UUED Kolvid.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 13 Aug 2004, 07:29

Vaata jama selles, et Passati kolvid v?ivad olla v?ga "hea" hinnaga.
Mingi hetk sai seda asja ka planeeritud, et puurid isegi kuni 2,1 liitrini v?lja, aga see eeldaks korralikku v?ljaminekut.

Ei usu, et sa siit kompetentset vastust saad. Pead k?sima konkreetset pakkumist inimestelt, kes sellega tegelevad. Kirjeldad mida tahad, palju raha umbes on, mis ise teha oskad jne.
Minu l?htusingi sellest, et panen Audi alumise 2,0 mootoriotsa. Eks muidugi v?iks remont3 kolvid sisse panna, Mahle omad nt, ja oleks ka ?le 2 l.
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

karu20
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 02 Juul 2004, 15:00
Telefon: 58055696
Auto: golf4 2.0
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas karu20 » 13 Aug 2004, 08:00

mul s?ber toppis viljandis oma g2 audi b4 plokki koos kolbide ja k?ige muuga peale l?ks tehtud 1.8 pritse kaane ja t?mme pagana hea ikke :hail

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 13 Aug 2004, 08:27

oi see v?ib magus olla:P
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 13 Aug 2004, 16:59

juttu veel sellest suuremaks puurimisega!
seda on v?ga raske teha kuna p?rast seda korralikult k?ima saada on ikka probleeme! Pigem saab selle raha eest palju lihtsamini ja rohkem j?udu!
Jooge piima!

motomees
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 02 Aug 2003, 12:30
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas motomees » 14 Aug 2004, 08:25

Kuidas saab kolvik?iku suuremaks freesida, ma pole sellest veel kuunud. See muudab ju ka kohe surveastmed ja ei tea mida veel. Kolvik?iku peaks saama muidu muuta v?ntv?lli, kepsude abil.

Mansu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mansu » 14 Aug 2004, 09:06

Tahaks hullult muuta autot kiiremaks mida peaks esimesena tegema?
Ilma et ostad midagi kui midagi keerata kas liigub kiiremini???
:5
;)

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 14 Aug 2004, 12:34

Tahaks hullult muuta autot kiiremaks mida peaks esimesena tegema?
Ilma et ostad midagi kui midagi keerata kas liigub kiiremini???
____________________________


M?? auto maha, osta v?imsam auto. Ei tee nalja.:)
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

motomees
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 02 Aug 2003, 12:30
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas motomees » 14 Aug 2004, 14:06

Sry, minu t?helepanematus. Sa tahad suurendada st. puurida-hoonida silindri diameetrit, aga ma m?tlesin selle kolvik?igu jutu all just seda kolvik?igu muutmist, mis oleks surveastet muutnud. Puurimine k?ll ei muuda surveastet, k?ll aga t??mahtu. Muidu selle v?imsusekasvu koha pealt ma olen m?elnud et kui ma paneks oma 2.0 16V(100kW) le 1.8 16V(102kW) plokikaase, siis peaks ka ju midagi muutuma v?i mille p?rast on 1.8 v?imsusn?itaja suurem, kuigi ma pole veel v?rdlend nende graafikuid ja momente?

magnus
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 26 Mär 2004, 14:45
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas magnus » 14 Aug 2004, 14:14

kle, armas potents, r??gi, kas sa ?ldse tead mis asi on surveaste?! see on see kui mitu korda kolvipealne ruumala v?heneb kolvi ?les liikudes, j?relikult kui sa paned suurema kolvi muutub ka surveaste ( v?ike loogikagi sees ;) ) motomees, respekt, kolvik?iku saab muuta v?ntv?lli vahetades.

:y

misiganes
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 28 Jaan 2004, 22:54
Asukoht: tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas misiganes » 14 Aug 2004, 14:26

Esialgne postitaja magnus
kle, armas potents, r??gi, kas sa ?ldse tead mis asi on surveaste?! see on see kui mitu korda kolvipealne ruumala v?heneb kolvi ?les liikudes, j?relikult kui sa paned suurema kolvi muutub ka surveaste ( v?ike loogikagi sees ;) ) motomees, respekt, kolvik?iku saab muuta v?ntv?lli vahetades.

