Pierburg 2EE

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kysh
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
Telefon: -
Auto: -
Asukoht: East-Side
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas kysh » 14 Mai 2012, 15:24

Autoks vw golf 2 91a 51 kw. Nimelt asi selles, et auto madalate pööretel ei taha üldse käia. Kütekulu on 17l sajale. Käivitub hästi. Milles asi, keegi oskab öelda?
Viimati muutis kysh, 04 Juun 2012, 15:45, muudetud 2 korda kokku.
Das Auto.

pppp
Veteran
Postitusi: 2243
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas pppp » 14 Mai 2012, 17:55

Veakoode ei anna? Alustada võiks vast lihtsamate asjade nagu lambda ja sinise temp. anduri kontrollimisest.

kysh
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
Telefon: -
Auto: -
Asukoht: East-Side
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas kysh » 14 Mai 2012, 19:53

pppp kirjutas:Veakoode ei anna? Alustada võiks vast lihtsamate asjade nagu lambda ja sinise temp. anduri kontrollimisest.
Sinise temp. ja lambda [VW Bot: "Keel korda!"] tõmbasin tagant ära ja midagi ei muutunud.
Das Auto.

kysh
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
Telefon: -
Auto: -
Asukoht: East-Side
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas kysh » 14 Mai 2012, 19:56

Külmast peast läheb ilusti käima aga kui mootor juba natukenegi soojem siis peab ikka pikalt starerit panema. Madalatel pööretel autot hoides siis ta nagu "puterdab".
Das Auto.

kysh
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
Telefon: -
Auto: -
Asukoht: East-Side
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas kysh » 15 Mai 2012, 16:43

Panin auto käima. Soojendasin mootori ülesse. Võtsin külma klapi tagant ära ja mootor töötas ilusti. Külmaklapi tagasi ühendades suri auto välja. Kas külmaklap peal sõites võib olla mega suur bensiini kulu? Ühesõnaga problem solved. :D Ei tea miks varem sellise proovimise peale auto normaalselt ei käinud.
Viimati muutis kysh, 15 Mai 2012, 16:44, muudetud 1 kord kokku.
Das Auto.

pppp
Veteran
Postitusi: 2243
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas pppp » 15 Mai 2012, 17:50

See ei ole probleemi lahendus, vaid ajutine workaround. Aga see on õige küll, et (pool)kinnise tooreklapiga kütusekulu lakke läheb.

kysh
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
Telefon: -
Auto: -
Asukoht: East-Side
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas kysh » 15 Mai 2012, 21:46

pppp kirjutas:See ei ole probleemi lahendus, vaid ajutine workaround. Aga see on õige küll, et (pool)kinnise tooreklapiga kütusekulu lakke läheb.
Ei ole tõesti lahendus. :D Pigem praegu arvan, et probleem on külmaklapi vedrus, mis on katki ja ei suuda õige pinge all olla ja selle tulemusena hoidis klapi täitsa kinni.Vahepeal arvasin, et migi tempi andur valetab vms. Homme uurin lahendusi edasi.
Das Auto.

pppp
Veteran
Postitusi: 2243
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas pppp » 16 Mai 2012, 13:37

Ei ole 2EE-l mingit vedru seal, samm-mootor avab-sulgeb klappi.

kysh
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
Telefon: -
Auto: -
Asukoht: East-Side
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas kysh » 16 Mai 2012, 17:29

pppp kirjutas:Ei ole 2EE-l mingit vedru seal, samm-mootor avab-sulgeb klappi.
Seal on vedru. MIs tõmbab klapi lahtisesse asendisse tagasi isegi siis kui mitte ühtegi mootorit pole küljes.
Mul kaks karbussi, ühel tõmbab vedru klapi tagasi lahti. Teisel karbussil on see vedru katki ja vedru ei tõmba seda tagasi ja jääb lihtsalt tolgendama sinna. Mis muu loogiline seletus sellel oleks? :D

Veel küsimus, et kuidas saaks karbussi ummistuse lahti? traat ega trossi kiu ei lähe seal läbi. Puhastus vahendite ja õhuga ka proovinud asja pole saanud.
Das Auto.

