Golf II t?hik?ik k?lmalt

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Priit_IZ
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Jaan 2009, 09:45
Auto: VW Passat Variant`91 1,8
Asukoht: Tallinn & Harjumaa (kuidas kunagi)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf II t?hik?ik k?lmalt

Lugemata postitus Postitas Priit_IZ » 05 Jaan 2009, 09:57

Hei!

Enne lammutamist uurin natuke. Mure selles siis, et Golf II `87 1,6L jahedama ilmaga, kui on n?iteks ??otsa seisnud, siis ei taha t?hik?iku hoida. Veider see, et k?ivitub poolest p??rdest, hoiab kenasti miski ~20 sek. t?hik?iku ilusti ja siis hakkab j?rjest rohkem lonkama, kuni v?ljasuremiseni. Gaasi andes t??tab ?htlaselt, samuti on sooja mootoriga t?hik?ik ilus.

Jagaja kaanealune sai puhastatud, uued k??nlad peal - ei muutust midagi. K??nlajuhtmeid ei usu, kuna piibu sees ja ka juhtme peal ?lel??mise j?lgi pole, ning pimedas kapoti alla piiludes pole samuti "liigset" s?det n?ha. Samas ma ei usu eriti, et elektrijama, sest elektriprobleem ei olene v?listemperatuurist.

Klapid? Ei tea, kas h?draulilised isereguleeruvad, v?i mitte, aga kl?binat pole. Kolvir?ngaid ei kahtlusta kah esimese hooga, sest heitgaasid olid k?ik normis - viimasel m??tmisel lausa 50% lubatust nii veider, kui see ka pole.
Karpa autmaattoores jahtusvedeliku bimetalliga tundub samuti toimivat.

Kus otsast edasi otsida?

T?nud ette!
Laisk, paks ja loll

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant » 05 Jaan 2009, 11:26

Ehk sellest teemast abi...
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid264278
Ise pakuks seda vahaelementi suurema t?en?osusega veaks.

[Muudetud: 5-1-2009 100avant]

Kasutaja avatar
Priit_IZ
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Jaan 2009, 09:45
Auto: VW Passat Variant`91 1,8
Asukoht: Tallinn & Harjumaa (kuidas kunagi)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Priit_IZ » 05 Jaan 2009, 12:38

T?nud, hakkan seda vahaelementi otsima siis :) Originaali eest k?sitakse esinduses 2,6 tonni, et see j??b ilmselt ?ra. Paneme esmaslt siia foorumisse siis kuulutuse :cool:

[Muudetud: 5-1-2009 Priit_IZ]
Laisk, paks ja loll

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant » 05 Jaan 2009, 13:28

2,6 tonni:o:mad: Hinnad lippavad ikka neil seal m?nuga ?lesm?ge... Ise sain endale Saksa Autost sama jubina ?le aasta tagasi 1080 krooniga. Automaattoore eest k?siti tollal mingi ca 2tonni.
Enne suure raha v?ljak?imist v?id ju korra enda masina oma kontrolliks k?ljest keerata ja ka muule (padi/voolikud jms) pilgu peale visata. Kontrollimiseks ja karpa regulliks vajalikud andmed sel lingil http://www.ruddies.business.t-online.de/se2E2e.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Ise k?ll ei usu, et keegi naljalt seda vahaelementi eraldi m??b, aga mine tea. Pigem tahetakse karburaatorist tervikuna lahti saada. Igal juhul tasub ostma minnes silmad lahti hoida. Enda masina karpa remondiks doonorit otsides sai p?ris mitmes lammaris k?idud ja neid karbusse n?pitud mingi 6-7t t?kki. Enamusel karpadel oli see osa omadega otsas... Aga v?ibolla oli mul tollal lihtsalt halb ?nn.;D
Ise prooviks veel http://www.forss.ee/index.php?lang=est" onclick="window.open(this.href);return false; asja uurida.
Forsis kohapeal olemas ja hinnaks v?idetavalt 820kr.


[Muudetud: 5-1-2009 100avant]

Kasutaja avatar
Priit_IZ
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Jaan 2009, 09:45
Auto: VW Passat Variant`91 1,8
Asukoht: Tallinn & Harjumaa (kuidas kunagi)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Priit_IZ » 05 Jaan 2009, 14:41

Njah, joonise j?rgi paistab, et mu Punnil seda elementi polegi seal ;D Kunagi oli jama, et masinal j?i suvalisel hetkel gaas peale ja hakkas ise gaasi andma, olenemata mootori temperatuurist. Siis keegi s??stu-lahenduse korras sellesama elemendi sealt eemaldas. Gaasi andmise r??m j?i taas juhile, aga selle junni puudumine hakkas end just tundma andma selliste jahedamate ilmadega. Ehk siis kurjajuur, ?igemini selle puudumine teada n??d ;D
Laisk, paks ja loll

