Konkreetne plaan/projekt

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

ICE
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 07 Mai 2003, 12:53
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Konkreetne plaan/projekt

Lugemata postitus Postitas ICE » 16 Juul 2004, 13:18

Aeg on siis sealmaal, et Polo mootor l?heks vahetusse. Huvitaks teadjameeste m?tted, et mida panna. Ise arvan, et G2 GTI 82kw, kuna on odav ja potensiaalikas. Kas ma saan ?ieti aru, et neid on karpasid ja pritsungeid? Hetkel on peal 1,4 8v pritse. Kas need 82kw on ajudega? On nad CIS? Spidot vis t??le ei saa? Kas annab kasutada polo enda absi ja muid juppe? Jne jne...
Lisaks mis kulutused ootavad ees, kui nats ka upgradeda seda 82kw? Hea oleks saavutada u.150hj.
K?ik ASJATUNDLIKUD m?tted, kommentaarid, n?uanded teretulnud!

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 16 Juul 2004, 13:46

Originally posted by ICE
Aeg on siis sealmaal, et Polo mootor l?heks vahetusse. Huvitaks teadjameeste m?tted, et mida panna. Ise arvan, et G2 GTI 82kw, kuna on odav ja potensiaalikas. Kas ma saan ?ieti aru, et neid on karpasid ja pritsungeid? Hetkel on peal 1,4 8v pritse. Kas need 82kw on ajudega? On nad CIS? Spidot vis t??le ei saa? Kas annab kasutada polo enda absi ja muid juppe? Jne jne...
Lisaks mis kulutused ootavad ees, kui nats ka upgradeda seda 82kw? Hea oleks saavutada u.150hj.
K?ik ASJATUNDLIKUD m?tted, kommentaarid, n?uanded teretulnud!

Kiired vastused:
On olemas erinevaid 1,8 mootoreid.
On olemas ka ajuga gti mootoreid: digifant pritse
Spidoka peaks ka t??le saama, sest g2 on olnud elektrooniline spidokas. Mihklil on n?iteks tehtud G3 elektrooniline spidokas sees. Tema oskab kommenteerida


Las see polo ABS olla, eks muidugi Sfinx pani Passati suured G60 pidurid ette- viskas kogu ABSi v?lja!
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 16 Juul 2004, 16:39

jama ei tohiks v?ga suurt olla! Probleeme v?ib tekkida ainult l?dvikutega ja pooltelgedega, kuna neid ei ole eriti saada! Muidugi kui midagi tahad siis p??rdu minu juurde :D. Ok see selleks. Probleeme v?ib veel valmistada summuti! Et uuri neid kinnitusi ja kuidas torud jooksevad kas mahub ?ra!
Jooge piima!

sfinx
Veteran
Postitusi: 625
Liitunud: 03 Mär 2003, 18:17
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sfinx » 18 Juul 2004, 23:23

Ma ka ei saa aru.....

aga nende pidurite kohapealt on see, et uuematel vw juba parem ABS-i s?steem mis ikka abiks rohkem. See esimese p?lvkonna oma ei ole teab mis hea leiutis.

Mootori poolest mina isiklikult soovitaksin 16V-d (stock 139hj - millest ei ole ju 150-ni eriti palju maad).

8 klapilisi (82kw) ei ole karpaga minuteada tehtud. Ja samas minuarvates on v?ibolla m?tekam panna kohe peale max v?imas mootor kui raisata raha 8 klapilise samav?imsaks tegemise peale kui 16klapiline.

16V ja 150 hj rattast ei tohiks olla probleem... kui ise mootorit teha ei soovi siis ?ks golf II 16V olla tehtud Liguri juures ja v?imsust sinna 160hj kanti (ratastel).
Pill tuleb pika ehitamise peale

Erks
Huviline
Postitusi: 155
Liitunud: 07 Aug 2003, 12:45
Auto: Ibiza
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

8v vs 16v

Lugemata postitus Postitas Erks » 18 Juul 2004, 23:52

Aga 16 klapise osad pea poole kallimad m?ningal juhul...v?i ei ole? 8v ka lollikindlam n?iteks rihma purunemisel.

Kui palju modifikatsioone tuleks ?ldse teha 8 klapisega et sellist j?udu k?tte saada(150 hp)? Sel juhul m?tekam ilmselt 16 klappi moto tehasekorda seada kui et 8 klapist j?rele aidata...samas linnas pidi ?he nukaga mootor parem olema, t??tab juba madalalt ja j?tab foori tagant kiirendades dohci seljataha.

Vahest on p?ris huvitav kuulata Sfinxi, kes on tulihingeline 16v austaja ja seej?rel r??kida Mihkliga kes r??gib kui hea ikkagi 8v moto on. Ise kalduks 8 klapi poole, seda eelk?ike kulutuste ja lihtsuse p?rast.

