1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivituda
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivituda
Tere targemad. Nimelt mure siis pealkirjas mainitud. Kui auto jääb nv-ks seisma, siis esmasp. hommikul tahab pikemat käivitamist ja esimese korraga tavaliselt tööle ei jäägi. Samas kui teisel/kolmandal korral juba käima läheb, siis käib normaalselt (ja külmalt natuke kõrgemate pööretega nagu peab). Kui auto igapäevaliselt sõidab, siis esineb probleemi harvem. Kuid terve ülejäänud päeva jooksul käivitud poolest pöördest, ei turtsu ega midagi.
Eelnevalt tehtud - uus jagajakaas + rootor, uus aku, uued küünlad ja küünlajuhtmed, samuti uus põhjaalune bensufilter. Kuna ostsin selle auto juba sellise veaga, siis millal see pull algas, pole teada.
Enne kui postitasin lugesin siinseid teemasi mitmeid, kuid arvamusi ja lahendusi erinevaid (eks muredki olid erinevad).
Ise kahtlustan, et ööga (ja nv-l veel rohkem) vajub kütus kuidagi tagasi? Samuti räägitakse foorumis nii temp. andurist kui ka külmkäivituspihustist (kui nüüd õieti mäletan?).
Autoks G3 `95a. ja 1,8 55kw monopritse.
P,S Kuna autoga käib abikaasa igapäevaliselt tööl, siis tahan, et asi toimiks korralikult
Tänud ette juba.
Eelnevalt tehtud - uus jagajakaas + rootor, uus aku, uued küünlad ja küünlajuhtmed, samuti uus põhjaalune bensufilter. Kuna ostsin selle auto juba sellise veaga, siis millal see pull algas, pole teada.
Enne kui postitasin lugesin siinseid teemasi mitmeid, kuid arvamusi ja lahendusi erinevaid (eks muredki olid erinevad).
Ise kahtlustan, et ööga (ja nv-l veel rohkem) vajub kütus kuidagi tagasi? Samuti räägitakse foorumis nii temp. andurist kui ka külmkäivituspihustist (kui nüüd õieti mäletan?).
Autoks G3 `95a. ja 1,8 55kw monopritse.
P,S Kuna autoga käib abikaasa igapäevaliselt tööl, siis tahan, et asi toimiks korralikult
Tänud ette juba.
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:29, muudetud 6 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Tagasi kütus ikka ei vaju, sest pump lööb esimese asjana surve tagasi üles. Kas tal üldse selline asi nagu külmkäivitus pihusti on, kahtlen.
Ühe absurdse ideena pakun välja mõõta üle kompressioon. Teiseks, võta õhukopsikult voolik küljest ja pane käsi ette. Karteri tuulutus lase ka lahti ja sinna näpp ette. Mootor peab töötamisega ennast kinni pooma, sest õhku sa peale ei anna. Kui mootor edasi töötab, lekib kuskilt õhku.
Ühe absurdse ideena pakun välja mõõta üle kompressioon. Teiseks, võta õhukopsikult voolik küljest ja pane käsi ette. Karteri tuulutus lase ka lahti ja sinna näpp ette. Mootor peab töötamisega ennast kinni pooma, sest õhku sa peale ei anna. Kui mootor edasi töötab, lekib kuskilt õhku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Sry, mul viimane bensuauto oli vist aastal 1905 ja ei jaga seda bensuka värki väga, kuid kas selline käitumine/viga esineb vaid külmkäivitusel?golfi_vend kirjutas:Tagasi kütus ikka ei vaju, sest pump lööb esimese asjana surve tagasi üles. Kas tal üldse selline asi nagu külmkäivitus pihusti on, kahtlen.
Ühe absurdse ideena pakun välja mõõta üle kompressioon. Teiseks, võta õhukopsikult voolik küljest ja pane käsi ette. Karteri tuulutus lase ka lahti ja sinna näpp ette. Mootor peab töötamisega ennast kinni pooma, sest õhku sa peale ei anna. Kui mootor edasi töötab, lekib kuskilt õhku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Seda peaksid ikka sina teadma .TiitRE kirjutas:...kuid kas selline käitumine/viga esineb vaid külmkäivitusel?golfi_vend kirjutas:Tagasi kütus ikka ei vaju, sest pump lööb esimese asjana surve tagasi üles. Kas tal üldse selline asi nagu külmkäivitus pihusti on, kahtlen.
