
Ossa pirakas. Mul oli naabripoisil jama jebla. See oli ikka korras seiklus.
Vahetasime pöörete andureid ja mida kõike veel. Solenoide ja asju. Kontrollisime vaakumeid jne. Tagatipuks oli ka kütus aju karpi saanud. See viimane oli see probleemi allikas. Kisu aju välja ja vaata kas on kuiv. Naabrimees saatis aju Saksamaale ja mingi vend seal taastas ära selle. Peale seda on korras olnud. Paremal tiivas mustas karbis peaks asuma.
[/quote]
Mis pöörete andurit te vahetasite? Võiks igaks juhuks seda proovida, teise mootori peal ilmselt olemas.
Ossa pirakas. Mul oli naabripoisil jama jebla. See oli ikka korras seiklus.
Vahetasime pöörete andureid ja mida kõike veel. Solenoide ja asju. Kontrollisime vaakumeid jne. Tagatipuks oli ka kütus aju karpi saanud. See viimane oli see probleemi allikas. Kisu aju välja ja vaata kas on kuiv. Naabrimees saatis aju Saksamaale ja mingi vend seal taastas ära selle. Peale seda on korras olnud. Paremal tiivas mustas karbis peaks asuma.
[/quote]
Mis pöörete andurit te vahetasite? Võiks igaks juhuks seda proovida, teise mootori peal ilmselt olemas.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1691
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 331 korda
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Täpne nimetus oleks tal siis tühikäigu klapp.
Olgu ka öeldud, et uus klapp ajas asja hullemaks.
Täitsa mootori peal vedeleb see ja välja näeb selline.
https://www.areacamper.es/14563-large_d ... gines-.jpg
Sellega juhtus täpselt nii, et pööre lendas 4k peale ja siis vahepeal kukkus jälle alla.
Olgu ka öeldud, et uus klapp ajas asja hullemaks.
Täitsa mootori peal vedeleb see ja välja näeb selline.
https://www.areacamper.es/14563-large_d ... gines-.jpg
Sellega juhtus täpselt nii, et pööre lendas 4k peale ja siis vahepeal kukkus jälle alla.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Tõenäoliselt on see kontrollitud, kuid lisa õhku saaks põhimõtteliselt anda ka paagi tuulutus. Vbolla on toru katki vmt.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Seda olen pesnud ja vahetanud ja mida kõike veel.SanderSPS kirjutas: ↑06 Aug 2024, 09:58 Täpne nimetus oleks tal siis tühikäigu klapp.
Olgu ka öeldud, et uus klapp ajas asja hullemaks.
Täitsa mootori peal vedeleb see ja välja näeb selline.
https://www.areacamper.es/14563-large_d ... gines-.jpg
Sellega juhtus täpselt nii, et pööre lendas 4k peale ja siis vahepeal kukkus jälle alla.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1691
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 331 korda
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
No ma räägin motoaju on sul probleemiks:DLaiskloom666 kirjutas: ↑06 Aug 2024, 11:43Seda olen pesnud ja vahetanud ja mida kõike veel.SanderSPS kirjutas: ↑06 Aug 2024, 09:58 Täpne nimetus oleks tal siis tühikäigu klapp.
Olgu ka öeldud, et uus klapp ajas asja hullemaks.
Täitsa mootori peal vedeleb see ja välja näeb selline.
https://www.areacamper.es/14563-large_d ... gines-.jpg
Sellega juhtus täpselt nii, et pööre lendas 4k peale ja siis vahepeal kukkus jälle alla.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Pekki, olen asjadest natuke valesti aru saanud. Sellel kiviaegsel pilli saab arvutiga ligi pisut rohkem kui lihtsalt vigade lugemine. Aga ma pole väga diagnostiga kokku puutunud ka Igal juhul, tõin eile uuesti arvuti koju ja panin järgi, kustutasin ära paar lahtise pistiku veakoodi ja tagasi need ei tulnud. Ja siis leidsin üles LIVE DATA Ja siis läks huvitavaks... Targemad võiksid nüüd kommenteerida.
