VR6 läheb keema.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VR6 läheb keema.

Lugemata postitus Postitas R4un0 » 06 Dets 2009, 20:45

Jama selline et panen käima ja töötab umbes 10 -13 minutit ja vesi läheb keema. Kork maas.

Täna avastasin et tosooli läheb kahtlaselt vähe sisse. Mina panin 6 liitrit ja rohkem ei saanud kuidagi. Ettenähtud on 10 liitrit.

Võib olla jama mingis ummistuses? Sooja salongi ei tule, kuigi puhastasin radika ja käib ilusti vesi läbi. Vahetatud on termostaat mis töötab. Veepump toimib ilusti, vahetasin ka elektrilise veepumba välja kuna vana ei töödanud. peale 10 või 15 km sõitu avad korgi ja lööb kõik tosooli kohe välja ja lõdvikud tühjad.

Nagu ma aru saan, siis veeringlus ei toimi korralikult ehk siis kuskil väga suur ummistus. Kuna tosooli läheb liiga vähe sisse ja kuuma õhuga surub selle kõik välja tagasi ja läheb keema ka.

suurt radikat pole vaadanud. aga peale auto ostu oli tosool sees nagu muda. väga pruun ja roostene.

Kuidas teha veesärgi puhastust. Aineid olen proovinud juba.

wind34
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 16 Mär 2007, 20:51
Auto: VW Passat 1,6 "00 aut. VW Passat 1,8 "98
Asukoht: Tartu-Helsinki
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas wind34 » 06 Dets 2009, 21:58

Asi lõhnab plokikaane -(tihendi) järele

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas R4un0 » 06 Dets 2009, 22:21

see variant võib tõesti olla....aga karterisse tosooli ei jookse....põlemiskambrisse ka mitte. tagant mingit imelikku lõhna küll ei tule...korgi all ka miskit pole. võimalik et ikkagi tihend, aga ennem vist ikka proovin veesärgi pesu kuidagi teha. kui ei aita, siis tihend. lööb surve tosoolikanalisse.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 07 Dets 2009, 00:12

Esimene asi: ohk on sees , 2 kui kord on lahti siis veesarki ei tekki korralikku tsirkulastiooni ja mootor lahebki keema.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 07 Dets 2009, 09:11

Kui tihendi viga siis hakkab juba külma mootori korral enam-vähem kohe vedelikku välja suruma, 15 min. järel korki avades on täiesti normaalne et viskab vedeliku välja kuna korras jahutussüsteem peabki väikese surve all töötama (muidu läheks 100 kraadi juures keema, surve alune süsteem kannatab ka 105...110 kraadi ära ilma et keema läheks). Kui pressib ka kinnise korgiga vedelikku paisupaagist välja hakka kahtlustama halvimat.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas R4un0 » 07 Dets 2009, 11:08

kinnise korgiga ei aja tosooli välja...aga surve tundub olema kuidagi liiga palju... peaks vist olema 1.2-1.5 bari ? kui palju peaks leevendama survet paisupaagi korgi all olev klapp? mulle tundub et sealt ei taha eriti mdiagi tulla, võtsin küll lahti aga klapp liikus ilusti ja puhastasin seda. teine probleem on see, et tosooli läheb vähem sisse kui ette nähtud. kuidagi ei saa rohkem sinna seda panna. siis ju võib keema minna kui veesärk on umbes ja korralikku ringlust ei toimu, sest salongi radikas on puhas ja torud kuumad aga salongi sooja ei tule.

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas R4un0 » 07 Dets 2009, 11:11

on olemas vr6-l mingeid õhutuskohti ? hetkel on auto minujaoks veel võõras..alles soetatud. räägitakse et õhk peaks ise ilusti välja tulema süsteemist.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 07 Dets 2009, 11:16

Õhk tuleb ilusti välja, pole vaja midagi võimelda. Kas tsirkulatsioonipump ka ilusti käivitub kui süüte sisse paned või auto käivitub?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas R4un0 » 07 Dets 2009, 11:26

pump alguses ei töödanud...vahetasin töötava vastu välja...käivitub siis, kui süüde sees ja töötamise ajal ka töötab. peakski nii olema

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas R4un0 » 13 Dets 2009, 15:29

pikapeale kaob tosooli paisupaagist.. täna hommikul oli paak jälle tühi...vahepeal tuleb salongi sooja ka aga mitte korralikult.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 13 Dets 2009, 16:13

Aga kas surve on veesargis ?
Kyynlaid oled maha keeranud ja vaadanud?
Lekket mitte kuskil pole ?

El`Lango
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
Telefon: 53817171
Auto: G2 1.6d, G3 gt
Asukoht: Lõuna- Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas El`Lango » 13 Dets 2009, 17:27

Mine kuskile töökotta, enne kui päris laiali lased.
Oleks võinud praktiseerimiseks idagi odavamat soetada.
Arbeitsmann.