Ühe absurdse ideena pakun välja mõõta üle kompressioon. Teiseks, võta õhukopsikult voolik küljest ja pane käsi ette. Karteri tuulutus lase ka lahti ja sinna näpp ette. Mootor peab töötamisega ennast kinni pooma, sest õhku sa peale ei anna. Kui mootor edasi töötab, lekib kuskilt õhku.
Proovi ära see õhutestimise meetod, mul ühel 1.6 monomähkijal on sama viga, et külmalt tahab ära surra, aga tollel kahtlustan ma rõngaid. Aga eriti ei viitsi toda vahtida, kuna to on selline tööauto ja niikaua kuni sõidab, seni sõidab.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Väljendasin end natuke valesti. Minu küss oli, et kas see karterituule kinii panemine väljendub vaid külmal käivitusel? Ja kui rõngad peaksid ära olema, siis peaks ju sinine tagant väljas olema ja õlikulu samuti. Sellel masinal peale 500km. läbimist õlitase absull langemata ja ei mingit suitsu tagant (ei sooja ega külma motoga)?
Viimati muutis TiitRE, 10 Sept 2012, 22:24, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Õlikulu oleks siis kui õlirõngad läbi. Igatahes, ma mõtlesin näppu ette panemist sinna, kus karteri tuulutus ühendub sisselaske vooliku külge.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Vaatan, et profiilis asukohaks ka Tartu? Äkki sõidan mingi päev läbi ja näitad reaalselt ette oma teooriat?golfi_vend kirjutas:Õlikulu oleks siis kui õlirõngad läbi. Igatahes, ma mõtlesin näppu ette panemist sinna, kus karteri tuulutus ühendub sisselaske vooliku külge.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Võib ka.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Samamoodi on omast kogemusest käitunud pragunenud isolatsiooniga süütepooliga auto, aja pikku on viga järjest süvenenud ja lõpuks keeldub üldse käivitumast. Vaata kas starterit andes kapoti alt mingeid ülelööke on võimalik tuvastada (plõksuv perioodiline hääl, ehk on võimalik siit-sealt süütepooli juurest sinakat sädet täheldada, kui auto juba töötab siis võiks süütepooli peale veidi vett piserdada - kui hakkavad kohesed vahelejätud ja mootor lonkab, on süütepool vigane). Kütuse tagasivajumist saad kontrollida nii, et keera süüde paar korda sisse-välja (see paneb kütusepumba iga kord tööle ja pumpab surve üles) ja siis anna starterit - kui nüüd läheb kohe ja probleemideta käima, võiks kahtlustada äravajuvat kütusesurvet.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Kusjuures kasutasingi täna esimesel käivitusel seda 2x süüdet sisse-välja ja käima paugatas esimesel katsel. Mingeid prakse, ega muid kahlaseid hääli kapoti alt ei kostnud. Et siis hakkab kütusepump saba andma vms.?
Viimati muutis TiitRE, 12 Sept 2012, 17:30, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Paagis olev kütusepump peab hoidma survet kütusesüsteemis, et kütus seistes ära ei vajuks. Mõnede tootjate kütusepumbad ei taha seda mitte teha (kui näit. pump on juba korra vahetatud), samas pump kui selline töötab, ei unda ja annab mootori kütusesüsteemile piisavalt survet. Diagnostikud suudavad seda surve muutust mõõta vastava manomeetriga, kui palju surve võib langeda teat. aja jooksul.TiitRE kirjutas:Kusjuures kasutasingi täna esimesel käivitusel seda 2x süüdet sisse-välja ja käima paugatas esimesel katsel. Mingeid prakse, ega muid kahlaseid hääli kapoti alt ei kostnud. Et siis hakkab kütusepump saba andma vms.?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Selge pilt. Lähiajal klubilise "golfi_vend" juurde diagnosti minek, lasen ka seda uurida.GTI kirjutas:Paagis olev kütusepump peab hoidma survet kütusesüsteemis, et kütus seistes ära ei vajuks. Mõnede tootjate kütusepumbad ei taha seda mitte teha (kui näit. pump on juba korra vahetatud), samas pump kui selline töötab, ei unda ja annab mootori kütusesüsteemile piisavalt survet. Diagnostikud suudavad seda surve muutust mõõta vastava manomeetriga, kui palju surve võib langeda teat. aja jooksul.TiitRE kirjutas:Kusjuures kasutasingi täna esimesel käivitusel seda 2x süüdet sisse-välja ja käima paugatas esimesel katsel. Mingeid prakse, ega muid kahlaseid hääli kapoti alt ei kostnud. Et siis hakkab kütusepump saba andma vms.?