VW turbo
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW turbo
Kas Tartus kusagil parandatakse või müüakse VW passati turbot? Mootoriks 1,8T 110 kw bentsukas 1998 aasta koodiga AEB. Pealoleval turbo turbiinil on tugev pikilõtk ja tiivik on käinud ka juba vastu korpust. Jään ootama häid nõuandeid ja soovitusi
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW turbo
kui ise turbo laiali jagad võtta siis telli ebayst taastatud CHRA ehk sisu
antud läti firma nimega Nerings peaks olema suht tuntud tegija kah sel alal st päris sodi ei tohiks nagu saada.
http://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-CHRA-Ca ... 4ab7ddea9a
antud läti firma nimega Nerings peaks olema suht tuntud tegija kah sel alal st päris sodi ei tohiks nagu saada.
http://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-CHRA-Ca ... 4ab7ddea9a
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
- Auto: VW Vento VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW turbo
Yldjuhul on turbo rikkel ka mingi pohjus, peale loomulikku kulumist. Nt sinu mootoril peale turbo vahetust PEAB ara vahetama olitustoru, olenematta selle korrasolekust, kuna see pohjustab puudulikku olituse ja sealt edasi turbo rikke. Neid pohjuseid on tegelt suht palju: ummistunud olivotturi toru, ummistunud karterituulutus, ummistunud katalysaator jne jne . Kui tahad korda saada turbot ja onnelikult soita edasi siis rohkem infot PS kaudu.
Minu kaudu saab garantiiga turbot koos vahetusega ja turbo rikkete likvideerimisega.
Minu kaudu saab garantiiga turbot koos vahetusega ja turbo rikkete likvideerimisega.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW turbo
unustasid mainida ka seda, et oleneb milline on olnud eelmine omanik hooldusega ja kas ta ikka ka päris õigesti turboga mootriga masinaga ringi käinud mitte a la peale rämedalt pähe andes ja siis parkides kohe moto välja suretatakse.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
- Auto: VW Vento VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW turbo
Just , kui muud asjad korras siis see koige rohkem kulutab turbot. Ja pohjus lihtne: turbo voll teeb kuni 150000 pooret minutis ja kui nyyd tulles suure hooga X kohta ja jatad mootori kohe seisma siis olitust peale turbo ei saa aga turbovoll poorleb EDASI ja piltlikult oeldes vottab monusat puksidelt laastu maha
Mitte ilmaasjata turbomootoritega parkides auto paika voiks 1-2 min seitsas lasta tal jahtuda ja maha rahuneda. Sest turbovoll ei poorle puksi peal vaid imeohukese oli kihipeal, mis yhtlasi ka tsentreerib turbovolli.
Mitte ilmaasjata turbomootoritega parkides auto paika voiks 1-2 min seitsas lasta tal jahtuda ja maha rahuneda. Sest turbovoll ei poorle puksi peal vaid imeohukese oli kihipeal, mis yhtlasi ka tsentreerib turbovolli.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW turbo
just nii on, sp ongi isegi tutikal tehase turbol teinekord suht suur ristilõtk aga õli surve/õli kile ja balansis turbiin hoiab asja tsentris. ja eks see kuumaks aetud turbo ja siis mitte maha jahutamine tühipööreega mõnda aega kohapeal tiksudes põletab õli võlli v pukside külge kinni takistades õlitust ning kulutab pukse kiiremini kõvasti.Monah kirjutas:Just , kui muud asjad korras siis see koige rohkem kulutab turbot. Ja pohjus lihtne: turbo voll teeb kuni 150000 pooret minutis ja kui nyyd tulles suure hooga X kohta ja jatad mootori kohe seisma siis olitust peale turbo ei saa aga turbovoll poorleb EDASI ja piltlikult oeldes vottab monusat puksidelt laastu maha
Mitte ilmaasjata turbomootoritega parkides auto paika voiks 1-2 min seitsas lasta tal jahtuda ja maha rahuneda. Sest turbovoll ei poorle puksi peal vaid imeohukese oli kihipeal, mis yhtlasi ka tsentreerib turbovolli.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: VW turbo
UUrin seda sellepärast, et tegelikult lasin alles kuu aega tagasi vahetada sellel autol turbo. Sõita sain vast 1000 kilti ja juba jälle turbiini tiiviku pikilõtk mitu milli. Tiivik on ka käinud juba korpuses korduvalt, katsudes jäid näpud õli - ja metallipuruseks. Lasin tookord peale panna kasutatud, kuid väga minimaalse pikilõtkuga turbo. Seekordse vahetusega sai ka üle vaadatud karterituulutus ja purunenud torud välja vahetatud. Ise ei ole ka enam 20 - ndates eluaastates paarutaja, seega ei saa põhjuseks olla ka teiste kommenteerijate arvates ebaõige turbomootoriga ümber käimine. Katalüsaatori seisukorda ei oska momendil öelda, kuid üsna hiljuti läbis see auto ülevaatuse puhtalt, seega väga hull ilmselt ei saa olukord olla, kui CO korras. Õlitustoru ei vahetatud seekord, kuid kui nüüd turbiini suue oli õline, siis vist ei saanud probleem ka selles olla veel või siiski? Ära sai vahetada küll õli tagasivoolutoru mootorisse, kuna see vist sai turbo vahetamisega kannatada ning hakkas õli läbi laskma. Nüüd mul tekkis mõte, et äkki sattus peale vale mootori (mitte AEB) turbo. Kas see on võimalik? Loodan, et oskate mulle veel hüva nõu anda - tahaks ikka et järgmine turbo jääks püsima!
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW turbo
Turbol ei tohi olla tuntvat pikkilõtku .Mõõdetav lõtk on 0,05...0,07mm.Kui võll lõtkub pikkisuunas kuluvad kiiresti õli kinni hoidvad rõngad.