Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
kratt6
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
- Asukoht: tallinn
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas kratt6 » 12 Sept 2009, 21:34
Olemas on PG plokikaas ja alumine osa.Idee oleks teha 2.0 T mootor aga millistele plokidele see veel peale istub?
-
samzik
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
-
Tänanud:
2 korda
-
Tänatud:
1 kord
Lugemata postitus
Postitas samzik » 13 Sept 2009, 08:18
No minule teadaolevalt on passati mootorid ja kaaned istuvad kõik omavahel 88 kuni 95 minule teadaolevalt on neil samad kanalid. Lisaks siis selel aja golfid ja muud loomad. Siis hakaksid motoorites muudatused toimuma ja tulid uued mootorid peale mille kanalid enam ei klappinud.
Võin ka eksida, kui nii siis parandage mind.
[Edited on 13-9-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
M-Tech
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
37 korda
-
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas M-Tech » 13 Sept 2009, 10:15
2.0 mootorile istutamiseks on sul suure tõenäosusega ka custom kolbe vaja, et surveaste õige saaks.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud
http://ecumaster.ee | M-Tuning -
http://m-tuning.ee
-
samzik
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
-
Tänanud:
2 korda
-
Tänatud:
1 kord
Lugemata postitus
Postitas samzik » 06 Dets 2009, 12:10
Ja hunnik asju veel, lisaks on Väidetavalt g60 saast voolavuselt. Soovitaks siiski kaasaegsemaid lahendusi vaadata, kui hakkad juba kõiki tihendeid ja asju ostma ja asjadega mängima.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
RKsilver
- Veteran
- Postitusi: 710
- Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
- Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
- Asukoht: Harjumaa
-
Tänanud:
3 korda
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas RKsilver » 06 Dets 2009, 14:24
2 liitrise 2E plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] hingab *interneti sõnul* ca 13 protsenti paremini..
-
vibla
- Huviline
- Postitusi: 179
- Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
- Asukoht: Eestimaa
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas vibla » 09 Dets 2009, 11:07
Kui sa turbiinikaks hakkad asja aretama pole voolavusel erilist vahet. Segu pressitakse silindrisse rõhuall ja kogust saad "mängida" turborõhuga.
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
samzik
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
-
Tänanud:
2 korda
-
Tänatud:
1 kord
Lugemata postitus
Postitas samzik » 21 Dets 2009, 20:51
Samas siis tulevad kasuks väiksemad väljalaske kanalid ja suuremad sisselaske omad.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
kratt6
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
- Asukoht: tallinn
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas kratt6 » 21 Dets 2009, 23:05
Plokk ,kaas olemas,hetkel lihtsalt on ehitamine seisma jäänud. 8 v kaas sai ära porditud ja vahetatud klapid parema voolavusega klappide vastu. Plokk läheb 2.0 corrado oma.
Kui viitsimist mingi aeg on ,siis võiks sportlikust huvist ära mõõta voolavuspingis kaane voolavuse vahe enne ja pärast.