golf mk 3

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

golf mk 3

Lugemata postitus Postitas ets27 » 08 Jaan 2010, 19:27

Selline küsimus et olen natukene siin uurinud ja puurinud erinevates foorumites erinevaid projekte ja infot turbo kohta aga ikagi on küsimus ?
Selline et milline mootor valida ja mida kuidas seda ehitada
Valikud oli siis 110 kw 16v 2,0 või g60 118 kw laaduriga
kumba siis kergem raskem kallim odavam ehitada on
ning ka muidugi kummast palju annab välja pigistada.
Ühed ütlevad üht teised teist ehk on kellegil kogemusi ingot ja natukene rohkem uurind seda asja
Võin on kellegil kummastki varjandist midagi ehitatud ja räägib oma eelarvest ja kogemustest

Asi selles mix küsimus pole veel doonor mootorit olemas ja mida valida.:)
Tänud info eest

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas spool » 08 Jaan 2010, 19:57

110kw 16v on minuarust parem valik. 4 klappi per cil. on ikka turboka hingamisele õigem värk kui 2 klappi.

Välja pigistada annab mõlemast niipalju kui vaja, halb küsimus selles suhtes. Oleneb ju vajadusest vastavalt rahakoti suurusest.

16v kaane puhul on esiteks ruumi suhtes juba eelis (8v kaanel on kollektorid üksteise kohal - kehv variant).
Kui nüüd hinnast rääkida, siis peaksid need samasse auku minema, kuna mõlema mootori puhul vajalikud tegemised on samas hinnaklassis (mootori sisu hinnad näiteks).

Niiet mina läheks 16v teed kohe kindlasti.

Edu ja jaksu ideede ja projektiga!

[Muudetud: 8-1-2010 spool]

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ets27 » 08 Jaan 2010, 20:00

tänud info eest
ootan veel ettepanekuid
sest asjaga on aega :D...
ja tahaks kindla peale välja minna
:)

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ets27 » 09 Jaan 2010, 17:48

keegi veel jagab infot ?:)

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 09 Jaan 2010, 17:50

pakun ka 110kw.

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ets27 » 09 Jaan 2010, 20:03

kellegil endal kogemusi selle 110 kw mootoriga?

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ets27 » 10 Jaan 2010, 11:29

Kellegil turbotamisega kogemusi 110 kw 16 v 2,0 mootoriga?

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas spool » 10 Jaan 2010, 12:44

Ma olen üsna kindel, et eestis seda tehtud veel ei ole.

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vibla » 10 Jaan 2010, 15:02

Tere.
Juhul, kui G60 mootoril on sees tavamootorist erinevad kepsud hakkaksin mina sellele põhjale aretama. Ma pole tutkinud katalooge aga usun, et G60 alumine ots on "tugevdatud" ja kannatab turbotamist ilma kolbide-kepsude vahetamiseta. Kui sa tahad ikka veidigi boosti anda siis need tavalised 16v kaaned ei kannata eriti piitsutamist. Mina ehitaksin asja kas siis juba 20vT baasil või hoopis kasutaksin "crossflow" pead. 8klapiline pea on kordades lollikindlam ja odavam ehitada.

Kõik mõtted on teretulnud.
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ets27 » 10 Jaan 2010, 15:30

8 v klapisest pidi vähem pealevoolu olema
olen kuulnud
ja seda olen ka kuulnud et need g60 ei pidanud olema eriti vastupidavad

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vibla » 10 Jaan 2010, 18:20

G60 on mootoritüüp millel ei ole turbot vaid on laba-(rootor) kompressor. Sinu jutust tuli algul välja, et tahad TURBOTADA, st. paigaldada autole turbokompressorit. Eeldasin, et viskad G60-lt kompressori minema ja paned turbiini asemele. Kogemused on siiani näidanud, et 8V mootorid kotivad 16V mootoreid siiani korralikult. Mis puudutab "pealevoolu" (sisselaske voolavust) siis turbomootoritel ei ole tavaliselt klappidearv eriti suureks aetud. Õhukogust saab lisada turbosurve tõstmisega. Originaalis tavalisel 1,8L 20vT mootoril on ülelaadimissurve minimaalne. Turbomootoritel on ka nukafaasid hoopis "lahjemad" sest muidu puhuks lihtsalt ühest klapist sisse ja teisest välja. Nukkade ülekattenurk on minimaalne, et saavutada korralikku täituvust.

Edu leiutamisel.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ets27 » 10 Jaan 2010, 18:55

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6559" onclick="window.open(this.href);return false;

mis keegi sellest arvab ?

aivo82
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
Auto: oooo
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas aivo82 » 21 Veebr 2010, 20:07

ets27 kirjutas:8 v klapisest pidi vähem pealevoolu olema
olen kuulnud
ja seda olen ka kuulnud et need g60 ei pidanud olema eriti vastupidavad
G60 ei ole vähe vastu pidav, lihtsalt need mootorid, mis saada on on oma elu juba ära elanud. 300 000km läbisõiduga mootor oleks ikka soovitav juba remontmõõdu ajada ja sisu välja vahetada kui tahad sellest pikema elu eaga mootorit teha.

ets27 kirjutas:http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6559

mis keegi sellest arvab ?
Selle komplekti algmaterjal on üsna hea kui omal pea lõikab ja selle kokku oskad panna. Kasutajalt Jans saad ka sobiva väljalaske koos turboga: http://www.streetrace.org/foorum/viewto" onclick="window.open(this.href);return false; ... 15&t=35518

Tema käest saaksid ilmselt ilusti küsides ka abi et kogu kompott kokku saada.

Vasta

Mine “Mootor”