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant » 05 Jaan 2009, 14:50

Hakkab tulema ;). Tuttav tunne;D

Kasutaja avatar
Priit_IZ
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Jaan 2009, 09:45
Auto: VW Passat Variant`91 1,8
Asukoht: Tallinn & Harjumaa (kuidas kunagi)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Priit_IZ » 10 Mär 2009, 11:54

Aega v?ttis, aga n??dseks see vax-element vahetatud. Erilist vahet ei t?helda. Mis seal veel v?iks seda jama p?hjustada? Bimetalliga segu regulleerija?
Laisk, paks ja loll

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 10 Mär 2009, 12:59

Kas segu l?heb rikkaks v?i j??b lahjaks, kui lonkama hakkab?

Kasutaja avatar
Priit_IZ
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Jaan 2009, 09:45
Auto: VW Passat Variant`91 1,8
Asukoht: Tallinn & Harjumaa (kuidas kunagi)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Priit_IZ » 10 Mär 2009, 14:04

Ma kaldun arvama, et segu j??b lahjaks. Gaasitades hommikul hanges olev k?lm mootor enam v?hem k?ib. Kui segu oleks liiga rikas, siis gaasi andes sureks v?lja, ning kindlasti ajaks ka musta tossu, mis liigrikkale segule iseloomulik. Midagi sellist aga pole.
Aga sedasi ei saa kindlasti, et paned mootori sooja ja vendid puhuma seniks, kuni masina lume alt v?lja kaevad. Nati k?ib ja sureb v?lja.
Kui aga nati s?ita ja mootor soe, siis k?ib k?ik, nagu kellav?rk.

[Muudetud: 10-3-2009 Priit_IZ]
Laisk, paks ja loll

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant » 10 Mär 2009, 17:33

Kas selle vahaelemendi hoovastik ikka liigub(ei ole kinni ussitanud) ja hoovastiku reguleerisid ilusti paika? Kui sul puuduva vahaelemendiga p??re normis oli, siis pidi see keegi s??stulahenduse teostaja midagi ikka p?ris k?vasti ?ra kruttima. Selles m?ttes et puuduva elemendiga peaks ikka m?nuga p??rdes k?ima, kui hoovastik paigas.;)

Kasutaja avatar
Priit_IZ
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Jaan 2009, 09:45
Auto: VW Passat Variant`91 1,8
Asukoht: Tallinn & Harjumaa (kuidas kunagi)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Priit_IZ » 07 Mai 2009, 21:44

Asi n??d sealmaal, et n??d soojade ilmadega hakkas selline pull, et kui ummikus keskmisest nati soojemaks l?ks, hakkas kah lonkama.

Siis sai sellest jamast siiber, v?tsin sisekuuskandi ja keerasin t?hika?iku peale.

Kirvemeetod, aga probleem lahendatud :)

T?nud k?igile, kes n?uga abiks olid :)
Laisk, paks ja loll

Kasutaja avatar
Priit_IZ
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Jaan 2009, 09:45
Auto: VW Passat Variant`91 1,8
Asukoht: Tallinn & Harjumaa (kuidas kunagi)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Priit_IZ » 05 Dets 2009, 10:47

Nüüd lõpuks leidis asi lahenduse :) Leidsin ühe karpa spetsi, kes asja korda ajas. Üks vanem härra Hannes Mustamäel, kes tõesti paistis karpade hingeelu tundvat. Aga jah, ega neid kohti, kus karpat tuntakse läbi ja lõhki palju ei ole. Esmamulje oli spetsialistil ahastus, et appi, mis siin tehtud on. Ma laiutasin käsi, et mina ei tea midagi. :lol: Jätsin siis masina sinna ja õhtuks oli asi korras. Membraanid, voolikud ja mis kõik seal olla puudu olnud. Aga jah, nüüd on tõesti asi korras - olenemata välisest temperatuurist käivitub masin koheselt ja hoiab tühikäigu pöördeid normis. Nüüd hakkan juba ära harjuma, aga algul oli küll veider, et masin iseseisvalt ilma gaasitamiseta käib koha peal ja saab vajadusel kasvõi näiteks lund pühkida, kuni mootor ISESEISVALT käib ja soojeneb :yes:
Laisk, paks ja loll

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 07 Dets 2009, 11:36

Speedsteri Hannes on iga talle masktud senti väärt. Ei ole veel kuulnud, et mõni poleks tema tehtud tööga rahul. Kaks teist tegelast tundusid ka asjalikud ja kõrvalboksis on üks tegelane, kes elektrist kogu tõe kätte saab.

Vasta

Mine “Mootor”