Õlituli hakas põlema !

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
beto00
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Veebr 2009, 09:50
Auto: VW Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Õlituli hakas põlema !

Lugemata postitus Postitas beto00 » 03 Veebr 2010, 08:11

Tere,

Autoks siis 2.3V5 Vw Passat 2000a

mure selline at algul hakkas auto nagu vahele jätma ja siis suri välja ja õli tuli hakkas ka põlema, ootasin veidi u 15min ja sain uuesti käima ja nii umbes 3 korda kuni jõudisin koduni.
Milles võib probleem olla ma ise olen mõelnud et õlifilter umbes vms kuigi õli on normis ja vahetasin viimati 6000km tagasi ja koos filtriga muiudugi.
Äkki keegi oskab abi anda ja või kes võiks aidata

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas daqqer » 03 Veebr 2010, 08:59

Õlisurve liiga madal. Põhjusi võib palju olla.
Vii kellegi targema kätte auto esimesel võimalusel.

Ken

teritaja
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 10 Mär 2003, 10:49
Asukoht: tartu-võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas teritaja » 03 Veebr 2010, 13:00

arusaamatuks jääb kas ikka õlitaset kontrollisid?
muidugi hakkab õlituli põlema, kui õli pole sees ja need sümptomid viitavad just sellele, äkki läks hästi ja ei ajanudki mootorit kotti....
vihane traktorist

beto00
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Veebr 2009, 09:50
Auto: VW Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas beto00 » 03 Veebr 2010, 13:08

teritaja kirjutas:arusaamatuks jääb kas ikka õlitaset kontrollisid?
muidugi hakkab õlituli põlema, kui õli pole sees ja need sümptomid viitavad just sellele, äkki läks hästi ja ei ajanudki mootorit kotti....
Õli on normis!! ja see kui õlituli hakkab põlema siis tähendab ikkagi seda et õlirõhku pole.
ja mind just huvitab kas kellelgi on olnud ka probleeme õlirohuga ja kui siis millest se on tingitud.
Auto on ikka mingi min tase kus ta annab märku et õli on vähe ju mitte nii et hops tuli põlebja õli on 0 ikka on mingi varuga see määratud.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 03 Veebr 2010, 13:12

õlipump läbi ehk

beto00
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Veebr 2009, 09:50
Auto: VW Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas beto00 » 04 Veebr 2010, 13:17

Nii nyyd siis sai diagnostis käidud ja selgus et väntvõlli andur, söefilter, ja üks küünla juhe ka veel lisaks.
Seega jupid tellitud ja kui kohal siis kiire vahetus ja jääb loota et rohkem mingeid üllatusi ei tuleks.

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ounou » 04 Veebr 2010, 13:37

beto00 kirjutas:Nii nyyd siis sai diagnostis käidud ja selgus et väntvõlli andur, söefilter, ja üks küünla juhe ka veel lisaks.
Seega jupid tellitud ja kui kohal siis kiire vahetus ja jääb loota et rohkem mingeid üllatusi ei tuleks.
Ja mis on sellel seost õlitulega?

beto00
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Veebr 2009, 09:50
Auto: VW Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas beto00 » 04 Veebr 2010, 14:06

ounou kirjutas:
beto00 kirjutas:Nii nyyd siis sai diagnostis käidud ja selgus et väntvõlli andur, söefilter, ja üks küünla juhe ka veel lisaks.
Seega jupid tellitud ja kui kohal siis kiire vahetus ja jääb loota et rohkem mingeid üllatusi ei tuleks.
Ja mis on sellel seost õlitulega?
Mina ei ole nüüd minge spetsiaist seega ei oska seost tuua sellele aga nii öeldi Forsist!
Eks tal ikka mingi seos on .

naaskel
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 15 Sept 2009, 14:01
Telefon: 56466187
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas naaskel » 11 Veebr 2010, 16:12

Mul oli Golf 3 1,6 74kw sama jama,et aeg ajalt hakkas õlituli põlema.Sai õlisurve kontr-d,normis.Vahetasin õliandurid ära,ikka jamas.Diagnostikas pusiti tükk aega,kontr-i isegi armatuurlaual kontaktid testriga,kõik OK.Soovitati armatuurlaud ära vahetada,see pidi nõrk koht olema.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas RKsilver » 11 Veebr 2010, 17:08

Ma sain jutust rohkem nii aru, et mootor suri välja ja õlituli hakkas põlema ?
Loogiline, mootor seisab, õlipump seisab, õlirõhku ei tekitata ja õlituli pasundab.

