T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

Endal pea hall varsti, panen mure siia ka, äkki mõni helgem pea soovib tarkust jagada. 2,5 bens Caravelle 81kw. `94 aasta. Paned külmast käima, käib nagu vanaisa viiul, pöörded 1100. Hetke pärast laseb alla 900 peale. Kuni paar km on kõik ok, siis hakkavad pöörded peale jääma, sooja mootoriga hoiab 1800. Suretad välja või pidurdad käiguga maha, siis niikaua ok kuni jälle gaasi vajutad ja kohe pöörded üleval.

Vahetatud: kõik vaakumvoolikud, tühikäigumootor, TPS sensor, 3-4 temp andurit, kõik filtrid ja ilmselt hunnik asju veel.

Kõike mõeldavat ja mõeldamatut olen proovinud. Jagu ei saa. Kui käib 1800 rpm ja võtad tühikäigumootori pistiku tagant ära, siis kukub 600 peale ja kui tagasi paned, siis läheb ilusti 900 peale, kuni gaasi vajutad. Sellest võiks arvata, et ECU annab tühikäigumootorile vale signaali? See tuleneb nagu mingist andurist? Aga võin ka suht rappa mõelda juba... Ideed on ammu otsas :crazy: Kuna OBD-d ei ole, siis arvutiga suurt midagi teha ei saa. Mingi pistik tal on ja korra või paar olen mingisugust asja järgi ühendanud, näitab ära mis pistikud on lahti käinud aga kui veakoodid maha lased, siis on puhas leht.

Kõik loogilised ja mitteloogilised ideed on vägagi teretulnud.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7905
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 163 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas GTI »

Vigane lambda on ka selliseid asju põhjustanud, võid prooviks pistiku lahti võtta. OBD peaks sel olema veel 2+2 pistikust?
obd.jpg
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1691
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 331 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Laiskloom666 kirjutas: 01 Aug 2024, 12:09 Endal pea hall varsti, panen mure siia ka, äkki mõni helgem pea soovib tarkust jagada. 2,5 bens Caravelle 81kw. `94 aasta. Paned külmast käima, käib nagu vanaisa viiul, pöörded 1100. Hetke pärast laseb alla 900 peale. Kuni paar km on kõik ok, siis hakkavad pöörded peale jääma, sooja mootoriga hoiab 1800. Suretad välja või pidurdad käiguga maha, siis niikaua ok kuni jälle gaasi vajutad ja kohe pöörded üleval.

Vahetatud: kõik vaakumvoolikud, tühikäigumootor, TPS sensor, 3-4 temp andurit, kõik filtrid ja ilmselt hunnik asju veel.

Kõike mõeldavat ja mõeldamatut olen proovinud. Jagu ei saa. Kui käib 1800 rpm ja võtad tühikäigumootori pistiku tagant ära, siis kukub 600 peale ja kui tagasi paned, siis läheb ilusti 900 peale, kuni gaasi vajutad. Sellest võiks arvata, et ECU annab tühikäigumootorile vale signaali? See tuleneb nagu mingist andurist? Aga võin ka suht rappa mõelda juba... Ideed on ammu otsas :crazy: Kuna OBD-d ei ole, siis arvutiga suurt midagi teha ei saa. Mingi pistik tal on ja korra või paar olen mingisugust asja järgi ühendanud, näitab ära mis pistikud on lahti käinud aga kui veakoodid maha lased, siis on puhas leht.

Kõik loogilised ja mitteloogilised ideed on vägagi teretulnud.
Ossa pirakas. Mul oli naabripoisil jama jebla. See oli ikka korras seiklus.

