Golf 2 1.6 55kw häda

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
VolkswagenGTD
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 25 Dets 2008, 13:07
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord

Golf 2 1.6 55kw häda

Lugemata postitus Postitas VolkswagenGTD »

Niisis. Auto mind teeninud viimased 600km väga hästi. Sain 5.5-6l sajale hakkama kui eelmine nädal sai asi alguse. Tankisin sis 6l sisse nagu alati ja sõites Tartu poole kiirusega 90km/h jäi üks rekka mulle jalgu. Lükksin sis gaasipedaali natuke allapoole kui nagu kiirus hakkas hoopis langema :evil: Proovisin 4janda käiguga, gaas põhja ja kiirus püsis 90 km/h. Jõud absoluutne null. Pikalt pedaali põhjas hoides tõmbles edasi tagasi kergelt nagu hingest kinni oleks. Sis jõnka jõnka ja võttis jõu järgi sain hõlpsalt rekkast möödasõidu teha. Jõudes KHK juurde hakkas rämedalt puderdama ja möllama, sain ära pargitud. Peale koolipäeva panin sis auto käima, natuke käis ja kõik. Surnud mis surnud. Võtsin filtri tagant puhusin voolikusse ja õhk käis vabalt läbi. No selge küte otsas. Panin sis sisse uuesti kütte. Kahtlustasin vanat kütusefiltrit ning külastasin filtripoodi ja keerasin uue filtri vahele. Sis nv-sel sõites jälle maakodu poole jälle sama jama. Hingest kinni ja kodu jõudes küte otsas. Ennem tankisin 7l Tartust. Kodus siis puhusin kõik küttesüsteemi torud üle ja paagisõel oli ka puhas ilusti. Vaatasin ka veel igaks juhuks süüte üle kuid kõik ok. Käib väga hästi kui küte sees ja küttekulu on meeletu. 25-30l/100km. Sis kui jälle kütte sisse panin töötas.7l sees jälle uus nädal vaatab otsa vaja kooli minna. Sõitsin sis rahulikult 90km/h ja kui ennem jõudsin täpselt Tartu sis nüüd jõudsin Elva külje alla Waide motelli parklas peatusin, kuna mootor seiskus üldse. Samuti jölle vaatasin, kütust polegi. Kutsusin sõbra appi, tõi mulle head kraami kanistrisse ja sain kodu sõidetud viperusteta!Muidu vahemaa maakodu ja TArtu vahel max 55-60km. Samas ka kütusefiltris pole kütte olemasolul ka erilist midagi, natuke ainult tilgutab , aga mootor see eest käib. Võtsin lahti ka karbussi tuleva vooliku ketrasin, bensiini purskas kohe voolikust välja niiet pumba viga olla ei saa. Panin sis tagasi vooliku, panin käima töötab kõik. Tiksus kohapeal kuni seiskus.Siis proovisin kanistriga otse kapoti alt panna. Ketran ketran käima ei lähe. Vajutades pedaali mürtsatas mootor käima kuid käis veidi ebaühtlaselt ja kui gaas maha lasta sis sureb momentselt välja. Nüüd peaks asjalood viitama karburaatorile kuid ei oska kuskilt alustada kuna bensumootoritega hetkel kogemused väiksed aga nii seda juurde tulebki :mrgreen:
Aidake! :cry:
Viimati muutis VolkswagenGTD, 01 Mär 2010, 20:16, muudetud 1 kord kokku.
Sõidukite keretööd ja värvimine
Tel. 56843300

voll
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 14 Apr 2006, 06:21
Asukoht: Riidaku

Re: Golf 2 1.6 55kw häda

Lugemata postitus Postitas voll »

Mul olid sarnased probleemid ladaga. Viga oli selles, et õhufilter võttis külma õhku.

