ecu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

ecu

Lugemata postitus Postitas 109ase » 10 Veebr 2010, 17:16

Mure siis selline et mis asi seal vaakumit tekidab?
Viimasel ajal on nii et kui panen auto käima ja lasen 5-15min töötada ja lähen sõitu siis piturtades on pedaal tuim(raske) ja mingi aeg kaob ära see jama töödab 100%
Peale sõitu on 3ha vaakum ikka olemas.
Seda kontrollin nii et pidurivõimust tulev voolik seal on kummist tihend ja kui voolikud väänan on kuulda.
Ja samas kui sõitan on norm,lahutan siduriga tahab vällja surra?

[Muudetud: 24.06.2006 109ase]

[Muudetud: 24.06.2006 109ase]

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Corra » 10 Veebr 2010, 17:22

vaakumit tekitab mootorisse sisseimetav õhk, ehk siis pidurivõimust voolik läheb sisselaskesse. Kontrolli see voolik üle ja vaata et otsad tihedad oleks. Samas võiksid igaks juhuks pidurivedeliku ka ära vahetada.

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 10 Veebr 2010, 17:39

Corra kirjutas:vaakumit tekitab mootorisse sisseimetav õhk, ehk siis pidurivõimust voolik läheb sisselaskesse. Kontrolli see voolik üle ja vaata et otsad tihedad oleks. Samas võiksid igaks juhuks pidurivedeliku ka ära vahetada.
Pidurivedelik on uus ja oma 5 kuud möödas.
Kohal seistes kui vajutan piturid pöörded kõiguvad kohe ja kas see on norm?

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 10 Veebr 2010, 17:40

kas susinat pole kuskilt kuulda kui pidurit vajutad?
5060671

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 10 Veebr 2010, 17:51

AutomatiC kirjutas:kas susinat pole kuskilt kuulda kui pidurit vajutad?
Seda ei ole kuulda küll.
Kas on võimalik sisse laske kole jäätumine??

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier » 11 Veebr 2010, 06:20

pöörete kõikumine on normaalne, minu G3 käitub ka nii, kui koha peal pidurit mulljun normaalse tugevusega siis hakkavad pöörded üles-alla kõikuma, kuna vaakum on ühendatud sisselaskega siis sellepärast se tekibki, vähemalt mulle töökojas sellepeale nii üteldi. Vaakumvoolik ja ühendused on korras minul, susinaid pole. usun, et ei ole mõtet selle pöörete kõikumise pärast muret tunda
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 11 Veebr 2010, 16:14

EliteSoldier kirjutas:pöörete kõikumine on normaalne, minu G3 käitub ka nii, kui koha peal pidurit mulljun normaalse tugevusega siis hakkavad pöörded üles-alla kõikuma, kuna vaakum on ühendatud sisselaskega siis sellepärast se tekibki, vähemalt mulle töökojas sellepeale nii üteldi. Vaakumvoolik ja ühendused on korras minul, susinaid pole. usun, et ei ole mõtet selle pöörete kõikumise pärast muret tunda
Kiitus Selge VASTUSE EEST: usun, et ei ole mõtet selle pöörete kõikumise pärast muret tunda.

Täna astus üks inimene ligi ja kuulas kuidas auto töötab ja soovitas aju ära vahedada?Küsimus siis kas meil on võimalik aju kontrollida? Autol olevat segu sassis ja seda ise ei timmi.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Veebr 2010, 17:17

109ase kirjutas:Täna astus üks inimene ligi ja kuulas kuidas auto töötab ja soovitas aju ära vahedada?Küsimus siis kas meil on võimalik aju kontrollida? Autol olevat segu sassis ja seda ise ei timmi.
See oli mingi selgeltnägija või?! :bigsmile: Selline diagnoos pannakse ikka korraliku diagnostika tulemusena - ei pea ka aju viga olema vaid mõni mootorielektroonika komponent paneb segast.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 11 Veebr 2010, 17:42

Diagnostikat külastasin eelmine kuu ja siis tuli välja see et imes lisa õhku.See sai korda.
Aga nüüd kui auto panen tööle töötab normilt,kui saavutab mingi
70 kraadi siis hakkab auto turtsuma jätab vahele,90 kraadi juures täpselt sama.
Katsun filmida ja ülesse panna.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Veebr 2010, 17:57

Proovi teist temp. andurit mis ajule infot annab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 11 Veebr 2010, 19:15

GTI kirjutas:Proovi teist temp. andurit mis ajule infot annab.
Laen video ülesse!!! JA neid TEMP ANTUREID on mull 10tk ja ostedud FORSIST see on esimene asi mida lasevad vahetada

