1.9TDI muutuva geo. > muutuva geomeetriaga turbo vastu.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 22 Dets 2008, 14:00
- Telefon: 55587693
- Auto: VW vento 1.9TDI 66kw 94a. Volvo C70 2.3T5 ca 200kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
1.9TDI muutuva geo. > muutuva geomeetriaga turbo vastu.
kuna sai tehtud plokikaanel kap remont (kõik jupid uued peale nukkvõlli) ja et enam ei peaks turbo pärast laiali lammutama midagi ning see praegune turbo on juba minu info kohaselt yle 100k sõitnud ja nagunii mootor laiali hetkel (kerge teha siis praegu ära kõik).
plaan on panna ca 10k sõitnud peugeot 308 turbo (2006a), mis on muutuva geomeetriaga (praegune on tavaline turbo). kylmkoja vooliku otsad lähevad 1:1 aga väljalaske omad on erinevad. need läksid juba tegemisele nagunii.
kuid kysimus on selles, et kuidas ma saaksin yleliigse rõhu välja?enam vana süsteemiga kokku ei sobi kahjuks. mis välja pakute?
hea nõu oleks teretulnud
vw vento 1.9TDI 66kw 94a.
(vana turbo puhus mõnikord ka 1.4bar hetkeliselt. kuid enamjaolt püsis 1.2bar gaas põhjas sõites).
plaan on panna ca 10k sõitnud peugeot 308 turbo (2006a), mis on muutuva geomeetriaga (praegune on tavaline turbo). kylmkoja vooliku otsad lähevad 1:1 aga väljalaske omad on erinevad. need läksid juba tegemisele nagunii.
kuid kysimus on selles, et kuidas ma saaksin yleliigse rõhu välja?enam vana süsteemiga kokku ei sobi kahjuks. mis välja pakute?
hea nõu oleks teretulnud
vw vento 1.9TDI 66kw 94a.
(vana turbo puhus mõnikord ka 1.4bar hetkeliselt. kuid enamjaolt püsis 1.2bar gaas põhjas sõites).
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Kas ma saan õigesti aru,et praegu on tavaline turbo peal, aga tahad panna muutuva geomeetriaga? Mul jääb mõistatuseks mis seda geomeetriat seal juhtima peaks hakkama. Aju saab ju info, palju on toodetav rõhk ja siis hakkab aju läbi urbo juhtimisklapi N75 geomeetriaga mängima, et rõhk soovitud piirides oleks. Sul ju seda süsteemi ei ole? Või sa ei tahagi, et geomeetria toimima hakkaks? Siis võib ta suht uimane jääda madalamatel pööretel, aga ei tea kah, pole kinni jäänud geomeetriaga autot proovinud. Teine asi on see, et hakkab üle puhuma rõhku ja viskab igal möödasõidul avariireziimi.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
- Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
- Asukoht: Kose/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
http://www.vwdiesel.net/forum/" onclick="window.open(this.href);return false; selles foorumis on sellest päris hea teema, kuna nad kolinud siis täpset linki pole aga otsing vnt aitab, omal oli sama plaan kuigi mul 55kw moto, ent jäi ka aja nappusesse.
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 22 Dets 2008, 14:00
- Telefon: 55587693
- Auto: VW vento 1.9TDI 66kw 94a. Volvo C70 2.3T5 ca 200kw
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
kuna vana turbo lendas laiali siis ei hakanud yldse samasugust otsimagi, saigi alguses mainitud turbo peale sätitud. kokku pmst ei sobinud omavahel mitte midagi peale pealetuleva õlitustoru vindi. niisiis sai korralikult vaeva nähtud ja asjad sobitatud omavahel kokku. Tööd teostasin kõik Audi esinduses ja flansid sain metallitöökojast tellimuse peale (puhtalt flantside eest kysiti 4000.- muidugi leidis hiljem odavama koha ka ja lõpptulemusena sponsoreeriti mulle need yldse tasuta nagu ka peaaegu kõik muud vajaminevad jupid).
igatahes uus turbo oli tunduvalt suurem ja ei mahtunudki lõppkokkuvõttes muidu ära, kui et tuli mootorikäpp teissugune teha. ja päris tykk nuputamis kuidas muutuva geomeetriaga turbot korralikult tööle saada. nyyd siinkohal edu saladust ei reedagi ja võin rääkida natuke mõningatest mõõtmisttulemustest peale seadistamist.
