Mootori vahetus?
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 10 Apr 2011, 20:46
- Telefon: 53067944
- Auto: Volkswagen Passat 2,3 110kw
- Asukoht: Lääne Virumaa
Mootori vahetus?
Ei leidnud sellist teemat siin aga äkki on mõni klubikas kes teab või oskab nõu anda. Kui raske ja keeruline ja kas üldse on võimalik vahetada V52.3 mootorit 1.8T vastu? Autoks siis Passat 2000a ja kuna see 2.3 on suure kuluga mootor siis plaan, et äkki saab ära vahetada. Mis selleks vaja ja kas kinnitused ja kk kasti otsa istub ja kas pärast kompuutr ka selle ära tunneb. Kõik abi on tere tulnud.
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 17:29, muudetud 1 kord kokku.
Söömine on ainus töö mis toidab.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
Re: Mootori vahetus
Kas 1.8T võtab nii palju vähem kütet et tasub mootorit selle pärast hakata vahetama?
Pigem müü maha või vaheta kellegagi autot.
Pigem müü maha või vaheta kellegagi autot.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Re: Mootori vahetus
Liitri jagu ja veel peale.Must Välk kirjutas:Kas 1.8T võtab nii palju vähem kütet et tasub mootorit selle pärast hakata vahetama?
Pigem müü maha või vaheta kellegagi autot.
1.8t parem minek ka.
2.3 hääl parem
Viimati muutis --keit--, 13 Veebr 2012, 21:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Mootori vahetus
Kompuuter ei tunne sul midagi ära. Igal mootoril ikka oma ja tavaliselt neile ka veel erinevaid. Mootoriaju aga suhtleb omakorda immoga (mis on spidoplokis), mis aga omakorda kontrollib et immo kiip oleks võtmes õige. Suure tõenäosusega on ka mootori kaaberldus erinev, sest turbokal ju rõhuandurid jne. Seega ka kogu kaabeldus veel vaja ära vahetada, vähemalt mootori osa ringi teha. Ma räägin küll Bora baasil, aga eeldan et B5 Passat on sama teema. Sellel autol on kogu kaabeldus üks suur kimp mõne väikse erandiga. Mis tähendab et inimlikult tehes tuleb kogu auto legoks tõmmata ja kogu kaabeldus ringi teha.
Ise võtsin sellise asja ette oktoobri alguses ja nüüd hakkab vaikselt kokku saama. Seal ajas muidugi ka doonori algosadeks tõmbamine. Siis enda auto tühjaks tegemine ja kokku lappimine. Esimesed sõidud tegin enne jõule, nii et mõned pistikud küljes ja sai juba liikuda. Peale seda vaikselt nokitsenud. Teen õhtuti peale tööd ja nädalavahetusel kui aega on. Suurte külmadega sai väike paus sisse ka tehtud. Sõidus auto sisuliselt samast ajast. Algul oli ainult juhiiste, siis hakkas järjest asju juurde tekkima. Tänaseks on armatuur veel vaja sisse panna. Eks ma muidugi olen seal elektrisüsteeme ka natuke oma nägemuse järgi täiendanud veel, aga vastikult töömahukas on see küll. Vanematel nagu B3, B4, Golf 3, Corrado on see oluliselt lihtsam, seal võtad vajalikud pistikud relee/kaitsmeplokist lahti ja uued külge ja valmis. Uuemad autod seda rõõmu kahjuks ei paku. Ise enam sellist asja küll ette võtta ei viitsi.
