p??rete piiraja g1-le

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

p??rete piiraja g1-le

Lugemata postitus Postitas Külaline » 18 Jaan 2005, 13:59

tervist!
mul siis siuke mure et mul on g1 rahvaralli oma(enne s6itis ringrada) ning olex vaja p66rede piirajat!2kki keegi osakb n?u anda mulle et kust seda saada v6i siis 2kki saab ise kuidagi teha vms!
ette t2nades...

mrw
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mrw » 18 Jaan 2005, 14:08

milleks piiraja?

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Külaline » 18 Jaan 2005, 14:11

piiraja selleks et ilusti startida!
ning mul p2ris kuri nukk peal kardan et l6hub mootori laiali!mull yx rinka mehhaanik ka soovitas et pane peale muidu kahetsed!

mrw
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mrw » 18 Jaan 2005, 14:19

kui kuri nukk on, siis ilmselt originaal piirajat pole m?tet tagasi panna. Originaal peaks muidu jagaja rootoris olema.

Lembit
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Juun 2003, 08:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Lembit » 18 Jaan 2005, 15:55

P??rete piiraja G1 mootorile on k?rvade vahel.
Autole sedat??pi p??retepiiraja/stardis?steemi ehitamine l?heb ilmselt maksma auto hinnaga samasse suurusj?rku. Kui just ise teha ei oska.

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Külaline » 18 Jaan 2005, 17:04

ei noh ma n2itex uurisin siin yhe auto elektriku k2est!et seda p66rdeid saab muuta vedru pingsusega!et mida k6vema vedru sinna piirajasse paned seda k6rgematel p66retel piiraja t66le hakkab!
aga vot kas nyyd siis kellegil pole golfi jagajat milles olex piiraja?

Silver
Veteran
Postitusi: 847
Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silver » 18 Jaan 2005, 17:25

Kui sa rahva rallit s?idad, siis peaks oma autot teadma, samuti ka selle v?imeid. Niisama paugutama vast ei tasu minna ja kui l?hedki, siis lihtsalt v?id mootori laiali lasta.

P??rete piiraja on ?ks asi, aga on ju teisigi mootori l?hkumisi olemas...

V?ibolla paned programmeeritava aju peale, siis saad s?ttida setiingud nii, et v?id kihutada raske jalaga, teades, et mootor kestab......?
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Külaline » 18 Jaan 2005, 17:28

ei t2nan silver!
aga kui sa mulle rikka sponsori leikasid siis kyll olexin selle ajuga n6us aga niikauaks j22ksin siiski piiraja juurde!

Lembit
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Juun 2003, 08:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Lembit » 18 Jaan 2005, 18:56

?ra susi selle vedruga. See ei ole eriti t??kindel ja l?heb pooleks k?ige vastutsrikkamal hetkel. See oleks ikka megaloll katkestamise p?hjus - p??retepiiraja vedru l?ks katki :)

Kui mootor on korras, siis peaks ta sul kuni kusagi 7500 p??rdeni ilusti kestma. Pane parem korralik suur k?iguvahetustulega tahhokas ja ?ra lase liialt p??rdesse. Stardis ei ole sul selle vedruga samuti mitte midagi teha.

Enivei, kui liigp??retega kepsud kotti lastakse, siis tavaliselt juhtub see k?iku madalamaks vahetades ja selle vastu sul see vedruga piiraja ei aita.

Wares
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Mär 2003, 14:20
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Wares » 18 Jaan 2005, 20:31

Originally posted by v?ngster
piiraja selleks et ilusti startida!
Mis ajast starditakse t?isp??retel ehk nii, et asi piirajas :o ??? Hell oo rallimees nii saad oma konest v?ga kiirelt lahti. Vaata v?hem telekast WRC-d . G1 tuleb tunde j?rgi startida. See originaalpiiraja sul n??d k?ll starti paremaks ei tee. Mida sujuvamalt suudad kohalt v?tta seda parem. K?ige parem piiraja stardiks on trenn ja veelkord trenn erinevatel pinnastel kuni suudad juba tunnetada millistel p??retel on parim kohaltv?tt. Usun, et asfaldi kohta oskab sulle head n?u anda alustuseks Kolkswagen kui teda piisavalt motiveerid :D

