1,8 T ei lähe soojaks

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 14 Jaan 2010, 12:50

PS. Diagnostikas on juba käidud ja vigu ei ole. Temp. andur sai niigi aasta eest uus pandud.
VW Passat 1.8T 97a 110kw

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody » 14 Jaan 2010, 14:07

Ok, aga proovi õhutamine järgi, kuigi ma ei usu, et see midagi oluliselt muudab, aga mine sa tea.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 14 Jaan 2010, 14:33

Sai nüüd õhutatud ka hoolega...ei midagist... soojendusradikasse minev ja sealt tulev toru lähevad kenasti soojaks...nagu ka kõik muud torud :punk:
VW Passat 1.8T 97a 110kw

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody » 14 Jaan 2010, 15:03

Hea müstika. Ei tule isegi enam ühtegi head ideed.
Olen püüdnud siin kandis ka uurida, esimene jutt kohe termostaat ja siis kui ütled, et korduvalt vahetatud, siis vaatavad suurte silmadega otsa.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 14 Jaan 2010, 15:55

Kus juures mitte ainult vahetanud vaid eelmise termostaadi millega sama jama oli testisin reaalselt ka vees ära... ja see ometigi töötab ideaalselt.
Pesa millesse termostaat istub ja ka vastaspesa ehk vooliku plastikots on ka täie tervise juures...ei mingeid kahjustusi seal.

[Muudetud: 14-1-2010 TurboPassat]
VW Passat 1.8T 97a 110kw

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 14 Jaan 2010, 17:51

TurboPassat kirjutas:Kus juures mitte ainult vahetanud vaid eelmise termostaadi millega sama jama oli testisin reaalselt ka vees ära... ja see ometigi töötab ideaalselt.
Pesa millesse termostaat istub ja ka vastaspesa ehk vooliku plastikots on ka täie tervise juures...ei mingeid kahjustusi seal.

[Muudetud: 14-1-2010 TurboPassat]
Niipalju ka infoks et termostaat on korras. Katsetasin potis keetes seda ja avanes ilusti just enne vee keema minemist.

??? Mina arvan nii et kui tekip mootoris vastav kraad 100-110 siis avaneb termostaat kui hakab jahtuma vedelik siis läheb kinni,kinni minemise piir on tähtis see reguleerib temperatuuri.Elektriline vent saab infi elektrooniliselt tekip sund vent,veepump ajab süsteemi ringi muud seal ei ole.
kui ma eksin siis parandage!!!!

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody » 14 Jaan 2010, 19:28

Too mulle termostaat, mis avaneb 110 kraadi peal ja mis istub sellele isendile pessa.
Töö põhimõte on ka siin selge. Probleem kuskil mujal, aga kus, see on hetkel müstika.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 14 Jaan 2010, 20:25

Peaks katsetama veel vist varianti et lõigata paksemast plekist sinna paraja suurusega ketas ette(termostaadi asemele)...siiis oleks konkreetselt see auk kinni. Samas eks ta üks paras vusserdamine ole.
VW Passat 1.8T 97a 110kw

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 14 Jaan 2010, 20:26

woody kirjutas:Too mulle termostaat, mis avaneb 110 kraadi peal ja mis istub sellele isendile pessa.
Töö põhimõte on ka siin selge. Probleem kuskil mujal, aga kus, see on hetkel müstika.
Ok kirjutasin segaselt aga põhimõde on see et kui kohabeal on 90 kraadi ja enam kaua see tal aega võttab 5min 30 min 2ha jne..
kui on algul termo kinni läheb soojaks läheb lahti laseb jahetamat vedeliku peale (Otseses mõttes) ehg ringlus suureneb ja ei suuda ära kütta termo peab sulguma sest termo juhib seda tööd.
Ja selle 100-110 panin lihtsalt!!!!

