1,8 82kw vs. 1,8 66kw
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
1,8 82kw vs. 1,8 66kw
Tervist küsimus targematele siis et mis vahe on 1,8 66kw ja 1,8 82kw mootoritel?
huvitab just plokk ja plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"]. ühesõnaga millest tulevad 82kw mootoril need lisa 16kw?
täpsustuseks pildid
see siis g2 1,8 66kw meh-pritse
ja siin scirocco 1,8 82kw meh-pritse
huvitab just plokk ja plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"]. ühesõnaga millest tulevad 82kw mootoril need lisa 16kw?
täpsustuseks pildid
see siis g2 1,8 66kw meh-pritse
ja siin scirocco 1,8 82kw meh-pritse
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: 1,8 82kw vs. 1,8 66kw
66kW on väiksemate sisselaske klappidega (38mm vs 40mm mäletamist mööda - kontrollida hetkel ei viitsi ).
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: 1,8 82kw vs. 1,8 66kw
66-sel on surveaste madalam ja ilmselt pritse ka lahjem(lahjemaks reguleeritud).
Re: 1,8 82kw vs. 1,8 66kw
aga äkki oskad öelda palju peaks olema 82kw mootori surveaste?Boxerdaja kirjutas:66-sel on surveaste madalam ja ilmselt pritse ka lahjem(lahjemaks reguleeritud).
ei ole jõudnud ise mõõta.
aga kas muidu blokki alumine osa koos kolbidega on sama või on kolbid ka erinevad?
Viimati muutis kiki, 08 Sept 2010, 12:40, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: 1,8 82kw vs. 1,8 66kw
Surveastet pole võimalik kellaga mõõta, see on arvutatav. Oled ilmselt sassi ajanud need kaks asja.kiki kirjutas:aga äkki oskad öelda palju peaks olema 82kw mootori surveaste?Boxerdaja kirjutas:66-sel on surveaste madalam ja ilmselt pritse ka lahjem(lahjemaks reguleeritud).
ei ole jõudnud ise mõõta.
aga kas muidu blokki alumine osa koos kolbidega on sama või on kolbid ka erinevad?
Kellaga mõõdetava on kompressioon, ehk mõõdad seda kui palju rõhku jõuab kolb oma ülesetulekuga toota, näitab siis kolvi ja rõngaste tihedust.
Surveaste on suhe siis kahe ruumala vahel, siis kui kolb alumises surnud seisus ja kui kolb on ülemises surnud seisus. See määrab ära mis kütusega peab auto sõitma.
Plokk sama aga kolvid on 66-sel suurema nõgususega, kaaned kõigil 8v-del sama põlemiskambriga.
Viimati muutis Boxerdaja, 08 Sept 2010, 12:50, muudetud 1 kord kokku.