Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 20 Mai 2011, 14:26
- Auto: VW T-Roc
- Asukoht: Mustamäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6
Probleem siis selline, et sooja mootoriga linnas ummikutes tiksudes kaob ära jõud, õigemini minek ja tõuseb kütuse kulu.
Külma mootoriga pole probleemi.
Pm. on nii, et vajutad gaasi, kütuse hetkekulu on silmnähtavalt kõrgem kui muidu aga edasi ei liigu.
Täna proovisime klubilisega kaabli kaudu vigu leida, kuid mitte muhvigi. Olin juba pea kindel, et lambda, kuni selle hetkeni kui sai heitgaase nuusutatud aga need olid õite hääd ei mingit vingu ega midagi ja nagu juba öeldud siis kaabel ei näidanud ka midagi.
On kellegil mingit ideed, milles jama võib olla?
Külma mootoriga pole probleemi.
Pm. on nii, et vajutad gaasi, kütuse hetkekulu on silmnähtavalt kõrgem kui muidu aga edasi ei liigu.
Täna proovisime klubilisega kaabli kaudu vigu leida, kuid mitte muhvigi. Olin juba pea kindel, et lambda, kuni selle hetkeni kui sai heitgaase nuusutatud aga need olid õite hääd ei mingit vingu ega midagi ja nagu juba öeldud siis kaabel ei näidanud ka midagi.
On kellegil mingit ideed, milles jama võib olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6
oma masinal oli kunagi probleem trossel klapi kinnijäämisel sama probleem.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6
Mis sul mootori tähed on?
Mõtlesin ise ka seda trosselklapimajandust korra.
Homme mul päev vaba, kui tahad võime seda proovida puhastada päeva peale.
Mõtlesin ise ka seda trosselklapimajandust korra.
Homme mul päev vaba, kui tahad võime seda proovida puhastada päeva peale.
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 20 Mai 2011, 14:26
- Auto: VW T-Roc
- Asukoht: Mustamäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6
Tundub, et ei aidanudmasuurik kirjutas:Mis sul mootori tähed on?
Mõtlesin ise ka seda trosselklapimajandust korra.
Homme mul päev vaba, kui tahad võime seda proovida puhastada päeva peale.
Minekut nagu on küll kui madalama käiguga anda minna mis on ka loomulik aga kõrgema käiguga on ikka ebanormaalselt lahja minek. Nii palju ikka juba sõitnud selle autoga, et tunnen ära vähimagi muutuse.
Kummaline lugu ikka
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 20 Mai 2011, 14:26
- Auto: VW T-Roc
- Asukoht: Mustamäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6
Enne ei maininud seda aga paar muutust on veel.
Nimelt muutub sidur jäigaks ja krudisevaks, samuti on käiguvahetus jäigem/raskem!
Ja kurja, just ummikus?
Nüüd veel eriti mõnus kui Gonsiori kinni pandi, pm 16:00st 19:00ni linn umbes
Nimelt muutub sidur jäigaks ja krudisevaks, samuti on käiguvahetus jäigem/raskem!
Ja kurja, just ummikus?
Nüüd veel eriti mõnus kui Gonsiori kinni pandi, pm 16:00st 19:00ni linn umbes
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 20 Mai 2011, 14:26
- Auto: VW T-Roc
- Asukoht: Mustamäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6
Olen siin viimasel ajal täheldanud veel ühte kokkulangevust.
Et õhutemperatuur mõjutab auto mootori jõudu.
Kui on jahedam ilm siis liigub normaalset aga kui soojem/kuumem ilm siis on jama nö. majas.
Oskab keegi siit tuletada viga?
Et õhutemperatuur mõjutab auto mootori jõudu.
Kui on jahedam ilm siis liigub normaalset aga kui soojem/kuumem ilm siis on jama nö. majas.
Oskab keegi siit tuletada viga?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6
Saab, teha paar testi kaabel sabas.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 20 Mai 2011, 14:26
- Auto: VW T-Roc
- Asukoht: Mustamäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6
Njah, ma vist Tartu ei hakka sõitma sellepärastgolfi_vend kirjutas:Saab, teha paar testi kaabel sabas.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Uurin, ehk Tallinnas on ka keegi kes oskaks seda testi teha?
Kas see test on muidu salastatud või? Juhuks kui keegi teine ei oska
PS! Eile käisin tuttava juures mootori temp. andurit vahetamas ja tuli jutuks õhulugeaja vahetus. Aga me ei suutnud seda tuvastada, kas see õhu lugemise värk on seal trosseliga ühes või kuidas?
Alvadi varuosadest ei suutnud ka leida minu kilovattidele 77kw vastavat õhulugejat?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Jõud kaob, bena kulu tõuseb Bora 1,6
ei ole
MAF sensor - checking and replacement - With VAG-COM, confirm that in measuring blocks 3 with the engine at warm idle in neutral with all accessories off, the requested and actual airflow rates closely match each other (specifications: 230 to 370 mg/stroke) until the engine has been idling for a couple of minutes, after which the reported airflow should increase to approximately 480 (plus or minus about 30) mg/stroke. At 3000 rpm full load (test can only be done while driving) the reported air intake quantity should be at least 800 mg/stroke. If your sensor does not pass these tests and the intake system is known not to be excessively clogged, replace the MAF. The Pierburg MAF cannot be used as a replacement for a Bosch, but a Bosch MAF for a 2.0 gasoline engine vehicle will work fine in a TDI and may be a lot less expensive...
MAF sensor - checking and replacement - With VAG-COM, confirm that in measuring blocks 3 with the engine at warm idle in neutral with all accessories off, the requested and actual airflow rates closely match each other (specifications: 230 to 370 mg/stroke) until the engine has been idling for a couple of minutes, after which the reported airflow should increase to approximately 480 (plus or minus about 30) mg/stroke. At 3000 rpm full load (test can only be done while driving) the reported air intake quantity should be at least 800 mg/stroke. If your sensor does not pass these tests and the intake system is known not to be excessively clogged, replace the MAF. The Pierburg MAF cannot be used as a replacement for a Bosch, but a Bosch MAF for a 2.0 gasoline engine vehicle will work fine in a TDI and may be a lot less expensive...
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus