Väike remont

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Väike remont

Lugemata postitus Postitas 109ase » 29 Mär 2010, 09:28

plaan on teha plokil väike remont kuna ühes silindris on surve 2 ja teistes 5,6 mootor 1.8 66kw
Siit ka mõni küsimus.
Kas ploki maha keeramisel on vahe ka mis järiekorras lahti keeran või ei? (kinnikeeramisel on seda tean)
Kas juht pukse on võimalik vällja lüia või tuleb pressida?
Kuidas kontrollida klapi pidamist (Mõni soovitab kallata vett peale)
Kõik üllatused on vast ees kui kaas käes. :grind:

golfv5
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 28 Mär 2009, 10:02
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas golfv5 » 29 Mär 2010, 19:37

klappide pidamist saad kontrollid vast valades diislit peale

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas ylbik » 29 Mär 2010, 19:57

Plokikaane keerad lahti vastupidiselt pingutus järjekorrale.
Klapi juhtpuksid pressitakse teatud temperatuurini soojendatud kaane sisse.
Klappe kontrolli bensiiniga.

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas 109ase » 29 Mär 2010, 20:23

Oli siis täna poe päev.
ütleks et see pudi padi ikka maksab
Olemas Sisse/väljalaske klapi juhtpuksid,klapikambrikaane tihendi kmpl,Klapisääre tihendid no neid ei oska valida võtsin kallimad. 13eek tk :lol:
Plokikaane tihend,sisselaske kollektori tihend+kummirõngas,Väljalaske kollektori mutrid kuramus need on ühest otsast lömmis :?: sisse siis uus antifreez-38
Kas on foorumis mõni mees kes tallinnas teeks norm hinnaeest klapid ja pesad korda.

puudu on veel. Väljalaske kollektori tihend,nuka simmerling ,Klapi tōukurid.Ja kui on vaja siis uued klapid. :o

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Passat -1.9d-47kw-83.a. ja VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-171kw+chip-08.a. , VW Phaeton - 3.0TDI-176kw - 09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas HMP » 30 Mär 2010, 19:13

109ase kirjutas:Oli siis täna poe päev.
ütleks et see pudi padi ikka maksab
Olemas Sisse/väljalaske klapi juhtpuksid,klapikambrikaane tihendi kmpl,Klapisääre tihendid no neid ei oska valida võtsin kallimad. 13eek tk :lol:
Plokikaane tihend,sisselaske kollektori tihend+kummirõngas,Väljalaske kollektori mutrid kuramus need on ühest otsast lömmis :?: sisse siis uus antifreez-38
Kas on foorumis mõni mees kes tallinnas teeks norm hinnaeest klapid ja pesad korda.

puudu on veel. Väljalaske kollektori tihend,nuka simmerling ,Klapi tōukurid.Ja kui on vaja siis uued klapid. :o
Hetkel teen ühele Polole samuti plokikaane remonti. Muidugi sellel isendil on ka nukkvõll ja hüdrotõukurid otsas. :cry: Muide muu pudi -padi ei maksa midagi võrreldes nuka hinnaga 6200.- ja hüdrotõukurid 1500.- kompl. Forsist. B-nukkvõlli ei pakuta.

Mis pesadel- klappidel viga? Mõrad,põlend või lihtsalt vajavad soveldamist? Kui ise hakkama ei saa saada Tartusse, pane ka neli jakobsoni kaasa. :yes:
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas vibla » 31 Mär 2010, 08:24

Loen postitusi ja vaatan, et kõik mehed on kõvad mootoriehitajad. Kes ostab materjali ja varuosad juba enne ära kui pole veel mootorit osadekstõmmanud ja vaadanud (mõõtnud ) mida vaja üldse on. Omast kogemusest võin öelda, et pooltel kaantel tuleks klapid väljavahetada ja juhtpukse pole vaja puutuda. Kõik aga miski pärast kipuvad kohe pukside kallale ronima. Kodustes tingimustes ei ole praktiliselt võimalik juhtpukse vahetada kui ei oma õigeid rakiseid.

Mäletan lapsepõlvest ikka ütelust, et "liigne aktiivsus on karistatav" eriti rahakotile ja vahel pean konstateerima fakti "teadjate isetegijate kohta" et "isetehtud-hästi per...es".
Kaanteremondiga pöörduge ikka nende meeste poole kes seda tööd teevad igapäev ja omavad sellisteks töödeks ka seadmeid ja tööriistu.

Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Passat -1.9d-47kw-83.a. ja VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-171kw+chip-08.a. , VW Phaeton - 3.0TDI-176kw - 09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas HMP » 31 Mär 2010, 09:00

vibla kirjutas:Loen postitusi ja vaatan, et kõik mehed on kõvad mootoriehitajad. Kes ostab materjali ja varuosad juba enne ära kui pole veel mootorit osadekstõmmanud ja vaadanud (mõõtnud ) mida vaja üldse on. Omast kogemusest võin öelda, et pooltel kaantel tuleks klapid väljavahetada ja juhtpukse pole vaja puutuda. Kõik aga miski pärast kipuvad kohe pukside kallale ronima. Kodustes tingimustes ei ole praktiliselt võimalik juhtpukse vahetada kui ei oma õigeid rakiseid.

Mäletan lapsepõlvest ikka ütelust, et "liigne aktiivsus on karistatav" eriti rahakotile ja vahel pean konstateerima fakti "teadjate isetegijate kohta" et "isetehtud-hästi per...es".
Kaanteremondiga pöörduge ikka nende meeste poole kes seda tööd teevad igapäev ja omavad sellisteks töödeks ka seadmeid ja tööriistu.

Edu
Keda Sa Vibla siin silmas pead? Kui arvad, et mina, kodus köögi laual, avastades mootoriremondi maailma, pusin võimäärimisnoa ja roostetanud kruvikeerajaga kaant teha, oled küll väga valest aru saanud. :lol:
Muide kui pikast igapäevakogemusest Sa siin räägid?
Noored autohuvilised tahavad ju ka asja selgeks saada ja ega see õigele rajale saamine ilma tagasilöökideta tule. :mrgreen: Kooliraha tuleb nii mõnelgi maksta.
Enese kohta võin öelda, et iga päev tõesti kaani ei tee, aga kõik mootori remondid on ka korralikud saanud ja pretensioone pole esinenud. :wink:
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

uku.
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
Telefon: 58505360
Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
Asukoht: Tallinn/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas uku. » 31 Mär 2010, 09:05

vibla kirjutas:Loen postitusi ja vaatan, et kõik mehed on kõvad mootoriehitajad. Kes ostab materjali ja varuosad juba enne ära kui pole veel mootorit osadekstõmmanud ja vaadanud (mõõtnud ) mida vaja üldse on. Omast kogemusest võin öelda, et pooltel kaantel tuleks klapid väljavahetada ja juhtpukse pole vaja puutuda. Kõik aga miski pärast kipuvad kohe pukside kallale ronima. Kodustes tingimustes ei ole praktiliselt võimalik juhtpukse vahetada kui ei oma õigeid rakiseid.

Mäletan lapsepõlvest ikka ütelust, et "liigne aktiivsus on karistatav" eriti rahakotile ja vahel pean konstateerima fakti "teadjate isetegijate kohta" et "isetehtud-hästi per...es".
Kaanteremondiga pöörduge ikka nende meeste poole kes seda tööd teevad igapäev ja omavad sellisteks töödeks ka seadmeid ja tööriistu.

Edu
6ige. Olen isegi imestanud, et m6ned teevad mootorile nö. kap. rem. Panevad kolvidele uued r6ngad peale ja plokikaande uued juhtpuksid, kuid ei m6tle yldse sellele, et silindrid oleks m6istlik enne kolvir6ngaste vahetamist hoonida ja uue juhtpuksid ei lähe kohe kindlasti samasse asendisse kui vanad, seega peaks kindlasti klapipesad ka ära tegema, aga k6vad mehed löövad mootori kokku ja nii ongi.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas 109ase » 31 Mär 2010, 09:18

Tupli Kasutaja VIBLA.
Kuna loed postitusi siis väike tähelepanek.(Olemas Sisse/väljalaske klapi juhtpuksid,Klapisääretihendid )ja muud ei ole veel sinna
juurde ostnud. Ja just selle pärast ,et ei tea mida sinna vaja oleks.Ülejäänud osad tulevd töö käigus.(puudu on veel. Väljalaske kollektori tihend,nuka simmerling ,Klapi tōukurid.Ja kui on vaja siis uued klapid).