Vahetasime pöörete andureid ja mida kõike veel. Solenoide ja asju. Kontrollisime vaakumeid jne. Tagatipuks oli ka kütus aju karpi saanud. See viimane oli see probleemi allikas. Kisu aju välja ja vaata kas on kuiv. Naabrimees saatis aju Saksamaale ja mingi vend seal taastas ära selle. Peale seda on korras olnud. Paremal tiivas mustas karbis peaks asuma.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Carloz
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Carloz »

Aga äkki on viga hoopis väga lihtne viga ja vea pōhjustajaks gaasitross, mis ei taha liikuda nii nagu vaja ja seetōttu jääb gaas peale :D

Karl

Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

GTI kirjutas: 01 Aug 2024, 14:44 Vigane lambda on ka selliseid asju põhjustanud, võid prooviks pistiku lahti võtta. OBD peaks sel olema veel 2+2 pistikust?
obd.jpg
Seda pistikut olen kasutanud jah. Sellega näen ainult lahtikäinud pistikuid, vb on kehv veakoodide lugeja. Lambda peale olen ise ka mõelnud. Saab kuidagi lambda andurit koduste vahenditega kontrollida ka?

Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

Carloz kirjutas: 01 Aug 2024, 18:12 Aga äkki on viga hoopis väga lihtne viga ja vea pōhjustajaks gaasitross, mis ei taha liikuda nii nagu vaja ja seetōttu jääb gaas peale :D

Karl
Jajah :D See oli esimene asi mida kontrollisin.

Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

SanderSPS kirjutas: 01 Aug 2024, 17:51
Laiskloom666 kirjutas: 01 Aug 2024, 12:09 Endal pea hall varsti, panen mure siia ka, äkki mõni helgem pea soovib tarkust jagada. 2,5 bens Caravelle 81kw. `94 aasta. Paned külmast käima, käib nagu vanaisa viiul, pöörded 1100. Hetke pärast laseb alla 900 peale. Kuni paar km on kõik ok, siis hakkavad pöörded peale jääma, sooja mootoriga hoiab 1800. Suretad välja või pidurdad käiguga maha, siis niikaua ok kuni jälle gaasi vajutad ja kohe pöörded üleval.

Vahetatud: kõik vaakumvoolikud, tühikäigumootor, TPS sensor, 3-4 temp andurit, kõik filtrid ja ilmselt hunnik asju veel.

Kõike mõeldavat ja mõeldamatut olen proovinud. Jagu ei saa. Kui käib 1800 rpm ja võtad tühikäigumootori pistiku tagant ära, siis kukub 600 peale ja kui tagasi paned, siis läheb ilusti 900 peale, kuni gaasi vajutad. Sellest võiks arvata, et ECU annab tühikäigumootorile vale signaali? See tuleneb nagu mingist andurist? Aga võin ka suht rappa mõelda juba... Ideed on ammu otsas :crazy: Kuna OBD-d ei ole, siis arvutiga suurt midagi teha ei saa. Mingi pistik tal on ja korra või paar olen mingisugust asja järgi ühendanud, näitab ära mis pistikud on lahti käinud aga kui veakoodid maha lased, siis on puhas leht.

Kõik loogilised ja mitteloogilised ideed on vägagi teretulnud.
Ossa pirakas. Mul oli naabripoisil jama jebla. See oli ikka korras seiklus.

Vahetasime pöörete andureid ja mida kõike veel. Solenoide ja asju. Kontrollisime vaakumeid jne. Tagatipuks oli ka kütus aju karpi saanud. See viimane oli see probleemi allikas. Kisu aju välja ja vaata kas on kuiv. Naabrimees saatis aju Saksamaale ja mingi vend seal taastas ära selle. Peale seda on korras olnud. Paremal tiivas mustas karbis peaks asuma.
Seda aju asja olen UK foorumist lugenud. Olen paar korda maha võtnud ja seda vaakumi sensorit seal puhastanud, aju ise seest kuiv ja tundub ilus. Mis muidugi ei tähenda, et selles ei võiks viga olla.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1691
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 331 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Laiskloom666 kirjutas: 02 Aug 2024, 07:54
SanderSPS kirjutas: 01 Aug 2024, 17:51
Laiskloom666 kirjutas: 01 Aug 2024, 12:09 Endal pea hall varsti, panen mure siia ka, äkki mõni helgem pea soovib tarkust jagada. 2,5 bens Caravelle 81kw. `94 aasta. Paned külmast käima, käib nagu vanaisa viiul, pöörded 1100. Hetke pärast laseb alla 900 peale. Kuni paar km on kõik ok, siis hakkavad pöörded peale jääma, sooja mootoriga hoiab 1800. Suretad välja või pidurdad käiguga maha, siis niikaua ok kuni jälle gaasi vajutad ja kohe pöörded üleval.

