Mootor allapoole välja?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Mootor allapoole välja?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 29 Apr 2010, 06:53

Tegu siis Golf 2-ga. Kui lasta see mootor allapoole maha, siis tuleb ilmselt sillatala ja see esitala lahti lasta. Siit edasi küsimus, et kuidas saab rooli võlli lati küljest lahti ja käiguhoovastik oleks parem kustkohast lahti võtta? Kõigi kommid kes seda teinud on, oleks teretulnud. Saaksin ka ise hakkama aga parim oleks õppida teiste vigadest kui neid ise teha.
Ettetänades....
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: Mootor allapoole välja?

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 29 Apr 2010, 07:45

Parim variant G2-l mootori ära võtmiseks on see, kui teed nina puhtaks, mootorikinnitused lahti, paned midagi mootori alla(rehvid vms) ja lihtsalt lükkad auto minema pm ja mootor jääb Sinu kätte.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootor allapoole välja?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 29 Apr 2010, 11:32

No poolteljed ja käigukasti hoovastik tuleb ka sellel juhul lahti lasta. Kuid mul on vaja koos sillaga nagunii vahetada ja roolilatiga. Või oleks ikkagi õigem kõigepealt mootor eest ära võtta ja seejärel sild alt?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Mootor allapoole välja?

Lugemata postitus Postitas pppp » 29 Apr 2010, 11:40

NOTFAST kirjutas:Või oleks ikkagi õigem kõigepealt mootor eest ära võtta ja seejärel sild alt?
Kas just õigem, aga lihtsam on nii minu meelest küll.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootor allapoole välja?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 29 Apr 2010, 16:22

Selge siis. Tänud vastajatele. Kisun siis kõigepealt moto maha ja seejärel silla.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Mootor allapoole välja?

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Apr 2010, 18:14

Ise olen küll kunagi Jettale mootori ja muud jubinad sillatala külge kruvinud (ise maha ei võtnud) ja siis kõik koos alla monteerinud. Minu meelest palju lihtsam variant kui motot eraldi hakata tõstma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootor allapoole välja?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 29 Apr 2010, 18:19

Visuaalselt tundus mulle sama asi, et peaks olema lihtsam kuid tekkis seoses sellega küsimus, et kuidas saab rooli varda, lati küljest lahti? Kas kellelgi on mõnda pilti sellest kinnitusest? Nagu hästi ei näe ka sinna.
Viimati muutis NOTFAST, 29 Apr 2010, 18:21, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Mootor allapoole välja?

Lugemata postitus Postitas pppp » 29 Apr 2010, 18:39

Võta mootor/kast eest ära, siis näed :)
Roolikardaan on ühe M6 poldiga kinni, mis asub kummiluti all.
Eks see, kuidas mugavam teha, sõltub kasutada olevatest töövahenditest ka veidi.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootor allapoole välja?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 29 Apr 2010, 19:23

Selge, siis võtan esimesel autol kõigepealt mootori eest ära ja tutvun selle ehitusega lähemalt. Mul on nimelt vaja 2 autost teha üks ja hea. Sellejaoks on vaja tehnika võtta ühelt autolt ja teiselt kere. Kõik sillad ja mootorid lähevad vahetusse.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootor allapoole välja?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 01 Mai 2010, 21:20

Nüüdseks asi niikaugel, et mootor ja kast maas. Oleks ka silla võtnud kuid õnnestus 2 polti pooleks murda. Õnneks doonoril. Tegelikult oleks saanud võtta koos sillaga. Teisel võtangi koos sillaga ja kõige ebamugavam on selle asja juures lahti saada roolikardaan ja käigu hoovastik. Samas jääb tänu sellele palju asjatut tööd tegemata. Pole vaja autopoolseid patju lahti lasta, pooltelgi välja võtta ja roolilatt tuleb koos pumbaga ja terves tükis. Pole vaja voolikuid lahti ühendada.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta

Mine “Mootor”