küsimus plokikaane tihendite kohta?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

küsimus plokikaane tihendite kohta?

Lugemata postitus Postitas kratt6 » 14 Okt 2009, 22:25

kas on plokikaanetihend metalist ve tavaline?
Volkswagen Golf, 1.6 D (51kW), 8/1983-10/1991
Näitab veel sobivust neile autodele.


Audi 80, 1.6 D (40kW), 1980-1990, -7/85 12 mm kansipultit
Audi 80, 1.6 D (51/59kW), 1982-1991, -7/85 12 mm kansipultit
Volkswagen Golf, 1.6 D (51kW), 8/1981-7/1983, -7/85 12mm kansipultit
Volkswagen Jetta, 1.6 D (40kW), 1984-10/1991, -7/85
Volkswagen Jetta, 1.6 D (51kW), 8/1981-1983, -7/85 12mm kansipultit
Volkswagen Passat, 1.6 D (40kW), 1980-3/1988, 3/81-7/85 12mm kansipultit
Volkswagen Passat, 1.6 D (51kW), 8/1981-3/1988, -7/85 12mm kansipultit
Volkswagen Santana, 1.6 D (40kW), 1982-7/1985, 12mm kansipultit
Volkswagen Transporter, 1.6 D (51kW), 1985-1992, -7/85 12 mm kansipultit
Volkswagen Caddy, 1.6 D (40kW), 1981-7/1985, 3/81- 12mm kansipultit
Volkswagen Transporter, 1.6 D (37kW), 1981-7/1987, -7/85 12 mm kansipultit
Volkswagen Jetta, 1.6 D (40kW), 1980-1983, 3/81- 12mm kansipultit
Volkswagen Jetta, 1.6 D (51kW), 1984-10/1991, -7/85
Volkswagen Golf, 1.6 D (40kW), 1980-7/1983, 3/81- 12mm kansipultit
Volkswagen Golf, 1.6 D (40kW), 8/1983-10/1991, -7/85




[Muudetud: 18-10-2009 kratt6]

joosep666
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 01 Apr 2007, 17:26
Auto: VW Passat 2001a. 74kw(diisel), VW Golf IV 66kw.(diisel)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas joosep666 » 15 Okt 2009, 13:57

Mis tähendab tavaline?:)

kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kratt6 » 15 Okt 2009, 22:44

tavaline tähendab seda,et ei ole tervenesti tehtud õhukeste pleki kihtidest vaid on mingi raudastpesti segu,millel on silindriaugud metall äärega.

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 16 Okt 2009, 09:44

Neil vanematel diislitel peaks ikka see "tavaline" plokikaane tihend olema (vähemasti need on olnud, mida mina oma käes hoidnud olen).

kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kratt6 » 17 Okt 2009, 01:36

huvi sellepärast siis,et kui ma vaatasin 1.9 tdi kaanetihendit,siis oli see tehtud metalltihend,lootsin,et äkki on vanadel diislitel ka metall,siis ei pea tellima Cometicu tihendit 2.0 mootorile aga tuleb vist ikka see tellimus ette võtta.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Okt 2009, 23:24

Tee palun korralik informatiivne pealkiri oma teemale!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas spool » 18 Okt 2009, 00:01

Turbomootoritel peaks enamustel olema metalltihend

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 18 Okt 2009, 00:18

mingi metall jh millist sul vaja? mul üks on tutikas ainult et kile seest väljavõetud;)

kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kratt6 » 18 Okt 2009, 20:49

Ma ehitan 2.0 turbomootorit,sellepärast vaja tugevat metalltihendit vaja. See 1.6 oma peaks peale küll vist istuma.

G1C
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 27 Aug 2009, 09:02
Telefon: 51903880
Auto: VW Golf Mk1 1974, VW Golf mk1 1976
Asukoht: Võru/Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas G1C » 18 Okt 2009, 21:33

ostsin just ka kõvema plokikaane tihendi ehk metalllist, nimelt siis g60 oma, tegemist on kolme kihilise metalltihendiga, ning enamus targemaid soovitas turbomootorile jah metalltihendit. mul on küll 1.8 aga see ei oma tähtsust, kui tahad korralikku tihendit ja autole tuleb väheke võimsam mootor siis otsi kindalsti metalltihend, see g60 oma maksis küll 550 eeku aga ma usun et on seda väärt.

kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kratt6 » 18 Okt 2009, 22:55

kus kohas sellise hinnaga tihendi said G1C?

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 18 Okt 2009, 23:01

mul 1,6td tihend maksis mingi 260 vms aga üks mis üle see maksis vähem ;)

G1C
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 27 Aug 2009, 09:02
Telefon: 51903880
Auto: VW Golf Mk1 1974, VW Golf mk1 1976
Asukoht: Võru/Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas G1C » 18 Okt 2009, 23:11

sellise hinnaga tihendi sain Võrust, autopoest mis asub Jüri tänaval, poe nimi on mamekor!!

Vasta

Mine “Mootor”