1,8 T ei lähe soojaks

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1,8 T ei lähe soojaks

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 16 Dets 2009, 19:45

Ilmselt juba vana ja traditsiooniline küsimus sellel teemal külmade saabudes.
97a. 1,8T siis isend ja kohapeal läheb peaaegu 90 peale temp. maanteel aga kukub ~40 C peale. Täna vahetati termostaat. Eelmine termostaat sai pandud eelmine talv ja kahtlane oli see et juba läbi? Sai siis uus paika ja uus vedelik ka sisse aga mitte muhvigi ei muutund.
Kas võib mõni muu viga ka veel olla. Panin eest pool radikat papiga kinni aga ikka jahtub maanteel liiga maha. Otseselt kül külm salongis pole aga nõme ikka et temp. omal kohal ei ole.
Termostaat WAHLER toodang (nii vana kui uus)
Ideid?

[Muudetud: 16-12-2009 TurboPassat]
VW Passat 1.8T 97a 110kw

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody » 16 Dets 2009, 20:13

Kas salongist ei tule üldse kuuma õhku?
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 16 Dets 2009, 20:18

Tuleb, aga mitte nii kuuma kui peaks. Kohapeal käijes kui lõpuks temp. 90 peale jõuab siis ikka tuleb. A maanteel jahtub maha. Täpselt nagu termostaadi jama aga ometigi sai uus panna ja täpselt sama seis
VW Passat 1.8T 97a 110kw

A8pool
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 24 Sept 2009, 22:14
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas A8pool » 16 Dets 2009, 20:42

Kas 40C juures on radikas ka soe?
Kui on siis ikka suur ring lahti, ehk siis jookseb termostaadist mööda kuskilt, ei usu et uus termostaat mitte töötav.

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 16 Dets 2009, 21:12

40 C juures sooja õhku tuleb salongi...välisradikat pole näppind. Aga kuidas termostaadist mööda? Et nagu tihend või midagi on kehvasti?
VW Passat 1.8T 97a 110kw

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas alts20 » 16 Dets 2009, 21:35

vaata vahepeal ps-sid kah! ;)

[Muudetud: 16-12-2009 alts20]

Tan
Huviline
Postitusi: 494
Liitunud: 28 Juun 2003, 15:32
Telefon: 56845550
Auto: VW Golf 1R ; VW Golf V GTI ; 2x VW Scirocco II ; VW Multivan T5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Tan » 16 Dets 2009, 22:38

TurboPassat kirjutas:Ilmselt juba vana ja traditsiooniline küsimus sellel teemal külmade saabudes.
97a. 1,8T siis isend ja kohapeal läheb peaaegu 90 peale temp. maanteel aga kukub ~40 C peale. Täna vahetati termostaat. Eelmine termostaat sai pandud eelmine talv ja kahtlane oli see et juba läbi? Sai siis uus paika ja uus vedelik ka sisse aga mitte muhvigi ei muutund.
Kas võib mõni muu viga ka veel olla. Panin eest pool radikat papiga kinni aga ikka jahtub maanteel liiga maha. Otseselt kül külm salongis pole aga nõme ikka et temp. omal kohal ei ole.
Termostaat WAHLER toodang (nii vana kui uus)
Ideid?
Kus juures ka minu masinal sama probleem ning tänu sellel on ka kütusekulu tunduvalt suurem:(
Kontakt : 56 84 55 50

Lauripoiss
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:18
Auto: VW Passat 1.8T 02.a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Lauripoiss » 17 Dets 2009, 16:39

Mh.. paganas mul sama lugu ja mõtlesingi siin et kas peab termostaadi ära vahetama. Masin 2002. Passat 1.8T

Kas sa oled enda murele lahenduse saanud? Mul on linnavahel sõites ka seier alla 90 siin suurte külmadega pole näinud et see üldse 90-ni läheks. Ja sealt ka muidugi suurem kütusekulu.
http://www.newtime.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

A8pool
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 24 Sept 2009, 22:14
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas A8pool » 17 Dets 2009, 16:58

TurboPassat kirjutas:40 C juures sooja õhku tuleb salongi...välisradikat pole näppind. Aga kuidas termostaadist mööda? Et nagu tihend või midagi on kehvasti?
Ei ole küll hetkel kursis mis moodi sellel 1,8T see termostaadi asi on lahendatud ja kuidas sellest klapist mööda saab(kas klapi võru vahelt või mujalt).
kõige lihtsam test, kui 40C juures on suur radikas soe, siis tasub suur ring üle vaadata(võimalikud klapist mööda jooksud).(kas on klapil õhutus auk kõrval või mingi õhutus voolik)

kui suur radikas külm, siis ei jõua mootor nii palju sooja anda kui plokk ja salongi radikas ära annavad!:mad:

puhtalt kogemused, konkreetse mootori kohtaei tea täpselt !;)

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 17 Dets 2009, 17:20

mul ei ole täpselt pilt silme ees, aga ma ei kujuta ette kuidas saab asi termostaadist mööda joosta ? Isegi kui ta vaikselt immitseb kuskilt termostaadi vahelt, siis see ei jahuta mootorit maha nii palju.