NII UUED OSAD ON: Küünlad,Juhtmed,Temperatuuriandur,Karburaatori Kummipadi(pritsepea all),Vaakum klapp Õhupuhastis,kütuse filter,Jagaja kaas,Rootor, halliandur ,Aku,Õli,Filter,Õhufilter
Surve on korras 4 silindris, vaakumit hoiab.lambda pidi töötama. Diagnostikas anti paberid kaasa.Aga neid ei oska lugeda.
Ja sumpsist tulev kaas(toss) on suht terav(bensiini hais) ja kogu aeg nii külmalt kui soojalt.:crazy:

http://www.youtube.com/watch?v=pzbZG2Zq2cc" onclick="window.open(this.href);return false;

[Muudetud: 24.06.2006 109ase]

[Muudetud: 24.06.2006 109ase]

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier » 11 Veebr 2010, 19:27

Paluks pisut rõhku õigekirjale!

Mida tähendab: "halli andur oli vist seal sees" Halli andur on eraldiseisev andur, mis asub jagajakorpuses. Muidu halliandur tekitas minul ka kunagi probleeme, seda just sooja mootoriga 70 kraadi ja ülespoole.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3322
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 11 Veebr 2010, 20:42

Ma loodan, et teema algataja on eesti keelt mitte emakeelena rääkiv kodanik. Kui see nii pole siis tekib küsimus, et kui palju võib postitustes vigu teha enne kui mõni mode reageerib. Kui üldse reageerib?

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier » 11 Veebr 2010, 21:01

Kas süüde pole paigast ära?
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Corra » 11 Veebr 2010, 21:03

Videot vaadates viitab küll sellele, et süüde vale.
Kui selle tempi anduri pistiku tagant ära võtsid, kas siis muutus midagi ?

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 11 Veebr 2010, 21:04

EliteSoldier kirjutas:Kas süüde pole paigast ära?
Ei,Lasin üle kontrollida.

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Heiki007 » 11 Veebr 2010, 21:05

Ehk prooviks ka kangemat kütust. Mul ühel vanal golfil võttis oktaanarvuga 98 kütus hääle suht "selgeks".

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 11 Veebr 2010, 21:08

Corra kirjutas:Videot vaadates viitab küll sellele, et süüde vale.
Kui selle tempi anduri pistiku tagant ära võtsid, kas siis muutus midagi ?
Mootori pöörded langesid natuke.


Kas plokikaane tihend ei või selle põhjuseks olla?

[Muudetud: 24.06.2006 109ase]

RedFox
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 23 Veebr 2004, 19:51
Auto: gII 1,8 GTi, gIII 1,8 CL
Asukoht: Haapsalu, Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas RedFox » 11 Veebr 2010, 21:17

Jagaja võlli pikilõtku oled kontrollinud, see tekitab ka turtsumist ja süüte muutumist soojamootoriga.
Omal läbielatud.
kes teeb see jõuab

künnan, külvan, äestan, väetan ;)

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 11 Veebr 2010, 21:24

Red Fox kirjutas:Jagaja võlli pikilõtku oled kontrollinud, see tekitab ka turtsumist ja süüte muutumist soojamootoriga.
Omal läbielatud.
vasakule ja patemale on 3-6milli
ülesse alla 2-4milli

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 11 Veebr 2010, 21:26

OT: mis keeles sul pealkiri on ja mida see tähendama peaks?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

RedFox
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 23 Veebr 2004, 19:51
Auto: gII 1,8 GTi, gIII 1,8 CL
Asukoht: Haapsalu, Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas RedFox » 11 Veebr 2010, 21:33

Siis vaheta jagajat, see juba omadega õhtal
kes teeb see jõuab

künnan, külvan, äestan, väetan ;)

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 15 Veebr 2010, 09:20

Red Fox kirjutas:Siis vaheta jagajat, see juba omadega õhtal
See sai proovitud tulemus 0
Kas on kellegil olnud jama mono pritseka?
http://www.kfz-tech.de/Bilder/Kfz-Techn" onclick="window.open(this.href);return false; ... onic01.jpg

Md-Dog
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Sept 2006, 11:46
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Md-Dog » 15 Veebr 2010, 09:46

109ase kirjutas: Kas on kellegil olnud jama mono pritseka?
http://www.kfz-tech.de/Bilder/Kfz-Techn" onclick="window.open(this.href);return false; ... onic01.jpg
nu sihuke isend on mu passati kapotiall mind küll nöökinud.
ühel isendil suri maha pedaali asendi anduri. st tühjalt käis aga gaasi andes suri mootor välja.
teisel kooles pihusti ära. ning ei avanenud enam normaalrõhul (1Bar). kui kütuse tagasivool kinni panna ja süsteemi max rõhk (3bar pumbast) siise lüüa oli nõus käima minema ja liikuma.
hetkel pealolev tundub töötavat.

Vasta

Mine “Mootor”