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody » 14 Jaan 2010, 20:28

Ta on termostaate korduvalt vahetanud. Kasu ikka ei midagi.
Ja tööpõhimõte on mul selge. Ei pea seletama.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 14 Jaan 2010, 20:44

109ase kirjutas:
woody kirjutas:Too mulle termostaat, mis avaneb 110 kraadi peal ja mis istub sellele isendile pessa.
Töö põhimõte on ka siin selge. Probleem kuskil mujal, aga kus, see on hetkel müstika.
Ok kirjutasin segaselt aga põhimõde on see et kui kohabeal on 90 kraadi ja enam kaua see tal aega võttab 5min 30 min 2ha jne..
kui on algul termo kinni läheb soojaks läheb lahti laseb jahetamat vedeliku peale (Otseses mõttes) ehg ringlus suureneb ja ei suuda ära kütta termo peab sulguma sest termo juhib seda tööd.
Ja selle 100-110 panin lihtsalt!!!!
Ma saan ka tööpõhimõttest aru. Kohapeal käies läheb 90c saavutamiseks umbes pool tundi. Kui aga külma mootoriga kupatama minna siis ei jõuagi temp. kunagi 90-ni
VW Passat 1.8T 97a 110kw

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 14 Jaan 2010, 20:46

Panin ju uue termostaadi ka sisse mis on originaalis ju kinni ja läksin sõitma aga üle ~ 60-70 kraadi kätte ei saanudki (ometi on mul suur radikas eest täielikult kinni kaetud ja õues külma vaid mõni kraad)

[Muudetud: 14-1-2010 TurboPassat]

[Muudetud: 14-1-2010 TurboPassat]
VW Passat 1.8T 97a 110kw

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 15 Jaan 2010, 08:29

Kas selle mootori kohta keegi juhuslikult mõnda head skeemi ei tea netis... kus oleks näha mismoodi need veetorud seal jooksevad ? Sellest oleks mulle ka natuke abi..

Kuna tal termostaat seal all ääres on siis jookseb jahutusvedelik radikasse alt poolt ja tuleb välja ülevalt ?
VW Passat 1.8T 97a 110kw

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas janar103 » 15 Jaan 2010, 08:59

Nii, mul siis ka sama jama. :( Esmaspäeval läheb termostaat vahetusse. Eks paistab, kas aitas.

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas janar103 » 18 Jaan 2010, 12:32

Termostaat ja jahutusvedelik nüüdseks vahetatud. Salong soe nagu saunas, kõrvad tahab ära põletada, aga... näidiku järgi temp pigem 70 kui 90 kraadi.

Md-Dog
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Sept 2006, 11:46
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Md-Dog » 18 Jaan 2010, 12:53

vot seda uuemat passatit nüüd täpselt ei tea aga enda 91a isendil on salongis olev temperatuuri ja kütuse näidukite kell küll sihuke asi mille näitusid kohe mitte uskuda ei saa. lambist vajuvad kord üksikult kord koos nulli, või siis nullilähedale. teinekord aitab klassikaline "vene stiilis" lähenemine ja kolakas vastu armatuuri taastab näidud, teinekord mitte.

vosa
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Apr 2007, 20:10
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vosa » 18 Jaan 2010, 13:22

Temperatuuri andur !! See võib ka pipardada.

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas janar103 » 18 Jaan 2010, 13:46

vosa kirjutas:Temperatuuri andur !! See võib ka pipardada.
Ilmselt jah. See kunagi vahetatud. Ju hakkab ennast ammendama.

Kuidas aga teema algatajal lood vahepeal arenenud on?

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 18 Jaan 2010, 19:41

janar103 kirjutas:
vosa kirjutas:Temperatuuri andur !! See võib ka pipardada.
Ilmselt jah. See kunagi vahetatud. Ju hakkab ennast ammendama.

Kuidas aga teema algatajal lood vahepeal arenenud on?
Temp. andur ei saa ju mootorit otseselt jahutada. Ja järelikult ei pane see vidin villast kuna kohapeal käijes saab pika peale ikka 90C kätte. Maanteel tunned et soojendus pole ka enam päris see mis kohapeal tiksudes.

Lood polegi rohkem arenenud kuna praegu pole aega sellega tegeleda lihtsalt. Kütust võtab rohkem küll aga lihtsalt pole aega edasi hetkel katsetada...
VW Passat 1.8T 97a 110kw

Vasta

Mine “Mootor”