:y
mina ei tea surveastmete muutmisest mitte halligi, ?ldse ei tea mootorist suurt midagi, aga minu loogika ?tleb, et kui panna suurem kolb ja samas muuta vastavalt suuremaks ka silindri mahtu, siis surveaste ei muutu... v?i olen ma millegist valesti arusaanud v?i loogika lonkab?

magnus
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 26 Mär 2004, 14:45
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas magnus » 14 Aug 2004, 14:37

suuremat kolbi on jah natuke keeruline v?iksemasse silindrisse panna. ja kui puurida silindrid suuremaks ja panna suurem kolb siis muutuvad nii silindri ?ldmaht kui t??maht. no m?elge ise kas surveaste muutub v?i ei muutu.

motomees
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 02 Aug 2003, 12:30
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas motomees » 14 Aug 2004, 14:53

Surveaste ei muutu!!! Sest kui silindrit puurida, puuritakse see enamv?hem ?htlaselt. Sellega suureneb seega ka sisselastavate gaaside hulk, mis surutakse ka t?pselt sama palju kordi kokku kui seda enne puurimist, sest ka see silindriosa mis j??b ?lemise kolvi asendi ja plokikaase vahele on puurimisega oma mahtu suurendanud, mis tagabki selle et see suhe(surveaste) j??b samaks.

magnus
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 26 Mär 2004, 14:45
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas magnus » 14 Aug 2004, 15:15

Pilt

motomees
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 02 Aug 2003, 12:30
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas motomees » 14 Aug 2004, 15:23

see nn kolvipealne ruumala suureneb samuti sest silinder puuritakse reeglina ikka kogupikkuses

magnus
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 26 Mär 2004, 14:45
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas magnus » 14 Aug 2004, 15:25

tegelikult asub p?lemiskamber plokikaanes... ja see kitsam osa on plokikaas...

motomees
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 02 Aug 2003, 12:30
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas motomees » 14 Aug 2004, 15:51

N??d on minu m?istus k?ll otsas, aga kas mitte seda kokkusurutud gaasi ruumala ei arvestata survetakti ajal kui k?ik klapid on kinni, st gaas ei p??se enam kuskile kambrisse ja plokikaas on ka alt sile. V?tan k?ik oma seni?eldu tagasi kui need asjad t?esti nii ei ole!:)

magnus
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 26 Mär 2004, 14:45
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas magnus » 14 Aug 2004, 16:10

ega kokkusurutud gaasi ruumala ei arvutatagi vaid arvutatakse mitu korda kolvi pealne ruumala v?heneb. sest ega sa ju ei tea, kui palju sinna gaasi l?heb, sellep?rast ei saa ka gaasi ruumala arvutada. loomulikult on survetakti ajal klapid kinni.

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 14 Aug 2004, 16:37

Originally posted by magnus
ega kokkusurutud gaasi ruumala ei arvutatagi vaid arvutatakse mitu korda kolvi pealne ruumala v?heneb. sest ega sa ju ei tea, kui palju sinna gaasi l?heb, sellep?rast ei saa ka gaasi ruumala arvutada. loomulikult on survetakti ajal klapid kinni.
oot oot, mehed...., aga kuidas nimetatakse seda protseduuri, kus p?lemiskambri ruumala m??detakse sinna vedelikku lisades ja p?rast t?pselt teades, kui palju vedelikku mahub p?lemiskambrisse. Selle alusel ka matemaatiliselt arvutada, et x kogus vedelikku v?rdub y kogus ruumala. Jalgratast hetkel pole m?tet leiutama hakata, ehk m?ni h?rra soovib jagada oma kogemusi selle m??tmisel. Vihje- Lembit v?ibolla??

Ma parem rohkem juurde ei lisa midagi, kuna suht v?hik sellel alal.
Deem, peaks rohkem lugema
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

magnus
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 26 Mär 2004, 14:45
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

uued kolvid

Lugemata postitus Postitas magnus » 14 Aug 2004, 17:25

miks ei suurenenud p?lemis kamber?! v?ga lihtne miks , kas sa hakkad siis plokkikaanes seda auku suuremaks tegema kus asuvad klapid?

Vasta

Mine “Mootor”