Kruusa kohalt otsi ?les kasutaja rmf motiveeri tedagi piisavalt ja usun et saad kah hea n?uande v?lja pigistatud.
Volvo 360 WRC

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Külaline » 18 Jaan 2005, 22:59

wares sa ise oled yldse v6idus6itnud?
ma ju tean mis mulle kaasa aitab arvad et ma pole trenni teinud?ma palusin abi et kas keegi oskab 6elda kust piirajat saab mitte stardi abi ma ei tahtnud!oma s6itmisega saan ise akkama!t2nan teiste vastuste eest!aga lembit sa mingit muud plaani ei oska 6elda et mida veel teha saax?peale selle vedru varjandi?

Lembit
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Juun 2003, 08:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Lembit » 19 Jaan 2005, 08:17

Originally posted by v?ngsterlembit sa mingit muud plaani ei oska 6elda et mida veel teha saax?peale selle vedru varjandi?
Mida sa teha tahad?
Muidugi ma oskan sulle igasuguseid variante terve posu pakkuda, aga alustame siis k?simusest: Kui palju sul raha on selle jaoks? Saja krooni t?psusega.

Ajhaa, ?igekiri oleks kah abiks. Tavaliselt need vannad, kes sellele pihta ei saa on reaalses elus osutunud "K?vatajeteks ja Paugutajateks"

Wares
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Mär 2003, 14:20
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Wares » 19 Jaan 2005, 09:37

Originally posted by v?ngster
wares sa ise oled yldse v6idus6itnud?
ma ju tean mis mulle kaasa aitab arvad et ma pole trenni teinud?ma palusin abi et kas keegi oskab 6elda kust piirajat saab mitte stardi abi ma ei tahtnud!oma s6itmisega saan ise akkama!t2nan teiste vastuste eest!aga lembit sa mingit muud plaani ei oska 6elda et mida veel teha saax?peale selle vedru varjandi?
Ei ei ei ei ole s?itnud v?idu ..... rohkem niisama pl?ksin siin....:cool:

"piiraja selleks et ilusti startida! " Need on Sinu enda s?nad m?ni post ?lespoole....


Piirajat saab igast autopoest koos uue jagajaga.

Ja kui sa arvad et ma Sulle kehva n?u andsin nende inimeste osas kellelt n?u k?sida siis......
Volvo 360 WRC

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Külaline » 19 Jaan 2005, 21:03

wares sry et peale kargasin!aga lihtsalt ma olen ise ka s6itnud juba p2ris pikka aega ning nii palju kui mina n2inud olen ja ise ka s6itnud siis t6esti stardin(ja starditakse) 6500 pealt minul pole midagi juhtunud ja Ringraja spets Lauri r22kis mulle et kindlasti on vaja piirajat et muidu jookseb kotti sest nukk on nii kuri et lammutab mootori laiali muidu!niiet lihtsalt tahtsingi seda kysida et 2kki keegi oskab v6i teab kuidas seda siis saax teha v6i osta vms!NB riidu ei taha kellegiga rebida siin;)

Lembit
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Juun 2003, 08:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Lembit » 19 Jaan 2005, 21:15

Originally posted by v?ngster....sest nukk on nii kuri et lammutab mootori laiali muidu!....
See jutt sellisel kujul on m?ga!
Sa kas ei saanud inimesest ?ieti aru, v?i kui ta t?esti nii ?tles, siis ?ra tema juttu enam v?ga t?siselt v?ta.
Nukkv?ll ei lammuta mootorit laiali. Liigsed p??rded lammutavad.
Kas hoiad t?navanukaga p??rdeid 6500 peal v?i sportnukaga - reaalset vahet ei ole. Koormus kolvigrupile on sama.