Vahetatud: kõik vaakumvoolikud, tühikäigumootor, TPS sensor, 3-4 temp andurit, kõik filtrid ja ilmselt hunnik asju veel.

Kõike mõeldavat ja mõeldamatut olen proovinud. Jagu ei saa. Kui käib 1800 rpm ja võtad tühikäigumootori pistiku tagant ära, siis kukub 600 peale ja kui tagasi paned, siis läheb ilusti 900 peale, kuni gaasi vajutad. Sellest võiks arvata, et ECU annab tühikäigumootorile vale signaali? See tuleneb nagu mingist andurist? Aga võin ka suht rappa mõelda juba... Ideed on ammu otsas :crazy: Kuna OBD-d ei ole, siis arvutiga suurt midagi teha ei saa. Mingi pistik tal on ja korra või paar olen mingisugust asja järgi ühendanud, näitab ära mis pistikud on lahti käinud aga kui veakoodid maha lased, siis on puhas leht.

Kõik loogilised ja mitteloogilised ideed on vägagi teretulnud.
Ossa pirakas. Mul oli naabripoisil jama jebla. See oli ikka korras seiklus.

Vahetasime pöörete andureid ja mida kõike veel. Solenoide ja asju. Kontrollisime vaakumeid jne. Tagatipuks oli ka kütus aju karpi saanud. See viimane oli see probleemi allikas. Kisu aju välja ja vaata kas on kuiv. Naabrimees saatis aju Saksamaale ja mingi vend seal taastas ära selle. Peale seda on korras olnud. Paremal tiivas mustas karbis peaks asuma.
Seda aju asja olen UK foorumist lugenud. Olen paar korda maha võtnud ja seda vaakumi sensorit seal puhastanud, aju ise seest kuiv ja tundub ilus. Mis muidugi ei tähenda, et selles ei võiks viga olla.
No see pidavat ära surema ja midagi veel. Meil siin imes jah kütte lausa sisse. Kui lõpuks jaole ei saa, siis ma võin naabri käest uurida kellele ta saatis selle aju. Meie t4 siin igatahes sõutis edasi murevabalt.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7905
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 163 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas GTI »

Laiskloom666 kirjutas: 02 Aug 2024, 07:49
GTI kirjutas: 01 Aug 2024, 14:44 Vigane lambda on ka selliseid asju põhjustanud, võid prooviks pistiku lahti võtta. OBD peaks sel olema veel 2+2 pistikust?
obd.jpg
Seda pistikut olen kasutanud jah. Sellega näen ainult lahtikäinud pistikuid, vb on kehv veakoodide lugeja. Lambda peale olen ise ka mõelnud. Saab kuidagi lambda andurit koduste vahenditega kontrollida ka?
Analoogtestriga saaks vaadata kuidas signaal käitub (peaks kõikuma jämedalt 0,1...0,9V vahel). Kui töösoe lambda signaal on paigal ühel väärtusel siis on ta kutu.
NB. Digitestriga ei soovitata kallale minna, kuna nende sisemised parameetrid võivad autole kahju teha. Parem konsulteerida mõne autoelektrikuga.
Mis juhtub kui lambda lahti ühendada, kuidas pöörded käituvad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

tegelane5
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänatud: 11 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas tegelane5 »