1300rpm 0.65bar, 1800rpm 1.3bar, 2000rpm 1.8bar mis pysib lõpuni yhtlaselt ja annab korraliklt ka tunda minekus. need mõõtmised on tehtud mehaanilise kellaga, kuid kui panin arvuti järgi, siis näitas isegi 2,06bar.
loomulikult ei ole ajus olevad asjad originaalid ja mootoris on tehtud korralik remont.
muidu turbo suudaks toota tunduvalt rohkem suruõhku, kuid ei julge lihtsalt rohkemaks tõsta rõhku ja mulle piisab. ning maanteel 100km/h sõites on suht öko loom olenemata kõigest, kuid 115km/h siis tõeseb kytusekulu tunduvalt, kuskil 7l peale.
auto kiirendab normaalselt kiiruseni 145 siis hakkab vaiksemalt edasi koguma hoogu.
siiamaani linnas esialgsest hoogu saanud hasardist korralikult tallates ja rehve vilistades läheb kuskil 6-7l sajale. originaalis olles ja sedasi sõites läks ikka 10 varem.
mootori põõretest niipalju,et seirei lõõb lõpuni välja ikka, ehk siis natukese alla 6000 rpm. põõrded lõppu ("piirajasse" lasta) teeb samat häält nagu bensiinimootorid piirajas.
igatahes uus turbo oli tunduvalt suurem ja ei mahtunudki lõppkokkuvõttes muidu ära, kui et tuli mootorikäpp teissugune teha. ja päris tykk nuputamis kuidas muutuva geomeetriaga turbot korralikult tööle saada. nyyd siinkohal edu saladust ei reedagi ja võin rääkida natuke mõningatest mõõtmisttulemustest peale seadistamist.
1300rpm 0.65bar, 1800rpm 1.3bar, 2000rpm 1.8bar mis pysib lõpuni yhtlaselt ja annab korraliklt ka tunda minekus. need mõõtmised on tehtud mehaanilise kellaga, kuid kui panin arvuti järgi, siis näitas isegi 2,06bar.
loomulikult ei ole ajus olevad asjad originaalid ja mootoris on tehtud korralik remont.
muidu turbo suudaks toota tunduvalt rohkem suruõhku, kuid ei julge lihtsalt rohkemaks tõsta rõhku ja mulle piisab. ning maanteel 100km/h sõites on suht öko loom olenemata kõigest, kuid 115km/h siis tõeseb kytusekulu tunduvalt, kuskil 7l peale.
auto kiirendab normaalselt kiiruseni 145 siis hakkab vaiksemalt edasi koguma hoogu.
siiamaani linnas esialgsest hoogu saanud hasardist korralikult tallates ja rehve vilistades läheb kuskil 6-7l sajale. originaalis olles ja sedasi sõites läks ikka 10 varem.
mootori põõretest niipalju,et seirei lõõb lõpuni välja ikka, ehk siis natukese alla 6000 rpm. põõrded lõppu ("piirajasse" lasta) teeb samat häält nagu bensiinimootorid piirajas.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Mind kusjuures on ennastki huvitanud sama teema mul on transporteri turbo olemas (R5 128kw) Oli mõte see oma 1.9 dislale peale panna sooviks kah geomeetria abil rõhku hoida. Kas oleks võimalik hoida ka ühtlast turbo rõhku geomeetria abli kuni geomeetria lõpuni nö?
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
minumeelest võiks sa just natuke avaldada oma saladusi kuna siis teistel ju lihtsam asju teha või on tõesti nii suur saladus seejoss1357 kirjutas:kuna vana turbo lendas laiali siis ei hakanud yldse samasugust otsimagi, saigi alguses mainitud turbo peale sätitud. kokku pmst ei sobinud omavahel mitte midagi peale pealetuleva õlitustoru vindi. niisiis sai korralikult vaeva nähtud ja asjad sobitatud omavahel kokku. Tööd teostasin kõik Audi esinduses ja flansid sain metallitöökojast tellimuse peale (puhtalt flantside eest kysiti 4000.- muidugi leidis hiljem odavama koha ka ja lõpptulemusena sponsoreeriti mulle need yldse tasuta nagu ka peaaegu kõik muud vajaminevad jupid).
igatahes uus turbo oli tunduvalt suurem ja ei mahtunudki lõppkokkuvõttes muidu ära, kui et tuli mootorikäpp teissugune teha. ja päris tykk nuputamis kuidas muutuva geomeetriaga turbot korralikult tööle saada. nyyd siinkohal edu saladust ei reedagi ja võin rääkida natuke mõningatest mõõtmisttulemustest peale seadistamist.