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas R4un0 » 13 Dets 2009, 17:55

surve on olemas särgis. mis ma laiali ikka lasen siin . :D proovin ehk järgmiseks seda varianti et paisupaagi poolne külg võimalikult kõrgele, ehk siis saab õhu välja süsteemist ? . bemmidel pidi nii toimima küll.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 13 Dets 2009, 19:14

Jah. samad sonad. lase ylevaadata sellel kes tunneb asja. Muidu loppeb asi suuremat sorti mootori remondiga.
P.S. Kui ise katsetad edasi ja ajad kaane koveraks siis mul on mittu komplektset plokkikaant pakkuda ;):P

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas R4un0 » 17 Dets 2009, 21:34

ei suuda probleemi lahendada..tuleb lähiajal plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] maha võtta ja tihend vahetada, plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] lihvimisse ja mõned tihendid vahetusse. aga see selleks kuidas õhku süsteemist ikkagi välja saada..on keegi kunagi seda teinud ja mis toimiks kindlasti?

airfrance1
Huviline
Postitusi: 925
Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
Asukoht: Tallinn town
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas airfrance1 » 17 Dets 2009, 21:48

Mul vanal mootoril ka tsirkulatsiooni pump ei töötand (seda ise tähele ei pannud) ning seetõttu tõmbas tõesti plokikaane kõveraks. Õhufiltri korpuse poolsest mootori küljest voolas päris korralikult jahutus vedelikku ning õli välja. Surve oli ka ka süsteemis päris suur. Lõi isegi ühe paksu lõdviku lõhki. Seejärel võtsingi remondi ette.
Arbuus driver since 2010

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas R4un0 » 17 Dets 2009, 21:55

mul õli ja tosooli ei kao nagu kuhugi :S

killerq
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 25 Veebr 2007, 20:15
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas killerq » 17 Dets 2009, 21:56

Isegi 1 bar rõhk ajab lõdviku punni nii, kui suudad voolikut pigistades kokku suruda, siis ok

[Muudetud: 17-12-2009 killerq]

Maksim91
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Dets 2009, 09:31
Asukoht: Valga
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Maksim91 » 20 Dets 2009, 11:18

see võib sul pigem olla tempi anduri viga sellepärast ta ei lülita sul sisse ventikat! JA radikas võib sul lekkida.kontrolli see ära.

DeCore
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Okt 2009, 19:10
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas DeCore » 20 Dets 2009, 17:33

Mul läks ka G3 keema. Otsisin ka tükk aega viga , paisupaaki tekkis ka ulme surve. Nimelt oli mul eelmise omaniku poolt sisse kallatud mingisugune tosooli ja vee segu, ja nüüdsete külmadega läks see jääpudruks. Viga oligi selles et radikas oli kinni või umbes sellest jamast ja tosool ei käinud sealt läbi. Ventikas ei hakanud sellepärast tööle kuna andur on radika küljes ja see sai infi et radikas on külm. Soendasin autot nii 90C-ni ja siis lasin seista 15 minti , nii umbes kolm neli korda ning lõpuks hakkas ventikas tööle, radikas läks ka soojaks, keema ka enam ei läinud.

PommVoyage
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 27 Dets 2009, 21:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas PommVoyage » 28 Dets 2009, 16:23

Mul on sama jama vr6 temp läks 108 juurde .Peab ka nuputama mis jamps on.

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas R4un0 » 28 Dets 2009, 16:36

Jama lahendatud .Õhk oli süsteemis. Väljasaamiseks tegin lihtsa variandi.. avasin mõned torud ja ühest lasin kopmressoriga surveõhu sisse ja lasin kõik süsteemi tosoolist täiesti puhtaks. Seejärel panin kõik tagasi..käivitasin mootori ja kallasin ühtlaselt tosooli sisse kuni andis kallata...koguseks sain umbes 9 liitrit. Nüüd enam keema ei lähe. Vahetasin ka ventikate juhtploki ära ja tempi. tõustes hakkavad ventikad ilusti õigel kiirusel tööle. surve süsteemis normaalne ja välja ei aja kuskilt midagi. Peatatud sai ka üks leke radika alumise lõdviku juures. Salongi mittesoojenemine on ilmselt ikkagi radika viga, kuna kiire läbijooks võib toimuda ka ühest kanalist, sest kanalid suht suured. Teiseks elektrilised klapid kõik toimivad ja kondi pumba puudumine soojuse andmist ei mõjuta. Nüüd tuleb ette võtta radika vahetus. See vist natuke suurem töö ? On keegi vahetanud kunagi? Kaua sellega umbes läheb? Kui jama seda värki maha võtta on?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Dets 2009, 16:53

Eest stange maha, siis saad ligi. Kliima radikas veidi segab aga eriti raske see töö pole.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas R4un0 » 04 Jaan 2010, 23:33

korrras..teeema lukku.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas RKsilver » 13 Jaan 2010, 14:11

Räägi siis meile ka kuidas probleem lahenes :)

Vasta

Mine “Mootor”