Omal korduvalt olnud sama probleem, ka uue termostaadiga. Mind on alati aidanud korraliku termostaadi ostmine, mitte kõige odavam. Need kõige odavamad ei pruugigi ka uuest peast töötada.

Wahleri toodanguga ei ole kursis ja ei julge öelda, et halb termostaat.

Minu 1.8T läheb pärast termostaadi vahetus väga kiirelt soojaks ja hoiab 100% 90kraadi. Vähemalt praeguse ilmaga, kui külmemaks läheb siis ei tea.
Jooge piima!

A8pool
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 24 Sept 2009, 22:14
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas A8pool » 17 Dets 2009, 18:54

Poolsaare Auto kirjutas:Kõigepealt , kas sul konditsioneer on , kui on siis võib viga seal olla

Madis
Kuidas konditsioneer mootori jahutamisega seotud on?:smirk:

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 17 Dets 2009, 19:44

A8pool kirjutas:
Poolsaare Auto kirjutas:Kõigepealt , kas sul konditsioneer on , kui on siis võib viga seal olla

Madis
Kuidas konditsioneer mootori jahutamisega seotud on?:smirk:
ainuke loogiline järeldus on see, et kondi vent huugab täiega kogu aeg. Ma olen täiesti veendunud, et see ei ole põhjus, sest kui kondi vent jahutab jahutusvedeliku maha sulgub ju korras termostaat ja on suur ring jälle kinni ja temp tõuseb jälle 90-ni.
Jooge piima!

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 17 Dets 2009, 19:44

Konditsioneer on olemas küll aga see ei saa tõesti vist seotud olla...see pigem palava peletamiseks ja talvel on see nagunii välja lülitatud. Eelmine talv läks masin ilusti soojaks ja hoidis 90 c nigu nalja. Täna küsisin mitmest poest mõne teise tootja temostaati aga igalt poolt pakuti Whaleri-t. Vastasin et ei soovi seda kuna just peale pandud ja soojaks sellega ei lähe. Maanteel tõmbab temp ikka väga maha.

Kas mõni netipood pakub mõne muu firma termostaati?
ise ei leidnud kohe.
VW Passat 1.8T 97a 110kw

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 17 Dets 2009, 19:47

A8pool kirjutas:
TurboPassat kirjutas:40 C juures sooja õhku tuleb salongi...välisradikat pole näppind. Aga kuidas termostaadist mööda? Et nagu tihend või midagi on kehvasti?
Ei ole küll hetkel kursis mis moodi sellel 1,8T see termostaadi asi on lahendatud ja kuidas sellest klapist mööda saab(kas klapi võru vahelt või mujalt).
kõige lihtsam test, kui 40C juures on suur radikas soe, siis tasub suur ring üle vaadata(võimalikud klapist mööda jooksud).(kas on klapil õhutus auk kõrval või mingi õhutus voolik)

kui suur radikas külm, siis ei jõua mootor nii palju sooja anda kui plokk ja salongi radikas ära annavad!:mad:

puhtalt kogemused, konkreetse mootori kohtaei tea täpselt !;)
1,8T-l on termostaat väga hea ja lihtsa koha peal. Keerad sealt mingi katte maha torude ühenduskohast ja siis põhimõtteliselt kukubki see termostaadi süsteem välja. Välisringil on ka tihend. Sealt justkui ka ei saa midagi mööda joosta.
VW Passat 1.8T 97a 110kw

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 17 Dets 2009, 19:47

TurboPassat kirjutas:Konditsioneer on olemas küll aga see ei saa tõesti vist seotud olla...see pigem palava peletamiseks ja talvel on see nagunii välja lülitatud. Eelmine talv läks masin ilusti soojaks ja hoidis 90 c nigu nalja. Täna küsisin mitmest poest mõne teise tootja temostaati aga igalt poolt pakuti Whaleri-t. Vastasin et ei soovi seda kuna just peale pandud ja soojaks sellega ei lähe. Maanteel tõmbab temp ikka väga maha.

Kas mõni netipood pakub mõne muu firma termostaati?
ise ei leidnud kohe.
jäta nüüd. Wahler'i termostaadid ei saa olla ainukesed, mida võimalik soetada on. Juba forss pakub vähemalt kahte või kolme erinevat tootjat. Ilmselt erinevaid pakub ka autoekspert.
Jooge piima!