Mäletan lapsepõlvest ikka ütelust, et "liigne aktiivsus on karistatav ((kui ei kontrolli ja ise ei tea saad vastu pükse!!))
See on eestlasele loomulik, et võtan sellelt kes loll :grind:
Kogemus olemas suured auto remontijad!! Maksa x Maksa
See siin on tulnud remondist :lol: ja mees maksis :grind: Pilt Pildi omanik, ära solvu VABANDAN ETTE.

Ok ärme vaidle:
Parem andke plokikaane pingutus järjekord ,hakkan asja uurima.
On tulnud paar pakkumist,kuhu ploki saaks viia. Uurin enne, kuidas neil asi 3,käib.

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas 109ase » 31 Mär 2010, 20:18

Siin ta on.
Pilt
Pilt
Pilt
Homme puhastamine käsil.

karl-gusta
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Nov 2008, 21:04
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas karl-gusta » 31 Mär 2010, 20:42

http://volkswagen.msk.ru/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui venet jagad, saad päris head infot kõige kohta.

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Passat -1.9d-47kw-83.a. ja VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-171kw+chip-08.a. , VW Phaeton - 3.0TDI-176kw - 09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas HMP » 01 Apr 2010, 11:26

Ok ärme vaidle:
Parem andke plokikaane pingutus järjekord ,hakkan asja uurima.
On tulnud paar pakkumist,kuhu ploki saaks viia. Uurin enne, kuidas neil asi 3,käib.[/quote]

Ole lahke, edu keeramisel!
___________
10 4 2 6 8

7 5 1 3 9
___________
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

pppp
Veteran
Postitusi: 2180
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa null üks null üks
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas pppp » 01 Apr 2010, 12:14

Paneme igaks juhuks pingutusmomendid kah kirja:
1. 40 Nm
2. 60 Nm
3. 90 kraadi
4. 90 kraadi

Ja kui kultuurselt asja teha, siis poldid lähevad uued ning keermed plokis puhastatakse ära.

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas ylbik » 01 Apr 2010, 16:42

pppp kirjutas:Paneme igaks juhuks pingutusmomendid kah kirja:
1. 40 Nm
2. 60 Nm
3. 90 kraadi
4. 90 kraadi

Ja kui kultuurselt asja teha, siis poldid lähevad uued ning keermed plokis puhastatakse ära.
Lisan, et VÄGA OLULINE on poldiaugud piinlikult puhtaks teha!

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas 109ase » 01 Apr 2010, 20:24

Tänan info eest.
Plokk on lahti ja puhas,kokku ise ei pane, kuna klapid ja pesad tuleb üle lasta.
Küsimus järgmine,kas ploki poldid tuleb hiljem üle pingudada?
Plokk läheb siis sellisesse kohta. http://www.janimet.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; Loodan parimat!!

starwend
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 16 Dets 2009, 18:33
Auto: Passat 99a. 2,3 VR5
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas starwend » 01 Apr 2010, 20:46

On pakkuda remonditud plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"],ainult peale kruvimise vaev.Küsin asja eest 1500 krooni

pppp
Veteran
Postitusi: 2180
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa null üks null üks
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas pppp » 02 Apr 2010, 13:08

109ase kirjutas:Küsimus järgmine,kas ploki poldid tuleb hiljem üle pingudada?
Ei pea.

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas 109ase » 03 Apr 2010, 20:53

pppp kirjutas:
109ase kirjutas:Küsimus järgmine,kas ploki poldid tuleb hiljem üle pingudada?
Ei pea.
Tänan!
Esmaspäeval lähep plokk remonti.Pilt
Endal plaan kolvid puhastada Tean et on MÕNUS! :lol: Pilt
Millise firma temp andur on ok ei viitsi nendega jamada Febi :grind: olemas 3 aga kõigil eri takistust.
Viimati muutis 109ase, 03 Apr 2010, 21:00, muudetud 1 kord kokku.