Sry et segane tekst, unine juba.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 19 Juul 2004, 00:02

Mina pooldan jah 8 klapilist, sest s?stida on sellega parem ja ehitada on odavam.
Ringrajal sai ka 8 klapiline GTI parema aja, kui 16 klapiline :D
Ok see viimane ka vedrustuses ja s?itjas kinni.
See 160hj 16v ehitamine l?ks minuteada ?le 20k maksma.

Ja Martin, endal sul ka 8V ju, vale asja kiidad siin :D
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 19 Juul 2004, 07:47

16v on parim:D:D
Jooge piima!

brg
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 16 Apr 2003, 16:57
Asukoht: Harju
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas brg » 19 Juul 2004, 09:26

Originally posted by M-Tech
Ringrajal sai ka 8 klapiline GTI parema aja, kui 16 klapiline :D
Need pole hetkel p?ris v?rreldavad (vedrustus erinev, auto mass erinev >100kg, sul mootorit v?heke n?pitud jne...). K?lab k?ll vabandamisena, aga olen ka sekund kiiremini s?itnud sealsamas raja peal ja sama autoga.... :)Ma ei tea, mis viimane kord h?da oli... hetkel kasutusel olev sisselaskenukk teeb alumise otsa j?uetuks (alla 5000 p??rde) ning see ei sobi absoluutselt minu pika k?igukastiga kokku (II k?ik jookseb spido j?rgi pea 110kmh-ni). S?giseks ?ritan selle 6 kraadi-hilja-oleku k?rvaldada ning siis peaks alumine ots normaalseks tagasi muutuma...

Ise pooldan 16v-d... m?ningad performance t?kid on k?ll kallimad (nukad, rihmarattad) ning m?ningaid t?kke on topelt (klappe, h?drot?ukureid). Aga kokkuv?ttes on potentsiaali rohkem.

sfinx
Veteran
Postitusi: 625
Liitunud: 03 Mär 2003, 18:17
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sfinx » 19 Juul 2004, 09:34

Esiteks ei ole ma mingi 16V tulihingeline toetaja...

Teiseks mis on "?ige" asi ja mis on "vale" asi....

Mina soovitan lihtsalt maksimaalselt v?imast mootorit, mida ei ole vaja hakata ehitama.

16V on kallim ehitada kui 8V sellessuhtes on k?ll ?igus.

Aga ICE k?simustest:

juhtmestik peaks olema VW alates 90 aastast universaalne - ehk nagu popp on ?elda "plug and play", v?tad ?helt juhtmestiku ja viskad teisele ?mber. Kindlasti ei ole see tegelikult nii lihtne aga ostes uuema mootori on sobivuse t?en?osus suurem.

Mina soovitaksin osta terve auto doonoriks (v?i v?hemalt esiosa). On endal lihtsam ja t?en?osus v?hema vaevaga asi kokku saada suurem.

Polo puhul peab vist arvestama ka m?ningal m??ral custom t??ga - kuna ei ole samal p?hjal golf II-ga (kui tahad n?iteks golfi mootorit peale t?sta).

Muidugi k?ige kindlam oleks mootor otsida samale platformile ehitatud auto pealt.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 19 Juul 2004, 10:32

G2-e ja uuemate VW-de juhtmestikud peaks erinevad olema.
G2-e ja G3-me kaitsmeplokid on kindlalt erinevad.

16v mootor on kallim ja seda on raskem saada.
Ja kui midagi mootoris nihu l?heb, siis on ka remont kallim ja t?kke v?hem saada.

Aga et natuke asja veel keerulisemaks ajada, siis v?taks mina hoopis 8V G60-ne.
Hea odav ehitada ja sealt saab ka midagi k?tte, sest tegu on kompressoriga.

Vabalthingavad mootorit hakkavad juba ?ra t??tama. :D

Kui tahad kohe palju kw saada, siis v?ta 102kw 16v.

Aga miks rinkat 8V mootoritega s?idetakse?
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

sfinx
Veteran
Postitusi: 625
Liitunud: 03 Mär 2003, 18:17
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sfinx » 19 Juul 2004, 10:41

Juhtmestiku kohapealt ma emmiga vaidlema ei hakka - lihtsalt see info on mulle silma-k?rva j??nud, et peaks olema alates 90. aastast erinevatel mudelitel omavahel ?hilduv juhtmestik...

Point selles, et mida l?hedamale sa doonorauto saad enda auto vanusele ja kerele seda v?hem on sul probleeme.

brg
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 16 Apr 2003, 16:57
Asukoht: Harju
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas brg » 19 Juul 2004, 10:54

Originally posted by M-Tech
Aga miks rinkat 8V mootoritega s?idetakse?
S?idetakse kindlasti ka 16v-ga, aga Eestis n?evad Golfi-sarja tehnilised tingimused lihtsalt nii ette, et 1600 8v mootor ja punkt.