GTI kirjutas: 03 Aug 2024, 09:32
Analoogtestriga saaks vaadata kuidas signaal käitub (peaks kõikuma jämedalt 0,1...0,9V vahel). Kui töösoe lambda signaal on paigal ühel väärtusel siis on ta kutu.
NB. Digitestriga ei soovitata kallale minna, kuna nende sisemised parameetrid võivad autole kahju teha. Parem konsulteerida mõne autoelektrikuga.
Mis juhtub kui lambda lahti ühendada, kuidas pöörded käituvad?
[/quote]
Digitester ei ole kuidagi hullem/koormavam kui analoog, kuid digikaga kui just mingi leet riistapuu ei ole(osadel on nö analoog tahho seieri eest) näeb lambi numbreid. Kui just muidugi voolu mõõtmise asendisse ei lülita või juhet ei jäta.
Kuna veakoodi tester ei jäta siis ise kontrolliks kõige esimese asjana kas tühikäigu lüliti töötab. Ja ka gaasi klapi asendi andur tuleks üle vaadata. Autodata el skeemi järgi sellel mootoril õhulugejat ei ole? Siis seda enam läheb ta nagu monopritse lolliks kui andurid "valetavad".

Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

Võtsin eile lambdal pistiku tagant ära, muutust ei miskit.

Õhulugejat sellel mudelil ei ole jah. Tühikäigu lüliti on kontrollitud ja töötab. Gaasiklapi asendi andur on uus, enne seda sai proovitud ka ühte kasutatut, sellega ei muutu ka midagi. Kuna mul on teine mootor koos juhtmestikuga kõrval, siis olen kõiki võimalikke asju vahetanud ja mingid asjad veel uued ka ostnud :thumbup: lahendust ei leia :)

Endale hakkab ikka rohkem tunduma, et tegemist on vigase ajuga. Iseenesest on teine aju ka kõrval olemas, aga sellega läheb korraks käima ja sureb kohe välja. Ilmselt on immo peal. Minu omal immot ei ole. Kas Eestis keegi ECU-dega tegeleb ka? Et viskaks pilgu peale ja teeks kasvõi kahest ühe vms.

Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

[/quote]

Ossa pirakas. Mul oli naabripoisil jama jebla. See oli ikka korras seiklus.

Vahetasime pöörete andureid ja mida kõike veel. Solenoide ja asju. Kontrollisime vaakumeid jne. Tagatipuks oli ka kütus aju karpi saanud. See viimane oli see probleemi allikas. Kisu aju välja ja vaata kas on kuiv. Naabrimees saatis aju Saksamaale ja mingi vend seal taastas ära selle. Peale seda on korras olnud. Paremal tiivas mustas karbis peaks asuma.
[/quote]

Mis pöörete andurit te vahetasite? Võiks igaks juhuks seda proovida, teise mootori peal ilmselt olemas.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1691
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 331 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Täpne nimetus oleks tal siis tühikäigu klapp.
Olgu ka öeldud, et uus klapp ajas asja hullemaks.

Täitsa mootori peal vedeleb see ja välja näeb selline.

https://www.areacamper.es/14563-large_d ... gines-.jpg

Sellega juhtus täpselt nii, et pööre lendas 4k peale ja siis vahepeal kukkus jälle alla.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

tegelane5
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänatud: 11 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas tegelane5 »

Tõenäoliselt on see kontrollitud, kuid lisa õhku saaks põhimõtteliselt anda ka paagi tuulutus. Vbolla on toru katki vmt.

Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

SanderSPS kirjutas: 06 Aug 2024, 09:58 Täpne nimetus oleks tal siis tühikäigu klapp.
Olgu ka öeldud, et uus klapp ajas asja hullemaks.

Täitsa mootori peal vedeleb see ja välja näeb selline.

https://www.areacamper.es/14563-large_d ... gines-.jpg

Sellega juhtus täpselt nii, et pööre lendas 4k peale ja siis vahepeal kukkus jälle alla.
Seda olen pesnud ja vahetanud ja mida kõike veel.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1691
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 331 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Laiskloom666 kirjutas: 06 Aug 2024, 11:43
SanderSPS kirjutas: 06 Aug 2024, 09:58 Täpne nimetus oleks tal siis tühikäigu klapp.
Olgu ka öeldud, et uus klapp ajas asja hullemaks.

