1,8 66kw monopritse - Täississepritseks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1,8 66kw monopritse - Täississepritseks
Kas oleks võimalik 1,8 66kw monopritse ära vahetada 2,0 85kw täisissepritse vastu
et kas kollektor on sama mis monol ja sissepritsel või on erinev kui vahetada pritse jne ära kas sobiks peale
mis täpsemalt on vaja vahetada ,kollektor.pritse.aju.juhtmestik või äkki keegi on sellist tööd teinud oskab rääkida.
et kas kollektor on sama mis monol ja sissepritsel või on erinev kui vahetada pritse jne ära kas sobiks peale
mis täpsemalt on vaja vahetada ,kollektor.pritse.aju.juhtmestik või äkki keegi on sellist tööd teinud oskab rääkida.
Viimati muutis S-N-O-W, 10 Mai 2010, 19:31, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 1,8 66kw monopritse - Täississepritseks
2E mootoril on plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] teistsugune, pihustitele on sooned plokikaane sisselaske kanalite peal, mitte augud. Kuigi monopritse kollektor on hoopis teistsugune, nagu karpa oma. Ehk siis plokikaane vahetus, 2E plokikaanel suuremad põlemiskambrid, mõeldud ju ikkagi 82,5mm kolvi jaoks. Surveaste jääb madalam, okei selle saaksid ka plokikaanest nt. poole mm mahavõtmisega samaks, kuid siis uus plokikaane tihend ja juhtmestik, bensupump ka vist jne jne. Ei ole nagu mõtet, eriti kui Golf 3-me on sama mootoriga tehtud.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: 1,8 66kw monopritse - Täississepritseks
2E põlemiskambri mahuks mõõtis Lauri Motors24 Passati tuunimise seerias sama palju välja kui 1,8-liitristel pritsemootoritel.
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... 4+osa.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; alates 9:57
BTW samal Passatil oli algul see kompott aiste vahel, mida siin teemas ehitada soovitakse.
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... 4+osa.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; alates 9:57
BTW samal Passatil oli algul see kompott aiste vahel, mida siin teemas ehitada soovitakse.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,8 66kw monopritse - Täississepritseks
Põhimõtteliselt läheb kõik vahetuse peale plokki ja vända, sest ka kolvid pead surveastme tõstmiseks välja vahetama. Monokal on see väiksem kui kaheliitrisel. Muidu ei ole sellest pritsest erilist kasu, kui surveaste jääb ikka madalale. Ise olen ka sellise kemüüse peale mõelnud, kuna 1,8 kannatab vähe rohkem pöördeid välja pigistada kui pikkakäigulisest 2.0-st aga see on juba paras vormeli ehitamine . Kõige mõistlikum oleks see kaheliitrine sinna kogu täiega vahele tõsta ja kõige lihtsam on seda teostada kui ostad kõrvale doonorauto, kust saab kõik 1:1 ringi tõsta.