Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
BoraBora
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 20 Mai 2011, 14:26
Auto: VW T-Roc
Asukoht: Mustamäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas BoraBora » 04 Juun 2012, 20:26

Probleem siis selline, et sooja mootoriga linnas ummikutes tiksudes kaob ära jõud, õigemini minek ja tõuseb kütuse kulu.
Külma mootoriga pole probleemi.
Pm. on nii, et vajutad gaasi, kütuse hetkekulu on silmnähtavalt kõrgem kui muidu aga edasi ei liigu.
Täna proovisime klubilisega kaabli kaudu vigu leida, kuid mitte muhvigi. Olin juba pea kindel, et lambda, kuni selle hetkeni kui sai heitgaase nuusutatud aga need olid õite hääd :D ei mingit vingu ega midagi ja nagu juba öeldud siis kaabel ei näidanud ka midagi.

On kellegil mingit ideed, milles jama võib olla?

miilits
Huviline
Postitusi: 2192
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas miilits » 04 Juun 2012, 21:07

oma masinal oli kunagi probleem trossel klapi kinnijäämisel sama probleem.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas masuurik » 05 Juun 2012, 10:47

Mis sul mootori tähed on?
Mõtlesin ise ka seda trosselklapimajandust korra.
Homme mul päev vaba, kui tahad võime seda proovida puhastada päeva peale.

BoraBora
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 20 Mai 2011, 14:26
Auto: VW T-Roc
Asukoht: Mustamäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas BoraBora » 07 Juun 2012, 07:21

masuurik kirjutas:Mis sul mootori tähed on?
Mõtlesin ise ka seda trosselklapimajandust korra.
Homme mul päev vaba, kui tahad võime seda proovida puhastada päeva peale.
Tundub, et ei aidanud :(
Minekut nagu on küll kui madalama käiguga anda minna mis on ka loomulik aga kõrgema käiguga on ikka ebanormaalselt lahja minek. Nii palju ikka juba sõitnud selle autoga, et tunnen ära vähimagi muutuse.
Kummaline lugu ikka :shock:

BoraBora
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 20 Mai 2011, 14:26
Auto: VW T-Roc
Asukoht: Mustamäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas BoraBora » 20 Juun 2012, 19:37

Enne ei maininud seda aga paar muutust on veel.
Nimelt muutub sidur jäigaks ja krudisevaks, samuti on käiguvahetus jäigem/raskem!
Ja kurja, just ummikus?
Nüüd veel eriti mõnus kui Gonsiori kinni pandi, pm 16:00st 19:00ni linn umbes :twisted:

BoraBora
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 20 Mai 2011, 14:26
Auto: VW T-Roc
Asukoht: Mustamäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas BoraBora » 29 Aug 2012, 10:03

Olen siin viimasel ajal täheldanud veel ühte kokkulangevust.
Et õhutemperatuur mõjutab auto mootori jõudu.
Kui on jahedam ilm siis liigub normaalset aga kui soojem/kuumem ilm siis on jama nö. majas.

Oskab keegi siit tuletada viga?

kawai
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 03 Veebr 2008, 13:28
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas kawai » 07 Sept 2012, 07:57

Õhulugeja?

BoraBora
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 20 Mai 2011, 14:26
Auto: VW T-Roc
Asukoht: Mustamäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas BoraBora » 07 Sept 2012, 15:20

Ka see on endal korra mõttest läbi käinud. Aga see suht kirves asi vist? Kuidagi kindlaks ei saa enne teha?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas R36 » 07 Sept 2012, 17:02

Saab, teha paar testi kaabel sabas.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

BoraBora
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 20 Mai 2011, 14:26
Auto: VW T-Roc
Asukoht: Mustamäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas BoraBora » 08 Sept 2012, 13:46

golfi_vend kirjutas:Saab, teha paar testi kaabel sabas.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
Njah, ma vist Tartu ei hakka sõitma sellepärast :D
Uurin, ehk Tallinnas on ka keegi kes oskaks seda testi teha?
Kas see test on muidu salastatud või? Juhuks kui keegi teine ei oska :P

PS! Eile käisin tuttava juures mootori temp. andurit vahetamas ja tuli jutuks õhulugeaja vahetus. Aga me ei suutnud seda tuvastada, kas see õhu lugemise värk on seal trosseliga ühes või kuidas?
Alvadi varuosadest ei suutnud ka leida minu kilovattidele 77kw vastavat õhulugejat?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas R36 » 08 Sept 2012, 15:12

ei ole :)
MAF sensor - checking and replacement - With VAG-COM, confirm that in measuring blocks 3 with the engine at warm idle in neutral with all accessories off, the requested and actual airflow rates closely match each other (specifications: 230 to 370 mg/stroke) until the engine has been idling for a couple of minutes, after which the reported airflow should increase to approximately 480 (plus or minus about 30) mg/stroke. At 3000 rpm full load (test can only be done while driving) the reported air intake quantity should be at least 800 mg/stroke. If your sensor does not pass these tests and the intake system is known not to be excessively clogged, replace the MAF. The Pierburg MAF cannot be used as a replacement for a Bosch, but a Bosch MAF for a 2.0 gasoline engine vehicle will work fine in a TDI and may be a lot less expensive...
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

BoraBora
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 20 Mai 2011, 14:26
Auto: VW T-Roc
Asukoht: Mustamäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas BoraBora » 08 Sept 2012, 15:21

Ok, tänud :)

etz
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 08 Dets 2010, 15:02
Auto: A4 B5, Jetta mkVI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6

Lugemata postitus Postitas etz » 14 Sept 2012, 05:51

Võid proovida ka õhulugejalt juhtme tagant ära võtta ja sõita proovida.

Vasta

Mine “Mootor”