1300rpm 0.65bar, 1800rpm 1.3bar, 2000rpm 1.8bar mis pysib lõpuni yhtlaselt ja annab korraliklt ka tunda minekus. need mõõtmised on tehtud mehaanilise kellaga, kuid kui panin arvuti järgi, siis näitas isegi 2,06bar.
loomulikult ei ole ajus olevad asjad originaalid ja mootoris on tehtud korralik remont.
muidu turbo suudaks toota tunduvalt rohkem suruõhku, kuid ei julge lihtsalt rohkemaks tõsta rõhku ja mulle piisab. ning maanteel 100km/h sõites on suht öko loom olenemata kõigest, kuid 115km/h siis tõeseb kytusekulu tunduvalt, kuskil 7l peale.
auto kiirendab normaalselt kiiruseni 145 siis hakkab vaiksemalt edasi koguma hoogu.
siiamaani linnas esialgsest hoogu saanud hasardist korralikult tallates ja rehve vilistades läheb kuskil 6-7l sajale. originaalis olles ja sedasi sõites läks ikka 10 varem.
mootori põõretest niipalju,et seirei lõõb lõpuni välja ikka, ehk siis natukese alla 6000 rpm. põõrded lõppu ("piirajasse" lasta) teeb samat häält nagu bensiinimootorid piirajas.
Mul endal plaanis turbo+pihustid+cooler jne vahetada ja lasta teha aju muudatused soomes kuna siis saadi sellise kompotiga 180heppa ja 400nm väänet
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
-
- Huviline
- Postitusi: 612
- Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
- Telefon: 53 333 807
- Auto: Madallennuagregaat
- Asukoht: Tallinn/Rapla
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Kas tegu on absoluutse või ülerõhuga? Julgen kahelda, et on mõtet seda diislit 6k'ni ajada. Mootori raudvara ei ole selleks mõeldud ja ilmselt kuskil 4k juures kukub juba momendi kõver märgatavalt. Aga huvitav oleks lugeda küll, kuidas see süsteem toimima saadi. Üks võimalus oleks pöörete pealt solenoidklappi kuidagi juhtida, samas võiks asi ka koormust arvestadajoss1357 kirjutas:kuna vana turbo lendas laiali siis ei hakanud yldse samasugust otsimagi, saigi alguses mainitud turbo peale sätitud. kokku pmst ei sobinud omavahel mitte midagi peale pealetuleva õlitustoru vindi. niisiis sai korralikult vaeva nähtud ja asjad sobitatud omavahel kokku. Tööd teostasin kõik Audi esinduses ja flansid sain metallitöökojast tellimuse peale (puhtalt flantside eest kysiti 4000.- muidugi leidis hiljem odavama koha ka ja lõpptulemusena sponsoreeriti mulle need yldse tasuta nagu ka peaaegu kõik muud vajaminevad jupid).
igatahes uus turbo oli tunduvalt suurem ja ei mahtunudki lõppkokkuvõttes muidu ära, kui et tuli mootorikäpp teissugune teha. ja päris tykk nuputamis kuidas muutuva geomeetriaga turbot korralikult tööle saada. nyyd siinkohal edu saladust ei reedagi ja võin rääkida natuke mõningatest mõõtmisttulemustest peale seadistamist.
1300rpm 0.65bar, 1800rpm 1.3bar, 2000rpm 1.8bar mis pysib lõpuni yhtlaselt ja annab korraliklt ka tunda minekus. need mõõtmised on tehtud mehaanilise kellaga, kuid kui panin arvuti järgi, siis näitas isegi 2,06bar.
loomulikult ei ole ajus olevad asjad originaalid ja mootoris on tehtud korralik remont.
muidu turbo suudaks toota tunduvalt rohkem suruõhku, kuid ei julge lihtsalt rohkemaks tõsta rõhku ja mulle piisab. ning maanteel 100km/h sõites on suht öko loom olenemata kõigest, kuid 115km/h siis tõeseb kytusekulu tunduvalt, kuskil 7l peale.
auto kiirendab normaalselt kiiruseni 145 siis hakkab vaiksemalt edasi koguma hoogu.
siiamaani linnas esialgsest hoogu saanud hasardist korralikult tallates ja rehve vilistades läheb kuskil 6-7l sajale. originaalis olles ja sedasi sõites läks ikka 10 varem.
mootori põõretest niipalju,et seirei lõõb lõpuni välja ikka, ehk siis natukese alla 6000 rpm. põõrded lõppu ("piirajasse" lasta) teeb samat häält nagu bensiinimootorid piirajas.
Kristjan
[Muudetud: 8-12-2009 Kristjan]