Täitsa mootori peal vedeleb see ja välja näeb selline.

https://www.areacamper.es/14563-large_d ... gines-.jpg

Sellega juhtus täpselt nii, et pööre lendas 4k peale ja siis vahepeal kukkus jälle alla.
Seda olen pesnud ja vahetanud ja mida kõike veel.
No ma räägin motoaju on sul probleemiks:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

Pekki, olen asjadest natuke valesti aru saanud. Sellel kiviaegsel pilli saab arvutiga ligi pisut rohkem kui lihtsalt vigade lugemine. Aga ma pole väga diagnostiga kokku puutunud ka :roll: Igal juhul, tõin eile uuesti arvuti koju ja panin järgi, kustutasin ära paar lahtise pistiku veakoodi ja tagasi need ei tulnud. Ja siis leidsin üles LIVE DATA :clap: Ja siis läks huvitavaks... Targemad võiksid nüüd kommenteerida.

Ütlen siis niipalju, et mootor oli külm, õues kuskil +17 C` ja pöörded 900 rpm. Gaasi andes läksid pöörded datas väiksemaks, samuti mootori soojenedes läks temp madalamaks. Lõpus oli temp -31C. Positiivne on see, et gaasiklapi andur ja lüliti töötavad, sest need näitasid LIVES mõistlikke väärtusi. Temp andureid on sahtlis 4tk, neid olen vahetanud kõiki. Ilmselt anduris endas viga ei ole.
image.png

romeoD
Klubiline
Postitusi: 980
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 20 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas romeoD »

See viitakski nagu ajule siis, kui andurid korras, aga aju näitab villast.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

[/quote]

No ma räägin motoaju on sul probleemiks:D
[/quote]

Saad sa uurida, kus see ECU teil remondis käis ja mis maksis see rõõm? :think:

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5497
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 538 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas jussike »

Sain aru, et sul teine aju olemas, siis lase sealt IMMO välja kirjutada, ilmselt kiirem ja soodsam variant.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5329
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 58 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Tegelikult kui teine aju olemas siis idee poolest külge ühendada ja vaadata mis live data andmeid see näitab? Käivitada ei saa aga süüde sees peaks live data ikka ära nägema?

Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

J.Aru kirjutas: 08 Aug 2024, 09:49 Tegelikult kui teine aju olemas siis idee poolest külge ühendada ja vaadata mis live data andmeid see näitab? Käivitada ei saa aga süüde sees peaks live data ikka ära nägema?
See tundub nagu plaan. :idea: Ega ma päris täpselt ei tea, mida IMMO sellel autol blokeerib, nii et tasub õhtul proovida.
Viimati muutis Laiskloom666, 08 Aug 2024, 09:58, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
volksusees1
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänatud: 2 korda

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas volksusees1 »

võiks mõne korraliku aparaadiga enne sama live üle kontrollida ja tollel ipadil oli siis 2+2 pistik olemas?

Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

volksusees1 kirjutas: 08 Aug 2024, 09:58 võiks mõne korraliku aparaadiga enne sama live üle kontrollida ja tollel ipadil oli siis 2+2 pistik olemas?
Ilmselt proovingi enne praeguse ajuga ilma käivitamata LIVE DATAT vaadata ja siis vahetan aju ära. 2+2 ülemineku tellisin kunagi E-bayst, ipad on mingi suvaline Hiina junn, mille sõber paar aastat tagasi Alist tellis. Aga üllatavalt palju saab sellega teha, mida rohkem nüüd viimastel päevadel sellega pusin olen, seda rohkem asju avastan :D

Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

T4 2,5 bensukas ajab pea halliks, nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

Proovisin eile teist aju peale, LIVE DATAS samad numbrid. Seega võiks arvata, et pigem asi mingis anduris ikkagi? Viskasin prooviks mingi vana temp anduri lihtsalt pistiku otsa ja temp läks normi, ehk siis temperatuuriprobleem oli ikka anduris, mingil põhjusel 2 ?! uut andurit näitavad mingit jama.

Küll aga on küsimus pöörete näidu kohta. See näitab mõlema ajuga ja seisva mootoriga ca. 3300 rpm. Tühikäigul 2600rpm. Gaasi andes pöörded vähenevad. Teab keegi targem, et kust ECU üldse pöördeid loeb? Tahhokas näidab korrektselt.

Vasta

Mine “Mootor”