passat 2000.a V5 110 KW

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
martin83
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 15 Okt 2009, 17:30
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

passat 2000.a V5 110 KW

Lugemata postitus Postitas martin83 » 15 Okt 2009, 19:55

Lugu järgmine, ostsin auto mõniaeg tagasi, kuid kuna jäi küsimata millal hammasrihm vahetati ja raamatut ei ole, siis mis intervalli tagant seda tehakse või kuidas olla kindel et kas rihm on vahetatud. Jube nadi, kui see peaks otsad andma.

Crow
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 23 Juul 2005, 19:54
Asukoht: EST Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Crow » 15 Okt 2009, 20:40

Siis vaheta ära ja rahu majas.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 15 Okt 2009, 21:00

V5 mootor on tegelikult pea sama mis VR6 ainult 1 silinder vahem, seega VR5 on kettiga mootor.
Kui kett haalt ei tee siis pole vaja vahetada.

martin83
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 15 Okt 2009, 17:30
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas martin83 » 16 Okt 2009, 06:35

paraku ei ole sõidukite alal just teba mis spetsialist, kuid kui kapoti alla vaatasin, siis ketti küll kuskil ei näinud.

Janno25
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Janno25 » 16 Okt 2009, 07:51

martin83 kirjutas:paraku ei ole sõidukite alal just teba mis spetsialist, kuid kui kapoti alla vaatasin, siis ketti küll kuskil ei näinud.
Sellised asjad on ikka katete all reeglina.

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 16 Okt 2009, 09:11

...ja antud mootoril käigukasti pool, kus teab mis spetsialist seda esimsega hooga võib-olla üldse otsida ei oska.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 55 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 16 Okt 2009, 17:55

Geneka-kliima-roolivõimu rihma võid sellegipoolest kontrollida, kuigi selle purunemine ei lõpe nii kallilt kui keti või hammasrihma.

Vasta

Mine “Mootor”