ICE
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 07 Mai 2003, 12:53
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ICE » 19 Juul 2004, 13:23

Hinna ja kvaliteedi suhe on 8v parim. Saadavus ka lihtsam. Mis puutub hobuj?ududesse, siis ega see 150 on vist maks ka, et midagi maha saada. V?ib juhtuda, et panen stock 8v ja kogu moos.
Mis puutub juhtmestikku, siis sellega l?heb vist jamaks. Samas polo 6n2 100hj 16v kone on haruldane ja kindlasti ka kallis. G60 ei viitsi ?ldse jamada.

sfinx
Veteran
Postitusi: 625
Liitunud: 03 Mär 2003, 18:17
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sfinx » 19 Juul 2004, 14:01

G60 polosid on maailmas ?ldse v?ga v?he - mina isiklikult tean ainult ?hte inglismaal mis oli v?idetavalt ainus G60 Polo maailmas.

6N mootorit eestist suure t?en?osusega ei leia - kui siis peab k?vasti nuhkima jne. Samas on alati variant n?iteks Saksast tellida m?ni ?le kuudi k?inud auto aga see ei ole enam kindlasti v?rreldav hinna poolest 8v 82kw mootori pealepanekuga.

8 klapilisest peaks vabalthingavana midagi ikka saama - 150 j?udu ratastel on muidugi juba k?va saavutus (ja eeldab minuarvates t?itsa m??dukat rahasummat)...

Palju Polo t?himass on?

Erks
Huviline
Postitusi: 155
Liitunud: 07 Aug 2003, 12:45
Auto: Ibiza
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Erks » 19 Juul 2004, 18:13

Originally posted by sfinx
... ei ole ma mingi 16V tulihingeline toetaja...
See oli t?esti nats karmilt ?eldud.
Asi enamjaolt kinni rahakotis ja isiklikes eelistustes. Kahtlemata on m?lemad head.
Ise vahetaks(laseks vahetada) m?lemal juhul esimese asjana k?ik kuluvad osad mootoris, mis vahetust vajavad, seda v?imaluse piires muidugi.

ICE
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 07 Mai 2003, 12:53
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ICE » 20 Juul 2004, 08:57

Neid v?ljatoodud hobuseid ei maksa nii t?siselt v?tta :P
T?himass oli 900 u.

ICE
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 07 Mai 2003, 12:53
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ICE » 10 Aug 2004, 16:09

Hetkel on valida: VR6 vs 16V 95kw... Kumb?
Mis v?iks maksta vr6 kast n?iteks ja kuidas eestis saadavusega on?

Silverionu
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
Asukoht: Stockholm
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silverionu » 10 Aug 2004, 16:21

kas vr6ga ei teki seda probleemi, et esiots j??b liiga raske? Ehk siis kaalujaotus mingi 70/30 ja stabiilsus kadunud.. lihtsalt selline m?te tekkis..

edit: aga kui valida kas vr v?i 16v siis ilmselt ma ise v?taks vr6.. p??rdemoment v?lub, mis asub suhteliselt madalal.. tead kui hea on linnavahel vuristada sellega :P

ICE
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 07 Mai 2003, 12:53
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ICE » 10 Aug 2004, 16:30

Otse s?itmiseks pole stabiilsust vaja, ongi hea kui esiots raskem tuleb, saab j?u maha :D
Aga tegelt r??kides, siis kui suurest kaaluvahest jutt k?ib? Mis kaalub VR6, 16v GTI ja Polo 1,4 8v mootor? Kas teab keegi mingit andmebaasi vastavat?

Silverionu
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
Asukoht: Stockholm
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silverionu » 10 Aug 2004, 21:17

tean seda, et 1,4 golfi ja vr6 golfi kaaluvahe on ligi 200kg, eks kuigipalju tuleb juurde ka vr veidi teisest kere-ehitusest.

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 11 Aug 2004, 07:27

Originally posted by ICE
Hetkel on valida: VR6 vs 16V 95kw... Kumb?
Mis v?iks maksta vr6 kast n?iteks ja kuidas eestis saadavusega on?
M?rgatavalt lihtsam on 16v sinna vahele panna, aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda teab.
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 11 Aug 2004, 07:38

muidugi oleks hea vr6 aga vr6 tahab saada tugevdsatud nina ja muud sellist v?rki! Ma arvan et kui paned vr6 peale siis paari aastaga on nina eest l?inud!, kuna vr6 lihtsalt on nii raske
16v oleks reaalne aga mina otsustaks ikka 2.0(100kw) kasuks
Jooge piima!

chemic
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas chemic » 11 Aug 2004, 07:51

16V :8

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 11 Aug 2004, 07:59

8V siiski- s?rki v?rki ja 130 hj rattast peaks seda Polokonna liigutama k?ll.
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

Vasta

Mine “Mootor”