Ütlen siis niipalju, et mootor oli külm, õues kuskil +17 C` ja pöörded 900 rpm. Gaasi andes läksid pöörded datas väiksemaks, samuti mootori soojenedes läks temp madalamaks. Lõpus oli temp -31C. Positiivne on see, et gaasiklapi andur ja lüliti töötavad, sest need näitasid LIVES mõistlikke väärtusi. Temp andureid on sahtlis 4tk, neid olen vahetanud kõiki. Ilmselt anduris endas viga ei ole.
Ütlen siis niipalju, et mootor oli külm, õues kuskil +17 C` ja pöörded 900 rpm. Gaasi andes läksid pöörded datas väiksemaks, samuti mootori soojenedes läks temp madalamaks. Lõpus oli temp -31C. Positiivne on see, et gaasiklapi andur ja lüliti töötavad, sest need näitasid LIVES mõistlikke väärtusi. Temp andureid on sahtlis 4tk, neid olen vahetanud kõiki. Ilmselt anduris endas viga ei ole.
-
- Klubiline
- Postitusi: 980
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
See viitakski nagu ajule siis, kui andurid korras, aga aju näitab villast.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
[/quote]
No ma räägin motoaju on sul probleemiks:D
[/quote]
Saad sa uurida, kus see ECU teil remondis käis ja mis maksis see rõõm?
No ma räägin motoaju on sul probleemiks:D
[/quote]
Saad sa uurida, kus see ECU teil remondis käis ja mis maksis see rõõm?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5497
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 538 korda
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Sain aru, et sul teine aju olemas, siis lase sealt IMMO välja kirjutada, ilmselt kiirem ja soodsam variant.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5329
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Tegelikult kui teine aju olemas siis idee poolest külge ühendada ja vaadata mis live data andmeid see näitab? Käivitada ei saa aga süüde sees peaks live data ikka ära nägema?
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
See tundub nagu plaan. Ega ma päris täpselt ei tea, mida IMMO sellel autol blokeerib, nii et tasub õhtul proovida.
Viimati muutis Laiskloom666, 08 Aug 2024, 09:58, muudetud 1 kord kokku.
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 2 korda
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
võiks mõne korraliku aparaadiga enne sama live üle kontrollida ja tollel ipadil oli siis 2+2 pistik olemas?
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Ilmselt proovingi enne praeguse ajuga ilma käivitamata LIVE DATAT vaadata ja siis vahetan aju ära. 2+2 ülemineku tellisin kunagi E-bayst, ipad on mingi suvaline Hiina junn, mille sõber paar aastat tagasi Alist tellis. Aga üllatavalt palju saab sellega teha, mida rohkem nüüd viimastel päevadel sellega pusin olen, seda rohkem asju avastanvolksusees1 kirjutas: ↑08 Aug 2024, 09:58 võiks mõne korraliku aparaadiga enne sama live üle kontrollida ja tollel ipadil oli siis 2+2 pistik olemas?
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?
Proovisin eile teist aju peale, LIVE DATAS samad numbrid. Seega võiks arvata, et pigem asi mingis anduris ikkagi? Viskasin prooviks mingi vana temp anduri lihtsalt pistiku otsa ja temp läks normi, ehk siis temperatuuriprobleem oli ikka anduris, mingil põhjusel 2 ?! uut andurit näitavad mingit jama.
Küll aga on küsimus pöörete näidu kohta. See näitab mõlema ajuga ja seisva mootoriga ca. 3300 rpm. Tühikäigul 2600rpm. Gaasi andes pöörded vähenevad. Teab keegi targem, et kust ECU üldse pöördeid loeb? Tahhokas näidab korrektselt.
Küll aga on küsimus pöörete näidu kohta. See näitab mõlema ajuga ja seisva mootoriga ca. 3300 rpm. Tühikäigul 2600rpm. Gaasi andes pöörded vähenevad. Teab keegi targem, et kust ECU üldse pöördeid loeb? Tahhokas näidab korrektselt.