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Külaline » 19 Jaan 2005, 21:23

no vot et selles vist oligi asi et nyyd l2heb mootor palju paremini p66rdesse!ja just n2itex k2igu alla vahetusel et p66rded liiga k6rgele ei l2hex!toriseda pole ju m6tet r22gi rahulikult!aga millex siis piirajad on kui ma 6igesti asjast aru pole saand?:S

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Külaline » 19 Jaan 2005, 21:26

lembit!sul msni pole?olex kergem r22kida tahaks suga sja arutada siis!:)

Lembit
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Juun 2003, 08:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Lembit » 19 Jaan 2005, 22:28

Saada ps
Sellist piirajat, mis k?igu allavahetamisel kepsu kottilaskmise eest kaitseks, ei saa ehitada autole, millel ei ole arvutiga juhitavat k?igukasti ja/v?i sidurit.
Loll kasutaja saab mehhaaniliselt juhitava siduri ja k?igukastiga kepsu alati kotti lasta, kui n?iteks teise l?pus kolmanda asemel esimese sisse surub ja sidurit p??stab. Kui oleks asi arvutiga juhitav, siis sellist vahetust ei lasta teha.

Stardis?steem ja piiraja on kah asjad omal kohal, aga selleks on sul selline progerammeeritav s??tes?steem vajalik, kuhu need funktsioonid on sisse ehitatud. Golf I sellise pealeehitamine ei ole odav.

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Külaline » 19 Jaan 2005, 22:36

kui surest summast jutt k2ib?
niiet arvad et tavalisest piirajast pole mitte midagi kasu?

Lembit
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Juun 2003, 08:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Lembit » 19 Jaan 2005, 23:07

Ma ei oska sulle t?pset hinda ?elda s??te kohta. Pole eraldi sellist asja uurinud. Koos pritse juhtimisega selline box on suurusj?rgus alates 20 000.- Ei usu, et ainult s??tes?steemi, kus piiraja ja stardifunktsioon peal on, alla 10 000.- saab.

Tavalisest piirajast on niipalju kasu, et see kaitseb lollide vastu. Kui palju lolle su autoga s?idab?

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Külaline » 20 Jaan 2005, 07:41

ennast enam lolliks ei pea niiet siis yhtegi!
aga mis m6ttes kaitseb lollide eest?
niiet sina arvad et mul pole m6tet seda piirajat panna jah?

Lembit
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Juun 2003, 08:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Lembit » 20 Jaan 2005, 08:25

Alustame sellest: Kui palju sul raha on?

Kaitseb lollide eest selles m?ttes, et targad teavad, millised on nende mootori v?imsuskarakteristikud ja ka p??retetaluvus. Suudavad nende andmete j?rgi leida optimaalsed k?iguvahetuspunktid ja neid j?rgida.

Kui keegi nende kriteeriumite alla ei lange, siis ta just targaks ei kvalifitseeru.
Sul vist isegi oleks m?te panna ;)

Aga j?llegi, vasta ometi k?simusele, kui palju sul raha on? Kui sul oli m?te et ah, romulast ostan m?nesaja krooniga jagaja ja valmis, siis unusta ?ra.

Wares
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Mär 2003, 14:20
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Wares » 20 Jaan 2005, 10:55

Originally posted by v?ngster
lihtsalt ma olen ise ka s6itnud juba p2ris pikka aega ning nii palju kui mina n2inud olen ja ise ka s6itnud siis t6esti stardin(ja starditakse) 6500 pealt minul pole midagi juhtunud
?kki annad m?ned m?rks?nad kellega tegemist kasv?i privas ?kki isegi juhtun sind teadma. Ja seda ma n??d k?ll ei usu et sul kruusal on kasulik 6500 p??rde pealt startida asfalt on teine teema selle ?le ei taha polemiseerida kuna sealsed kogemused siiski suht v?hesed.

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Külaline » 20 Jaan 2005, 14:58

asi selleski n2itex et tegelt ju s6idu ajal mul pole kogu aeg aega tahokat j2gida!ja igaks juhuks kui mul piiraja peal siis ei l6hu mootori 2ra vaid j22b piirajasse kinni!no igatahes ma olen nyyd r22kind kolme ringraja s6itjaga ja nemad ytlesid k6ik et pane vedruga piiraja:Dniiet l2heb vedruga piiraja!raha on aga mingile m6tetusele pole seda vaja ju raisata enne ehitan juba ingel [VW Bot: "Keel korda!"] uue mootori kui 10 kilo mingi piiraja peale matan(ma ei v2ida et 10 kilo eest saax hea motori)

Vasta

Mine “Mootor”