VolkswagenGTD
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 25 Dets 2008, 13:07
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord

Re: Golf 2 1.6 55kw häda

Lugemata postitus Postitas VolkswagenGTD »

Natuke uurisin asja veel. See et läksin siis tegin paar kiiremat et mootor soojemaks läheks ja tühikäik tuli tagasi. Panin sis kanistrisse 5l ja hakkasin Tartu poole tulema. Täpselt samas kohas (35km) hakkas jälle jama pihta. Kütust veel kanistris oli liiter. Jõuetu, minna ei jõua, tõmbasin tee äärde tühikäik oli praktiliselt olematu jälle. Väga imelikult puterdab ja siis sureb välja lõpuks. Panin sis uuesti käima andsin pööret peale, sis tühikäik tuli kuidagi. Lasin tiksuda ja valasin veel 2 liitrit peale. Sõitsin 80nega rahulikult madala pöördega sis nagu sai sõita küll, jõudes edukalt Tartu jäi isegi liiter kütust alles kanistripõhja :P Et jah 80nega kulgedes kütusekulu 10l/100km. Kui ilmad nüüd külmemaks läksid siis linnasõidul mootor nagu väga ei jukerdandki. Kütusekulu siiski 2 korda suurem kui ennem. Nüüd vaatab, sõidan maale nv-sel ära ja niikuinii hakkan autole värvi eeltöid tegema ning auto jääb seisma. Kui värv uus peal hakkan vaatama uuesti. Olemas ka teine karbuss kodus ja ilmselt proovin mingiaeg toda.
Sõidukite keretööd ja värvimine
Tel. 56843300

zorten22
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 03 Juul 2008, 12:30
Auto: VW Passat CL 1984 1.6
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Golf 2 1.6 55kw häda

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

Mul olid ka sarnased sümptomid millalgi. Põhjuseks siis karbussi jäätumine, ehk siis õhuvõtt toimus vaid välisõhuga, mitte ei võtnud kollektori pealt sooja õhku. Miskipärast ei toiminud automaatne külma/sooja õhu klapi liigutamine. Tasuks näiteks seda kontrollida.

Derthin
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
Asukoht: võru
Tänanud: 2 korda

Re: Golf 2 1.6 55kw häda

Lugemata postitus Postitas Derthin »

Jah, vaevlen ise sama probleemiga, ainult et kütusekulu ei ole nii meeletu (u 12l/100km). Mul endal puudub täiesti see õhuvõtuosa mis läheb kollektori peale ja see vaakumklapp ka ei tööta. Aidata sind ei ei oska aga vahest annaksid teada kui ja kuidas veast lahti said.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!

VolkswagenGTD
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 25 Dets 2008, 13:07
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord

Re: Golf 2 1.6 55kw häda

Lugemata postitus Postitas VolkswagenGTD »

No tavai. Mul samamoodi seda lõdvikut pole aga klapp iseenesest töötab. Nv-sel vaatan otsin mingi tolmuimeja vooliku sinna kolle juurde, sis kui to ka ei toimi sis kisun karpa laiali ja puhun läbi. Annan teada :wink:
Sõidukite keretööd ja värvimine
Tel. 56843300

VolkswagenGTD
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 25 Dets 2008, 13:07
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord

Re: Golf 2 1.6 55kw häda

Lugemata postitus Postitas VolkswagenGTD »

Nädalavahetusel kui külmakraad püsis ja niiskust õues polnud eriti tankisin 5 liitrit kanistrisse kapotialla ja igaks juhuks võtsin veel 5 liitrit tagavarakanistrisse. Sõitsin siis linnavahel tartus natuke, keerasin valga mnt peale ära, elvas tegin ka linnatiire ja rõngus tsekkisin palju alles on. Väga üllatav oli kapotiall vaadata kuna 2 l oli veel alles isegi ningsõitsin sellega pikasillani edukalt välja. Ise arvangi et selle lõdviku süü oli. Niiske ilmaga tõmbas niisket õhku karburaatorisse mis tekitaski käimisprobleeme ja suure küttekulu. Arvan et teema võib vist lukku ka panna.
Sõidukite keretööd ja värvimine
Tel. 56843300

Vasta

Mine “Mootor”