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 17 Dets 2009, 19:51

Tuleb vist radikas eest kinni ehitada...ja siis loota jälle et liiga kuumaks ei lähe :(
VW Passat 1.8T 97a 110kw

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 17 Dets 2009, 19:52

Martti kirjutas:
TurboPassat kirjutas:Konditsioneer on olemas küll aga see ei saa tõesti vist seotud olla...see pigem palava peletamiseks ja talvel on see nagunii välja lülitatud. Eelmine talv läks masin ilusti soojaks ja hoidis 90 c nigu nalja. Täna küsisin mitmest poest mõne teise tootja temostaati aga igalt poolt pakuti Whaleri-t. Vastasin et ei soovi seda kuna just peale pandud ja soojaks sellega ei lähe. Maanteel tõmbab temp ikka väga maha.

Kas mõni netipood pakub mõne muu firma termostaati?
ise ei leidnud kohe.
jäta nüüd. Wahler'i termostaadid ei saa olla ainukesed, mida võimalik soetada on. Juba forss pakub vähemalt kahte või kolme erinevat tootjat. Ilmselt erinevaid pakub ka autoekspert.
Njah...forssi ma ei satu ka kuna elan tallinast ja teistest linnadest küllalt kaugel. Termostaadi pärast nii pikk maa sõita oleks raha tuulde loopimine

Pärnu autoekspert muud ei pakkund igal juhul...olid seal ninad vingus koos, et miks siis wahler ei kõlba..et bla bla bla.... me seda koguaeg müünd.

[Muudetud: 17-12-2009 TurboPassat]
VW Passat 1.8T 97a 110kw

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 17 Dets 2009, 20:17

kes paigaldas? Ega juhuslikult mingi arusaamatu ime läbi termostaati valetpidi sisse ei pandud? Ilmselt võimatu paigaldada aga tekkis selline mõte.

No kui muud ei üle ei jää siis lähed autoeksperti ja ostad uue wahleri termostaadi ja vaatad mis siis juhtub. Äkki lihtsalt praak.
Jooge piima!

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 17 Dets 2009, 20:41

paigaldas korralik töömees. olin ise ka juures ja valepidi panna teda jah ei saa...ma ise eelmise vahetasin ja siis läks valepidi..ei jää pidamagi niimoodi.
Aga ostan uue ja ikka ei äkki ei funka... näpud varsti põhjas sedasi
VW Passat 1.8T 97a 110kw

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 17 Dets 2009, 20:44

pole just passatski aga minul oli golfiga sama jama ning põhjuseks oli salongiradikas hakkas umbe minema. temp vaevu 70 ja sooja sisse eriti ei tulnud ainult siis kui kohapeal käis

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 17 Dets 2009, 20:50

Mafeikin17 kirjutas:pole just passatski aga minul oli golfiga sama jama ning põhjuseks oli salongiradikas hakkas umbe minema. temp vaevu 70 ja sooja sisse eriti ei tulnud ainult siis kui kohapeal käis
no need kaks eri probleemi ju. Sinul oli temp 70 ja sooja ei tulnud. Siin kukub temperatuur alla mingil põhjusel.

No ei usu, et nii palju ebaõnne on, et kaks korda saad katkise termostaadi. Võin sulle siit tartust midagi vaadata ja cargo peale panna kui see su meelt paremaks teeb.

[Edited on 17/12/2009 by Martti]
Jooge piima!

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 17 Dets 2009, 21:01

Martti kirjutas:
Mafeikin17 kirjutas:pole just passatski aga minul oli golfiga sama jama ning põhjuseks oli salongiradikas hakkas umbe minema. temp vaevu 70 ja sooja sisse eriti ei tulnud ainult siis kui kohapeal käis
no need kaks eri probleemi ju. Sinul oli temp 70 ja sooja ei tulnud. Siin kukub temperatuur alla mingil põhjusel.

No ei usu, et nii palju ebaõnne on, et kaks korda saad katkise termostaadi. Võin sulle siit tartust midagi vaadata ja cargo peale panna kui see su meelt paremaks teeb.

[Edited on 17/12/2009 by Martti]
Ära sa hakka nüüd vaeva nägema...
panen mõneks ajaks papid ette lihtsalt kuni kusagilt midagi leian.

Ega see pole vist ka teema et õhk kuskil vahel vms.?
Autoeksperdist öeldi et termostaat kas töötab või ei tööta... et kuidas ta mul ~40 c peal saab seista.... ei oska ka midagi targemat kosta. pole automehhaanikuks õppind
VW Passat 1.8T 97a 110kw

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 17 Dets 2009, 21:05

aga kui termostaat üldse vahelt ära võtta ? ja siis temp 40 seisab siis on teada et viga on ju termostaadis

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 17 Dets 2009, 21:05

Mootor eraldab mingi hulga soojust. Ju siis piisavalt, et hoida mootorit 40 kraadi peal, kui suur ring taga on.
Jooge piima!

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TurboPassat » 17 Dets 2009, 23:44

Vaatan kas selline variant üldse eksisteerib et termostaat vahelt eemaldada. Nii näeks ära küll kohe jah...et mis toimuma hakkab
VW Passat 1.8T 97a 110kw

Vasta

Mine “Mootor”