Minusilmis kõik OK.

Silver

Md-Dog
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Sept 2006, 11:46
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Md-Dog » 12 Veebr 2010, 08:39

küünlajuhtmel on küll seos õlitulega.
juhe katki küünal ei saa voolu silinder ei tööta.
K: Kuhu läheb bensiin mis sisselaskest sinna silindrisse tuleb?
V: Karterisse.
K: Mis ta sel teeb?
V: Teeb õli vedelamaks ja tõstab õli taset
K: Ja kuidas see õlitulele mõjub?
V: Volkari mootor ei saa hakkama liiga vedela õliga. Sellest siin ennegi juttu olnud.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo » 12 Veebr 2010, 08:46

naaskel kirjutas:.Soovitati armatuurlaud ära vahetada,see pidi nõrk koht olema.
Armatuur ikka väga kõva asi. Seal ju metall tala ka sees :lol:
Md-Dog kirjutas:küünlajuhtmel on küll seos õlitulega.
Kus on jutt küünlajuhtmetest?
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Taaviw126
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 05 Juun 2009, 10:19
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Taaviw126 » 12 Veebr 2010, 11:38

beto00 kirjutas:Tere,

Autoks siis 2.3V5 Vw Passat 2000a

mure selline at algul hakkas auto nagu vahele jätma ja siis suri välja ja õli tuli hakkas ka põlema, ootasin veidi u 15min ja sain uuesti käima ja nii umbes 3 korda kuni jõudisin koduni.
Milles võib probleem olla ma ise olen mõelnud et õlifilter umbes vms kuigi õli on normis ja vahetasin viimati 6000km tagasi ja koos filtriga muiudugi.
Äkki keegi oskab abi anda ja või kes võiks aidata
Õlituli ikka põleb kui mootor ei tööta

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Veebr 2010, 11:50

Väljasuremise põhjuseks arvatavasti väntvõlli andur mis muud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Md-Dog
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Sept 2006, 11:46
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Md-Dog » 12 Veebr 2010, 12:36

Kermo kirjutas: Kus on jutt küünlajuhtmetest?
seal kus tema algataja räägib mis talle dignostikas öeldi
beto00 kirjutas:Nii nyyd siis sai diagnostis käidud ja selgus et väntvõlli andur, söefilter, ja üks küünla juhe ka veel lisaks.
Seega jupid tellitud ja kui kohal siis kiire vahetus ja jääb loota et rohkem mingeid üllatusi ei tuleks.

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody » 12 Veebr 2010, 14:30

Jah, sinu konkreetsel jutul oleks põhi all, kui see ÜKS silinder üldse ei tööta. Küünlajuhtme riknemist näitab ka lihtne ülelöömine.
See ei tähenda veel, et sul kohe silinder silmini bensiini täis oleks ja see kohe karterisse lendleks.
Seega, ei tea ei sina ega teised siin vastanuist seda, et kas küünlajuhe tagus lihtsalt üle või oli ta üldse ära lagunenud, nii et ei tasu kohe umbe teooriaid laduma hakkata.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

beto00
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Veebr 2009, 09:50
Auto: VW Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas beto00 » 13 Veebr 2010, 09:55

Nii nüüd autoo lõpuks käes ja kirjas oli nukkvõlli andur ja söefilter, ja 1 küünlajuhe tagus üle.
Kokku 4100 koos tööga, mina rahul-nemad rahul.
Ja nüüd tuleb veel lisaks sillas ka "mõned" jupid vahetada ja siis peaks auto olema nagu uus :D

Vasta

Mine “Mootor”