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas 109ase » 09 Apr 2010, 14:44

vaja abi et mida need viimased tähentavad kuidas toimida kas tuleb 2 ringi veel 60Nm keerata?
1. 40 Nm
2. 60 Nm
3. 90 kraadi
4. 90 kraadi

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v, Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas Corra » 09 Apr 2010, 15:57

Kui sa 2 ringi keerad, siis võib asi kurvalt lõppeda.
Ring on ikka 360 kraadi, ehk sa pead ainult pool ringi pärast 60nm keerama.
Seda poolt ringi ei tohi sa ka ühe korraga teha, sest kaas võib ikka kahju saada, kui nii teed. Tuleb ikka 90 kaardi kõiki polte keerata ja siis uuesti 90 kraadiga käid kõik poldid uuesti läbi.
Kordan veel 90 kraadi on veerand ringi.

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Väike remont

Lugemata postitus Postitas 109ase » 17 Apr 2010, 06:21

Kuna päevat kiired siis lõpuks väike uuendus.
Mootor koos ja teine TERA :thumbup: Käisin siis Hannese juures ARK taga ja lasin üle vaatada leitsime et on väike kala sees.
Küsimus siis selline kas kellegil on olnud mure kütuse peale vooluga (surve oli ok ütles Hannes) aga kui tagasi voolu natuge kinni suruda siis on ok aga kiirentusel ei saa piisavalt kütted.
Katsetus siis ilma kokku surumiseda (tagasivoolu toru) kaasi andmisel mõttleb auto 1-3sek ja õhu puhastist on kuulda oooo oooo
Kui nüüd natuge tagasivoolu toru kokku vajutada on asi 100% ilus annad kaasi ja mootor elab. segane lugu vast saate aru.
Viimati muutis 109ase, 17 Apr 2010, 06:23, muudetud 1 kord kokku.

Extazy
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 16 Jaan 2019, 23:20
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Väike remont

Lugemata postitus Postitas Extazy » 04 Veebr 2019, 14:14

HMP kirjutas:
31 Mär 2010, 09:00
vibla kirjutas:Loen postitusi ja vaatan, et kõik mehed on kõvad mootoriehitajad. Kes ostab materjali ja varuosad juba enne ära kui pole veel mootorit osadekstõmmanud ja vaadanud (mõõtnud ) mida vaja üldse on. Omast kogemusest võin öelda, et pooltel kaantel tuleks klapid väljavahetada ja juhtpukse pole vaja puutuda. Kõik aga miski pärast kipuvad kohe pukside kallale ronima. Kodustes tingimustes ei ole praktiliselt võimalik juhtpukse vahetada kui ei oma õigeid rakiseid.

Mäletan lapsepõlvest ikka ütelust, et "liigne aktiivsus on karistatav" eriti rahakotile ja vahel pean konstateerima fakti "teadjate isetegijate kohta" et "isetehtud-hästi per...es".
Kaanteremondiga pöörduge ikka nende meeste poole kes seda tööd teevad igapäev ja omavad sellisteks töödeks ka seadmeid ja tööriistu.

Edu
Keda Sa Vibla siin silmas pead? Kui arvad, et mina, kodus köögi laual, avastades mootoriremondi maailma, pusin võimäärimisnoa ja roostetanud kruvikeerajaga kaant teha, oled küll väga valest aru saanud. :lol:
Muide kui pikast igapäevakogemusest Sa siin räägid?
Noored autohuvilised tahavad ju ka asja selgeks saada ja ega see õigele rajale saamine ilma tagasilöökideta tule. :mrgreen: Kooliraha tuleb nii mõnelgi maksta.
Enese kohta võin öelda, et iga päev tõesti kaani ei tee, aga kõik mootori remondid on ka korralikud saanud ja pretensioone pole esinenud. :wink:
jah muidugi :D :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kivi käst saab kivi( graniit, marmor) ja kui küttekollet vaja saab ka selle tehtud - https://gmi.ee/

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2242
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Ida
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 20 korda

Väike remont

Lugemata postitus Postitas argo » 04 Veebr 2019, 14:33

See teema on muidu 9 aastat juba surnud.
phpBB Estonia | Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar
silverpik
EVWK juhatus
Postitusi: 742
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 59 korda
Kontakt:

Väike remont

Lugemata postitus Postitas silverpik » 04 Veebr 2019, 15:03

argo kirjutas:
04 Veebr 2019, 14:33
See teema on muidu 9 aastat juba surnud.
Oh neid nekrofiiliaga tegelevaid foorumlasi on siin veel ja veel.... :shock:
Kes tänasid kasutajat silverpik selle postituse eest:
anonymous2MustVälkPurjekas
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Vasta