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Täna jälle peale pikemat ketramist lõpuks käima purtsatas, kuid pöörded olid rahulikud nagu soojal mootoril (ca. 900rpm.), - et kas selline variant oleks loogiline, et mingi temp. andur on läbi ja ajule antakse vale info mootori temp.-i kohta, ning sellep. käima (peale pikemat seismist) kohe ei lähegi? Ostsin igaksjuhuks ka temp. anduri ära kuid tehke või tina, kuid mina seda kohta sel masinal, kuhu see sisse suruda, ei leidnudki Vaatasin mitu korda ka ETKA pilti, kuid no mida pole, on mootori temp. andurit? (Kindlasti on, aga mina ilmselt ei leia lihtsalt ).GTI kirjutas:Samamoodi on omast kogemusest käitunud pragunenud isolatsiooniga süütepooliga auto, aja pikku on viga järjest süvenenud ja lõpuks keeldub üldse käivitumast. Vaata kas starterit andes kapoti alt mingeid ülelööke on võimalik tuvastada (plõksuv perioodiline hääl, ehk on võimalik siit-sealt süütepooli juurest sinakat sädet täheldada, kui auto juba töötab siis võiks süütepooli peale veidi vett piserdada - kui hakkavad kohesed vahelejätud ja mootor lonkab, on süütepool vigane). Kütuse tagasivajumist saad kontrollida nii, et keera süüde paar korda sisse-välja (see paneb kütusepumba iga kord tööle ja pumpab surve üles) ja siis anna starterit - kui nüüd läheb kohe ja probleemideta käima, võiks kahtlustada äravajuvat kütusesurvet.
Kuid miks ma GTI sinu postitust tsiteerin, siis kui auto käima olin saanud, hakkas mingil hetkel tühikäigul turtsatama (vahele jätma) ja kuna olin samal ajal kapotiall andurit otsimas, panin tähele, et süütepoolist tulid tõepoolest turtsatuste hetkel plõksatused . Lähemal vaatlusel selgus ka, et süütepoolil oli all pool mõra. Homme kindlasti varuosa poodi ja uus süütepool külge, kuid jah see temp. andur ikkagi?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
....ja veel. Hetkel on peal sellise firma süütepool nagu Temic ja nr.6N0905104. Et kas üütepooli peaks vaatama võimalikult hea firma oma ja milline see oleks? Olen kuulnud, et paljud aftermarketi omad ei pruugi kaua kesta või on muidu ikaldunud?
Edit: Loomulikult võivad ka foorumlased korralikku kasutatud pooli pakkuda. Hea oleks kui L-Eestist
Edit: Loomulikult võivad ka foorumlased korralikku kasutatud pooli pakkuda. Hea oleks kui L-Eestist
Viimati muutis TiitRE, 07 Okt 2012, 14:41, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Pole kuulnud, et neil B-kat poolidel miskit suurt massilist viga oleks (või mis sa kuulnud oled - anna aga lahkesti teada!), endalgi üks juba pikemat aega kasutuses ja teeb oma tööd korralikult. Kasutatud pooli häda on sama mis su vanal - varsti kipuvad vead välja lööma.
Temp. andur peaks asuma ülemises plastikust flantsis kuskohast lõdvik radikasse läheb - must ja 4-klemmiga pistik läheb külge.
Temp. andur peaks asuma ülemises plastikust flantsis kuskohast lõdvik radikasse läheb - must ja 4-klemmiga pistik läheb külge.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
GTI - sina räägid ilmselt siis sellest andurist, mis pildil nr.7 (4-ne pistik ja must)? See peaks olema jahutusvedeliku temp. andur?
...mina aga tahaks leida mootori temp. andurit ehk siin pildil nr.6 (2-ne pistik ja sinine)?
Aga huvitav on see, et kuna ETKA pildid on tehtud VIN koodi järele, kuid no pole seda 2-st sinist pistikut kusagil mu mootoril? Ja üldse tundub alumine pilt tehtud mingi muu (näit. GTI) mootorist?
...mina aga tahaks leida mootori temp. andurit ehk siin pildil nr.6 (2-ne pistik ja sinine)?