Ise võtsin sellise asja ette oktoobri alguses ja nüüd hakkab vaikselt kokku saama. Seal ajas muidugi ka doonori algosadeks tõmbamine. Siis enda auto tühjaks tegemine ja kokku lappimine. Esimesed sõidud tegin enne jõule, nii et mõned pistikud küljes ja sai juba liikuda. Peale seda vaikselt nokitsenud. Teen õhtuti peale tööd ja nädalavahetusel kui aega on. Suurte külmadega sai väike paus sisse ka tehtud. Sõidus auto sisuliselt samast ajast. Algul oli ainult juhiiste, siis hakkas järjest asju juurde tekkima. Tänaseks on armatuur veel vaja sisse panna. Eks ma muidugi olen seal elektrisüsteeme ka natuke oma nägemuse järgi täiendanud veel, aga vastikult töömahukas on see küll. Vanematel nagu B3, B4, Golf 3, Corrado on see oluliselt lihtsam, seal võtad vajalikud pistikud relee/kaitsmeplokist lahti ja uued külge ja valmis. Uuemad autod seda rõõmu kahjuks ei paku. Ise enam sellist asja küll ette võtta ei viitsi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 10 Apr 2011, 20:46
- Telefon: 53067944
- Auto: Volkswagen Passat 2,3 110kw
- Asukoht: Lääne Virumaa
Re: Mootori vahetus
2.3 hääl parem jah aga kütte kulu ka selle hääle juures ikka nu nii 12l--keit-- kirjutas:Liitri jagu ja veel peale.Must Välk kirjutas:Kas 1.8T võtab nii palju vähem kütet et tasub mootorit selle pärast hakata vahetama?
Pigem müü maha või vaheta kellegagi autot.
1.8t parem minek ka.
2.3 hääl parem
Söömine on ainus töö mis toidab.
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 10 Apr 2011, 20:46
- Telefon: 53067944
- Auto: Volkswagen Passat 2,3 110kw
- Asukoht: Lääne Virumaa
Re: Mootori vahetus
dellu kirjutas:Kompuuter ei tunne sul midagi ära. Igal mootoril ikka oma ja tavaliselt neile ka veel erinevaid. Mootoriaju aga suhtleb omakorda immoga (mis on spidoplokis), mis aga omakorda kontrollib et immo kiip oleks võtmes õige. Suure tõenäosusega on ka mootori kaaberldus erinev, sest turbokal ju rõhuandurid jne. Seega ka kogu kaabeldus veel vaja ära vahetada, vähemalt mootori osa ringi teha. Ma räägin küll Bora baasil, aga eeldan et B5 Passat on sama teema. Sellel autol on kogu kaabeldus üks suur kimp mõne väikse erandiga. Mis tähendab et inimlikult tehes tuleb kogu auto legoks tõmmata ja kogu kaabeldus ringi teha.
Ise võtsin sellise asja ette oktoobri alguses ja nüüd hakkab vaikselt kokku saama. Seal ajas muidugi ka doonori algosadeks tõmbamine. Siis enda auto tühjaks tegemine ja kokku lappimine. Esimesed sõidud tegin enne jõule, nii et mõned pistikud küljes ja sai juba liikuda. Peale seda vaikselt nokitsenud. Teen õhtuti peale tööd ja nädalavahetusel kui aega on. Suurte külmadega sai väike paus sisse ka tehtud. Sõidus auto sisuliselt samast ajast. Algul oli ainult juhiiste, siis hakkas järjest asju juurde tekkima. Tänaseks on armatuur veel vaja sisse panna. Eks ma muidugi olen seal elektrisüsteeme ka natuke oma nägemuse järgi täiendanud veel, aga vastikult töömahukas on see küll. Vanematel nagu B3, B4, Golf 3, Corrado on see oluliselt lihtsam, seal võtad vajalikud pistikud relee/kaitsmeplokist lahti ja uued külge ja valmis. Uuemad autod seda rõõmu kahjuks ei paku. Ise enam sellist asja küll ette võtta ei viitsi.
Oi aitähh, nüüd läks isu üle, et hakata mootorit vahetama:D Pigem siis jah vaatan, et äkki keegi ostab sümboolse summa eest ära või sõidan ise edasi sellega:P ja puristan rahvale 2.3 hääli nagu mõnele need meeldivad:D
Söömine on ainus töö mis toidab.