Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged -KORRAS-

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Passat92
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 16 Okt 2009, 16:04
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged -KORRAS-

Lugemata postitus Postitas Passat92 » 30 Apr 2012, 15:35

Tere!
Autoks on Golf 3 1.8 66kw ning probleem selgus ülevaatusel. Äkki keegi tark siin foorumis teab ja oskab aidata kust poolt hakata viga otsima, kui HC on 1034 (norm 100) ja CO on 2.679 (norm 0.5) ning põlemise näit jääb alla 10, kuid peaks olema 14, 15. Jagaja kaane vahetan ära, sest selle kontaktid juba natuke põlenud, küünald on vahetatud, süüdet natuke ka krutitud. Tühikäigul töötab natuke ebaühtlaselt. Kas viga võib olla pritsepeas või kuskil seal kandis või peaks ära vahetama tempi anduri? Peale selle on ka küttekulu natuke kõrge.
Viimati muutis Passat92, 13 Mai 2012, 16:47, muudetud 4 korda kokku.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged

Lugemata postitus Postitas Deemu » 30 Apr 2012, 15:47

Õli ei söö?
Temp andur ja lambda andur võivad küll mõjutada

Passat92
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 16 Okt 2009, 16:04
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged

Lugemata postitus Postitas Passat92 » 30 Apr 2012, 15:52

1.8 66kw pole lambdat... ja õli on kõik normis
Deemu kirjutas:Õli ei söö?
Temp andur ja lambda andur võivad küll mõjutada
Viimati muutis Passat92, 30 Apr 2012, 15:52, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged

Lugemata postitus Postitas GTI » 30 Apr 2012, 20:50

Passat92 kirjutas:1.8 66kw pole lambdat... ja õli on kõik normis
Siiani on kõigil lambda olnud mis käe alt läbi käinud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Passat92
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 16 Okt 2009, 16:04
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged

Lugemata postitus Postitas Passat92 » 30 Apr 2012, 21:15

Jah tõesti 1.8 monol on lambda, minu viga. Ilmselt kui see ära vahetada siis asi töötab jälle. Lihtsalt esimene sellise mootoriga auto ja pole teda nii väga puurinud veel ja arvasin et selle pole lambdat.
GTI kirjutas:
Passat92 kirjutas:1.8 66kw pole lambdat... ja õli on kõik normis
Siiani on kõigil lambda olnud mis käe alt läbi käinud.

Passat92
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 16 Okt 2009, 16:04
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged

Lugemata postitus Postitas Passat92 » 12 Mai 2012, 11:55

Lambda, jagaja kaas ja rootor vahetatud, aga ikka ei ole paigas. Probleem nüüd juba esimese silindriga, et löö tühikäigul, podiseb ja ajab tagant puhast kütet väja. Küünlad ja küünlajuhtmed on mitu korda vahetatud mõttega, et üks nendest peaks ikka töötama. Kui küünlalt piip maha tõmmata tühikäigul, ei muutu mootori töös mitte midagi, teiste silindritega sama tehes muudub ja hakkab rohkem podisema ja pöörded langevad. Kas viga võib olla jagaja sees olevas sirmis, Halli anduris? Kas 2.0 85kw mootori täiskomplektne jagaja istub sinna peale, siis saaks ise ära kontrollida.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged

Lugemata postitus Postitas 100avant » 12 Mai 2012, 12:43

Kompressiooni üle mõõtmine võiks asjasse selgust tuua. Kui ikka juhtmed, küünlad, kaaned, rootorid vahetatud, ja muutust pole, siis liigub mõte just selle suunas.
Hallika kontrolliks(kas säde tuleb ka mittetöötavale silindrile) saab ju ühe korras küünla vastava juhtme otsa pista, vastu plokki panna ja vaadata, kas sinna käivitades säde jõuab...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Passat92
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 16 Okt 2009, 16:04
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged

Lugemata postitus Postitas Passat92 » 13 Mai 2012, 16:46

Autu korras, kogu jama peitus ühes pisikeses veas. Nimelt vaakumi voolik, mis ühendab sisselaset ja piduri vaakumvõimendit lekkis ja sealtkaudu tõmbas mootor endale ohtralt lisaõhku, ja põhjus miks just esimene silinder ei töötanud, sest see sama vooliku ühendus on esimesele kõige lähemal. Ilmselt andis pritsesüsteem ilmselt talle väga suurets kogustes rohkem kütet peale, kui vaja oleks olnud. Voolik vahetatud ja asi hoopis teine, vb ei oleks pidanud üleüldse vahetama lambdat, jagaja rootorit ja kaant, aga tagasi poodi neid ka enam anda ei saa :)

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged -KORRAS-

Lugemata postitus Postitas teet82 » 22 Aug 2017, 19:45

Kasutan seda vana teemat, ei hakka uut tegema:
Nimelt sarnane probleem tuttava Golf 3 monopritsega, heitgaasid väga paigast ära ja auto päris puhtalt ei tööta ka. Arvutiga seal suurt ei näe, isegi mitte lambda signaali, vähemalt mitte normaalsel kujul. Kui esimest korda ülevaatusel käis, siis oli CO 6 ja lambdaarv 0,8 umbes, seega on segu nagu väga rikas. Sai pandud uus universaalne lambda, aga asi oli veel hullem ülevaatusel. Multimeetri juhtmed sai torgatud lambda juhtmetesse mõõtmiseks, näitab 1V lähedast pinget pidevalt, aga mingeid veakoode ei anna, et segu paigast. Temperatuuriandur tundub korras olevat arvutiga vaadates. Kas on kellelgi ideid, et mida veel vaadata seal?

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged -KORRAS-

Lugemata postitus Postitas teet82 » 23 Aug 2017, 17:27

Sai korda see auto ja TÜV läbitud.
Tundub, et see Automaailmast 40EUR eest ostetud universaale andur ei hakanud lihtsalt tööle. Sai võetud mingi kasutatud VAG-i originaal lambda, originaal pistik taha ühendatud sinna ja asi korras.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged -KORRAS-

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 23 Aug 2017, 19:47

Juhtmeid ei torgita läbi. Sellel autol on diagnostika pistik olemas. Lisaks veel eespool kõnelejale, et silindreid loetakse rihmaseibi poolt, mitte käigukasti poolt, Seega oli tegu 4. silindriga.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Golf 3 1.8 66kw CO ja HC liiga kõrged -KORRAS-

Lugemata postitus Postitas teet82 » 23 Aug 2017, 20:33

Nagu kirjutasin, siis lambda signaali ei näe arvutiga sellel autol, loomulikult sai ka arvutiga vaadatud. Nii palju sai netist uuritud, et grupp 000 all aken 5 peaks olema lambda kohta, seal peavad jooksma numbrid 100 ja 150 vahel. See on väga algeline auto, ei anna isegi mingit veakoodi kui vigane lambda näitab rikast segu igal ajal. Lambda juhtmed on nagunii jakatud pressühendustega, asi see mõni isolatsioon vigastus seal kui pärast ära teibin ilusasti :D

Vasta

Mine “Mootor”