Aga huvitav on see, et kuna ETKA pildid on tehtud VIN koodi järele, kuid no pole seda 2-st sinist pistikut kusagil mu mootoril? Ja üldse tundub alumine pilt tehtud mingi muu (näit. GTI) mootorist?
Viimati muutis TiitRE, 07 Okt 2012, 18:35, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
See on üks õlirõhuandur, sellel lehel kus oli sinu auto mootor oli ka teine mootor ja see on teise mootori õlirõhuandur aga seda panin alles nüüd tähele.TiitRE kirjutas:GTI - sina räägid ilmselt siis sellest andurist, mis pildil nr.7 (4-ne pistik ja must)? See peaks olema jahutusvedeliku temp. andur?
http://www.upload.ee/image/2729674/Untitled1.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: Õhtu on... Ei jõudnud mulle enne kohale, et sa rääkisid teisest andurist mitte sellest mis sinise ringi sees on.
Viimati muutis J.Aru, 07 Okt 2012, 21:32, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Jahutusvedeliku ja mootori temp. andur on üks ja seesama asi e. ajule signaali andev andur, mootori temp. on sama mis jahtusvedeliku temperatuur. Monopritsel ongi selleks see 4-klemmiga must andur (teine klemmipaar on armatuuri kella jaoks), sinist 2-klemmiga sel autol ei tohiks olla. Viimane pilt on üldse VR6 mootorist, millel see sinine on peal. Ülemiselt pildilt teksti järgi peaks olema nr. 7 - Monomotronicule ja asukoht ka flantsi küljes üleval.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
No vot k*rt, oleksingi end seaks otsinud . Kusjuures, mul oli see 4 otsaga andur isegi näpu vahel, kuid andsin müüale tagasi ja nõudsin ikka seda 2-he otsaga sinist , aga pole hullu, homme siis kiire vangerdus ja proovib ära. Aga on ju imelik, et ketrab, ketrab ja kui lõpuks käima läheb on külma motoga tühikäigupöörded vaid ca. 850..900? Et nagu annaks vale info, et moto soe vms? Bensuhais on ka üleval.GTI kirjutas:Jahutusvedeliku ja mootori temp. andur on üks ja seesama asi e. ajule signaali andev andur, mootori temp. on sama mis jahtusvedeliku temperatuur. Monopritsel ongi selleks see 4-klemmiga must andur (teine klemmipaar on armatuuri kella jaoks), sinist 2-klemmiga sel autol ei tohiks olla. Viimane pilt on üldse VR6 mootorist, millel see sinine on peal. Ülemiselt pildilt teksti järgi peaks olema nr. 7 - Monomotronicule ja asukoht ka flantsi küljes üleval.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Pole hullu. Eks ma olen sind tüüdanud ka nende ETKA piltidegaJ.Aru kirjutas:
Edit: Õhtu on... Ei jõudnud mulle enne kohale, et sa rääkisid teisest andurist mitte sellest mis sinise ringi sees on.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
...ja veel, et uurin kuidas andur muidu pesast välja käib? Et tõmban lihtsalt ja uue surun sisse? Mingeid keermeid ju pole, vaid kummirõngas?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Plast stopper ära ja vana andur välja. Tihti juhtub, et kummirõngas jääb anduri pessa ja peab näpuga kaasa aitama.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Tnx ja Sinu juurde katsun ka sel nädalal jõudagolfi_vend kirjutas:Plast stopper ära ja vana andur välja. Tihti juhtub, et kummirõngas jääb anduri pessa ja peab näpuga kaasa aitama.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Esitan veel ühe võikliku küsimuse. Nimelt jõuab auto kohe koju ja plaanin temp. anduri ja süütepooli ära vahetada. Küsin, et kas see andur puutub ka otseselt jahutusvedelikuga kokku , et kas peaksin laskma mootoril täielikult maha jahtuda vms? Või on mingid muud nipid ja pean midagi veel teadma?golfi_vend kirjutas:Plast stopper ära ja vana andur välja. Tihti juhtub, et kummirõngas jääb anduri pessa ja peab näpuga kaasa aitama.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: 1,8 ei taha peale pikemat seismist esimesel korral käivi
Otse ikka, ära lihtsalt väga kuumalt seda vaheta.
[ Postitus tehtud iPad'i kaudu ]
[ Postitus tehtud iPad'i kaudu ]
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus