K: Passati kütusefiltri vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: Passati kütusefiltri vahetus
Nagu pealkiri ütleb siis tegu passatiga, 93-94 aasta 2.0 85kw universaalkere. automaat.
Et kas kütusefilter asub tagaratta juures, selle plaadi all mis on tähikutega kinni keeratud?.
Nimelt pole tallinna inimene, aga tallinnas juhtus selline asi, et auto lakkas töötamast kuna mootorini ei jõua enam kütust. algul hakkas puterdama ja siis ei hakanud enam üldse tööle.
Kuna nagu ikka siis masu ja pole väga kuskile viia ka teist, ja samas pole võtmeid ka, et kas keegi oskab aidata, hea nõu anda? Nii palju proovisin ära, et võtsin peale jooksu vooliku otsast ja andsin korraks süüdet, et näha kas bensiinipump ise elab, elas. Kas pealejooksu voolikusse puhudes peaksin suutma ma puhuda ka, või ei tohiks sealt üldse õhku jõuda läbi suruda?
Et kas kütusefilter asub tagaratta juures, selle plaadi all mis on tähikutega kinni keeratud?.
Nimelt pole tallinna inimene, aga tallinnas juhtus selline asi, et auto lakkas töötamast kuna mootorini ei jõua enam kütust. algul hakkas puterdama ja siis ei hakanud enam üldse tööle.
Kuna nagu ikka siis masu ja pole väga kuskile viia ka teist, ja samas pole võtmeid ka, et kas keegi oskab aidata, hea nõu anda? Nii palju proovisin ära, et võtsin peale jooksu vooliku otsast ja andsin korraks süüdet, et näha kas bensiinipump ise elab, elas. Kas pealejooksu voolikusse puhudes peaksin suutma ma puhuda ka, või ei tohiks sealt üldse õhku jõuda läbi suruda?
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
- Auto: Golf 4 Variant
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 1843
- Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Filter nüüd küll kohe hetkega kinni ei jää,iseasi kui kohe vahetult peale tankimist. Pump võib vabas olekus küll lüüa kütet(lahtine voolik),kuid vajalikku töö survet ta ei anna. Sinu auto mootori töö lakkamise kirjeldus klapib küll pumba rikkega,rõhk kadunud. Kas pump kuuldavat häält ka tegi kui süüte sisse keerasid?
Ei teinud pump mingit surinat, ja see ei olnud koheselt, ta ennem kunagi juba nädala jagu suuremal kiirgusel hakkas puterdama, nagu ei saaks peale, kui vooliku tagant ära võtsin oli voolik survestatud. Kas kuidagi saaks proovida, või vaadata, et kas pumbal on üldse survet taga? Keeran süüdet ja samal ajal hoian näppu ees. Ning küsimus uuest, et kui ma puhun pealejooksu voolikusse, kas ma peaksin suutma puhuda või mitte?
Ja see juhtus küll peale tankimist, kadaka selveri juures tankisin ja jõudsin tammsaare teel g4s majani. umbes siis 2km või ehk vähem. enne seda mäepeal juba hakkas selline tunne, et ei saa kütust või nagu siis kui kõik pütid ei tööta.
Küsimus selline ka, et kas kellelgi oleks laenata, anda tähikuid, et filtrit kätte saada, või oskab soovitada, mingit remonditöökoda paldiski mnt rocalmare ja merivälja vahel, kuna pole väga kedagi keda kutsuda, et pukseeriks ja samas vahetusega saaks ise hakkama, aga pole kahjuks ühtegi võtit peale kruvikeerja auto peal.
Küsimus selline ka, et kas kellelgi oleks laenata, anda tähikuid, et filtrit kätte saada, või oskab soovitada, mingit remonditöökoda paldiski mnt rocalmare ja merivälja vahel, kuna pole väga kedagi keda kutsuda, et pukseeriks ja samas vahetusega saaks ise hakkama, aga pole kahjuks ühtegi võtit peale kruvikeerja auto peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 1843
- Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Puhuda on alguses raske,kuniks on küte torus.Eeldan,et ei ole torus tagasi vajumise klappi. Kuid milleks tagurpidi kütet panna liikuma? Paned näpu vooliku otsa ja ütled kas on 1 at. survet või 5,5 at-i. Ei ütle ju . Ka 3at-. ei pane mootorit tööle,kui siis ainult plödisema tühi käigul. Pumba survet kontrollitakse manomeetriga.