kysh
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
Telefon: -
Auto: -
Asukoht: East-Side
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas kysh » 22 Mai 2012, 12:15

Keegi äkki teab mis järjekorras seal düüsid peaks olema? Seal olemas 2 suurema ja 1 väiksema auguga düüs.
Das Auto.

kysh
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
Telefon: -
Auto: -
Asukoht: East-Side
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas kysh » 04 Juun 2012, 15:50

:crazy:
Viimati muutis kysh, 11 Juun 2012, 15:33, muudetud 1 kord kokku.
Das Auto.

vwgolf86
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
Asukoht: ELVA
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas vwgolf86 » 09 Juun 2012, 19:56

Hei
Mul täpselt sama asi vedru tõmbab klapi lahti ja tühikäik nullis proovisin jõuga kinni panna töötas ilusti,ei tea samamoodi mis teha,soojalt mootor töötab ilusti

kysh
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
Telefon: -
Auto: -
Asukoht: East-Side
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas kysh » 11 Juun 2012, 15:34

Praegusesks asja nii kaugele saanud,et auto käib madaletel pööretel imelikult. Selline värin on sees, et nagu kohe hakkakas välja surema.Sõites kaob ka mõnikord jõud nagu täiesti ära. Aga ka on aru saada, et autol ei ole nii plaju jõudud ja kiirendust kui varem. Kütekulu on 17l sajale. Käivitub hästi. Kellegil vähemalt mingi idee, et mis viga võiks olla ja mida proovida.?
Edit: armatuuril vilgub pidevalt temperatuuri tuluke.
Viimati muutis kysh, 11 Juun 2012, 16:58, muudetud 1 kord kokku.
Das Auto.

vwgolf86
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
Asukoht: ELVA
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas vwgolf86 » 11 Juun 2012, 17:03

Nagu siin hr.modern.mulle kirjutas,siispierburg 2EE on ajuga juhitav nii,et diagnostika laks vist.Minu autol 2E ja tooreklappi liikumist juhib mingi bimetall elemet ja see vist jahe nüüd,variante ongi kaks kas uus bimetall element või nagu ziguliil oli käsitsi trossiga.

Ardam
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 19 Mär 2014, 17:07
Telefon: 53412421
Auto: WRX STI `06 ja G2 `91
Asukoht: TLN/Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas Ardam » 19 Mär 2014, 17:38

Jätkaks teemat oma saagaga.

Auto G2 90a 1,6 2E-E karpaga.

Probleem on selles, et ei taha ta ka ühtlaselt käia. Selline tunne, et püüab regullida seda lugu seal tooreklappi sulgedes. Minu viimane kokkupuude karburaatormootoritega oli 10a tagasi LADA aegadel, nii et jah ... vanu aegu meenutades oli toores külmalt käivitamiseks, hetkel omatav VW automobiil aga hoiab koguaeg seda suht suletult. Kui käega klapp lahtisesse asendisse lükata, siis sureb välja. Bensiinikulu on ka suhteliselt suur. Kõige rohkem häirib pidev tappev "toore" hais.

Tehtud siis niipalju, et karpa käis maha ja sai puhastatud. Sai uue tihendi ja ujukinõela. Tühikäiguregulaator ka nagu töötaks. Vähemalt vaakumit hoiab ja peale mootori väljasuretamist lükkab ennast sirgu ilusti. Temperatuurianduri vahetasin ka ära.

Et siis kokkuvõttes: põhiline probleem on selle "toore" haisuga.
MOTUL/Castrol õlid, soodsad varuosad. Küsi pakkumist.

Wagenist
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Veebr 2007, 23:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Pierburg 2EE

Lugemata postitus Postitas Wagenist » 24 Mär 2014, 09:03

Pierburg 2ee karburaator on lihtsustatud mehaanilise osaga elektrooniliselt juhitav .Õhuklapil on seal mitu funktsiooni ,segu rikastamine külmkäivitamisel, kiirendusreziim ja tagurpidi pöörates peadoseesüsteemi juhtimine . Seega peaks kontrollima ka lisaks tavapärasele, mootori andurite tööd ja teha juhtploki veakoodide lugemine.
VAG autode remont Tartus
509 7478

Vasta

Mine “Mootor”