VW turbo

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
petka7
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 11 Okt 2012, 19:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW turbo

Lugemata postitus Postitas petka7 » 11 Okt 2012, 19:27

Kas Tartus kusagil parandatakse või müüakse VW passati turbot? Mootoriks 1,8T 110 kw bentsukas 1998 aasta koodiga AEB. Pealoleval turbo turbiinil on tugev pikilõtk ja tiivik on käinud ka juba vastu korpust. Jään ootama häid nõuandeid ja soovitusi :)

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW turbo

Lugemata postitus Postitas copilot » 11 Okt 2012, 20:03

kui ise turbo laiali jagad võtta siis telli ebayst taastatud CHRA ehk sisu
antud läti firma nimega Nerings peaks olema suht tuntud tegija kah sel alal st päris sodi ei tohiks nagu saada.

http://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-CHRA-Ca ... 4ab7ddea9a
Diesel Power KEEPS ME GOING

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW turbo

Lugemata postitus Postitas Monah » 11 Okt 2012, 20:19

Yldjuhul on turbo rikkel ka mingi pohjus, peale loomulikku kulumist. Nt sinu mootoril peale turbo vahetust PEAB ara vahetama olitustoru, olenematta selle korrasolekust, kuna see pohjustab puudulikku olituse ja sealt edasi turbo rikke. Neid pohjuseid on tegelt suht palju: ummistunud olivotturi toru, ummistunud karterituulutus, ummistunud katalysaator jne jne . Kui tahad korda saada turbot ja onnelikult soita edasi siis rohkem infot PS kaudu.
Minu kaudu saab garantiiga turbot koos vahetusega ja turbo rikkete likvideerimisega.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW turbo

Lugemata postitus Postitas copilot » 11 Okt 2012, 20:22

unustasid mainida ka seda, et oleneb milline on olnud eelmine omanik hooldusega ja kas ta ikka ka päris õigesti turboga mootriga masinaga ringi käinud mitte a la peale rämedalt pähe andes ja siis parkides kohe moto välja suretatakse.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW turbo

Lugemata postitus Postitas Monah » 11 Okt 2012, 20:29

Just , kui muud asjad korras siis see koige rohkem kulutab turbot. Ja pohjus lihtne: turbo voll teeb kuni 150000 pooret minutis ja kui nyyd tulles suure hooga X kohta ja jatad mootori kohe seisma siis olitust peale turbo ei saa aga turbovoll poorleb EDASI ja piltlikult oeldes vottab monusat puksidelt laastu maha ;)
Mitte ilmaasjata turbomootoritega parkides auto paika voiks 1-2 min seitsas lasta tal jahtuda ja maha rahuneda. Sest turbovoll ei poorle puksi peal vaid imeohukese oli kihipeal, mis yhtlasi ka tsentreerib turbovolli.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW turbo

Lugemata postitus Postitas copilot » 11 Okt 2012, 21:27

Monah kirjutas:Just , kui muud asjad korras siis see koige rohkem kulutab turbot. Ja pohjus lihtne: turbo voll teeb kuni 150000 pooret minutis ja kui nyyd tulles suure hooga X kohta ja jatad mootori kohe seisma siis olitust peale turbo ei saa aga turbovoll poorleb EDASI ja piltlikult oeldes vottab monusat puksidelt laastu maha ;)
Mitte ilmaasjata turbomootoritega parkides auto paika voiks 1-2 min seitsas lasta tal jahtuda ja maha rahuneda. Sest turbovoll ei poorle puksi peal vaid imeohukese oli kihipeal, mis yhtlasi ka tsentreerib turbovolli.
just nii on, sp ongi isegi tutikal tehase turbol teinekord suht suur ristilõtk aga õli surve/õli kile ja balansis turbiin hoiab asja tsentris. ja eks see kuumaks aetud turbo ja siis mitte maha jahutamine tühipööreega mõnda aega kohapeal tiksudes põletab õli võlli v pukside külge kinni takistades õlitust ning kulutab pukse kiiremini kõvasti.
Diesel Power KEEPS ME GOING

petka7
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 11 Okt 2012, 19:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW turbo

Lugemata postitus Postitas petka7 » 12 Okt 2012, 16:08

Kas AEB mootoritüübile on võimalik peale panna ka valet turbot - näiteks APL mootoritüübi oma või on ikka kinnitused teised?

petka7
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 11 Okt 2012, 19:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW turbo

Lugemata postitus Postitas petka7 » 14 Okt 2012, 10:17

UUrin seda sellepärast, et tegelikult lasin alles kuu aega tagasi vahetada sellel autol turbo. Sõita sain vast 1000 kilti ja juba jälle turbiini tiiviku pikilõtk mitu milli. Tiivik on ka käinud juba korpuses korduvalt, katsudes jäid näpud õli - ja metallipuruseks. Lasin tookord peale panna kasutatud, kuid väga minimaalse pikilõtkuga turbo. Seekordse vahetusega sai ka üle vaadatud karterituulutus ja purunenud torud välja vahetatud. Ise ei ole ka enam 20 - ndates eluaastates paarutaja, seega ei saa põhjuseks olla ka teiste kommenteerijate arvates ebaõige turbomootoriga ümber käimine. Katalüsaatori seisukorda ei oska momendil öelda, kuid üsna hiljuti läbis see auto ülevaatuse puhtalt, seega väga hull ilmselt ei saa olukord olla, kui CO korras. Õlitustoru ei vahetatud seekord, kuid kui nüüd turbiini suue oli õline, siis vist ei saanud probleem ka selles olla veel või siiski? Ära sai vahetada küll õli tagasivoolutoru mootorisse, kuna see vist sai turbo vahetamisega kannatada ning hakkas õli läbi laskma. Nüüd mul tekkis mõte, et äkki sattus peale vale mootori (mitte AEB) turbo. Kas see on võimalik? Loodan, et oskate mulle veel hüva nõu anda - tahaks ikka et järgmine turbo jääks püsima!

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW turbo

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 14 Okt 2012, 17:56

Turbol ei tohi olla tuntvat pikkilõtku .Mõõdetav lõtk on 0,05...0,07mm.Kui võll lõtkub pikkisuunas kuluvad kiiresti õli kinni hoidvad rõngad.

petka7
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 11 Okt 2012, 19:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW turbo

Lugemata postitus Postitas petka7 » 14 Okt 2012, 18:30

Sellisel juhul ei sobi ju ilmselt ükski kasutatud turbo, sest kõigil selle aasta autodel läbisõitu kindlasti üle 200 tuhande ning sellistel turbodel kõigil kindlasti lõtkud sees.

Vasta

Mine “Mootor”