Probleem jettaga tühikäigul
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem jettaga tühikäigul
Probleem seisneb siis selles, kui sõitma hakkad siis mingi ajapärast mootori tühikäigu põõrdud jäävad 2 tuhande kanti( mõngikrod tsipa rohkem, mõnikord vähem kui 2 tuhat põõret), keerad süüte välja, mootor uuesti tööle on jälle kõik korras, sõidad parsada meetrit ja jälle sama jama. Kusjuures probleemi ei esine koguaeg, on kaks võimalus, kas ta teeb seda tükkaega järjest koguaeg(mitu päeva), või ei jama üldse mitu päeva, nagu oleks korras aga siis äkki hakkab jälle jebima. Oskab keegi õelda, milles probleem võisk olla? 1.6 bensiinimootor 51 kw
NOINII; Nüüd nädalaid hiljem (eile) hakkasin sõitma minema, auto käivitus suht raskelt ja jäi kohapeal 5 põõrde kandis tühikäigul käima, hüppas natukene aega, siis läks asi normaalseks tagasi, aga kohe kui gaasi puudutasin suri kohe välja ja mida rohekm proovisin seda raskemalt käima läks ja ka tühikäik ise läks hullemaks ja nüüd ei luba kah enam midagi.
[Muudetud: 4-11-2009 p6ts]
[Muudetud: 22-11-2009 p6ts]
NOINII; Nüüd nädalaid hiljem (eile) hakkasin sõitma minema, auto käivitus suht raskelt ja jäi kohapeal 5 põõrde kandis tühikäigul käima, hüppas natukene aega, siis läks asi normaalseks tagasi, aga kohe kui gaasi puudutasin suri kohe välja ja mida rohekm proovisin seda raskemalt käima läks ja ka tühikäik ise läks hullemaks ja nüüd ei luba kah enam midagi.
[Muudetud: 4-11-2009 p6ts]
[Muudetud: 22-11-2009 p6ts]
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], mul sama mootor Jettal ja hetkel sõidan teise autoga, kuna vaja samale probleemile lahendus leida Mul aga iga kord lähevad pöörded üles, mitte mõnikord...
Aga kahjuks sellest karburaatorist ma ei tea midagi veel, alles õpin... kas see membraan on seal pildil nr 13?
Ja mis asi ja milleks see on, kus jahutusvedelik läbi jookseb? (nr 10)
http://koma.pri.ee/jetta/se2E2e1.gif
[Muudetud: 5-11-2009 tnz]
Aga kahjuks sellest karburaatorist ma ei tea midagi veel, alles õpin... kas see membraan on seal pildil nr 13?
Ja mis asi ja milleks see on, kus jahutusvedelik läbi jookseb? (nr 10)
http://koma.pri.ee/jetta/se2E2e1.gif
[Muudetud: 5-11-2009 tnz]
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Ärge nüüd ajage asja segaseks...
Kui G2 1,6 mootor on passis 51 Kw, siis seal on karpaks elektrilise juhtimisega Pierburg 2EE(vähemalt peaks olema, kui seda keegi ringi ratsinud pole).
Kui sul tnz on selline karpa nagu su lisatud joonisel(ehk 2E2), siis räägite te kahest suuresti erinevast asjast.
Nr 10 sel joonisel on nn. automaat tooreklapp, mille ülesandeks on pm vastavalt jahutusvedeliku soojenemisele avada tooreklappi.
Kui G2 1,6 mootor on passis 51 Kw, siis seal on karpaks elektrilise juhtimisega Pierburg 2EE(vähemalt peaks olema, kui seda keegi ringi ratsinud pole).
Kui sul tnz on selline karpa nagu su lisatud joonisel(ehk 2E2), siis räägite te kahest suuresti erinevast asjast.
Nr 10 sel joonisel on nn. automaat tooreklapp, mille ülesandeks on pm vastavalt jahutusvedeliku soojenemisele avada tooreklappi.
NOINII; Nüüd nädalaid hiljem (eile) hakkasin sõitma minema, auto käivitus suht raskelt ja jäi kohapeal 5 põõrde kandis tühikäigul käima, hüppas natukene aega, siis läks asi normaalseks tagasi, aga kohe kui gaasi puudutasin suri kohe välja ja mida rohekm proovisin seda raskemalt käima läks ja ka tühikäik ise läks hullemaks ja enam ei taha ta üldse käivituda, ei luba kah midagi.